Moderator: Blue Angels
blabla je napisal/-a:Sicer ni astra, je pa opc(tok da ne bo 100% off topic). Vozil sem pa corso OPC. Za 192 turbo konjev ne gre nikamor. Zavore - podobne kot moje na VTi - imam narejen swap na 282mm + zavorni od ITR + dirkalne ploščice. Manjši diski, ampak mi prime bolje od corse. Lega nič kaj navdušujočega. To je nekak toMe je tko razočarala, da se mi ne zdi vredno pisat karkoli naprej.
Pač moje osebno mnenje. Da se ne bo spet kaj v kregarijo obrnilo tole...
Ja ti dam prav samo zgodba se spremeni če imaš ti avto za hobi in ga rihtaš da bi čim več konjev istisnil in čim boljše zmoglivosti dosegel je Honda iz mojih lastnih izkušen grozen strošek napram nemcu.AERODECK je napisal/-a:Kle se bom umešal.Nekateri omenjajo ta avto je dobr.recimo Bmw,Audi itd.Zakaj ker imajo veliko mašino pa velike gume ter en kup dodatkov od opreme al kakšnega croma.Tukaj je pa treba ločit najprej ceno,opremo,velikosti razred,pokvarljivost in udobje.Tko da če se iz enmu 6 al 8 valnemu švabam dobr pelješ pol še ni dobr.Potem ko pa začne crkvat pa so stroški pa pravjo jah sej to je normaln sej boh ve kolk kilometrov že ma itd.Skratka najbolj hvaljo nemce tisti ki majo deset let stare pa naj pol kupjo novga nemca pa dajo 10 tisoč evrov če mislijo tako.Zame je avto da mi služi ne pa da jaz služim njemu.Torej ne sme crkvat dobr se pelje in mal porab ter mora bit hitr itd...... Tukaj se pa nardi selekcija ki je notri HONDA. Nikakor pa NEMCI
Civic Type-r je napisal/-a:blabla je napisal/-a:Sicer ni astra, je pa opc(tok da ne bo 100% off topic). Vozil sem pa corso OPC. Za 192 turbo konjev ne gre nikamor. Zavore - podobne kot moje na VTi - imam narejen swap na 282mm + zavorni od ITR + dirkalne ploščice. Manjši diski, ampak mi prime bolje od corse. Lega nič kaj navdušujočega. To je nekak toMe je tko razočarala, da se mi ne zdi vredno pisat karkoli naprej.
Pač moje osebno mnenje. Da se ne bo spet kaj v kregarijo obrnilo tole...
Evo sem bom jst obregnil v tole. Zadeva je namreč taka, da je malo, zelo malo avtomobilov tega razreda (clio, 207 RC, fiesta ST ...), ki bi imeli tak grip. Sprednji konec drži nenormalno (letne gume), ko pa zdrsne zadek, pa je kot igračka lahko ulovljiv. Ta avto ima skratka več kot odlično lego in mi ni jasno kaj ti ni bilo všeč. Če voznik zna, je s tem avtom lahko hitrejši od marsikoga. Corso smo imeli namreč na testu ravno prejšnji teden (SiOL Avtomoto) in ti povem, da se pri hitri vožnji obnese odlično. Z VTi-jem pa je niti ne bi primerjal (ga vozim privat), ker je razlika ogromna. Zdej ne vem, kakšnega VTi-ja imaš ti, ampak mora bit pa stroj
![]()
Je pa res, da za 192 KM ne gre hudo dobro, ampak vsedi se v clia RS, pa boš videl, da je po občutku še mnogo počasnejši.
No, pa je še moje mnenje ...
TIN je napisal/-a:Ja ti dam prav samo zgodba se spremeni če imaš ti avto za hobi in ga rihtaš da bi čim več konjev istisnil in čim boljše zmoglivosti dosegel je Honda iz mojih lastnih izkušen grozen strošek napram nemcu.AERODECK je napisal/-a:Kle se bom umešal.Nekateri omenjajo ta avto je dobr.recimo Bmw,Audi itd.Zakaj ker imajo veliko mašino pa velike gume ter en kup dodatkov od opreme al kakšnega croma.Tukaj je pa treba ločit najprej ceno,opremo,velikosti razred,pokvarljivost in udobje.Tko da če se iz enmu 6 al 8 valnemu švabam dobr pelješ pol še ni dobr.Potem ko pa začne crkvat pa so stroški pa pravjo jah sej to je normaln sej boh ve kolk kilometrov že ma itd.Skratka najbolj hvaljo nemce tisti ki majo deset let stare pa naj pol kupjo novga nemca pa dajo 10 tisoč evrov če mislijo tako.Zame je avto da mi služi ne pa da jaz služim njemu.Torej ne sme crkvat dobr se pelje in mal porab ter mora bit hitr itd...... Tukaj se pa nardi selekcija ki je notri HONDA. Nikakor pa NEMCI
Pa še tile b16 mlinčki negrejo nikamor če jih ne goniš skoz do blokade,pol pa vsakih par mescov 1000 al 2000eur za generalko ko ribne.
O strroških Bavarcev, ti ne moreš govorit, in posploševat pa vse nemške avtomobile v isti koš metat, bi te dal med honduide.
Civic Type-r je napisal/-a:blabla je napisal/-a:Sicer ni astra, je pa opc(tok da ne bo 100% off topic). Vozil sem pa corso OPC. Za 192 turbo konjev ne gre nikamor. Zavore - podobne kot moje na VTi - imam narejen swap na 282mm + zavorni od ITR + dirkalne ploščice. Manjši diski, ampak mi prime bolje od corse. Lega nič kaj navdušujočega. To je nekak toMe je tko razočarala, da se mi ne zdi vredno pisat karkoli naprej.
Pač moje osebno mnenje. Da se ne bo spet kaj v kregarijo obrnilo tole...
Evo sem bom jst obregnil v tole. Zadeva je namreč taka, da je malo, zelo malo avtomobilov tega razreda (clio, 207 RC, fiesta ST ...), ki bi imeli tak grip. Sprednji konec drži nenormalno (letne gume), ko pa zdrsne zadek, pa je kot igračka lahko ulovljiv. Ta avto ima skratka več kot odlično lego in mi ni jasno kaj ti ni bilo všeč. Če voznik zna, je s tem avtom lahko hitrejši od marsikoga. Corso smo imeli namreč na testu ravno prejšnji teden (SiOL Avtomoto) in ti povem, da se pri hitri vožnji obnese odlično. Z VTi-jem pa je niti ne bi primerjal (ga vozim privat), ker je razlika ogromna. Zdej ne vem, kakšnega VTi-ja imaš ti, ampak mora bit pa stroj
![]()
Je pa res, da za 192 KM ne gre hudo dobro, ampak vsedi se v clia RS, pa boš videl, da je po občutku še mnogo počasnejši.
No, pa je še moje mnenje ...
CupraR je napisal/-a:Civic Type-r je napisal/-a:blabla je napisal/-a:Sicer ni astra, je pa opc(tok da ne bo 100% off topic). Vozil sem pa corso OPC. Za 192 turbo konjev ne gre nikamor. Zavore - podobne kot moje na VTi - imam narejen swap na 282mm + zavorni od ITR + dirkalne ploščice. Manjši diski, ampak mi prime bolje od corse. Lega nič kaj navdušujočega. To je nekak toMe je tko razočarala, da se mi ne zdi vredno pisat karkoli naprej.
Pač moje osebno mnenje. Da se ne bo spet kaj v kregarijo obrnilo tole...
Evo sem bom jst obregnil v tole. Zadeva je namreč taka, da je malo, zelo malo avtomobilov tega razreda (clio, 207 RC, fiesta ST ...), ki bi imeli tak grip. Sprednji konec drži nenormalno (letne gume), ko pa zdrsne zadek, pa je kot igračka lahko ulovljiv. Ta avto ima skratka več kot odlično lego in mi ni jasno kaj ti ni bilo všeč. Če voznik zna, je s tem avtom lahko hitrejši od marsikoga. Corso smo imeli namreč na testu ravno prejšnji teden (SiOL Avtomoto) in ti povem, da se pri hitri vožnji obnese odlično. Z VTi-jem pa je niti ne bi primerjal (ga vozim privat), ker je razlika ogromna. Zdej ne vem, kakšnega VTi-ja imaš ti, ampak mora bit pa stroj
![]()
Je pa res, da za 192 KM ne gre hudo dobro, ampak vsedi se v clia RS, pa boš videl, da je po občutku še mnogo počasnejši.
No, pa je še moje mnenje ...
Znaimivo da so se še povsod pritoževal (AM itd..) čez prenos moči na prednji par koles. Tako kot čez ostale OPC-je.
Zadeva naj bi bolj kopala kot recmo en Golf GTI 230 itd...
Tak občutek sm dobil v vseh pisanih kot video testih..
TIN je napisal/-a:YUGO:Naj te popravim b16 je že od leta 1989. Kot hondadaš bi to moral vedet.
Kaj pa je pri hondi nad 1800ccm po domače NIČ.
Ko honda ribne ni dost 100 jurjov da jo skubi spraviš.
Doma imam od Vti-ja do M3,Pa ne ti men o bučah, ker vem kolk so stroški iz lastnih izkušenj.
Pa sej dejstvo je da so tile hondini motorji tehnološki višek,kjer pa ni logike govoriti o malih stroških kadar ribne kar je pa danes že praksa.
Bavarci so se vrtel na 8k in tud 9k in se še bojo lep cajt kaj ima honda za kontra dat N/Amotorju z štirimi litri ,8valji,420hp,480NM pri 8400 OBRATI z skupno maso 200kg in za povrh Še 3letno garancijo ali do 100000km.
TIN je napisal/-a:Kaj pa je pri hondi nad 1800ccm po domače NIČ.
Ko honda ribne ni dost 100 jurjov da jo skubi spraviš.
CupraR je napisal/-a:Aha, thnx za razlago, sam bolj gledam po eni klasi višje..
Si mel kej prste zravn pr testu Cupre oz MPS3??
Se gleda bolj v tej smeri: MPS-ka kers e mi zdi dober paket (u ezay si na 300ps), Cupra pač ker je predhodnik pr bajt in se dobr obnese (kot celota)
CupraR je napisal/-a:Thnx za razlago, pa da še mal tvoje besede komentiram:
Cupra: ja preveč je podobna FR-u(spredaj sam lajšta črna), stara R je bla bomba.. Vendar bi bela kr šla
![]()
![]()
Zvok: isti k. kot 1.8T predhodnik, tišje kot moj 1.5 Civicko daš pa kat dol in Remus gor je pa noro
![]()
CTR:se strinjam, lega je nora, esp res omogoča vožnjo na max meji, mi je Prek dobr demonstriral![]()
česa je avto zmožen. Lega definitivno bolša od Golf klase. Se pa ornk pozna NA mašina, ker je precej precej manj navora za krotit med ovinki..
Samo za ta denar bi jo uzel le če bi mela 20-30ps več, manjka tisti +. In zavore so prot VAG grupi pol k.
MPS: posledica opisanega je vsaj jst menim LSD. Več dela z volanom, vse skupaj bolj brutalnoMe je prtegnla predvsem zarad LSD-ja in dejstva da si že brez čipa hitro na 300ps.. (mazdaspeed CAI in izpuh).
Bomo vidl, mislm da bo prej Seat padu drugo leto, se je fotr zelo na njega navadu (VAG grupo)..
BTW: a sta vidva pol z sodelovcem bežala pred kapsi z Cupro![]()
![]()
Po forumu brska: Google [Bot] in 0 gostov