facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

TUNING MOTORJA!

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

TUNING MOTORJA!

OdgovorNapisal/-a Ustyle » 02 avg 2002 20:35

Zanima me če je slučajno kdo zasledil kje na internetu kšne hude odmične gredi, pa računalnik za mojga Megana Coupeja 1.6 90km!!!

Sej vem, ne mi pisat, če bi mel hondo, mi tega sploh nebi blo treba menjat, pa bi še bl šlo! Sam mi je pa oblika tolk ušeč, da ga še nebi zamenjal!

LP Vsem!
WE LIKE IT EXTREME!!!
Uporabniški avatar
Ustyle
Uporabnik
 
Pridružen: 16 jun 2002 20:18
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a parameci » 05 avg 2002 12:13

Kvaj tunner a si mu za posiru boke - ker to bi pa prov rad vidu kuko bo zgledal!!
Uporabniški avatar
parameci
Uporabnik
 
Pridružen: 02 jul 2002 18:25
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a Ustyle » 05 avg 2002 13:01

Ja sem se odloču, da bom kr iz pleha to naredu, da ne bom mel kitcar!!! Drugač, se lohk zgodi, da ti po spojih kit poka, če ga je preveč, pa še različni materijali različn dihajo!!!
Sam pa kr neki stvari zdej zrihtov: Zračn filtr Apex dvojni konus, zadnji lonc powerfull dvojni dtm na gor zavihan, M3 ogledala, pragovi, pa spreden odbijač popravljam, k mi ga je moja zbila!
Do A3M se havbo zrihtam, širu bom pa jesen, k zdele ni več $$$$!!!

LP Vsem!
WE LIKE IT EXTREME!!!
Uporabniški avatar
Ustyle
Uporabnik
 
Pridružen: 16 jun 2002 20:18
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a Joąk » 10 avg 2002 23:39

A ves kaj ne. Ce bi jest taka jajca vozu, o tem niti premislevou nebi. Ker kakersne koli predelave teh jajc nardi ta "avto" SE VECJI JAJC. U glavnem, a si ti slucajno ze kdaj pomislu, da nisi na tapravem forumu. Ce bi biu to forum zate, bi bil naslov strani www.renault-jajc.net, men se pa zdi da pise neki druzga! Pol pa se pomisls da bi na 1600 ccm motorju menju odmicno gred, mislm, kako to zgleda! Mal se zresn, pa mal odpri oci!!!
Uporabniški avatar
Joąk
Uporabnik
 
Pridružen: 10 avg 2002 23:31
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a HaBy » 10 avg 2002 23:48

Clovk napise prvi post pa se tak razjezi jao jao
Uporabniški avatar
HaBy
Uporabnik
 
Pridružen: 28 jun 2002 17:29
Kraj: Saint Barthelemy

OdgovorNapisal/-a JDM parts » 11 avg 2002 00:32

quote:
A ves kaj ne. Ce bi jest taka jajca vozu, o tem niti premislevou nebi. Ker kakersne koli predelave teh jajc nardi ta "avto" SE VECJI JAJC. U glavnem, a si ti slucajno ze kdaj pomislu, da nisi na tapravem forumu. Ce bi biu to forum zate, bi bil naslov strani www.renault-jajc.net, men se pa zdi da pise neki druzga! Pol pa se pomisls da bi na 1600 ccm motorju menju odmicno gred, mislm, kako to zgleda! Mal se zresn, pa mal odpri oci!!!



Ti je to ful tuje ali kaj da clovek menja na 1.6 masini odmicno gred, a si slucajno pomislu da so vsi civici razen typeR 1.6, mal pomisli predno kaj reces, zakaj mislis da je tunner gor na tem forumu, ja pomoje ker je lih mal navdusen nad hondam in valda da ne bo kar prodau se isti trenutek megana pa laufu ta prvo hondo kupt k jo bo vidu, megana je ze itak prej zaceu pedenat predno se je navdusu nad hondami, tko da naj dokonca kar je zaceu in potem ko bo dobu svojo hondico bo sigurno tud tisto spedenu u nulo...

Res pa je da jaz tega nebi pocel na renaultu 1.6, toda vsak ma svoj nacin rihtanja avtomobila...

Ne gre mi v glavo tale tvoja prijava, na 1.6 odmicno gred menat....

LP

Mal se skulirej, je blo ze dost izgredov zarad tega k je folk PREvec omejen na eno znamko avtomobila...smo dal to ze skoz...UPAM
Uporabniški avatar
JDM parts
Uporabnik
 
Pridružen: 24 jul 2001 01:19
Kraj: Radovljica, Šk.Loka

OdgovorNapisal/-a JDM parts » 11 avg 2002 00:34

Pa preberi se enkrat naslov TOPICA:

OSTALI AVTOMOBILI

lp
Uporabniški avatar
JDM parts
Uporabnik
 
Pridružen: 24 jul 2001 01:19
Kraj: Radovljica, Šk.Loka

OdgovorNapisal/-a Ustyle » 11 avg 2002 12:53

Ja sem se res odloču, da na meganovi mašini ne bom nč izvajov, ker bom megana moji prodal!!! Prodajam pa Cliota, katerega bo pa nasledila ena huuuda mašina!!! Ker je ta topic ostalo, kokr je Emil napisal, lahko napišem, da premišljujem med:

- Honda 1.6 16V 4gen. CRX ali CIVIC
- Golf VR6 2.9 24V
- BMW 325 24V

Zanima me vaše mnenje, ampak, realno, ne povzdigovanje določene znamke v oblake....

LP Vsem!
WE LIKE IT EXTREME!!!

P.S. Jošk(ali bolj slovensko Dojk), kajmaš pa ti zaeno zverino?
Uporabniški avatar
Ustyle
Uporabnik
 
Pridružen: 16 jun 2002 20:18
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a erc » 11 avg 2002 13:30

no bom še jaz malo napisal..
Odmična gred za megana je od cca 400EURO pa naprej.. Ti si napisal da bi rad dobil eno hudo odmično gred. Stvar se da dobiti v tujini ali pa da se tudi staro predelati da ima bolj koničaste odmikače. Vendar jaz bi ti odsvetoval zamenjavo odmične gredi ker stvar ni tko simpl. V bistvu hočem reči da več zgubiš pri tem posegu, kot pa dobiš... Avto je res bolj odziven pri višjih obratih, pri nizjih je pa skoraj neuporaben, pa še prosti tek je čist "zmeden". Da ta stvar pride do pravega izraza je ponavadi potrebno še zamenjati vzmeti ventilov z tršimi ali stare vzmeti enostavno podloziti, pa tudi skoraj nujna je zamenjava (ali RE-LOAD ECU programa) glavnega procesorja-čipa.
Po izkušnjah sodeč ti raje svetujem nabavo močnejšega vozila (lahko tudi megana z 2,0 140/150 KM)... V to znamko avtomobila se ne mislim še jaz spotikati. Pravijo da imajo vsake oči svojega malarja....
Kar se tiče nabave novega vozila bi ti predlagal hondo in predvsem zarad enega razloga. VR6 nima nobene cene, avto je zelo požrešen, registracija zlo draga itd..
pri renaultu se najbolj splača menjati izpušni sistem, vgradnja boljšega zr. filtra, povečati tlak goriva, prenastaviti potenciometer lopute, predelati ali zamenjati samo loputo zraka, brušenje glave motorja, olajšati vztrajnik. sam megane z 1,6 litrskim motorjem se mi zdi ze tako bogi in nezanesljiv. Njegove otroške zelo pogoste bolezni so (bile) puščanje tesnila glave, puščanje cevi za servovolan, hiter razpad izpušne cevi in katalizatorja, lezaji, in vzigalne tuljave...
Pa brez zamere..
Uporabniški avatar
erc
Honda specialist
 
Pridružen: 29 apr 2002 16:38
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a Ustyle » 12 avg 2002 00:09

ERC tvoje mnenje je zmeraj dobrodošlo! Sam veš, da s kleparskim in ličarskim delom ne bom imel nobenih težav, kar se pa mehankarije tiče, pa vem samo osnovne stvari! Kupujem pa avto, katerega bi popolnoma predelal! Kar pomeni tudi motor, ker drugače je zadeva pol izdelek!!! ERC a bi ti meni kakšno zadevo tudi servisiral, pa kje sploh imaš delavnico?

Aja kar se pa VR6 tiče je pa zadeva res malo izven!! Kar se pa BMWja tiče me pa zelooo mika zadnji pogon! Glede registracije je tko al tko enkrat na leto, kar pa bencina, bo pa zadeva drugi avto!

LP VSEM!
WE LIKE IT EXTREME!!!
Uporabniški avatar
Ustyle
Uporabnik
 
Pridružen: 16 jun 2002 20:18
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a erc » 12 avg 2002 09:40

Kar se tiče osnovnih stvari ti lahko tu odgovarjam. Za kaj več me boš moral kontaktirati na mail (zasebno). Zdaj ko si rekel če bi ti jaz kaj servisiral.. Odvisno kaj rabiš/zeliš. Tako na šverc se da marsikaj, vsega pa žal ne.. Vcasih ti zelo primanjkuje kak tester kot je XR-25, Optima ali kaj novejšega.
Glede znamke BMW ti bom kar direkt povedal da z njim sploh nimam veliko izkušenj. Pač v svojem poklicnem življenju se pač nisem velikokrat srečal z njim..Znam ga servisirati, tunirati pa žal ne. Zato tudi v prejšnjem odgovoru te znamke nisem sploh omenjal...
LP.

"Le čevlje sodi naj kopitar"
Uporabniški avatar
erc
Honda specialist
 
Pridružen: 29 apr 2002 16:38
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a A3Turbo4Life!!! » 17 avg 2002 14:00

Hi!!

Glede Golfa VR6!Ne mislim kritizirat ampak odpade v vsakem primeru.Motor je pretežek,preveč kubikov,nič kaj posebne zmogljivosti,mašine se kvarijo....
Bmw je že bolj cool, čeprav je tudi velik porabnik bencina tudi ob lepi vožnji, ampak vsaj mene privlači zaradi zadnjega pogona!Informacija: M3 porabi enako kot 325i!!!
Honda je pa glede na ostala dva kandidata kr cool, čeprav je sam nimam in je ne zagovarjam, ampak če pogledamo dejstvo da je motor 1.6 in ima enake zmogljivosti kot druga dva in da je registracija precej cenejša se mi zdi najboljši!Pa še motorji so najbolj vzdržljivi in varčni.


Lep pozdrav!
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jul 2002 12:43
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Ustyle » 17 avg 2002 19:48

Ja se strinjam s tabo A3turbo4life!!! Zdej sem pogruntal, da bi cenovno pri zadnjem pogonu lahko konkurirali BMW325, NISSAN 200SX 1.8turbo, NISSAN 300ZX??....

Če je mel kdo kakšne izkušnje, ali pa če kaj ve o Nissanih, prosim z besedo na plan!!!

LP Vsem!
WE LIKE IT EXTREME!!!
Uporabniški avatar
Ustyle
Uporabnik
 
Pridružen: 16 jun 2002 20:18
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a jernejnem2 » 04 sep 2002 14:04

bmw 325i ali ci
Uporabniški avatar
jernejnem2
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2002 13:46
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a cruiser » 05 sep 2002 16:35

Tunner, sem prosil prijatelja, da ti nekaj napise. Vcasih je vozil 200SX, zdej pa je ponosni lastni 300ZX. On ti bo se lahko najvec pomagal, pa na tuning se tut neki spozna

-----------
CRX VTi '93
Uporabniški avatar
cruiser
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2001 18:33
Kraj: Tuningland

OdgovorNapisal/-a SnuffyZ32 » 05 sep 2002 22:59

Fala cruiser :)

Pozdrav Tunner,

Jaz sem bil lastnik 200sx-a dve leti in pol, potem sem ga pa zamenjal za 300zx-a ki ga mam ze dve leti pa se mal, tko da nekaj pa lahko povem informativno o teh avtomobilih.

Najprej 200sx:
Dobijo se relativno poceni. Koncentriral se bom samo na S13 verzijo ki so jo delal za evropski trg od 90 do konca 93. 1.8 turbo z 170 konji.

Poraba (cez cel tank):
Najnizja 8.6 (po jajcih 140 po avtocesti do Graza), najvecja kar sem ga mel je bila 14.3, povprecje cez celo obdobje kar sem ga mel je 12.1 (cist vsako tankanje mam zabelezeno in v excelu). To je precej hitre voznje, ce je blo kej po avtocesti je blo vedno od 180-200, pozimi tudi vozen pa vsak dan v solo, etc... Mislim da kr neka realna poraba.

Stroski:
Prevzel sem ga z 109000km, zato je bla najprej menjava zobatega jermena in sveck, oboje se mennja na 100k km. Zadnji blazilci so bli fuc, zadnji spoiler je od znotranj zacel rjavet, tako da je ga bilo potrebno zamenjat (po vsej verjetnosti je blo zadi zaleteno, ceprav kej dost drugih znakov ni kazal na to). Alternator mi je sel, hupa je sla (2000sit v baumaxu in 5min sraufanja), zavorne diske je bilo potrebno struzit (pogost problem na nissanih) ~7000sit, in nove zavorne ploscice. Pa ker je bil avto napacno dvigan z dvigalko je nekdo zvil... errr... pac tak 'rail' k gre pod pragom, in kjer je bil zvit je zacel rjavet, tko da mi je v manj kot letu precej najedlo prag (med vrati in kolesom). Tist je blo tud 20k sit za popravit. Pa auspuh lonc je prerjavel. Avto sem prodal s 135.000km, in to so vsi stroski, kar jih je blo z avtom poleg redne menjave olja in luft filtra.

Avto:
Letnik 90 ma svoh bremze in sem jih 3x zakuru total do konca, pa ne na avtocesti ampak na ovinkasti cesti kjer je bla Vmax 140km/h med ovinki. Letnik 91 je dobil vecje diske in to nebi smel bit blem. Avto je potegnu ko sneta sekira, od 3500rpm naprej je res dobil kick od turbine (podatke navedem kasnej). Letnik 90 nima delne zapore diferenciala, za ostale letnike nisem ziher. Powerslidat se ga da lepo, za zacet se ucit je mogoce itak boljse brez zapore dif., ker je prehod dosti bolj rahel in kot drsenja manjsi (ker se bo sam eno kolo vrtelo v prazno). Meni se je na koncu zdel avto ze mal mehek, ampak feeling skozi volan je res dober, avto lepo lezi v ovinkih z rahlim podkrmarjenjem (tko kot vsi serijski avti), moci je pa mel dovolj da v dezju pri ~70-80km/h na spolski cesti lahko tudi v 3. zavrtis kolesa v prazno.

Tuning:
Prav globoko se nisem poglabljal takrat v vec konjev, itak si nisem mogu prvoscit nc. Ampak naceloma z dvigom pritiska turbine, filtrom in auspuhom prlezes nekje do 230 konjev, ki je tista neka meja. Pot naprej so seveda cip, vecji intercooler, injektorji in vecje turbine... Tko na splosno receno, ampak recimo da se da do 230 konjev prit z neko normalno investicijo. Probaj www.norrisdesigns.com al nekaj podobnega. Poisci na google. To je tuner v angliji, mislim da so se nekak najboljsi kar se ponudbe in informacij tice.

Pospeski zmerjeni na mojem avtu (samo snet katalizator in mal bolj odprt lonec):
3. 4. 5.
60-100 3.8 6.5
80-120 3.7 5.0 8.8
100-140 7.5

120-220 v 4. je 22 sekund.

Ce se kdo sprasuje kako je lahko 100-140 hitrej kot 80-120 v 5. naj povem da je to zaradi krivulje navora. Turbina prime od 3500 naprej, in 100-140 je posledicno hitrej v 5.

***********
300ZX:

Okej, za zacetek, avto obstaja twinturbo (TT) in ne turbo (NA). Ce ni turbo je uvozen z amerike, ker med ostalim so tam ponujali NA verzijo. V podrobnosti ne grem, ker je zmesnjava. Evropski je samo 2+2 TT. NA ima 222 konjev, TT pa ~300. Sam imam 2+2TT.

Naj najprej omenim da je to cist ena druga zver kot ostali avtomobili v tvoji izbiri. Avto ma 1650 kil s pol tanka in voznikom, 380Nm pri 3600rpm. Avtomatska klima, delna zapora diferenciala, streha se da snet (!)(t-top)... Da je avto nekaj posebnega se tudi pozna na stroskih vzdrzevanja, pa ne pozabi si zracunat kolk te bo registracija prsla. Zelo verjetno malck manj ko 200 jurjev, ce se rad zaletavas tja proti 300 jurjem. Avto dejansko ne pase v primerjavo z ostalimi nastetimi.

Stroski:
Odvisno kako je ohranjen. Pr nas jih je 9/10 v kurcu ce mene vprasas, verjemi, sem jih osebno velik vidu ko sem svojega iskal. Za servis, ce je kaj vec kot menjat olje ga bos vozu v Moravce h krulcu, ce ne te jaz pridem zbrcat :) ker so edini k poznajo avto, ker jih vecina tja vozi te avte. Redek je tko da so me tuki v Ljubljani na ta najvecjem nissan servisu gledal k sedmo cudo in se slinli ko sem ga prpelal, namesto da bi se spravli sraufat. To mej v racunu tudi ko narocas dele, ker se zna zgodit da cakas blazno dolgo na kaki del. Najhitreje in ceneje je z amerike in pride v do dveh tednih, ali 5 dneh expresno.

Teh avtov je okol 30, ce ne manj v sloveniji. Ce je redno vzdrzevan ni nobenih problemov. Crkne razdelilec vziga (70 jurjev z amerike, 180 pri nas) na VSEH pri ~100k kilometrih (serijska napaka), servis za 100k kilometrov je tudi ~200k sit. Drugace pa samo menjava olja in zracnega filtra. Deli na splosno niti niso dragi. Najvecja nevarnost je da ti greta turbini. Na turbine je treba pazit, _NIKOLI_ ga gnat hladnega preden pritisk olja ne pade, in VEDNO pocakat kako minutko na standgasu ce si ga gnal, sploh ce zapeles z avtoceste na tankstelo recimo. Za zamenjat turbini je potrebno motor ven vzet (ne gre drgac), vse skup pride ~3.5-4k evrov. Ce zanje lepo skrbis (kar ne pomeni da avta ne gonis) zdrzijo do 200k kilometrov. Menjava olja na ~7k kilometrov ali manj je zelo priporocljiva. Samo full sinteticno.

Poraba: Od 11 (najmanj se da pomoje spravit tam nekje 10.0 mogoce mal manj) do 16.5, v povprecju mam nekje okol 13-14. Ce ga do konca (in res mislim do konca, do 200km/h na ravnincah) gonis po ovinkasti cesti bos tezko spravu cez 15, tam okol 14 bo. Po avtocesti pa raje ne vozi cez 160 ker PIJE. Za to ima tudi tempomat :)

Tuning:
Tuki se zacne zabava k jo povprecni slovenci niti ne dohajajo, sploh taki k bi menjali pol motorja (odmicne gredi, etc.:) zato da dobijo 10 konjev ki se jih itak nikjer ne cuti. Brez zamere :) Tuning pac ni razvit v evropi, kaj sele pr nas (razen vesenje spoilerjev). Ma tko, lepo bom po vrsti napisal, ce te zanimajo konji. To je nekak najbolj pogosta pot. Cene so v dolarjih, pristej ce nekaj carine (kjer se da goljufat, ker ti lahko napisejo na racun da pol manjso ceno recimo). In postnine. Niti ni tolk velik.

Serijsko ~286-300 konjev.
15hp - K&N style filter, $110
10hp - underdrive pulley $160
10hp - sneta katalizatorja, 30k sit pr auspuharju na rudniku
60hp - JWT cip in dvig pritiska iz 0.6 na 1 bar (zamenjas eno puso) - $560
20hp - boost controler - $300-450 nastavljas pritisk turbine iz kokpita z elektronsko stvarco.
10hp - Zadnji lonci drugi ? Dva lonca sta ker sta dva popolnoma locena auspuha (no, vmes sta povezana z izenacevalnim H clenom).

To je cirka 400-420 konjev. Potreboval bos se novo sklopko ki je $370-450 ce bos serijsko drajsal prevec. Avto te konje prenasa kot serijski in se zanesljivost ne zmanjsa. Ce bos po netu iskal kej, temu se rece "Stage III" oziroma "Stage IV" zarad boost controlerja. 420 konjev je torej okol 300-400 jurjev. Oziroma ~370 konjev te kosta ~200 jurjev.

Od tukaj naprej se pa zacnejo stroski, naslednja meja je nekje dobrih 500 konjev. Za to pa rabis druge injektorje ($850), drugi turbini ($1800 par), popravek cipa za vecje injektorje je $100, za poletne dni ce ga mislis terat je se pametno vecje intercoolerje ($800-1000). To ti bo dal nekje cirka 500 konjev. Pozimi mal vec, poleti mal manj. To se motor in menjalnik zdrzita z serijsko notranjostjo. Batov in odmicnih gredi, portanje in poliranje sesalnih cevi,... to pa pride ce vzames turbine za do 600 ali vec konjev. Sam to je pa brezveze IMO, ker je avto potem nevozen v bistvu. Turbine bojo prijele sele tam nekje pr 4500 obratih do konca, in podobno.

Aja, avto tanka 95, ce dvigas pritisk je za vsak slucaj, sploh poleti, pametno raje 98 zacet tankat.

Ce mas dnar in hoces resne konje, ter resen avto je 300zx zelo dobra izbira. Ce ti je 300 konjev dovolj bi se priporocal 928 porscheja, mal vec pije, stroski so tko-tko, je pa baje odlicen za powerslidanje. Kar se manjsih spornih avtov tice je 200sx po mojem mnenju, in tukaj probam bit res objektiven, se nekak najboljsa izbira. 325 zna bit tudi zanimiv, samo si omejen na tolk konjev kokr jih ma (dobr no, 10 konjev za luft filter in ostale ***** ki se jih itak ne cuti). Ima zadi pogon, bmw majo fajn podvozje za powerslidat, sploh ce ma M podvozje. Vedi pa da je 300ZX M3 ranga ne pa 325. Drag race na trzaski med mojim in M3 cabrio je tudi enkrat ze dokazal da je moj avto glih tolk hiter do 140 :).

Sledece mnenje je pa zgolj cisto moje mnenje, pa prosim da se noben ne vsaja cez to. Avtomobile s spredaj pogonom pa nebi niti gledal ker je to ziv dolgcas. vse kar lahko delas je da gume brezveze v prazno vrtis ter skripas skoz ovinke s podkrmarjenjem. Pointless. Vidim da te zanima zadi pogon, in to najbrz ni brez razloga. Zal ti bo ce bos vzel avto s spredaj pogonom.

Hmm no... Mislim, to je tko mal na hitro, ce te zanimajo detajli mi pisi na Snuffy@email.si in ti na vse odgovorim. Ce te zanimajo detajli o 300ZX pejdi na www.twinturbo.net in ri preberi tech in faq ter malo sprmljaj DA BEST forum za ta avto (600+ postov vsak dan). Ce bos hodu iskat avto, pa rabis se drug pa oci z nekaj izkusnjami ti z veseljem pomagam najt lep primerek. Tako 200sx kot 300zx.

Mimogrede, ce ti gre za WOW efekt... Se peles skoz center z odprto streho in dobesedno slisis folk k rece 'u ***** kaksen avto' (3x slisal v zadnjem mescu pa pol), al pa ga recimo pucas pa folk pristopi in mal povprasa kaj je to zaen avto, ter kake detajle in mal poceblja. Obrnes mislim da vsako 5. glavo, hehe.

Za konec se en primerno obdelan 300zx z body kitom. http://www.needforspeed.ca/newfeatures.asp
597 konjev na zadnja kolesa, kar je blizu 700 konjem. Res lepo zrihtan. Nekej takega te pride 4-5 miljonov plus avto.

Lep pozdrav, pa brez zamere ce je kdo uzaljen s cem kar sem reku. To je sam moje mnenje in ga nikomur ne vsiljujem,
Sasa
Uporabniški avatar
SnuffyZ32
Uporabnik
 
Pridružen: 05 sep 2002 21:12
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a Scooby » 05 sep 2002 23:35

Sam za sline cedit Morm rect, da je un nissan, k si dal na konc link, kr lepo zrihtan. Se ti oci lepo spocijejo na njem

Lep dan
Uporabniški avatar
Scooby
Uporabnik
 
Pridružen: 11 apr 2002 00:01
Kraj: Ljubljana, Slovenija

OdgovorNapisal/-a jaka-z » 06 sep 2002 19:59

To si se pa res potrudu in izčrpno napisu, pohvalno! Zravn si pa še nas Hondaše (tisti ki tega nismo vedl) mal poduču da so te zverine pravi stroji.
Uporabniški avatar
jaka-z
Uporabnik
 
Pridružen: 24 mar 2002 18:57
Kraj: TrM

OdgovorNapisal/-a Bronco » 06 sep 2002 21:38

SnuffyZ32: Zelo, zelo dobro...

P.S.:Samo vseeno ostanem pri hondi

Vaš Bronco
Uporabniški avatar
Bronco
Uporabnik
 
Pridružen: 05 jan 2002 04:04
Kraj: Jamaica

OdgovorNapisal/-a SnuffyZ32 » 06 sep 2002 22:46

Ja hvala. Trudim se kaksne ljudi spravit do nissanov 200sx in 300zx. Pa mogoce kaki klub manjsi met nekoc... sam kur* k jih je tolk mal.

No, zdej mam celo kontakt z enim lastnikom 300ZXa (zacuda 500m od mene zivi:). Pa se enega poznam, sam un je precej zaposlen, neki poslovnez pa to, tko da se ze pol leta nisem slisal z njim. Ce kdo koga pozna z 300zx-om, naj ga kr forwarda meni, pa se kej dobimo :)

Lp,
Sasa
Uporabniški avatar
SnuffyZ32
Uporabnik
 
Pridružen: 05 sep 2002 21:12
Kraj: Slovenia

Naslednja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov