facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

rx-7 power

Tukaj lahko objavite vaše video posnetke ali pa filme iz interneta.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a G-4S » 31 avg 2004 09:08

cresh je napisal/-a:kokr jst vem, pa nism ekspert, da je point v tem da je tista turbina dosti bolj večja, tako dosti bolj vleče, kot pa uni dve.


To je sicer res, ampak zakaj ne bi dal dveh večjih turbin :twisted:
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

OdgovorNapisal/-a Spoon-R » 31 avg 2004 10:38

SunShiner je napisal/-a:
G-4S je napisal/-a:Hm ja, to sem tudi jaz ve nei reviji bral, da če se hočeš it orenk tuning na RX7, mraš it na sigle turbo. V čem je fora? Meni je pa ravno bi-turbo zakon :twisted:


Mejbi je pa trik v tem, da motor težje prenese tunanje dveh turbin :?: :roll:

Mislim, da je v tem fora. Ravno včeraj sem se pogovarjal z enim lastnikom rx-7, ki mi je omenil problem dveh turbin, ker jih je težko sinhronizirat, da bi popolnoma enako delovale.
Sam tale pa potegne, da je vidt že nerealno :shock:
EX - P R E L U D E

No more viličar from 04.06.2006
Spoon-R
Uporabnik
 
Pridružen: 11 mar 2004 13:43
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a RED_line » 01 sep 2004 23:45

za skocit v trgovino in nazaj :D

cupa cupa...
GASSSSSSSSSSS.... :f_smile:
Uporabniški avatar
RED_line
Uporabnik
 
Pridružen: 23 jan 2004 23:48
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a cruiser » 02 sep 2004 15:10

cresh je napisal/-a:
G-4S je napisal/-a:Hm ja, to sem tudi jaz ve nei reviji bral, da če se hočeš it orenk tuning na RX7, mraš it na sigle turbo. V čem je fora? Meni je pa ravno bi-turbo zakon :twisted:


kokr jst vem, pa nism ekspert, da je point v tem da je tista turbina dosti bolj večja, tako dosti bolj vleče, kot pa uni dve.


Tako je. Ena turbina je potem dosti vecja. Nimas pa TDI feelinga, ko ze od 2000RPM naprej fajn vlece pri 2 turbinah, ce gres na single turbo. Veselje se potem zacne sele pri kaksnih 4000RPM. Poleg tega je treba se interne izpusne kanale drugace oblikovati (porting) da potem motor lahko diha do kaksnih 8000RPM pa dat noter druge injektorje, mocnejso benz pumpo, pa ojacevalec vziga, ... Za na cesto to nima smisla. Ce pa je to samo track ali drag car, pol pa ja... :wink:
Uporabniški avatar
cruiser
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2001 18:33
Kraj: Tuningland

OdgovorNapisal/-a cruiser » 02 sep 2004 15:13

G-4S je napisal/-a:
cresh je napisal/-a:kokr jst vem, pa nism ekspert, da je point v tem da je tista turbina dosti bolj večja, tako dosti bolj vleče, kot pa uni dve.


To je sicer res, ampak zakaj ne bi dal dveh večjih turbin :twisted:


Zakaj ? Dve manjsi staneta 2x tolk kot ena malo vecja.
Poleg tega - ni prostora. Tukaj govorimo o turbinah velikosti nogometne zoge :twisted:
Uporabniški avatar
cruiser
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2001 18:33
Kraj: Tuningland

OdgovorNapisal/-a cruiser » 02 sep 2004 15:27

Recimo tale:
Slika

Tale ima ful veliko turbino (T72, 95mm izpuh) in 3 rotorje. Okol $75.000 vlozenega.
630KM na zadnjih kolesih pri 0.9bara (13psi):

Slika

Zakaj bi ti imel 2 veliki turbini ? :wink:

Evo... tako RX7 kot je tale zgoraj bi pa takoj imel :wink:
Uporabniški avatar
cruiser
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2001 18:33
Kraj: Tuningland

OdgovorNapisal/-a bato » 02 sep 2004 15:31

@cruiser: ...ta RX-7, k jo maš ti ima 2, kako je s to k ma 3, a je to k lego :) ...al je to od 747B mašina...
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

OdgovorNapisal/-a hot-launch » 02 sep 2004 15:35

to je pa že kr preveč. No tak avto ni za na cesto bi hitr bil komu v riti
Uporabniški avatar
hot-launch
Uporabnik
 
Pridružen: 23 mar 2004 18:00

OdgovorNapisal/-a R type » 02 sep 2004 15:47

hot-launch je napisal/-a:to je pa že kr preveč. No tak avto ni za na cesto bi hitr bil komu v riti


To ni nujno slabo. :P :twisted:
BMW 540i

Horsepower is how fast you hit the fence.

Torque is how far you take the fence with you.
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a cruiser » 02 sep 2004 15:49

To je skor kot lego kocke ja ;)

Sej ne. Na japonskem je Mazda prodajala sportne limuzine imenovane Cosmo, ki so prav tako kot rx7 prisli z dvema turbinama, 280KM in TRO-ROTORSKO masino. En rotor brez portinga doda okol 100KM, zdej si pa racunaj.

Da se pa transplantirati 3-rotor motor v RX7, samo moras na novo narediti subframe za motor (drago ful), pa nosilce pa vse to...
In potem das takole turbinco gor pa pojes vse kar ti pride na cesti.
Uporabniški avatar
cruiser
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2001 18:33
Kraj: Tuningland

OdgovorNapisal/-a cruiser » 02 sep 2004 15:49

R type je napisal/-a:
hot-launch je napisal/-a:to je pa že kr preveč. No tak avto ni za na cesto bi hitr bil komu v riti


To ni nujno slabo. :P :twisted:


Faggot :P :P :P
Uporabniški avatar
cruiser
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2001 18:33
Kraj: Tuningland

OdgovorNapisal/-a cruiser » 02 sep 2004 15:50

hot-launch je napisal/-a:to je pa že kr preveč. No tak avto ni za na cesto bi hitr bil komu v riti


Se vedno je odvisno od voznika, kolk bo pritisnil na plin :wink:
Uporabniški avatar
cruiser
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2001 18:33
Kraj: Tuningland

OdgovorNapisal/-a bato » 02 sep 2004 15:50

cruiser je napisal/-a:To je skor kot lego kocke ja ;)

Sej ne. Na japonskem je Mazda prodajala sportne limuzine imenovane Cosmo, ki so prav tako kot rx7 prisli z dvema turbinama, 280KM in TRO-ROTORSKO masino. En rotor brez portinga doda okol 100KM, zdej si pa racunaj.

Da se pa transplantirati 3-rotor motor v RX7, samo moras na novo narediti subframe za motor (drago ful), pa nosilce pa vse to...
In potem das takole turbinco gor pa pojes vse kar ti pride na cesti.


...no le dobro se najej :D
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

OdgovorNapisal/-a R type » 02 sep 2004 15:56

cruiser je napisal/-a:To je skor kot lego kocke ja ;)

Sej ne. Na japonskem je Mazda prodajala sportne limuzine imenovane Cosmo, ki so prav tako kot rx7 prisli z dvema turbinama, 280KM in TRO-ROTORSKO masino. En rotor brez portinga doda okol 100KM, zdej si pa racunaj.

Da se pa transplantirati 3-rotor motor v RX7, samo moras na novo narediti subframe za motor (drago ful), pa nosilce pa vse to...
In potem das takole turbinco gor pa pojes vse kar ti pride na cesti.


Razen kake supre, ali pa STi-ja (2.5 stroker kit, 9000 rpm, hybrid turbo, EVO VI (recimo HKS) in vsi tile so veliko cenej za tunat. :twisted: :twisted:

Ima pa RX7 karismo zaradi rotorja. :P
BMW 540i

Horsepower is how fast you hit the fence.

Torque is how far you take the fence with you.
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a cruiser » 02 sep 2004 16:16

Ce bi imel $75.000 za avto ne bi vozil RX7 :wink:
Ali pa vsaj vanj ne bi tlacil taksnega 3-rotor motorja, ampak tega (motor or corvette LT-1 V8 gor pa dve turbini, vsako na svoj previs V-ja):
Slika
Slika
Slika

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Uporabniški avatar
cruiser
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2001 18:33
Kraj: Tuningland

OdgovorNapisal/-a cruiser » 02 sep 2004 16:18

R type je napisal/-a:
cruiser je napisal/-a:To je skor kot lego kocke ja ;)
Razen kake supre, ali pa STi-ja (2.5 stroker kit, 9000 rpm, hybrid turbo, EVO VI (recimo HKS) in vsi tile so veliko cenej za tunat. :twisted: :twisted:

Ima pa RX7 karismo zaradi rotorja. :P


Ja ja... 750KM dobis kr na easy, a ? :lol:

Jok brate! Bos kr lepo vse menjal na masini, hehe. :wink:
Uporabniški avatar
cruiser
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2001 18:33
Kraj: Tuningland

OdgovorNapisal/-a R type » 02 sep 2004 16:25

Cruiser ostani na japonskem. :twisted:

Pol daj od supre motor noter pa gor HKS GT3037 twin ball bearing turbo kit! :twisted: :twisted: :twisted:

Slika

8) 8)
BMW 540i

Horsepower is how fast you hit the fence.

Torque is how far you take the fence with you.
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a G-4S » 02 sep 2004 21:43

Res IMPRESIVNO vse tole :shock: 8)
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

OdgovorNapisal/-a R type » 02 sep 2004 21:51

cruiser je napisal/-a:
R type je napisal/-a:To je skor kot lego kocke ja ;)
Razen kake supre, ali pa STi-ja (2.5 stroker kit, 9000 rpm, hybrid turbo, EVO VI (recimo HKS) in vsi tile so veliko cenej za tunat. :twisted: :twisted:

Ima pa RX7 karismo zaradi rotorja. :P


Ja ja... 750KM dobis kr na easy, a ? :lol:

Jok brate! Bos kr lepo vse menjal na masini, hehe. :wink:


Ma nemoj:

** Includes Pre-Programmed 800HP AEM EMS **

Yes, you are correct!! The Stage IV 800HP kit is the exact same price as the Stage III kit, why? Simple! The GReddy T78 kit used on the Stage III kit is the same price as the Stage IV GReddy T88 kit. So, why not just get the bigger turbo and the bigger HP for the same price as the Stage III kit? Simple! Some people do NOT want the additional lag that the T88 turbo offers over the T78. We think the T78 is the best bang for the buck kit in the world, and that is saying alot!! However, if you need that extra top-end to take out your fellow Supra owner, then this is the set-up for you. Same components as in our Stage III kit.

APPLICATION: 1993 to 1998 Supra Twin Turbo

Many people are dismayed to find out that after they purchase a large single or twin turbo upgrade kit that they are limited to 500hp because of the factory fuel system, and are further confused to find out that you need additional electronics in order to accurately communicate with the computer.

We have put together what we believe is the ONLY one-stop turbo upgrade 700hp package on the market. One click of the order button and you have every major component needed to build a high hp car. I am sure over the next few months this kit may evolve based upon personal preferences from car owners, but we KNOW what we are doing. It has taken us a few years to gather the knowledge we have at SupraStore.com on which combination of parts and kits work well together, so that YOU the customer can have a solution that works. What in the world do I get for my hard earned COIN? 800 horsepower at the crank will be achieved at approximately 30 psi on race fuel. This is a daily-driver kit that works perfectly as a commuter car if need be. If you want to run 92 Octane fuel you will be limited to a miserable 570HP, which is ENOUGH to kick the butt of any Viper on the road......Can you say whoop ass?

Turbo Kit: GReddy T88 Complete with down pipe, turbo header, wastegate, and air intake system.

Fuel System: Complete kit to support 850+ (crank) inclusive of fuel rail, 850cc injectors, twin pump set-up,wiring, relays, braided large line, fuel filtration, fittings, etc.

Electronics: AEM EMS

The AEM EMS replaces the VPC/GCC alphabet soup piggy-back electronics set-up and is inclusive of a new 3bar map sensor and IAT, along with the SupraStore.com 700HP AEM EMS pre-programmed high horsepower maps!! Final tuning MUST be done with a knowledgable tuner and using a dyno and the proper analytical equipment.

Ignition: HKS Twin Power Ignition

Photo: Engine bay of 800HP motor, with additional $1250 in polishing and chroming....drop dead gorgeous....click on that photo for a mega-pixel size shot with all details......


Regular price: $8,900.00Sale price: $8,199.00


:P :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Ne moreš ti supre v moči človek. :P
BMW 540i

Horsepower is how fast you hit the fence.

Torque is how far you take the fence with you.
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a cruiser » 03 sep 2004 10:07

Tam pise 570KM. Goljufas nekaj z race fuel-om :wink:

Pa bolj sem mel v mislih imprezo & Co. ki si jih zgoraj omenjal.
Uporabniški avatar
cruiser
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2001 18:33
Kraj: Tuningland

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Video

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov