CRXesi je napisal/-a:no, no, no...
Kokr sm že prej povedu, sem se kar neki vozu z A3 1.8T 98 letnik, ki je imel boljše pospeške od A4 z enakim motorjem (govorim original). Da si ti uniču integro v pospeških z A4 si moral imeti krepko čez 200 KM al pa nisi naletel na prave pilote.
V primerjavo: Audi S3 1.8 225KM, pospešek 6,6 in končna 243 se pravi je integra po podatkih približno tam...

Dober vem kk gre integra

in vem tudi kk gre a3 s temu motorju, ampak je šel moj občutno boljš od a3.Dosti močnejše avte sem šolal z njemu.ko pa je kolega kupu seat leone z isto mašino ampak s 180 konji in sem šel tut tam mimo, sem pa začel sumit čipanje avta.ampak ni mogu bit načipan na več kot na 225 konjev ker je mel isto turbino in isto hlajenje.nikol ga pa nisem peljal na valjčke.baje se ga je dalo načipat na 295 konjev ampak si mogu marsikaj zamenjat.
Nisem napisal da sem šolal integro zato da bi netu kak spor, ampak ker sem se izredno čudil temu.mogoče slab pilot integre, mogoče zjahan avto,...to da srečaš integro na enem pasu in se ustaviš poleg nje na drugem pasu in gresta oba naravnost pa še cesta prazna,takih šans ni veliko

definitivno pa piloti drugih avtomobilov niso bli vsi slabi.
Uglavnem izredno dober avto, motor in menjalnik ( 3. prestava do 170 km/h ). Pri 170k kilometrih mi je pa vsa elektronika crknala pa sem ga kr prodal
