facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

Opel astra OPC

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a A3Turbo4Life!!! » 10 avg 2007 15:57

Dost off-topicov.

Bye
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jul 2002 12:43
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a basist » 10 avg 2007 16:22

da ne bo offtopic... sem sprobal OPCjko konkretno (1 teden) ni švoh, ampak ne vem... moti me značka, totalno nemogoče obnašanje avta v ovinkih... po ravnini pa... kapo dol...

še video...

http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 2&hl=en-GB

žal posneto s telefonom... :(
----------------------------------------------------
Sometimes I'm good, but when I'm bad I'm even better!!!
Uporabniški avatar
basist
Uporabnik
 
Pridružen: 23 avg 2001 01:58

OdgovorNapisal/-a Himc57 » 14 nov 2007 23:08

Malo lima, malo žice,
evo OPELICE!
Uporabniški avatar
Himc57
Uporabnik
 
Pridružen: 08 nov 2007 14:03
Kraj: Crnomelj

OdgovorNapisal/-a blabla » 15 nov 2007 00:40

Sicer ni astra, je pa opc(tok da ne bo 100% off topic). Vozil sem pa corso OPC. Za 192 turbo konjev ne gre nikamor. Zavore - podobne kot moje na VTi - imam narejen swap na 282mm + zavorni od ITR + dirkalne ploščice. Manjši diski, ampak mi prime bolje od corse. Lega nič kaj navdušujočega. To je nekak to :D Me je tko razočarala, da se mi ne zdi vredno pisat karkoli naprej.
Pač moje osebno mnenje. Da se ne bo spet kaj v kregarijo obrnilo tole...
VTi.....97´ - prvič na cesti 99´:-)
Uporabniški avatar
blabla
Uporabnik
 
Pridružen: 17 jul 2003 16:11
Kraj: skoz drugje matr

OdgovorNapisal/-a Civic Type-r » 15 nov 2007 08:50

blabla je napisal/-a:Sicer ni astra, je pa opc(tok da ne bo 100% off topic). Vozil sem pa corso OPC. Za 192 turbo konjev ne gre nikamor. Zavore - podobne kot moje na VTi - imam narejen swap na 282mm + zavorni od ITR + dirkalne ploščice. Manjši diski, ampak mi prime bolje od corse. Lega nič kaj navdušujočega. To je nekak to :D Me je tko razočarala, da se mi ne zdi vredno pisat karkoli naprej.
Pač moje osebno mnenje. Da se ne bo spet kaj v kregarijo obrnilo tole...


Evo sem bom jst obregnil v tole :D . Zadeva je namreč taka, da je malo, zelo malo avtomobilov tega razreda (clio, 207 RC, fiesta ST ...), ki bi imeli tak grip. Sprednji konec drži nenormalno (letne gume), ko pa zdrsne zadek, pa je kot igračka lahko ulovljiv. Ta avto ima skratka več kot odlično lego in mi ni jasno kaj ti ni bilo všeč. Če voznik zna, je s tem avtom lahko hitrejši od marsikoga. Corso smo imeli namreč na testu ravno prejšnji teden (SiOL Avtomoto) in ti povem, da se pri hitri vožnji obnese odlično. Z VTi-jem pa je niti ne bi primerjal (ga vozim privat), ker je razlika ogromna. Zdej ne vem, kakšnega VTi-ja imaš ti, ampak mora bit pa stroj :)
Je pa res, da za 192 KM ne gre hudo dobro, ampak vsedi se v clia RS, pa boš videl, da je po občutku še mnogo počasnejši.
No, pa je še moje mnenje ... :lol:
...but i look like an ordinary person
Uporabniški avatar
Civic Type-r
Uporabnik
 
Pridružen: 27 maj 2003 10:51
Kraj: Azerbaijan

OdgovorNapisal/-a AERODECK » 15 nov 2007 09:32

Kle se bom umešal.Nekateri omenjajo ta avto je dobr.recimo Bmw,Audi itd.Zakaj ker imajo veliko mašino pa velike gume ter en kup dodatkov od opreme al kakšnega croma.Tukaj je pa treba ločit najprej ceno,opremo,velikosti razred,pokvarljivost in udobje.Tko da če se iz enmu 6 al 8 valnemu švabam dobr pelješ pol še ni dobr.Potem ko pa začne crkvat pa so stroški pa pravjo jah sej to je normaln sej boh ve kolk kilometrov že ma itd.Skratka najbolj hvaljo nemce tisti ki majo deset let stare pa naj pol kupjo novga nemca pa dajo 10 tisoč evrov če mislijo tako.Zame je avto da mi služi ne pa da jaz služim njemu.Torej ne sme crkvat dobr se pelje in mal porab ter mora bit hitr itd...... Tukaj se pa nardi selekcija ki je notri HONDA. Nikakor pa NEMCI :roll:
R-type ; Roman ti je pa prav napisal. Si res za k psihiatru.
Uporabniški avatar
AERODECK
Uporabnik
 
Pridružen: 13 maj 2007 23:41
Kraj: NA HLAJENJU

OdgovorNapisal/-a TIN » 15 nov 2007 14:33

AERODECK je napisal/-a:Kle se bom umešal.Nekateri omenjajo ta avto je dobr.recimo Bmw,Audi itd.Zakaj ker imajo veliko mašino pa velike gume ter en kup dodatkov od opreme al kakšnega croma.Tukaj je pa treba ločit najprej ceno,opremo,velikosti razred,pokvarljivost in udobje.Tko da če se iz enmu 6 al 8 valnemu švabam dobr pelješ pol še ni dobr.Potem ko pa začne crkvat pa so stroški pa pravjo jah sej to je normaln sej boh ve kolk kilometrov že ma itd.Skratka najbolj hvaljo nemce tisti ki majo deset let stare pa naj pol kupjo novga nemca pa dajo 10 tisoč evrov če mislijo tako.Zame je avto da mi služi ne pa da jaz služim njemu.Torej ne sme crkvat dobr se pelje in mal porab ter mora bit hitr itd...... Tukaj se pa nardi selekcija ki je notri HONDA. Nikakor pa NEMCI :roll:
Ja ti dam prav samo zgodba se spremeni če imaš ti avto za hobi in ga rihtaš da bi čim več konjev istisnil in čim boljše zmoglivosti dosegel je Honda iz mojih lastnih izkušen grozen strošek napram nemcu.
Pa še tile b16 mlinčki negrejo nikamor če jih ne goniš skoz do blokade,pol pa vsakih par mescov 1000 al 2000eur za generalko ko ribne.

O strroških Bavarcev, ti ne moreš govorit, in posploševat pa vse nemške avtomobile v isti koš metat, bi te dal med honduide.
e3o+s50- 11,4s 197kmh/402m
-7,4s 156kmh/201m with stock engine:) najhitrejši atmosferec v sloveniji.......
http://www.youtube.com/watch?v=rXS7NGpydII
Kugla winter wagen!
swift gti
Uporabniški avatar
TIN
Uporabnik
 
Pridružen: 07 feb 2007 23:18
Kraj: CELJE

OdgovorNapisal/-a blabla » 15 nov 2007 15:38

Civic Type-r je napisal/-a:
blabla je napisal/-a:Sicer ni astra, je pa opc(tok da ne bo 100% off topic). Vozil sem pa corso OPC. Za 192 turbo konjev ne gre nikamor. Zavore - podobne kot moje na VTi - imam narejen swap na 282mm + zavorni od ITR + dirkalne ploščice. Manjši diski, ampak mi prime bolje od corse. Lega nič kaj navdušujočega. To je nekak to :D Me je tko razočarala, da se mi ne zdi vredno pisat karkoli naprej.
Pač moje osebno mnenje. Da se ne bo spet kaj v kregarijo obrnilo tole...


Evo sem bom jst obregnil v tole :D . Zadeva je namreč taka, da je malo, zelo malo avtomobilov tega razreda (clio, 207 RC, fiesta ST ...), ki bi imeli tak grip. Sprednji konec drži nenormalno (letne gume), ko pa zdrsne zadek, pa je kot igračka lahko ulovljiv. Ta avto ima skratka več kot odlično lego in mi ni jasno kaj ti ni bilo všeč. Če voznik zna, je s tem avtom lahko hitrejši od marsikoga. Corso smo imeli namreč na testu ravno prejšnji teden (SiOL Avtomoto) in ti povem, da se pri hitri vožnji obnese odlično. Z VTi-jem pa je niti ne bi primerjal (ga vozim privat), ker je razlika ogromna. Zdej ne vem, kakšnega VTi-ja imaš ti, ampak mora bit pa stroj :)
Je pa res, da za 192 KM ne gre hudo dobro, ampak vsedi se v clia RS, pa boš videl, da je po občutku še mnogo počasnejši.
No, pa je še moje mnenje ... :lol:


Od teh malih hatchov sem res samo corso peljal. Tako da kake primerjave z RSom ali pa p207 ne morem komentirati. Dejstvo je, da se res ne premika tako kot bi pričakoval od 192 turbo KM.

