Motor je odlicen ce je redno vzdrzevan tako kot se zagre
Hiba je lahko PD (pumpe duse) injektorji ce so od SIMENSA BOSCHVI imajo se enkrat daljso zivljensko dobo
Druga napaka je tandem pumpa na kateri rad spusti semering in pomesa NAFTO IN OLJE in to v parih Km ga nafila z lahkoto 10-20l nafte
Pri tem se poskoduje oljna pumpa ker je preopremenjena in se odlomi vetil v njej kateri cez cas zapre dovod olja do ostalih vitalnih delov motorja
Posledica je ribato
Zakaj se to zgodi zato ker ima avto okoli 200k na grbi in ga nihce ne vzdrzuje vecinoma jih imajo se ve kdo FIKRETI, MIHajloti ...............
In ga niso sposobni vzdrzevat
Potem rad crkne dvomasni vstrajnik
Prvi modeli so imeli problemi z glavami ker so bile slabo vlite (vlivane so bile na POLJSKEM ), kasneje so ta problem odpravili
Turbina se rada zapaca oz se saje naberejo na variabilnem delu, sem pa tja tut zlom kaksen turbo
ce ima PDF filter ga se na okoli 250k sesuje in avto ne gre nikamor
in se kasksna malenkost
POVDAREK JE SE ENKRAT CE JE AVTO VZDRZEVAN TAKO KOT TREBA AVTO ZELO LEPO SLUZI
Zgolj za info TOyote in Honde disel so vecja jajca kot to
