facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

Fiat Uno TURBO predelava

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

Fiat Uno TURBO predelava

OdgovorNapisal/-a ajey » 30 apr 2004 14:04

rad bi čim več nasvetov z a fiat uno turbo je 1992 letnik (ta nov model)
predvsem me zanima glede turbine baje v originalu dela na 0.5-0.6bar sm pa slišu če daš od K&N-cevi in filtr da ti pol turbina stisne tut 0.8bara?? Če ima kdo kakšne dobre nasvete z zunanjost notranjost in mašinko bi lepo prosu če mi da kakšen nasvet da mi bo lažje pri odločitvah o tuningu!!




HVALA ajey
ROCKET FUEL IS IN MY BLOOD
Uporabniški avatar
ajey
Uporabnik
 
Pridružen: 30 apr 2004 14:01
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ND4SPD » 30 apr 2004 14:05

Hehe, a si že najdu... :wink: No, zdaj pa sam čakaj, da se A3Turbo oglasi.
Lent (MB)-Kongresni trg (LJ)-1h (1.6i 16V HB l.91 130PS)
Portorož-Dolsko-140km-1h 15min (1.4HB l.90 90PS)
Uporabniški avatar
ND4SPD
Uporabnik
 
Pridružen: 12 maj 2003 13:26
Kraj: Dolsko

OdgovorNapisal/-a CupraR » 30 apr 2004 15:13

Filtr ti sigurn ne bo tlak turbine dvignu, z navadnim koničnim filtrom boš še mal moči zgubu, ker ti filtri niso primerni za turbače. Glede filtra: športni vložek, BMC filtr (v karbon ohišju), al pa twister od Greena bi edino pršlo v poštev. Tut na zvoku ne boš pridobil če menjaš filtr. Žal je tko pr turbačih.
Ne pozabit na to da je Renault f1 prvak..... Zaradi cesar imajo sedaj vsi klioti nekaj KM vec, nekoliko manj pokurijo, servisni interval pa se je podaljsal za 2000 km. Njihovim voznikom pa se je podaljsal tic, povecal gobec in zmanjsal iq.
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

OdgovorNapisal/-a ajey » 30 apr 2004 15:23

ti kaj pa K&N 75i filtri ki naj bi bili narejen za ta avto??????
nevem če je ena stvar narejena da ti poveča km-ja bi to mogl držat drugač pa je zavajanje kupca??!!
ROCKET FUEL IS IN MY BLOOD
Uporabniški avatar
ajey
Uporabnik
 
Pridružen: 30 apr 2004 14:01
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Swifty » 30 apr 2004 15:26

ajey je napisal/-a:ti kaj pa K&N 75i filtri ki naj bi bili narejen za ta avto??????
nevem če je ena stvar narejena da ti poveča km-ja bi to mogl držat drugač pa je zavajanje kupca??!!



Zvok ti daje občutek prirastka moči :wink:
Uporabniški avatar
Swifty
Uporabnik
 
Pridružen: 09 nov 2002 19:37
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

OdgovorNapisal/-a ajey » 30 apr 2004 15:57

ah zvok. sam sm poklicu v A3M pa mi je tipček reku da ti kao da 5-10%moči???????
ROCKET FUEL IS IN MY BLOOD
Uporabniški avatar
ajey
Uporabnik
 
Pridružen: 30 apr 2004 14:01
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Damo » 30 apr 2004 16:11

ajey je napisal/-a:ah zvok. sam sm poklicu v A3M pa mi je tipček reku da ti kao da 5-10%moči???????
Ah dej nehi no to so buce! Ce unga uprasas ti dajo se brisalci pr njemu kupljeni 5%moči :P :twisted:
E30 325i---drift car
Civic HB VTi---ex
Civic Type R ´05---ex
Volvo V70 D5 ´05
www.fk-automotive.si www.xenon-kit.si
Uporabniški avatar
Damo
Dorifto
 
Pridružen: 16 feb 2004 20:29
Kraj: Trzin

OdgovorNapisal/-a ajey » 30 apr 2004 16:14

ja to je pa tut res sej veš trgovci!!
sej zato pa sprašujem da me nebojo nategnl da pol raj kupm kej druzga kt pa neko drago zadevo ki da samo zvok moči pa nč pol raj kupm filtr k ti tut neda nč konjev pa ti saj zvok da pa raj grem u italijo iskat Waste Gate pa BIg Power Pop k data okol 20-30 km gor!!??
ROCKET FUEL IS IN MY BLOOD
Uporabniški avatar
ajey
Uporabnik
 
Pridružen: 30 apr 2004 14:01
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Damo » 01 maj 2004 13:33

ajey je napisal/-a:Waste Gate pa BIg Power Pop k data okol 20-30 km gor!!??
???
E30 325i---drift car
Civic HB VTi---ex
Civic Type R ´05---ex
Volvo V70 D5 ´05
www.fk-automotive.si www.xenon-kit.si
Uporabniški avatar
Damo
Dorifto
 
Pridružen: 16 feb 2004 20:29
Kraj: Trzin

OdgovorNapisal/-a CupraR » 01 maj 2004 16:42

Resno pozab na navadne konične filtre pr turbačih. Zvoka itak ne bo, moč boš pa zgubu ker bo konkretno vroč zrak vleku. Prva stvar ki bi jo jst naredu: ekn konkretn downpipe fi cca 60-65, pa katalizator dol. Pol pa razni ventili :lol:
Ne pozabit na to da je Renault f1 prvak..... Zaradi cesar imajo sedaj vsi klioti nekaj KM vec, nekoliko manj pokurijo, servisni interval pa se je podaljsal za 2000 km. Njihovim voznikom pa se je podaljsal tic, povecal gobec in zmanjsal iq.
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

OdgovorNapisal/-a HaBy » 01 maj 2004 18:06

Zakaj ni to pod Drugi avtomobili? Ce ze sploh mora bit na honda forumu...
LP
Svinja se valja v blatu in je srecna, ce bi vedela, da je svinja, ne bi bila srecna!
Uporabniški avatar
HaBy
Uporabnik
 
Pridružen: 28 jun 2002 17:29
Kraj: Saint Barthelemy

OdgovorNapisal/-a lukach » 02 maj 2004 11:08

CupraR je napisal/-a:Resno pozab na navadne konične filtre pr turbačih. Zvoka itak ne bo, moč boš pa zgubu ker bo konkretno vroč zrak vleku. Prva stvar ki bi jo jst naredu: ekn konkretn downpipe fi cca 60-65, pa katalizator dol. Pol pa razni ventili :lol:


Hehe, konusni filter je al pa ga ni, mislim, da pr velikih konjih to ne igra velike vloge...Ker itak, če mas fornt mount IC, pol ti tolk dobr ohlaja zrak, da to ni omembe vredno..
B16, k26 turbo, sold best ET 13.056
Audi S2, GT4094R@1.5bar
Uporabniški avatar
lukach
Uporabnik
 
Pridružen: 15 nov 2002 00:51

OdgovorNapisal/-a CupraR » 02 maj 2004 11:28

To sm tut jst mislu, sam kerga kol tunerja uprašaš ( k ma pojma u turbačih) ti odsvetuje navaden konični filtr. Tut govorim iz izkušenj. (za VAG turbače)
Ne pozabit na to da je Renault f1 prvak..... Zaradi cesar imajo sedaj vsi klioti nekaj KM vec, nekoliko manj pokurijo, servisni interval pa se je podaljsal za 2000 km. Njihovim voznikom pa se je podaljsal tic, povecal gobec in zmanjsal iq.
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

OdgovorNapisal/-a lukach » 02 maj 2004 12:21

CupraR je napisal/-a:To sm tut jst mislu, sam kerga kol tunerja uprašaš ( k ma pojma u turbačih) ti odsvetuje navaden konični filtr. Tut govorim iz izkušenj. (za VAG turbače)


Če dobro pogledaš, po kakih dragsterjih, sploh nimajo filtra na turbini, kr brez , le zakaj...??
Potem mi povej še nekaj, zakaj vsi predelovalci, recimo turbokiti ala drag, tubonetics, greddy itd..prakticirajo konusni filter?
B16, k26 turbo, sold best ET 13.056
Audi S2, GT4094R@1.5bar
Uporabniški avatar
lukach
Uporabnik
 
Pridružen: 15 nov 2002 00:51

OdgovorNapisal/-a CupraR » 02 maj 2004 13:16

Sej sm reku da pride tut konusni v poštev, samo ne navadn (tak k ga mamo mi v Hondah). un :lol: More bit obvezno v ohišju, ki ga izolira da ne dobi vročga zraka. Evo recimo twister od Greena

Slika

al pa BMC Slika.
Sam te zadve so pa ful drage cca 40000.
Ne pozabit na to da je Renault f1 prvak..... Zaradi cesar imajo sedaj vsi klioti nekaj KM vec, nekoliko manj pokurijo, servisni interval pa se je podaljsal za 2000 km. Njihovim voznikom pa se je podaljsal tic, povecal gobec in zmanjsal iq.
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

OdgovorNapisal/-a ajey » 02 maj 2004 16:16

dnar ni taka panika sam da je kvaliteta pa da bo kej dal od sebe
za tist power pop pa uno drugo zadevo to pa je ventil wastegate ubistvu zamenjava za krajšega in Boschev by-pass ventil k power pop k uibr bl zdrži k ta boschev rad poči če je preveč podtlaka pa še hud zvok baje da k spustiš gas!!! pa da ti okol 25-30km
ROCKET FUEL IS IN MY BLOOD
Uporabniški avatar
ajey
Uporabnik
 
Pridružen: 30 apr 2004 14:01
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a lukach » 02 maj 2004 17:20

Tale hondica ma 430 konjev na kolesu, motor je postiman v nulo.Verjetno, bi, če bi bil tok napačen konusni filter, raskiral se tistih par $ in nabavli kaksno drugo varianto, pa je zgleda cisto dovolj..
Slika

Tale ima nekaj cez 300 konjev na kolesu, pa tudi kar konusni filter..
Slika
B16, k26 turbo, sold best ET 13.056
Audi S2, GT4094R@1.5bar
Uporabniški avatar
lukach
Uporabnik
 
Pridružen: 15 nov 2002 00:51

OdgovorNapisal/-a CupraR » 02 maj 2004 22:04

Probi pa boš vidu. Pr drugi sliki se lepo vid da je filtr zravn kolektorja-če je to dobr :lol: Drugo pa je ko ni več placa pod habvo da bi dal tako velko posodo notr, kot jo ma recimo BMC. Vendar pr 430 PS te boli k če ti filtr minimalno moči pobere. Sam druga fotka mi je tut čudna: na levi ma CAI speljan, pol je pa kr filtr pr kolektorju: mi znaš povedat kje je fora.
Ne pozabit na to da je Renault f1 prvak..... Zaradi cesar imajo sedaj vsi klioti nekaj KM vec, nekoliko manj pokurijo, servisni interval pa se je podaljsal za 2000 km. Njihovim voznikom pa se je podaljsal tic, povecal gobec in zmanjsal iq.
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

OdgovorNapisal/-a mlubej » 02 maj 2004 22:15

CupraR je napisal/-a:Probi pa boš vidu. Pr drugi sliki se lepo vid da je filtr zravn kolektorja-če je to dobr :lol: Drugo pa je ko ni več placa pod habvo da bi dal tako velko posodo notr, kot jo ma recimo BMC. Vendar pr 430 PS te boli k če ti filtr minimalno moči pobere. Sam druga fotka mi je tut čudna: na levi ma CAI speljan, pol je pa kr filtr pr kolektorju: mi znaš povedat kje je fora.


saj na prvi sliki je tudi CAI, če malo boljše pogledaš... jaz se sicer toliko na to ne spoznam, nisem ne praktik ne teoretik, samo tista dva konusna filtra imata neko povezavo z turbino, po moje....

Lp
Uporabniški avatar
mlubej
Uporabnik
 
Pridružen: 19 okt 2003 21:42
Kraj: MB-Tezno

OdgovorNapisal/-a lukach » 02 maj 2004 22:30

Seveda ti znam povedat :twisted:
Tisto ni CAI, ampak piping od intercoolerja do intake manfiolda..
B16, k26 turbo, sold best ET 13.056
Audi S2, GT4094R@1.5bar
Uporabniški avatar
lukach
Uporabnik
 
Pridružen: 15 nov 2002 00:51

Naslednja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost