Začelo se je tako,da sem kupil razbitega E36 M3, ki je bil darovalec motorja in vseh ostalih sklopov, ki so bili primerni za v E30.
Na srečo motor ni bil poškodovan,tako da se ga je dalo še zalaufat.
http://www.youtube.com/watch?v=5u7P_g5mnpQ
Po končani akciji je ostalo za zbiratelje železa
Potem je motor veselo čakal na menjavo ležajev,karterja,tesnil, sklopke in vztrajnika.
Med tem, sem se posvetil karoseriji in motornemu prostoru, da je motor lahko lepo sedel vanjo.Menjava zavornega ojačevalnika in celindra,barvanje motornega prostora,priprava nosilcev in polno drugih malenkosti.
Nato pa je prišel čas ko je bilo vse pripravljeno za vgradnjo v E30.
Prvi start v E30 ( snemamo s telefonom ):
http://www.youtube.com/watch?v=iwP6Bx0y9Xw
Na koncu pa še prava poslastica ( carbon airbox) + alpha N
In še ena mala redkost,ki sem jo uspel najti.
Pa še skoraj končano vozilo z novimi platišči spredaj 7,5x16 in zadaj 9x16 col.
Lanski Drag race v SG:
Trenutno največji problem mi predstavljatrakcija samega vozila saj je po prvi testni vožnji do tretje prestave ni bilo.
Za prenos moči sem uporabil 3,15 dif z zaporo.
Ostale slike pa še sledijo ko bo avto na cesti !!!
Lep pozrav, TIN
...da pa moreš enkrat testno vožnjo delit z menoj pa tud veš. Ali ne?
