facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

1.4 turbo, malo navit

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a strazisar » 25 jul 2009 08:52

hudo :shock: 8)
Uporabniški avatar
strazisar
Uporabnik
 
Pridružen: 18 jul 2008 21:45
Kraj: borovnica ghetto

OdgovorNapisal/-a tuning_man » 25 jul 2009 10:30

Mogoce se najde se malce moci, ko in ce bomo zamenjali odmicno.
Izdelava custom turbo, kompresor in ITB sistemov, custom chip tuning (AEM, Neptune, Chrome, Hondata, Megasquirt, E-manage,Perfect Power, Sybele) , 4x4 dyno tuning
www.pro-tuning.si
Uporabniški avatar
tuning_man
Uporabnik
 
Pridružen: 22 jan 2004 00:13
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a G-4S » 25 jul 2009 10:35

Kako ste pa bremze kaj porihtal? Predvidevam, da serijske razpadejo pri bremzanju s "315 kmh" :)
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

OdgovorNapisal/-a BLUE SPIRIT » 25 jul 2009 10:39

Ja hudo si tole popedenu majstr, smo se ravn snoč pogovarjal o teb pa temu saxoju hehe. A pol v SG prideš s tem? Me prov zanima kako bo tist asfalt na letališču nagubal hehe :twisted:

Se vidmo kej

Lp
Sergio jr. (sej veš ker :D )
Honda Civic 6.gen 1.4iS 90 KM..... ni ni
Honda Civic Sedan 4.gen 1.6 16V.... forever
Škoda Octavia 2.0 TDI RS .......prodano
Geforce Honda Civic VTi......
Driven by Sergio jr.
Uporabniški avatar
BLUE SPIRIT
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2005 16:43
Kraj: Okolica Kamnika

OdgovorNapisal/-a tuning_man » 25 jul 2009 11:20

Zavore so vecje. Fino primejo. Vec kot 270 (po GPS-u) se se nihce ni upal peljat :-)

Vprasanje katerega leta bo spet kaksen drag race v SG.
Letos bo se nekaj dirk na Madzarskem.
Izdelava custom turbo, kompresor in ITB sistemov, custom chip tuning (AEM, Neptune, Chrome, Hondata, Megasquirt, E-manage,Perfect Power, Sybele) , 4x4 dyno tuning
www.pro-tuning.si
Uporabniški avatar
tuning_man
Uporabnik
 
Pridružen: 22 jan 2004 00:13
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a subi » 25 jul 2009 20:06

Katere zavore pa?
Uporabniški avatar
subi
Uporabnik
 
Pridružen: 07 apr 2008 14:57

OdgovorNapisal/-a Devil » 25 jul 2009 20:19

serijski motor na 2.65-2.8bara :idea: :idea: :idea: :? :shock:
Honda Civic Sedan 1994 b20
Honda Accord Coupe 1985
Uporabniški avatar
Devil
ModeratoR
 
Pridružen: 21 mar 2006 20:23
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a LJ-GT28R » 25 jul 2009 21:13

ja honde tega ne zdržijo :D
I don't drive fast I just fly low !
Uporabniški avatar
LJ-GT28R
Uporabnik
 
Pridružen: 04 jun 2008 17:47
Kraj: Dubai

OdgovorNapisal/-a Maxtor » 25 jul 2009 23:56

Honde so že po defaultu navite... :lol: :lol:
OP Turbo
Uporabniški avatar
Maxtor
Uporabnik
 
Pridružen: 01 maj 2003 21:28
Kraj: Prebold

OdgovorNapisal/-a tuning_man » 26 jul 2009 13:43

Ne vem katere zavore, vem da so vecje in dobro primejo. Od vecjih Citroenov oziroma Peugeotov.

Saj bi probali prek 2.85 bar ampak turbina ne gre cez. Je premala.
Izdelava custom turbo, kompresor in ITB sistemov, custom chip tuning (AEM, Neptune, Chrome, Hondata, Megasquirt, E-manage,Perfect Power, Sybele) , 4x4 dyno tuning
www.pro-tuning.si
Uporabniški avatar
tuning_man
Uporabnik
 
Pridružen: 22 jan 2004 00:13
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Anze von Schenk » 27 jul 2009 09:01

Nenormalno!!!

:shock: :twisted: :shock: :twisted: :shock: :twisted:
God once drove the F1, his name was Ayrton Senna!
Lupus pilum mutat, non mentem. -- "Volk dlako menja, narave nikoli."

Renault 5 75KM
Honda Civic 1.5 ILS Sedan 1993 105KM
Honda Civic 1.6 ESi HB 1993 125KM
Honda Civic 1.6 VTi HB 1999 160KM
Uporabniški avatar
Anze von Schenk
Uporabnik
 
Pridružen: 09 jul 2006 15:04
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a cazanova » 27 jul 2009 19:22

turbo luknja pa taka, da glava kr pece... :?
Zadnjič spremenil cazanova, dne 27 jul 2009 20:32, skupaj popravljeno 1 krat.
Opustena trenerka sa flekama od cvaraka
Uporabniški avatar
cazanova
Uporabnik
 
Pridružen: 12 sep 2007 21:02

OdgovorNapisal/-a tuning_man » 27 jul 2009 20:29

Motor se zavrti do 8500 tako da je zmeraj v rezimu delovanja turbine, ce se kam mudi :-)
Vec kot 8500 pa nima smisla, ker je se zmeraj serijska odmicna notri.
Ce bo sla kaksna boljsa odmicna notri, ga bomo vrteli na 9000 ali vec. Po potrebi.

