http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
It will ass rape whole damn coupe market.
Bravo Hyundai. Lep, dobro opremljen, velik motor, veliko moči, RWD, coupe ... in za katero ceno.
LP
Moderator: Blue Angels
CupraR je napisal/-a:Samo za evropo prenavita cena. J. zadnje zice in maš z370 v tem rangu..
R type je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:Samo za evropo prenavita cena. J. zadnje zice in maš z370 v tem rangu..
370Z za 26k€ ? 370Z je od 6 do 8k dražji. Hyundai ve da se po zmogljivostih ne more direktno merit z 370Z zato je toliko cenej. V ostalem ga pa dosega ali prehiteva. Design, oprema, zavore etc.
Poleg tega, tudi najbolj zagrižene mine ko vidijo prtljažnik od 370Z. Saj ne da more imet za celo familijo, ampak predalček za rokavice spredaj in zadaj je pa preveč. Tak superšprtnik pa ni.
LP
R type je napisal/-a: Kr pripravi 50+k €.
LP
tref je napisal/-a:R type je napisal/-a: Kr pripravi 50+k €.
LP
Sej ne pride tolk. Z najboljšo opremo 40th Anniversary in avtomatiko te pride 48k EUR,drgač ga pa dobiš za okoli 40k EUR
R type je napisal/-a:DMV nanese? Misliš v SLO? A si videl kolk te pride tule 370Z? Kr pripravi 50+k €. Če bo pri nas Genesis 35k € je to še zmeraj 15k € razlike .
R type je napisal/-a:
Benjamin, ki je potem evota kupil je 1 mesec nazaj klical vse ki so ponujali. 45k je bila najnižja cena za novega. Tudi tega 40th Anniversary je gledal, takrat je bil 45k in ni bil nov. Sedaj pa je osnovna verzija okoli 43k. No potem pa osnovna doplačila na tole ceno: navigacija 1900€, 19 col platišča (Genesis serijsko) 1100 €, kovinska barva 1000 (genesis 3,8 serijsko) ... pa si kje?
Počakajmo da vidimo ceno našega zastopnika.
370Z je boljši avto, logično. Samo razlika v ceni bo velika.
LP
R type je napisal/-a:Moje cene lahko preveriš tule:
http://www.nissan.si/slo/vehicle.asp?v=370z
Kako se bo prodaja pa: bomo videli. Saj je v igri še 2.0 turbo, ki je precej cenejši in zna imet še boljši handling.
R-type out.
LP
R type je napisal/-a:Masa praznega je 1610 kg. Poleg tega, v usa na testih dosegajo do med 5.5 do 5.7 do 60 mph (tovarniško obljubljena je 6.1 kolk vem). Torej do 100 bo pomoje med 5.8 in 6 sec. 2.0 turbo pa med 6.8 in 7 sec do 60 mph. Učitno so pri Hyundai precej umirjeni glede izjav o pospeških.
Torej power to weight ratio je podoben kot pri vmesnem 350Z (303 KM al kolk je bil, pri cca 1600 kg), ki je dosegal med 5.3 in 5.7 do 60 mph.
Top speed 240 je elektronsko limitirana. Tako, da če so z EU vzmetenjem opravili svoj posel kot je treba, pričakujem avto zmogljivostnega ranga 350Z z precej lepšo notranjostjo in zunanjostjo.
Tudi za motor navajajo podobne kritike, kot za 350Z. Torej močan spodaj in v srednji obratih pol pa se brez nekega veselja zvrti v rdeče polje.
Ne vem kak vam to zgleda, ampak meni se zdi dober deal. Če bi me zanimal coupe seveda.
LP
CupraR je napisal/-a:Hm nemčija navaja 6.4 in 8.0 za modele z ročnim menjalnikom.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost