quote:
Avtomobil srednjega razreda je skoraj 300kg tezji od Civica VTi (vzamimo za referenco Accord/A4/passat), in ce upostevamo serijsko podvozje, vecjo, sirso karoserijo je avto dosti bolj tezaven za peljat po mobikrogu. Ovinki naredijo svoje. In glede na Turbo VAGe (ok leon 1.8T ima 6 prestav) ima VTi dokaj kratek menjalnik.
Prestavnih razmerij VTI-ja ne poznam, da se pa "nekaj" cm daljši in širši avto težje pelje po pisti pa težko verjamem. Kot veliko prednost 1.8T motorja je po mojem tudi dosti "lepši" graf moči zaradi turbine (dosti večja povprečna moč v zadnji tretjini obratov).
Bi bilo zanimivo videti, ampak že VTI se vozijo v razmiku vsaj 5-6 sekund razlike, tako da se različne avtomobile težko primerja.
Si bom očitno moral omisliti eno testno vožnjo v VTI-ju
Se priporočam