Glede lege - OK, mogoče s serijskim podvozjem se VTi res tažko kosa - je že kar v letih napram corsi. Material je le utrujen po tolko letih in kilometrih. Ampak če imaš zamenjanih par stvari z novimi in malo boljšimi kot original, je zgodba drugačna. Pa ni ne vem kak strošek to in imaš raketo tudi med ovinki :wink:
VTi.....97´ - prvič na cesti 99´:-)
Uporabniški avatar
blabla
Uporabnik
 
Pridružen: 17 jul 2003 16:11
Kraj: skoz drugje matr

OdgovorNapisal/-a yogo » 15 nov 2007 15:46

TIN je napisal/-a:
AERODECK je napisal/-a:Kle se bom umešal.Nekateri omenjajo ta avto je dobr.recimo Bmw,Audi itd.Zakaj ker imajo veliko mašino pa velike gume ter en kup dodatkov od opreme al kakšnega croma.Tukaj je pa treba ločit najprej ceno,opremo,velikosti razred,pokvarljivost in udobje.Tko da če se iz enmu 6 al 8 valnemu švabam dobr pelješ pol še ni dobr.Potem ko pa začne crkvat pa so stroški pa pravjo jah sej to je normaln sej boh ve kolk kilometrov že ma itd.Skratka najbolj hvaljo nemce tisti ki majo deset let stare pa naj pol kupjo novga nemca pa dajo 10 tisoč evrov če mislijo tako.Zame je avto da mi služi ne pa da jaz služim njemu.Torej ne sme crkvat dobr se pelje in mal porab ter mora bit hitr itd...... Tukaj se pa nardi selekcija ki je notri HONDA. Nikakor pa NEMCI :roll:
Ja ti dam prav samo zgodba se spremeni če imaš ti avto za hobi in ga rihtaš da bi čim več konjev istisnil in čim boljše zmoglivosti dosegel je Honda iz mojih lastnih izkušen grozen strošek napram nemcu.
Pa še tile b16 mlinčki negrejo nikamor če jih ne goniš skoz do blokade,pol pa vsakih par mescov 1000 al 2000eur za generalko ko ribne.

O strroških Bavarcev, ti ne moreš govorit, in posploševat pa vse nemške avtomobile v isti koš metat, bi te dal med honduide.


kake buče ... nemc je strošek, če ga goniš al pa ne... b16 motor, iz leta 1992, se pa lahko še dandanes, kosa z večino NA 1.800 ccm motorji... pustimo turbače, ki umetno povečujejo moč in navor... POLEG TEGA PA, KO SE BODO BAVARCI VRTELI NA 8000 RPM+, BOMO VIDELI KOLIKO GENERALK BO POTREBNIH NA 200.000 KM :lol:
Yogo
Uporabniški avatar
yogo
Uporabnik
 
Pridružen: 18 jul 2003 19:37
Kraj: Na soncni strani alp

OdgovorNapisal/-a CupraR » 15 nov 2007 15:52

Civic Type-r je napisal/-a:
blabla je napisal/-a:Sicer ni astra, je pa opc(tok da ne bo 100% off topic). Vozil sem pa corso OPC. Za 192 turbo konjev ne gre nikamor. Zavore - podobne kot moje na VTi - imam narejen swap na 282mm + zavorni od ITR + dirkalne ploščice. Manjši diski, ampak mi prime bolje od corse. Lega nič kaj navdušujočega. To je nekak to :D Me je tko razočarala, da se mi ne zdi vredno pisat karkoli naprej.
Pač moje osebno mnenje. Da se ne bo spet kaj v kregarijo obrnilo tole...


Evo sem bom jst obregnil v tole :D . Zadeva je namreč taka, da je malo, zelo malo avtomobilov tega razreda (clio, 207 RC, fiesta ST ...), ki bi imeli tak grip. Sprednji konec drži nenormalno (letne gume), ko pa zdrsne zadek, pa je kot igračka lahko ulovljiv. Ta avto ima skratka več kot odlično lego in mi ni jasno kaj ti ni bilo všeč. Če voznik zna, je s tem avtom lahko hitrejši od marsikoga. Corso smo imeli namreč na testu ravno prejšnji teden (SiOL Avtomoto) in ti povem, da se pri hitri vožnji obnese odlično. Z VTi-jem pa je niti ne bi primerjal (ga vozim privat), ker je razlika ogromna. Zdej ne vem, kakšnega VTi-ja imaš ti, ampak mora bit pa stroj :)
Je pa res, da za 192 KM ne gre hudo dobro, ampak vsedi se v clia RS, pa boš videl, da je po občutku še mnogo počasnejši.
No, pa je še moje mnenje ... :lol:


Znaimivo da so se še povsod pritoževal (AM itd..) čez prenos moči na prednji par koles. Tako kot čez ostale OPC-je.
Zadeva naj bi bolj kopala kot recmo en Golf GTI 230 itd...

Tak občutek sm dobil v vseh pisanih kot video testih..
Ne pozabit na to da je Renault f1 prvak..... Zaradi cesar imajo sedaj vsi klioti nekaj KM vec, nekoliko manj pokurijo, servisni interval pa se je podaljsal za 2000 km. Njihovim voznikom pa se je podaljsal tic, povecal gobec in zmanjsal iq.
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

OdgovorNapisal/-a TIN » 15 nov 2007 15:58

YUGO:Naj te popravim b16 je že od leta 1989. Kot hondadaš bi to moral vedet.
Kaj pa je pri hondi nad 1800ccm po domače NIČ.
Ko honda ribne ni dost 100 jurjov da jo skubi spraviš.

Doma imam od Vti-ja do M3,Pa ne ti men o bučah, ker vem kolk so stroški iz lastnih izkušenj.

Pa sej dejstvo je da so tile hondini motorji tehnološki višek,kjer pa ni logike govoriti o malih stroških kadar ribne kar je pa danes že praksa.

Bavarci so se vrtel na 8k in tud 9k in se še bojo lep cajt kaj ima honda za kontra dat N/Amotorju z štirimi litri ,8valji,420hp,480NM pri 8400 OBRATI z skupno maso 200kg in za povrh Še 3letno garancijo ali do 100000km.
e3o+s50- 11,4s 197kmh/402m
-7,4s 156kmh/201m with stock engine:) najhitrejši atmosferec v sloveniji.......
http://www.youtube.com/watch?v=rXS7NGpydII
Kugla winter wagen!
swift gti
Uporabniški avatar
TIN
Uporabnik
 
Pridružen: 07 feb 2007 23:18
Kraj: CELJE

OdgovorNapisal/-a Civic Type-r » 15 nov 2007 18:41

CupraR je napisal/-a:
Civic Type-r je napisal/-a:
blabla je napisal/-a:Sicer ni astra, je pa opc(tok da ne bo 100% off topic). Vozil sem pa corso OPC. Za 192 turbo konjev ne gre nikamor. Zavore - podobne kot moje na VTi - imam narejen swap na 282mm + zavorni od ITR + dirkalne ploščice. Manjši diski, ampak mi prime bolje od corse. Lega nič kaj navdušujočega. To je nekak to :D Me je tko razočarala, da se mi ne zdi vredno pisat karkoli naprej.
Pač moje osebno mnenje. Da se ne bo spet kaj v kregarijo obrnilo tole...


Evo sem bom jst obregnil v tole :D . Zadeva je namreč taka, da je malo, zelo malo avtomobilov tega razreda (clio, 207 RC, fiesta ST ...), ki bi imeli tak grip. Sprednji konec drži nenormalno (letne gume), ko pa zdrsne zadek, pa je kot igračka lahko ulovljiv. Ta avto ima skratka več kot odlično lego in mi ni jasno kaj ti ni bilo všeč. Če voznik zna, je s tem avtom lahko hitrejši od marsikoga. Corso smo imeli namreč na testu ravno prejšnji teden (SiOL Avtomoto) in ti povem, da se pri hitri vožnji obnese odlično. Z VTi-jem pa je niti ne bi primerjal (ga vozim privat), ker je razlika ogromna. Zdej ne vem, kakšnega VTi-ja imaš ti, ampak mora bit pa stroj :)
Je pa res, da za 192 KM ne gre hudo dobro, ampak vsedi se v clia RS, pa boš videl, da je po občutku še mnogo počasnejši.
No, pa je še moje mnenje ... :lol:


Znaimivo da so se še povsod pritoževal (AM itd..) čez prenos moči na prednji par koles. Tako kot čez ostale OPC-je.
Zadeva naj bi bolj kopala kot recmo en Golf GTI 230 itd...

Tak občutek sm dobil v vseh pisanih kot video testih..


Ja prenos moči na prednji kolesni par je težava seveda. Ampak je težava vseh teh hatchou s turbo motorjem, ker je preveč navora. 207 RC in mini imata enake težave, mini ima tolk torque steera da je joj. Je pa res, da bi corsi lepo prišla ena špera, zlasti v fejst zaprtih zavojih se čuti, da notranje kolo vrti v prazno. Ampak zadeva ni nič bolj alarmantna kot drugje. Corsa je v bistvu tudi edini OPC, ki mi je všeč. Sem že enkrat v temi o CTR-ju primerjal astro OPC, ki je odlična za naravnost, ostalo je pa podn.
No in corsa je pravo nasprotje, preden sem se z njo peljal, kaj dosti nisem pričakoval, ker sem prej vozil astro in zafiro. Ampak je super. Pa naj kolegi novinarji kar pišejo kakor želijo. :D
Če znaš samo gas nabit do konca je pa najbrž res za en drek, ker je preveč moči in bo vrtelo. Ampak grip v zavoju je pa hud kot strela. Nekdo ki ni navajen recimo teh malih bombic , ampak vozi mal starejši avto recimo, ne bo imel jajc da bi tolk priletel v ovinek, da bi nos popustil. :twisted:
Je pa tako, da je odličen tut 207 RC (razen obupnega menjalnika in prevelikega volana), pa clio RS tudi. Se pa je treba odločit kaj bi imel. 2.0 NA ali 1,6 turbo. Pri slednjem (pa naj bo katerikoli avto) bo pri polnem pospeševanju navora vedno preveč.
...but i look like an ordinary person
Uporabniški avatar
Civic Type-r
Uporabnik
 
Pridružen: 27 maj 2003 10:51
Kraj: Azerbaijan

OdgovorNapisal/-a CupraR » 15 nov 2007 18:46

Aha, thnx za razlago, sam bolj gledam po eni klasi višje..
Si mel kej prste zravn pr testu Cupre oz MPS3??

Se gleda bolj v tej smeri: MPS-ka kers e mi zdi dober paket (u ezay si na 300ps), Cupra pač ker je predhodnik pr bajt in se dobr obnese (kot celota) 8)
Ne pozabit na to da je Renault f1 prvak..... Zaradi cesar imajo sedaj vsi klioti nekaj KM vec, nekoliko manj pokurijo, servisni interval pa se je podaljsal za 2000 km. Njihovim voznikom pa se je podaljsal tic, povecal gobec in zmanjsal iq.
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

OdgovorNapisal/-a yogo » 16 nov 2007 08:29

TIN je napisal/-a:YUGO:Naj te popravim b16 je že od leta 1989. Kot hondadaš bi to moral vedet.
Kaj pa je pri hondi nad 1800ccm po domače NIČ.
Ko honda ribne ni dost 100 jurjov da jo skubi spraviš.

Doma imam od Vti-ja do M3,Pa ne ti men o bučah, ker vem kolk so stroški iz lastnih izkušenj.

Pa sej dejstvo je da so tile hondini motorji tehnološki višek,kjer pa ni logike govoriti o malih stroških kadar ribne kar je pa danes že praksa.

Bavarci so se vrtel na 8k in tud 9k in se še bojo lep cajt kaj ima honda za kontra dat N/Amotorju z štirimi litri ,8valji,420hp,480NM pri 8400 OBRATI z skupno maso 200kg in za povrh Še 3letno garancijo ali do 100000km.


ne blodi dej ... pa mi pokaži enega bavarčka z 2.0 NA motorjem, ki pride blizu omenjenim dvem ( s2000, typer) :lol: ... še 1.8 typer motorji popapcajo bavarske kante za šalo, pa niso višek tehnologije, ki je btw, kot praviš ti, iz leta 1989 :lol:
Škoda da še nisi dojel, da bavarci nimajo za burek napram japonski vrhunski tehnologiji, ki zanjo, iz 2.0 NA motorja narediti čudež, pa ne mi zdej o nekih M3 CSL pa porsche 911s pa ne vem o čem še... dej skupaj podobna vozila, s podobno prostornino in predvsem ceno, pa boš videl da so pušnili na celi črti.

P.s. .. pa nehaj se že hvalit s svojimi podrtimi jajci, ker dvomim, da narediš ti generalko na svojem tako opevanem bavarcu za 500 eur.. ja morda zato, ker za ta dnar dobiš komplet motor na odpadu... spet en dokaz, koliko je vse skupaj vredno :P

Zavedat se moraš, da Honda ne potrebuje 8 valjev, 420 HP in ne vem kaj še, saj doseže podobne rezultate z 2.0, 240 km motorjem... umetnost, ni kaj :twisted:

Pa še to.. sicer res nisem tak strokovnjak kot ti, podkovan z s takim strokovnim znanjem in izkušnjami, ampak vseeno mislim, da bi tvoj bavarc tudi dušo spustu, ko bi mu olja zmanjkalo :wink:
Zadnjič spremenil yogo, dne 16 nov 2007 09:04, skupaj popravljeno 1 krat.
Yogo
Uporabniški avatar
yogo
Uporabnik
 
Pridružen: 18 jul 2003 19:37
Kraj: Na soncni strani alp

OdgovorNapisal/-a Aly » 16 nov 2007 08:55

TIN je napisal/-a:Kaj pa je pri hondi nad 1800ccm po domače NIČ.
Ko honda ribne ni dost 100 jurjov da jo skubi spraviš.

Halo.....CTR, S2000, ATR, ... Si pozabil? Pa pusti prosim primerjave z M3 in M5, daj zraven bavarca v vsaj približno enakem rangu, tako cenovno kot po velikosti, ter sevedea letnik.
Lp,Aly
Civic 1998_EX
Accord 1999 2,2 TypeR_EX
Accord 1999 2.0i_EX
Accord 2004 2.2i-CTDI_EX
Civic 2008 1.8i-VTEC FK2_EX
Civic 2013 1.8i-VTEC FK2_EX
Accord Tourer 2015_EX
Civic TypeR FK2 2016_EX
Civic TypeR FK8 2019_EX
Uporabniški avatar
Aly
ModeratoR
 
Pridružen: 19 maj 2003 12:46
Kraj: Štajerska

OdgovorNapisal/-a Civic Type-r » 16 nov 2007 09:55

CupraR je napisal/-a:Aha, thnx za razlago, sam bolj gledam po eni klasi višje..
Si mel kej prste zravn pr testu Cupre oz MPS3??

Se gleda bolj v tej smeri: MPS-ka kers e mi zdi dober paket (u ezay si na 300ps), Cupra pač ker je predhodnik pr bajt in se dobr obnese (kot celota) 8)


Sem imel ja ... Lahko ti povem, da je cupra super avto z eno samo napako. Premalo brutalno zgleda in premalo zvoka da od sebe. Ampak se oboje da popravit. Filinga je vrh glave, čez ovinke se super pelje, zavore odlične, pospeški pa tudi. Ampak v tej klasi ima CTR še vedno med vsemi najboljši filing nacesti in v ovinkih (pa ne zato, ker smo na honda forumu). Je pa res, da nikamor ne gre v primerjavi z ostalimi in, da bi bil občutek na zavori lahko boljši (se pa ne pregrejejo tako hitro zavore, na type-Su sem jih recimo trikrat pregrel, ko sem se mal hitreje zapeljal).
Kar se tiče MPS-ke je avto noro hiter za to klaso in tut dobr se pelje, je pa zelo zahteven hkrati. Tolk torque steera pri hot hatchih še nisem srečal, volan je res treba držat k svinja, drugače gre vse po svoje. Zvoka motorja tut ni kaj dosti je pa neka presenca pri pospeševanju, ko kar čutiš kako se prednje gume matrajo. Hkrati je MPS-ka eden tedkih avtov v tem razredu, kjer je v ovinku treba mal premislit če boš res do konca pohodil plin. Ker avto vleče ko nor, hkrati pa se to tut fejst čuti na volanu. Bi jo priporočal, ampak tistim, ki znajo avto peljat, drugač bo hitro v jarku.
...but i look like an ordinary person
Uporabniški avatar
Civic Type-r
Uporabnik
 
Pridružen: 27 maj 2003 10:51
Kraj: Azerbaijan

OdgovorNapisal/-a CupraR » 16 nov 2007 15:32

Thnx za razlago, pa da še mal tvoje besede komentiram:

Cupra: ja preveč je podobna FR-u :roll: (spredaj sam lajšta črna), stara R je bla bomba.. Vendar bi bela kr šla :twisted: :twisted:
Zvok: isti k. kot 1.8T predhodnik, tišje kot moj 1.5 Civic :? ko daš pa kat dol in Remus gor je pa noro :D

CTR:se strinjam, lega je nora, esp res omogoča vožnjo na max meji, mi je Prek dobr demonstriral :lol: :lol: česa je avto zmožen. Lega definitivno bolša od Golf klase. Se pa ornk pozna NA mašina, ker je precej precej manj navora za krotit med ovinki..
Samo za ta denar bi jo uzel le če bi mela 20-30ps več, manjka tisti +. In zavore so prot VAG grupi pol k.

MPS: posledica opisanega je vsaj jst menim LSD. Več dela z volanom, vse skupaj bolj brutalno :D Me je prtegnla predvsem zarad LSD-ja in dejstva da si že brez čipa hitro na 300ps.. (mazdaspeed CAI in izpuh).

Bomo vidl, mislm da bo prej Seat padu drugo leto, se je fotr zelo na njega navadu (VAG grupo)..

BTW: a sta vidva pol z sodelovcem bežala pred kapsi z Cupro :lol: :lol: :lol:
Ne pozabit na to da je Renault f1 prvak..... Zaradi cesar imajo sedaj vsi klioti nekaj KM vec, nekoliko manj pokurijo, servisni interval pa se je podaljsal za 2000 km. Njihovim voznikom pa se je podaljsal tic, povecal gobec in zmanjsal iq.
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

OdgovorNapisal/-a Civic Type-r » 16 nov 2007 15:50

CupraR je napisal/-a:Thnx za razlago, pa da še mal tvoje besede komentiram:

Cupra: ja preveč je podobna FR-u :roll: (spredaj sam lajšta črna), stara R je bla bomba.. Vendar bi bela kr šla :twisted: :twisted:
Zvok: isti k. kot 1.8T predhodnik, tišje kot moj 1.5 Civic :? ko daš pa kat dol in Remus gor je pa noro :D

CTR:se strinjam, lega je nora, esp res omogoča vožnjo na max meji, mi je Prek dobr demonstriral :lol: :lol: česa je avto zmožen. Lega definitivno bolša od Golf klase. Se pa ornk pozna NA mašina, ker je precej precej manj navora za krotit med ovinki..
Samo za ta denar bi jo uzel le če bi mela 20-30ps več, manjka tisti +. In zavore so prot VAG grupi pol k.

MPS: posledica opisanega je vsaj jst menim LSD. Več dela z volanom, vse skupaj bolj brutalno :D Me je prtegnla predvsem zarad LSD-ja in dejstva da si že brez čipa hitro na 300ps.. (mazdaspeed CAI in izpuh).

Bomo vidl, mislm da bo prej Seat padu drugo leto, se je fotr zelo na njega navadu (VAG grupo)..

BTW: a sta vidva pol z sodelovcem bežala pred kapsi z Cupro :lol: :lol: :lol:


Nisva in nič ne vem o tem :shock: Razloži, kaj se je dogajalo :D A sta mu vsaj spizdila, ker drugač je avto bolj tako hehe, no al pa voznik ...
...but i look like an ordinary person
Uporabniški avatar
Civic Type-r
Uporabnik
 
Pridružen: 27 maj 2003 10:51
Kraj: Azerbaijan

OdgovorNapisal/-a G-4S » 16 nov 2007 15:56

Pri MPS je tudi poraba problem. Koliko je bilo vaše povprečje?
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

OdgovorNapisal/-a CupraR » 16 nov 2007 19:25

En bademajstr z Kodeljevga mi je razlagal da njegov sin dela na Siolu (pač teli testi) in ko sta z kolegom šla testirat sta ornk mim patrulje padla :lol: :lol: in samo gas, pa hitr na en parkpalc.

In valda se policija lih ke prpele :lol: :lol: :lol: K sreč je policaja sam zanimal kaj je to en stroj :lol:
Ne pozabit na to da je Renault f1 prvak..... Zaradi cesar imajo sedaj vsi klioti nekaj KM vec, nekoliko manj pokurijo, servisni interval pa se je podaljsal za 2000 km. Njihovim voznikom pa se je podaljsal tic, povecal gobec in zmanjsal iq.
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost