Baje da so vzdržljivi,razen enih par malenkosti !
Težje napake:
- Golf 1.4 motor. Na modelih izdelanih po novembru 2001 je prihajalo do prezgodnjega raztrganja jermena. Zelo pogosta okvara zaradi katere nastanejo poškodbe ventilov, cilindrov ali celo popolnega uničenja motorja.
- Golf 1.4 in 1.6 motorji. Pri nekaterih modelih, izdelanih pred letom 2003 je prišlo do raztrganja pogonskega jermena. Popravila je delno kril Volkswagen, odvisno od starosti in prevoženih kilometrov.
- Bencinski motorji Golf 1.4, 1.6, 1.8T in v5, izdelanih med januarjem 2001 in januarjem 2003, so relativno pogoste okvare vžigalne tuljave. Zamenjava je mogoča delno ali v celoti.
- Golf TDI motorji. Na modelih, izdelanih do pomladi 2003 prihaja do postopnega upadanja moči, ki je posledica umazanije na merilniku pretoka zraka (luft messer). Čiščenje ni mogoče, obvezna menjava.
- Golf 1,9 TDI motor (110). Med modeli letnika 1998 je prihajalo do okvare na turbini oz. na gredi turbine. Na modelih Volkswagen Golf izdelanih pred aprilom 1999 je prihajalo do pogoste okvare turbine. Lopatice turbine so se namreč krivile in tako spremenile geometrijo. Pride do zmanjšanja moči in sčasoma turbina popolnoma odpove.
- Golf 1,9 TDI (110, 115, 130 in 150). Ti motorji imajo težave z variabilno turbino. Prihaja do zapletanja lopatc. Pri modelih 115 in 150 je prišlo tudi do lomljenja in odpovedi turbine.
- Golf 1.9 TDI motor (115). Ti motorji so imeli kar nekaj primerov zloma glave motorja. Veliko zamenjav se je zgodilo tudi do 70.000 km. Okvara je posledica težave z bati motorja. Škoda – 8.000€ (oz nakup novega motorja).
- Golf 1.4 SDI, izdelanih do leta 2001, imajo težave z menjalnikom. Prihajalo je do zloma ročnega menjalnika, tudi do 80.000 km.
Druge napake in pomanjkljivosti
- Golf 1.4 motor. Nekateri modeli, izdelani od leta 2001, so imeli težave z izgubo moči. Napake se začnejo pojavljati po napornem pospeševanju. Vzrok težav: napaka na EGR ventilih.
- Golf 1.6 motor (8 in 16 ventilni). Na modelih Golf 4, izdelanim do leta 2002, je prihajalo do kroničnih napak. Prihaja do vibracij v potniški kabini, ki so posledica vbrizga.
- Golf 1.8 T motor (150). Na Golf GTI modelih je pogosto prihajalo do okvare vodne črpalke.
- Golf 1.9 TDI (110). Na modelih Golf, izdelanih po septembru 1999, je prihajalo do napak z obrati motorja (prenizki ali previsoki) ob speljevanju. Napako so odpravili v spremenjeni elektroniki motorja.
- Prednja os je pri vseh modelih lahko povzročila hrupnost. Odpravi se jo s popravilom stabilizatorjev prednje osi.
- Katalizator pri motorjih Golf TDI (110) od 1998. Prihajalo je do zgodnjega uničenja katalizatorja. Notranja keramika je hitro razpadla. Katalizatorje so praktično vsi že zamenjali, tako da težava ni več prisotna.
Napake na karoseriji
- Modeli 98-99 so imeli napake na stikih pločevine in plastičnimi deli (zaščitne letve). Napake so predvsem pri svetlih barvah. Posledica – rjavenje.
- Pogosta okvara: centralno zaklepanje vrat pri modelih Golf 4 (98-99).
Notranjost in obraba
- Težave s premikanjem prednjega sedeža (pomik nazaj) pri 3-vratnih modelih letnika 98,
- Šumenje oz. spuščanje zvokov iz prednjih sedežev pri modelih narejenih do januarja 1999,
- Šumenje prednjih sedežev in pokanje (prihaja do razpok) armaturne plošče pri modelih do 1999,
- Šumenje iz vrat pri modelih, izdelanih do septembra 1999,
- Pri modelih Golf, izdelanih do 2001 je pršlo do odstopanja glave prestavne ročice.
- Slabo pritrjene odprtine za pihanje zraka pri nogah pri modelih do leta 2001.
Napake elektronike
- Napaka sistema centralno zaklepanje. Na modelih, izdelanih do leta 2001, je prihajalo do napake na stikalu za sprostitev vratc za točenje goriva, ki se nahaja v bližini ročne zavore.
- Na vseh modelih, predvsem tistih do junija 2000, je pogosta okvara električnega pomika stekel. Okvara mehanizma za pomikanje stekel.
- Okvara klimatske naprave. Pri nekaterih modelih, predvsem tistih, izdelanih do leta 2002, je prihajalo do okvare kompresorja klimatske naprave.
- Okvara števca oz. merilnih instrumentov se pojavlja pri modelih, izdelanih do leta 2000. Najprej prihaja do motenj, nato instrumentna plošča odpove.
- Napake na pozicijskih lučeh, ki se sprožijo ob odpiranju voznikovih vrat. Napaka se pojavlja pri modelih 99-2000.
- Lučka za aribag se pri modelih 98 nepričakovano prižge, čeprav z airbagom ni nič narobe.
- Gumbi sredinske konzole se velikokrat zataknejo ali ujamejo drug v drugega.
