facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

~~~VW SCIROCCO & Golf VI~~~

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a nighthawk » 28 sep 2009 15:58

Glavni faktor je tukaj poraba. Že sedaj pri utekanju, mi kaže na ravninskih delih avtoceste, pri 130kmh, trenutno porabo okoli 6.5 tudi pod 6. Kar je za 2.5-3l več kot 2.0 TFSI motor.


Sepravi ta motor porabi samo 6.5l goriva? Ampak 2.0 TFSi ga pa porabi ene 3.5 litra? Ali jest narobe zadevo razumem? Koliko konjev pa ima ta 2.0 tfsi oz v katerih avtih je?

Meni je všeč. Bi ga imel raje kot 8gen civic (non R).
JDM.si
ITR#05182
Uporabniški avatar
nighthawk
Uporabnik
 
Pridružen: 02 apr 2002 22:04
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a R type » 28 sep 2009 16:08

nighthawk je napisal/-a:
Glavni faktor je tukaj poraba. Že sedaj pri utekanju, mi kaže na ravninskih delih avtoceste, pri 130kmh, trenutno porabo okoli 6.5 tudi pod 6. Kar je za 2.5-3l več kot 2.0 TFSI motor.


Sepravi ta motor porabi samo 6.5l goriva? Ampak 2.0 TFSi ga pa porabi ene 3.5 litra? Ali jest narobe zadevo razumem? Koliko konjev pa ima ta 2.0 tfsi oz v katerih avtih je?

Meni je všeč. Bi ga imel raje kot 8gen civic (non R).


Mislim da je malo narobe napisal in da 2.0 TFSI motor porabi 2.5 do 3l več kot 1.4.

LP
BMW 540i

Horsepower is how fast you hit the fence.

Torque is how far you take the fence with you.
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a CupraR » 28 sep 2009 18:00

bibaaa je napisal/-a:cupra jaz sem vozil oba in točno vem kakšni motorji so notri ter kako se odzovejo. tako da zame si ti smešen kr se smeješ svoji neumnosti.


drugače je GTI na dirkališču isto hiter kot R32.


Ker GTI pa ker R32 :lol: :lol:

Napisal si da so TSI motorji bolj zabavni kot TSI (GTI) motorji. Kdo je zdej butl :lol: :lol:

Avtorju teme pohavle za barvo :D moder je res bomba :D
Ne pozabit na to da je Renault f1 prvak..... Zaradi cesar imajo sedaj vsi klioti nekaj KM vec, nekoliko manj pokurijo, servisni interval pa se je podaljsal za 2000 km. Njihovim voznikom pa se je podaljsal tic, povecal gobec in zmanjsal iq.
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

OdgovorNapisal/-a G-4S » 28 sep 2009 18:15

Poleg barve je fajn, da si vzel xenon. Pri VWjih avto veliko bolje (agresivneje) zgleda z lečami 8)

Škoda edino, da nisi doplačal obvolanskih komand za menjalnik.
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

OdgovorNapisal/-a yogo » 28 sep 2009 18:41

G-4S je napisal/-a:Poleg barve je fajn, da si vzel xenon. Pri VWjih avto veliko bolje (agresivneje) zgleda z lečami 8)

Škoda edino, da nisi doplačal obvolanskih komand za menjalnik.


škoda edino ker ni 6 gang ročni menjač :)
Yogo
Uporabniški avatar
yogo
Uporabnik
 
Pridružen: 18 jul 2003 19:37
Kraj: Na soncni strani alp

OdgovorNapisal/-a G-4S » 28 sep 2009 18:57

A ne, DSG je majka 8)
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

OdgovorNapisal/-a SilverCRX 98` » 28 sep 2009 19:18

Vrtelo Letelo :) je napisal/-a:Skret.

ta izjava vam pove marsikaj 8)
lp
....get ready, get set, let's roll....Red, yellow, hit green, then go, breathe in slow....

CRX Del Sol JDMb18c built/ex
Prelude 2.0i/ex
Civic FN2/ex
Civic FK2...
Uporabniški avatar
SilverCRX 98`
Uporabnik
 
Pridružen: 18 okt 2008 18:30
Kraj: Sentjur pri Celju

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 28 sep 2009 19:57

Dober ste se razpisal, sploh ne vem če bom vse lahko odgovoril.... :wink: 8)
Prvo, da se ne boste tam kregal, ker je nekdo napisal, da je bolj poskočen TSI motor, bolj zabaven.....
Lahko samo potrdim, pa ne sedaj dobesedno, ker 250 KS in 160 KS ni za primerjat. ampak tako po občutku, recimo na kakšnih kratki vijugastih cesti, tudi v mestu recimo tam do omejitve.
Kompresor naredi res svoje, izredno lepo skoči. Kot sem dejal po občutku bolj od GTI.ja, saj se vse skupaj začne dogajat že pri 1.500 RPM za razliko od GTI-ja 1.800 RPM.
Samo tam je potem čisto druga zgodba, tam te potem dobesedno "posesa" z 370NM navora v sedež in ne spusti ko začne prijemat, tu je kmalu vsega konec. Pa pustimo sedaj to, sem dobil nekaj pozitivnih odgovorov Tuning podjetij, tudi iz Nemčije MTM, tako da bo šla konjenica na 200 KS. Potem bo pa to že lepo "pokal". :)
Problem je bolj DSG 7 menjalnik, ki naj bi bil samo do 250NM, vendar so mi vse povsod napisali, da to naštimajo in ni panike na 300Nm. Takole na "papirju" bo zadeva isto hitra kot serijski GTI. Z majhno porabo in zelo nižjo registracijo --win-win--- 8)
100k pa niti ne nameravam narest, ker delam 10k na leto po 5 letih pa gre tako naprej.
Glede porabe sem pozabil tam besedo. Trenutna razlika med porabo 2.0 TFSI in 1.4 TSI motorjem je 2l, v prid 1.4 logično.
Vendar se bo ta razlika povečala, ko bo kakšnih 2.000km not. Je pa res da ti novi motorji 2.0 TSI ne stari 2.0 TFSI, pokurijo kar 0.7l manj z tem da imajo 10KS več.
Kaj vse te oznake pomenijo raje ne bi, ker je preveč tega....
Tehnika gre naprej, samo tole si poglejte, kaj bo dal VW v serijsko proizvodnjo za 2011-12 Motor TDI 180 KS, poraba samo 4.3L, pospeški 6.6 sec 226 Km/h. Tu te pa design ne pusti ravnodušnega niti v notranjosti, kot v zunanjosti, pa že v dušo sovražiš VW... :)
VW Concept Blue Sport
http://www.youtube.com/watch?v=Lbyth_n0ypk

Mi lahko kdo tukaj nekaj svetuje.
Po zakonu vem, da lahko imaš dnevne luči, ki svetijo 80% glavnih in so ločene. Vendar me zanima, kaj je z zadnjimi lučmi ?
Ko so prižgane dnevne, zadaj ne gori nič. Ko sem gledal takole po cesti avtomobile z Bixenon in recimo AUDI z ledicam, večini zadaj nič ne sveti, ampak nekaterim sveti.
Si v prekršku pri nas v SLO, če zadaj ne sveti nič podnevi ? Tudi v zakonodaji, kot sem gledal ne omenjajo zadnjih luči. Predor pa vem, je potrebno prižgati vse.

Hvala
Uporabniški avatar
TomyBoy
Uporabnik
 
Pridružen: 26 feb 2005 22:23
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a G-4S » 28 sep 2009 20:27

Če bo tole namesto EOSa (=dolgčas), potem bo to velik napredek v dizajnu. 8)

OT... mogoče kdo ve kaj je to za en komad okol 16-20 sekunde in na koncu filmčka (se mi zdi, da je iz nekega filma in me žre, ker se ne morem spomnit :D)
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 28 sep 2009 20:57

Muska requiem for a dream :wink:
Drugače pa to ne bo nobena zamenjava za EOS. To bo zopet obujena klasa pri VW, se pravi klasa Mazda MX5... 8)
Uporabniški avatar
TomyBoy
Uporabnik
 
Pridružen: 26 feb 2005 22:23
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a G-4S » 28 sep 2009 21:31

TomyBoy je napisal/-a:Muska requiem for a dream :wink:


To bo to. Thnx 8)

Ponovno obujena klasa? Kateri je bil predhodnik? Karmann Ghia?
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

OdgovorNapisal/-a bibaaa » 28 sep 2009 22:40

tommy si pozabil povedat da če ne znaš lepo vozit tega 1.4 se lahko poraba povzpne za brezveze tudi na 13l. tako da ob isti vožnji porabi res manj?
Uporabniški avatar
bibaaa
Uporabnik
 
Pridružen: 16 jun 2009 11:13

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 28 sep 2009 22:47

bibaaa je napisal/-a:tommy si pozabil povedat da če ne znaš lepo vozit tega 1.4 se lahko poraba povzpne za brezveze tudi na 13l. tako da ob isti vožnji porabi res manj?

To pa itak, si nismo enaki.
Že pri mojih domačih je razlika takoj 1-2l, ko gre nekdo drug za volan. Tudi če je avtomatik, je vse v pravilnem dodajanju plina, če nimaš občutka, ti tudi ne vem kakšen špar mašina ne pomaga... :)
Uporabniški avatar
TomyBoy
Uporabnik
 
Pridružen: 26 feb 2005 22:23
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a bibaaa » 28 sep 2009 22:51

meni mi ni pil manj kot 8 in še to sem se dobesedno jajcal. ko sm ga vozil normalno je bila poraba 13. stiskanja si nisem finančno mogel privoščit :/ je smeh, sam pije ...
Uporabniški avatar
bibaaa
Uporabnik
 
Pridružen: 16 jun 2009 11:13

OdgovorNapisal/-a R type » 28 sep 2009 23:04

bibaaa je napisal/-a:meni mi ni pil manj kot 8 in še to sem se dobesedno jajcal. ko sm ga vozil normalno je bila poraba 13. stiskanja si nisem finančno mogel privoščit :/ je smeh, sam pije ...


Če se vlečeš ko megla to ne pomeni minimalne porabe. Se boš moral naučit vozit varčno najprej.

LP
BMW 540i

Horsepower is how fast you hit the fence.

Torque is how far you take the fence with you.
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a bibaaa » 29 sep 2009 00:03

nenenenene nikoli se ne vlečem kot megla. ni problem to na katerih obratih menjaš, problem je kako hitro prideš na te obrate. kompresor dela že iz nizkih in čim malo pipneš gas se takoj odzove. seveda tudi poraba sodeluje. jebano je ko v mestu moreš več krat hitro pospešit. ne rabim se varčno učit furat. avto imam ponavadi kak teden in to je to (še dobro)
Uporabniški avatar
bibaaa
Uporabnik
 
Pridružen: 16 jun 2009 11:13

OdgovorNapisal/-a Jaco » 29 sep 2009 18:06

če avte menjaš vsak teden ti je pa res đabe na bencinu šparat.
Uporabniški avatar
Jaco
Uporabnik
 
Pridružen: 21 avg 2009 20:19
Kraj: Ingolstadt

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 29 sep 2009 18:22

Evo danes naredil prvič malo več km
Ta 1.4 pa je "špar program"... :shock: 8) 6.0 l na 145km (regionalke)
Slika
Uporabniški avatar
TomyBoy
Uporabnik
 
Pridružen: 26 feb 2005 22:23
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a pito » 30 sep 2009 07:49

Preračunaj, če imaš kej odstopanja med tistim kar računalnik kaže in realno porabo. Drgač pa lep voz, motor je pa itak najboljš, kar lahko trenutno dobiš v tem segmentu.
Impreza Sti
Uporabniški avatar
pito
Uporabnik
 
Pridružen: 28 avg 2002 15:36

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 30 sep 2009 10:35

pito je napisal/-a:Preračunaj, če imaš kej odstopanja med tistim kar računalnik kaže in realno porabo. Drgač pa lep voz, motor je pa itak najboljš, kar lahko trenutno dobiš v tem segmentu.

Po pravici povedano se mi to sploh ne da delat, ker že tako vidim na oko, da je kazalac za gorivo dosti dlje časa na miru.
Ko bo motor utečen se bo dalo porabo sigurno spravit tudi pod 6. Ampak realno gledano, bo potem skupna povprečna (kombinirana) nekje 7.5-8.0l. Na GTI-ju je bila tam med 9-00-9.5l.
Ker treba tudi redno kdaj stiskat zadevo, da se "prepuče"... :)
To je pa potem tudi realno 1.5l odstopanja po specifikacijah, kar je še vedno spodobno.

bibaaa je napisal/-a:drugače ti TSI motorji so zelo živahni in na pospeševanjih so bolj zabavni kot GTI.


Tole lahko samo potrdim. Včeraj prvič probal iz naselja tam do 5k rpm, avto tako skoči in pospešuje od 50-120 kmh.... enostavno ne morem verjeti, da ima samo 160 KS, bolj recimo 180-190. Ali na to vpliva tistih 50 kg manj na teži, ne vem..
Dobro, na avtocesta tam od 160kmh naprej, nimaš kaj veliko praskat, ampak takole v teh območjih, te sploh ne pusti hladnega, če tudi je napram prejšnim, podhranjen za ca 85 KS. :lol: 8)
Uporabniški avatar
TomyBoy
Uporabnik
 
Pridružen: 26 feb 2005 22:23
Kraj: Celje

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov