banan je napisal/-a:Ok recimo da ti verjamem,dej mi pa povej kaj ima kot poznavalec BMW tako dobro pri užitkih vožnje da je res dober. Se pravi kako drugače se pelje in kaj naj bi imel bolše od ostalih konkurenčnih znamk.
ps. resno mislim
Nekaj ti je že Yogo napisal, nekaj ti bom še sam dodal:
RWD avtomobili se čisto razlikujejo v vožnji od FWD.
Začniva z okretnostjo: ker so sprednja kolesa prosta polosi, je zavijalni kot koles lahko večji, torej je rajdni krog veliko manjši, ergo, avto je veliko bolj okreten in manevriranje po recimo parkirišču je veliko lažje. Za primer ti dam mojo ženo: sedaj ko vozi RWD že par let, zelo težko bočno parkira FWD avtomobil, mora avto parkrat popravljat in ob tem preklinja.
Splošno počutje med vožnjo: Ker so pogonska kolesa zadaj, tista spredaj pa skrbijo za zavijanje, je upravljanje in sam občutek s ceste na volanu veliko bolj direkten (ok, tukaj je tole spet pogojeno z izvedbo krmiljenja, zobata letev ali pomožni volan s polžem-ta ima bolj posreden občutek) in komunikativen, torej tudi posledično bolj varen.
Športna / Dinamična vožnja: Zopet, ker so zadnja kolesa zadolžena za pogon, sprednja pa za upravljanja, odpade nadležen Torqe steer med pospeševanjem v ovinkih, lažje se pelješ na meji zdrsa, ko pa zadek zdrsne, ga v veliki večini primerov lahko tudi ujameš in se z avtom na ta način tudi zabavaš. BMW ima kljub preprostosti samih komponent, izredno dobro poštudiran kompromis med udobjem in športnostjo, tako da je vsakega ravno dovolj da uživaš že s serijskim avtom, če ga pa še dodelaš v smislu športnega podvozja, si zgubil malo na udobju, pridobil pa na dinamičnosti vožnje.
Zima in slabi vremenski pogoji: od leta 1990 ima vsak BMW narejen idealno razporeditev teže: 50% spredaj, 50% zadaj. Nevem zakaj bi bila vožnja z RWD bolj nemogoča kot z FWD? Prejšnjo zimo sem z dirkalnikom nenormalno užival vsepovsod, ustavil me je le dodobra utrjen sneg ko sem nasedel. Nasedel sem pa z bencinskim tankom, tako da je bil in spredaj in zadaj avto s kolesi od tal
Edino takrat sem moral kopat, drugač pa samo dobre zimske gume in izklop elektronskih pomagal, pa nekaj spoštovanja na začetku, ko osvojiš tehniko vožnje, se ne vrneš več na FWD. Teža zadaj nad premo: nevem no, sem tudi to probal, pa se mi ne zdi ful pridobitveno. Kvečjemu sem se prej zakopal nekje zaradi dodatne teže ki jo mora avto šlepat s seboj.
Primer odvisnosti od RWD: rabil sem ogromen avto, poceni za nabavit in vzdrževat, neproblematičen in kvalitetno narejen. Gledal Volvote 850, 960, Legacy karavane in Opel Omege Caravan. Od vseh je zmagala seveda Omega, poleg tega da izpolnjuje vse zgoraj naštete pogoje, je tudi RWD. Pa čeprav Opel z RWD tehniko podvozja in pogona zaostaja za bavarci, je še vedno RWD in ne rabim spreminjat stila vožnje, poleg tega pa v kuferam spravim več kot v tri trojke
Bil je seveda tudi BMW E34 525 ali 535i na spisku želja, a so bile lepe izven mojega proračuna (1000€
Pojdi probat, pa pridi na našo stran