Odzivnost turbine same, ko prestavis v visjo prestavo je odlicna. Takoj napolni 2.5 in vec bar.

Na koncu pa se vseeno pozna da je samo 1.4.
Izdelava custom turbo, kompresor in ITB sistemov, custom chip tuning (AEM, Neptune, Chrome, Hondata, Megasquirt, E-manage,Perfect Power, Sybele) , 4x4 dyno tuning
www.pro-tuning.si
Uporabniški avatar
tuning_man
Uporabnik
 
Pridružen: 22 jan 2004 00:13
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a 1ufo1 » 29 jul 2009 22:25

Devil je napisal/-a:serijski motor na 2.65-2.8bara :idea: :idea: :idea: :? :shock:


nikjer ni videt da bi bil motor serijski. kolko je videt so zamenjani bati in kompresijsko razmerje je spuščeno na 7.5-1.

honde ki se polnijo do 1.5 bara imajo kompresijsko razmerje 9-1
za tak tlak bi pa bilo potrebno tudi spustit kompresijo ali dat višje oktanski bencin

pri odlačanju kolko boš motor polno in na kakem kompresijskem razmerju boš vozo pa je takšno nižja kot je kompresija bol je siguren motor in manj moči producira na istem tlaku ter tudi manj je odziven se pravi večja luknja in bla bla bla. pol pač narediš to kar želiš in rabiš.
Uporabniški avatar
1ufo1
No1 Honda mehanik v SLO
 
Pridružen: 02 jun 2006 22:17
Kraj: Žetale

OdgovorNapisal/-a petronas » 29 jul 2009 23:03

verjetno ima ta saxo se jekleni blok.
---===::: You’re a very good driver, except for the fact that you drive like shit! :::===---
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a TIN » 30 jul 2009 03:43

zakaj ga pa vrtite na 8200 obratov,če začne krivulja strmo padat ze od 6500 rpm naprej?
drugače zanimiv projekt samo po moje tole ne bo dolgo šlo,je pa res da so motorji skoraj zastonj kar je tudi plus..........
e3o+s50- 11,4s 197kmh/402m
-7,4s 156kmh/201m with stock engine:) najhitrejši atmosferec v sloveniji.......
http://www.youtube.com/watch?v=rXS7NGpydII
Kugla winter wagen!
swift gti
Uporabniški avatar
TIN
Uporabnik
 
Pridružen: 07 feb 2007 23:18
Kraj: CELJE

OdgovorNapisal/-a mloncar » 30 jul 2009 10:17

kolikor vem so bati serijski, le kompresija je zniažana (z "debelejšim" tesnilom oz distačno ploščo med dvema tesniloma glave).
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Pridružen: 29 okt 2003 20:07
Kraj: celje

OdgovorNapisal/-a Devil » 30 jul 2009 17:51

1ufo1 je napisal/-a:
Devil je napisal/-a:serijski motor na 2.65-2.8bara :idea: :idea: :idea: :? :shock:


nikjer ni videt da bi bil motor serijski. kolko je videt so zamenjani bati in kompresijsko razmerje je spuščeno na 7.5-1.

honde ki se polnijo do 1.5 bara imajo kompresijsko razmerje 9-1
za tak tlak bi pa bilo potrebno tudi spustit kompresijo ali dat višje oktanski bencin

pri odlačanju kolko boš motor polno in na kakem kompresijskem razmerju boš vozo pa je takšno nižja kot je kompresija bol je siguren motor in manj moči producira na istem tlaku ter tudi manj je odziven se pravi večja luknja in bla bla bla. pol pač narediš to kar želiš in rabiš.

na prvi strani sem tako prebral :s

tuning_man je napisal/-a:315KM po novem. Na max 2.85 bar. (tlak niha med 2.6 in 2.85)
Dobrih 280 (corrected) konjev na kolesih.

http://www.shrani.si/f/1A/QO/35N9QoMu/saxoturbo285bar.jpg

Turbina ima se rezerve, injektorji za gorivo tudi. Gremo dalje :-)

Serijski motor (podlozena glava za znizano komresijsko razmerje), serijski izpusni kolektor. Turbina z odpada in predelani injektorji :-)


http://maxss.moj-album.com/slike/11208941/9wIMAUcsclTiyKfq.v.jpg

http://maxss.moj-album.com/slike/11208941/xr_QmJRYduTA4ttL.v.jpg
Honda Civic Sedan 1994 b20
Honda Accord Coupe 1985
Uporabniški avatar
Devil
ModeratoR
 
Pridružen: 21 mar 2006 20:23
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a 1ufo1 » 30 jul 2009 19:10

na avtomobilizem je če se dobro spomnim lastnik govoril kako trdoto imajo kateri bati in serijski in kovani in oni in kolko vem je tam rekel da so njegovi kovani se pa mi ne da iskat ker imajo full strani napisanih.
Uporabniški avatar
1ufo1
No1 Honda mehanik v SLO
 
Pridružen: 02 jun 2006 22:17
Kraj: Žetale

OdgovorNapisal/-a Devil » 30 jul 2009 21:43

1ufo1 je napisal/-a:na avtomobilizem je če se dobro spomnim lastnik govoril kako trdoto imajo kateri bati in serijski in kovani in oni in kolko vem je tam rekel da so njegovi kovani se pa mi ne da iskat ker imajo full strani napisanih.

cisto mozno, ker tam nic ne spremljam....jst sm samo prebral to kar tukaj pise in sem se zato cudil :D
Honda Civic Sedan 1994 b20
Honda Accord Coupe 1985
Uporabniški avatar
Devil
ModeratoR
 
Pridružen: 21 mar 2006 20:23
Kraj: Ljubljana

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost