Moderator: Blue Angels
CupraR je napisal/-a:Sej sm reku da pride tut konusni v poštev, samo ne navadn (tak k ga mamo mi v Hondah). unMore bit obvezno v ohišju, ki ga izolira da ne dobi vročga zraka. Evo recimo twister od Greena
![]()
al pa BMC.
Sam te zadve so pa ful drage cca 40000.
ajey je napisal/-a:Kako pa ugotovim če je turbina slaba?
sm začetnik na tem avtu pa sm pogruntu da včasih ga požene več kt bi hotu "se bo treba navadt" a še kej priporočaš glede vožnje ali pa samega avta kaj naj naredim da se bo ceste dobro držal?? naj ga samo spustim al tut kšne distančnike dam gor pa kolk dimenzije gum nej dam gor ??
Najlepša hvala!!!!!
Psycho je napisal/-a:Če želiš korenito spremembo, naprej zamenjaj MKI turbo z MKII turbotom!
Pri sesanju pa obstaja na italijanskem tgu varianta večjega sesalnega...
Italijanski forumi ti pri tem največ pomagajo... tam imajo Uno-ti že v osnovi 3 konje več... 118 in ne 115 tako kot povsod!
Turbina na serijski deluje na 0.75 bara... če jo menjaš z MKII moraš menjat tudi čip oziroma ga priredit, tam pa lahko kompresijo dvigneš max do 1,4 bara!!!
Poišči si britanske strani... tam tunajo večinoma Unote!!!
A3Turbo4Life!!! je napisal/-a:Pripelji svojo kišto za žajfo pa boš videl![]()
![]()
Bye
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost