facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

Fiat Uno TURBO predelava

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a cruiser » 03 maj 2004 09:44

Pri turbo avtih se da gor konusni filter da se poveca pretok zraka. Temperatura sama niti ni tolk pomembna, ce gre zrak skozi dobro postavljen FMIC.
Uporabniški avatar
cruiser
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2001 18:33
Kraj: Tuningland

OdgovorNapisal/-a A3Turbo4Life!!! » 03 maj 2004 11:21

Oj!

Vidim, da si kupil stroja :wink:

Najprej kar lahko narediš je, da si vgradiš bleed valve, s katerim povečaš pritisk turbine. Lahko nabaviš tudi boost controller, ampak boš dal zanj skoraj 40% vrednosti avtomobila. Ampak je pa sigurno boljša zadeva.

Kdo ti je pa tisto bučko rekel, da filter poviša pritisk?? :roll:

Porihtaj še izpuh, ker tisto se res pozna na turbaču, to je pa za začetek čisto dovolj. Najprej pa preglej turbino, v kakšnem stanju je, da ne boš s povišanjem pritiska vsega uničil.

Pa če si kakšen voznik začetnik, ti priporočam, da se raje vozi nekaj časa s serijskim unotom, da se ga navadiš. Še mene včasih hudič preseneti. Zdaj ko sem bil na morju mi je na ovinku v hrib 4 prestava obrnila kolesa :twisted:

Bye
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jul 2002 12:43
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ajey » 04 maj 2004 13:19

Kako pa ugotovim če je turbina slaba?
sm začetnik na tem avtu pa sm pogruntu da včasih ga požene več kt bi hotu "se bo treba navadt" a še kej priporočaš glede vožnje ali pa samega avta kaj naj naredim da se bo ceste dobro držal?? naj ga samo spustim al tut kšne distančnike dam gor pa kolk dimenzije gum nej dam gor ??

Najlepša hvala!!!!!
ROCKET FUEL IS IN MY BLOOD
Uporabniški avatar
ajey
Uporabnik
 
Pridružen: 30 apr 2004 14:01
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a R type » 10 maj 2004 09:52

CupraR je napisal/-a:Sej sm reku da pride tut konusni v poštev, samo ne navadn (tak k ga mamo mi v Hondah). un :lol: More bit obvezno v ohišju, ki ga izolira da ne dobi vročga zraka. Evo recimo twister od Greena

Slika

al pa BMC Slika.
Sam te zadve so pa ful drage cca 40000.


Izolacija filtra, da en dobi vročega zraka je pri atmosferskih motorjih (Recimo :Vti) nepriemrno bolj važna kot pri turbačih z Intercoolerjem.

Seveda je pa dobro, da ti vleče čim bolj hladen zrak (velja za vsak avto).

LP
BMW 540i

Horsepower is how fast you hit the fence.

Torque is how far you take the fence with you.
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a A3Turbo4Life!!! » 10 maj 2004 11:19

ajey je napisal/-a:Kako pa ugotovim če je turbina slaba?
sm začetnik na tem avtu pa sm pogruntu da včasih ga požene več kt bi hotu "se bo treba navadt" a še kej priporočaš glede vožnje ali pa samega avta kaj naj naredim da se bo ceste dobro držal?? naj ga samo spustim al tut kšne distančnike dam gor pa kolk dimenzije gum nej dam gor ??

Najlepša hvala!!!!!


Kako preveriš, če je turbina vredu: najprej pogledaš osnovne stvari, glede obnašanja motorja.
Če je turbina glasna in povzroče takšne nezdrave zvoke, potem so ležaji že verjetno bogi, saj veternica že drsa po ohišju.
Pogledaš na števcu koliko ti polni turbina; v 5 prestavi mora biti na serijskem full boost tam od 0.65 do 0.75, če ne doseže takšnega pritiska in turbina zgleda ok, potem je verjetno kriva kakšna preperela ali raztrgana gumijasta cevka, ali pa pokvarjen diverter valve. Slišiš pa kot glasno pihanje.
Pogledaš tudi izpušne pline. Če se ti kaj kadi ven, potem je po vsej verjetnosti kriva turbina. Seveda je še veliko drugih stvari, ki so lahko krive, ampak saj slišiš na zvoku avtomobila ali je turbina ali pa kakšen drug del.
Za pregled turbine pa snemi tisto srebrno bosch škatlo(AFM), tisto debelo gumijasto cev, ki gre do turbine in je pritrjena direktno na turbino. Potem, ko jo boš snel, pa pojdi z roko v turbino, primi os in močno pomigaj sem pa tja. Lahko se malce miga, preveč pa ne.

Drugače glede lege pa je treba zamenjati vzmetenje, saj original ni nič kaj prida. Jaz bom dal gor še 15 col felgne in pa 195/45-15 gume, za katere obvezno rabiš distančnike. Zdaj če gledeš kakšne 185 13 col, potem se mi zdi da ni potrebno dajati distančnikov, če pa dajaš 14 col potem pa je že potrebno, vsaj zadaj.

Čao
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jul 2002 12:43
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ajey » 10 maj 2004 14:10

Najlepša ti hvala !!!!
Sej uprašanj mam še velik sam bom najprej osnove naredu pol pa se bom (k bo mal $$$ prkapal) šu spravlat na ostale stvari!!


p.s. poznaš koga ki bi delal pragove pa sprednji zadnji podalšek ali pa ceu kit za unota???
ROCKET FUEL IS IN MY BLOOD
Uporabniški avatar
ajey
Uporabnik
 
Pridružen: 30 apr 2004 14:01
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a A3Turbo4Life!!! » 11 maj 2004 11:36

Ne ne poznam. Nisem niti v tej smeri kaj raziskoval, ker mi je serisjki najbolj všeč. MIslim da kaj posebnega gor itaq ne paše, vsaj po mojem okusu.

Edino kar sem gledal je zadnji spojler za na streho.

Bye
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jul 2002 12:43
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ajey » 11 maj 2004 13:59

pol naj bol da poštriham odbijače v barvo avtomobila !!
k men tut ni kej preveč ušeč extrim luk!!!
ROCKET FUEL IS IN MY BLOOD
Uporabniški avatar
ajey
Uporabnik
 
Pridružen: 30 apr 2004 14:01
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Psycho » 11 maj 2004 18:30

Če želiš korenito spremembo, naprej zamenjaj MKI turbo z MKII turbotom!

Pri sesanju pa obstaja na italijanskem tgu varianta večjega sesalnega...

Italijanski forumi ti pri tem največ pomagajo... tam imajo Uno-ti že v osnovi 3 konje več... 118 in ne 115 tako kot povsod!

Turbina na serijski deluje na 0.75 bara... če jo menjaš z MKII moraš menjat tudi čip oziroma ga priredit, tam pa lahko kompresijo dvigneš max do 1,4 bara!!!

Poišči si britanske strani... tam tunajo večinoma Unote!!!
carless...
Uporabniški avatar
Psycho
Uporabnik
 
Pridružen: 28 maj 2003 17:51
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a A3Turbo4Life!!! » 11 maj 2004 20:48

Psycho je napisal/-a:Če želiš korenito spremembo, naprej zamenjaj MKI turbo z MKII turbotom!

Pri sesanju pa obstaja na italijanskem tgu varianta večjega sesalnega...

Italijanski forumi ti pri tem največ pomagajo... tam imajo Uno-ti že v osnovi 3 konje več... 118 in ne 115 tako kot povsod!

Turbina na serijski deluje na 0.75 bara... če jo menjaš z MKII moraš menjat tudi čip oziroma ga priredit, tam pa lahko kompresijo dvigneš max do 1,4 bara!!!

Poišči si britanske strani... tam tunajo večinoma Unote!!!


On ima Mk2 unota, če sem prav prebral, Unoti imajo tudi pri nas po 118KM, Unota pa ne moreš čipat, kje je šele 1.4bara pritiska z serijskimi injektorji. :roll:

Bye
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jul 2002 12:43
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ND4SPD » 11 maj 2004 22:53

A3Žgoljavček4lajf: A si že kaj naredu na svoji gajbici??? :P :D
Lent (MB)-Kongresni trg (LJ)-1h (1.6i 16V HB l.91 130PS)
Portorož-Dolsko-140km-1h 15min (1.4HB l.90 90PS)
Uporabniški avatar
ND4SPD
Uporabnik
 
Pridružen: 12 maj 2003 13:26
Kraj: Dolsko

OdgovorNapisal/-a A3Turbo4Life!!! » 12 maj 2004 11:12

Pripelji svojo kišto za žajfo pa boš videl :P :P

Bye
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jul 2002 12:43
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ajey » 13 maj 2004 14:24

1,4 bara Serisko sm lajik pa vem da not posible z serisko turbino t kakšno nadgradnjo pa se da hudiča nardit pa res mam MKII
ROCKET FUEL IS IN MY BLOOD
Uporabniški avatar
ajey
Uporabnik
 
Pridružen: 30 apr 2004 14:01
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ajey » 13 maj 2004 22:02

A3Turbo4Life!!! je napisal/-a:Pripelji svojo kišto za žajfo pa boš videl :P :P

Bye


Ja prpel pa bomo pokazal kaj dela turbinca sm iz italije par delov dans dubu pa bom ceu vikend montiru pol pa lahk nasleden teden se pomermo!!!!!!?????
ROCKET FUEL IS IN MY BLOOD
Uporabniški avatar
ajey
Uporabnik
 
Pridružen: 30 apr 2004 14:01
Kraj: Ljubljana

Prejšnja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost