facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

dizel ali bencinar

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a Krigl » 01 dec 2003 17:28

quote: Se pravi, se strinjaš da bencinski motor z enako močjo, prostornino in opremljen z Turbino ne bo razvil niti približno takšnega navora kot TDI?


se strinjam.

A se ti strinjas, da bi TT z 225 KM z blokado na 4500 vrljajih (pol itak ni govora vec o 225 KM ) se vedno proizvedel max 280 Nm?

jaz sem se vedno mnenja, da je navor samo turbina. zal si ne znam drugace razloziti preskok s 133 Nm na 320 Nm pri isti prostornini. saj tehnika je sla naprej - materiali, posledicno visji tlaki, vendar dvomim da toliko, da bi atmosferski dizel ujel atmosferskega bencinca v navoru.

lp andraz

p.s.:lahko da se motim
Uporabniški avatar
Krigl
Uporabnik
 
Pridružen: 10 apr 2002 13:10
Kraj: Domzale, Slovenia

OdgovorNapisal/-a bato » 01 dec 2003 18:33

mal se pozanimi kdaj se užge zmes pr dizli in pr bencinarju,
dizl naj bi meu optimalno zgorevanje(od tle tak navor pa mau konjev) - brez turbine

zlo laična razlaga

Lp

CIVIC 130KM,l.90
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

OdgovorNapisal/-a Krigl » 01 dec 2003 19:50

quote: mal se pozanimi kdaj se užge zmes pr dizli in pr bencinarju,
dizl naj bi meu optimalno zgorevanje(od tle tak navor pa mau konjev) - brez turbine

a zgorevanje naj bi bilo optimalno. aha zato tist crn dim iz auspuha, ker tolk optimalno zgori


quote:(od tle tak navor pa mau konjev) - brez turbine

brez turbine ima 1.9 dizel 133 Nm. to je zelooooooooooooooooooo malo. mogoce sem narobe razumel tvoj odgovor.

lp andraz
Uporabniški avatar
Krigl
Uporabnik
 
Pridružen: 10 apr 2002 13:10
Kraj: Domzale, Slovenia

OdgovorNapisal/-a R type » 01 dec 2003 20:11

quote:
quote: mal se pozanimi kdaj se užge zmes pr dizli in pr bencinarju,
dizl naj bi meu optimalno zgorevanje(od tle tak navor pa mau konjev) - brez turbine

a zgorevanje naj bi bilo optimalno. aha zato tist crn dim iz auspuha, ker tolk optimalno zgori


quote:(od tle tak navor pa mau konjev) - brez turbine

brez turbine ima 1.9 dizel 133 Nm. to je zelooooooooooooooooooo malo. mogoce sem narobe razumel tvoj odgovor.

lp andraz




Dim od zadaj prihaja zaradi tega ker je nafta neprimerno manj čista kot bencin, ne pa zaradi slabšega zgorevanja.

Ti za primerjavo daješ osnovni dizel, kateri je zunaj že skoraj 10 let.

Pač nobeden ne razvija več navadnih dizlov.

LP

R type


Ježeš na kak je to teško.

Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a bato » 02 dec 2003 10:20

a zgorevanje naj bi bilo optimalno
zgorevanje pr dizlu je optimalno, en stavk sm pa napisu zato,
ker nism nek težk strokovnjak in ne znam zadeve u nulo razložit
jo pa v osnovi razumem

aha zato tist crn dim iz auspuha, ker tolk optimalno zgori
ti je že R-Type razložu

brez turbine ima 1.9 dizel 133 Nm. to je zelooooooooooooooooooo malo. mogoce sem narobe razumel tvoj odgovor.
to sploh ni malo če gledaš delovno območje dizla oz. rasporeditev navora
1800-4000/4500 ovm, tu je trik nizke porabe
majhen razpon obratov v delovnem območju in navor, ki je skoraj vedno na voljo

laična razlaga je lahko dobro izhodišče, če si hočeš stvar na netu bl podrobneje pogledat


P.S.: pa nč kreganja pa arogance prosm
-happy face

Lp

CIVIC 130KM,l.90

Edited by - bato on 02/12/2003 13:25:02
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

OdgovorNapisal/-a bato » 02 dec 2003 10:27

jaz sem se vedno mnenja, da je navor samo turbina

navor ni samo turbina ampak je TUDI turbina,
turbina in kubatura dani navor samo povečujeta turbina progresivno, kubatura pa linearno
(j...m ti fizko v 8. razredu - upam, da sm prou napisu);
bi blo laži povedat - se zihr kdaj srečamo pa kšno rečemo

Lp

CIVIC 130KM,l.90
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

OdgovorNapisal/-a Krigl » 02 dec 2003 13:11

quote:turbina in kubatura dani navor samo povečujeta turbina progresivno, kubatura pa linearno

kar se kubature tice sploh ni debate. vecji motor = vec navora, turbina = precej vec navora.

quote: o sploh ni malo če gledaš delovno območje dizla oz. rasporeditev navora
1800-40000/4500 ovm, tu je trik nizke porabe
majhen razpon obratov v delovnem območju in navor, ki je skoraj vedno na voljo

sem ze vozil navadnega dizla in zal nisem bil impresioniran. navor je najbrz res tam samo je neociten. avto ne gre nikamor ne pri nizkih ne pri visokih obratih. pri porabi si pa zmagal

lp andraz

p.s.:lahko se dobimo in recemo eno dizelsko.
Uporabniški avatar
Krigl
Uporabnik
 
Pridružen: 10 apr 2002 13:10
Kraj: Domzale, Slovenia

OdgovorNapisal/-a bato » 02 dec 2003 13:32

kar se kubature tice sploh ni debate. vecji motor = vec navora, turbina = precej vec navora.
večji motor - linearno skozi use obrate
turbač - po želji, dostikrat brutalen navor - vw 1.9TDi 130KM pa u iber navora

sem ze vozil navadnega dizla in zal nisem bil impresioniran. navor je najbrz res tam samo je neociten. avto ne gre nikamor ne pri nizkih ne pri visokih obratih.

sm pelu clio 1.9D (veš da je dizl)in P206 1.9D (ko nek pokvarjen dizl, navor so vrjetn v tovarni kje zgubil)oba skoraj nova

p.s.:lahko se dobimo in recemo eno dizelsko.
U bet, pa rajš kšno bencinarsko

Lp

CIVIC 130KM,l.90

Edited by - bato on 02/12/2003 11:33:49
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

OdgovorNapisal/-a petronas » 02 dec 2003 16:31

kaj je navor?


Sila ki po exploziji preko bata in ojnice se prenese na glavno motorno gred.

Torej, boljsa kot bo explozija, vecja bo sila. Turbina je proizvajalec zraka pod pritiskom, torej, vec zraka, vec bo goriva, vecja bo explozija, vecja bo sila, vecji bo navor, dlje kot bo navor trajal skozi obrate, vecja bo koncna moc avtomobila.


bye bye.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a bato » 02 dec 2003 17:07

quote:
kaj je navor?


Sila ki po exploziji preko bata in ojnice se prenese na glavno motorno gred.

Torej, boljsa kot bo explozija, vecja bo sila. Turbina je proizvajalec zraka pod pritiskom, torej, vec zraka, vec bo goriva, vecja bo explozija, vecja bo sila, vecji bo navor, dlje kot bo navor trajal skozi obrate, vecja bo koncna moc avtomobila.


bye bye.





Mislm, da si zdej opisu moč, navor je zelo zakomplicirano razložit tako, da ga bo većina razumela

moč - sila, ki deluje na glavno gred pravokotno preko bata
navor - ne znam razložit da me ubiješ

Lp

CIVIC 130KM,l.90
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

OdgovorNapisal/-a petronas » 02 dec 2003 17:58

Popolnoma si vstrelil mimo.

OSnovne definicije:

Navor = Sila x rocica

Moc = Delo / Cas ali Moc = Navor x kotna hitrost(obrati)


sila (ojnica) deluje na obod glavne gredi ce preslikamo v motor.


Torej je moc skupek navora in obratov. Koristno delo.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a cruiser » 02 dec 2003 18:09

Ma tak je - dizli so zakon, ce se hoces imet malo porabo ob zmerni voznji. Pa se fajn grejo tele zadnje generacije.
Na 110hp 1.9TDI motorju zamenjas ECU pa si na 150HP. To je pa kr konkretna stevilka za TDi, in takle avto prav fino gre. Preverjeno.


---------------------
'93 RX7
Integra, Impreza, Passat TDI, ... , who knows ?
Uporabniški avatar
cruiser
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2001 18:33
Kraj: Tuningland

OdgovorNapisal/-a petronas » 02 dec 2003 18:13

na star 110KM se da prilezt tam do cca 140, nove crpalka soba generacije pa so ze bolj odporne na chipe :-)
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a R type » 02 dec 2003 18:23

quote:
Popolnoma si vstrelil mimo.

OSnovne definicije:

Navor = Sila x rocica

Moc = Delo / Cas ali Moc = Navor x kotna hitrost(obrati)


sila (ojnica) deluje na obod glavne gredi ce preslikamo v motor.


Torej je moc skupek navora in obratov. Koristno delo.






Točno to petronas.

Vendar po tem kar si napisal avto pospešuje navor in ne moč.

Ena stvar je logična, za veliko moč potrebuješ ali velik navor ali veliko kotno hitrost(obrate).

Tehnično gledano z enačbami je vse OK.

Vendar pa a znaš laiku z nekaj stavki povedat , kakšno vlogo igra pri avtu moč in kakšno navor?

LP

R type


Ježeš na kak je to teško.

Accord 2.0 16V l.95


Edited by - R type on 02/12/2003 16:25:42
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a petronas » 02 dec 2003 18:31

Tocno tako, navor je tisti ki pospesuje avto. In ce se pospesevanje preneha pri 4000 ali 8000 obratih je spet druga zgodba. In ker "mora" diesel imeti enako dolgo prestavo kot bencinar, je 1/3 do 1/2 navora neuporabna (primer 2 prestava 95km/h (TDi 4000rpm, Bencinar 7000-9000rpm). Ce bi imel diesel bencinarjev menjalnik, bi bila koncna hitrost dobrih 120km/h.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a A3Turbo4Life!!! » 02 dec 2003 18:33

Najbolj možna laična razlaga, ki jo lahko dam ven je takšna.

Navor je dober za vožnjo v hrib, konjske moči pa potrebuješ za doseganje velikih hitrosti.

V bistvu nekako navor premaguje težo avtomobila, konjske moči pa zračni upor.

Bye


---------------------
A3Puhalnik4Life!!!
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jul 2002 12:43
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ted » 02 dec 2003 19:22

no še jaz okol navora, hja laično bi tkole povedu, ker strokovno mislem da petronas obvlada, pa fizika me isto uči.... pač sila ki jo daje vztrajnik motorja! vtrajnik pa je masa ki se vrti okoli osi gredi in težji kot je, pa bolj kot je oddaljen od nje, večji je navor. oziroma vztajnost motorja, ali povedano po domače, motor se sam od sebe vrti. ..mah k.... ni blo ravn po domače tole!

no pa tkole rečmo, maš vrtavko, pa jo zavrtiš....ker ma maso porazdeljeno v krogu nekje od osi par centu vn, bo ta dajala večjo vztrajnost in se vrtela, kot pa če bi zavrtel zobotrebec. ta se nebi vrtel! upamda je vsaj mau razumlivo.
Uporabniški avatar
ted
Uporabnik
 
Pridružen: 02 sep 2003 09:47

OdgovorNapisal/-a bato » 03 dec 2003 09:49

Popolnoma si vstrelil mimo.

To bo najbrš razlog, da v vojski nism biu snajper

Je pa res, da je navor brez slikc in širšega poznavanja fizike zelo teško razložit laiku like me
Vidm, da ste se pa kr potrudil z razlagami

Lp

CIVIC 130KM,l.90
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

OdgovorNapisal/-a petronas » 03 dec 2003 13:06

ce je bilo sto krat, pa naj bo tudi stoprvic :-)

http://www.mobisux.com/tabla/showthread ... w=&sb=5&o=
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a bato » 03 dec 2003 14:22

Dobr člank, ni kj

Lp

CIVIC 130KM,l.90
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov