facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

Brilliance za Evropski trg....

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a petronas » 03 maj 2007 02:27

NCAP pa je res posten, kajti 1.4 golf z 5* in z sipami na vint je enako varen kot kak 2.0TDI z vso mozno opremo in 200kg vec.

Ne me hecat no.

gibalnakolicina.press
---===::: You’re a very good driver, except for the fact that you drive like shit! :::===---
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a R type » 03 maj 2007 03:10

petronas je napisal/-a:NCAP pa je res posten, kajti 1.4 golf z 5* in z sipami na vint je enako varen kot kak 2.0TDI z vso mozno opremo in 200kg vec.

Ne me hecat no.

gibalnakolicina.press


Jah to pač NCAP ne more upoštevat. Niti katerikoli drug test. To je največji minus vseh teh testov. Ne upoštevajo kinetične enrgije, ki jo ustvari masa avtomobila. Ker se zaletavajo v zmečkljivo steno večja masa vozila deluje vedno v minus. Zato ima lahko recimo Clio enako št. zvezdic kot Lexus LS. Če bi se Clio in Lexusu LS zaletela med sabo bi se Cliotove zvedice razstrelile v prafaktorje, ker bi pač Lexusova kinetična energija skoraj podvojila negativni pospešek pri Cliotu (v primerjavi z tistim iz NCAP), pri samem Lexusu pa bi bil veliko manjši kot na NCAP testu. Tako pač je. Big car je še zmeraj BIG car.

Point NCAP-a: Odkar obstaja se varnost viša strmo navzgor. Tega plusa ne moremo zanikat. Pa kakorkoli že.

LP
BMW 540i

Horsepower is how fast you hit the fence.

Torque is how far you take the fence with you.
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a PiLLLe » 03 maj 2007 11:35

gapi je napisal/-a:To res nisem gledal zakaj jih je dobil, vendar ce je kaj podobno tisti fronteri ki so jo kitajci kopiral, je obup ker tiste frontere so bile skoraj iz papirja, sem gledal cresh teste in sem bil milo receno sokiran da tak avto sploh poslejo na cesto.


Point koperanja oz licencnega izdelovanja je v tem, da ti ni treba delati dragih crash testov in kar se tice razvoja razvijes oz oblikujes samo zunanjost. Vecji profit firmi, saj ni bilo ne razvoja, ne dragih crash testov.
Tako da tistim zvezdicam ni za vrjeti, ker je tuki dnar v igri :)
Uporabniški avatar
PiLLLe
Uporabnik
 
Pridružen: 11 apr 2005 00:48
Kraj: LLLubLLLana 031 496 255 :D

OdgovorNapisal/-a Maxtor » 03 maj 2007 12:22

No za 20.000 Evrov dobiš tudi pri nas "pamentne" avte. Če jih delajo kitajci in če so kolikor toliko "spretni" bi znal biti dober avto (poceni delovna sila). Drugače pa za tak gnar CIVIC 1,8.... (pa brez besed) :D
OP Turbo
Uporabniški avatar
Maxtor
Uporabnik
 
Pridružen: 01 maj 2003 21:28
Kraj: Prebold

OdgovorNapisal/-a Boby » 03 maj 2007 16:51

Maxtor je napisal/-a:No za 20.000 Evrov dobiš tudi pri nas "pamentne" avte. Če jih delajo kitajci in če so kolikor toliko "spretni" bi znal biti dober avto (poceni delovna sila). Drugače pa za tak gnar CIVIC 1,8.... (pa brez besed) :D

Sam res glej to primerjavo :shock:
http://www.najdi.si/avtomobili/avtoprim ... ltip1=BS+6
Uporabniški avatar
Boby
Uporabnik
 
Pridružen: 14 apr 2005 23:39

OdgovorNapisal/-a Zvone » 14 maj 2007 14:01

Boby je napisal/-a:Sam res glej to primerjavo :shock:
http://www.najdi.si/avtomobili/avtoprim ... ltip1=BS+6


Primerjaj sedaj porabe goriva :P ...da o pospešku do 100km/h ne govorimo ...75KM bingec gre boljše...
HONDA Accord Tourer 2.0 Sport
Uporabniški avatar
Zvone
Uporabnik
 
Pridružen: 21 mar 2004 14:37
Kraj: ...somewhere over the rainbow...

OdgovorNapisal/-a Maxtor » 14 maj 2007 14:18

OP Turbo
Uporabniški avatar
Maxtor
Uporabnik
 
Pridružen: 01 maj 2003 21:28
Kraj: Prebold

Prejšnja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov


cron