
Moderator: Blue Angels
Akul je napisal/-a:Da pristavim še svoj lonček. Imam CIVIC-a sport 10.generacije. Danes sem imel možnost voziti CRV hybrida in sem nad udobjem navdušen. Sem pa zelo razočaran na motorjem, predvsem pa porabo. Avto pije krepko čez 8litrov pa je kao hybrid. Prevozil sem natanko 415km ( Vojnik, Kranjska Gora, Škofja Loka, Medvode, Šmarješke Toplice in nazaj v Vojnik). Imel sem vse, regionalno cesto, avtocesto, vzpone in spuste. Gorivo sem nalival 2x, skupaj 50litrov![]()
Ostalo je za pičlih 170km goriva ( po računalniku) v posodi za gorivo, ko sem vozilo vrnil. Se pravi s 50litri, bi lahko prevozil 585km, kar je 8,5litra. Računalnik je pa kazal porabo 7,8l. Se pravi da računalnik konkretno laže za 0,7l.
V glavnem, motor je za tako veliko vozilo prešvoh. Ta CRV bi moral imeti disel motor 2.2l s 150 ali 180KM, potem bi pa bila veselica.
Predno sem vozilo preizkusil, sem bil zelo zagret, ampak me je motor pustil ravnodušnega. Je pa vozilo primerno za voznike z bolj umirjeno nogo, ki uživajo v udobju, katera je v tem avtu na pretek. Sedeži so fascinantni ( napram CIVIC-u, kjer so katastrofa).
Tako, po vsej verjetnosti je CIVIC moja zadnja Honda, ker na Evropskem trgu ni pričakovati kaj boljšega od le te. Rahlo me že vleče na Volvo-ta, čeprav sem do sedaj vozil le Honde!
Akul je napisal/-a:Da pristavim še svoj lonček. Imam CIVIC-a sport 10.generacije. Danes sem imel možnost voziti CRV hybrida in sem nad udobjem navdušen. Sem pa zelo razočaran na motorjem, predvsem pa porabo. Avto pije krepko čez 8litrov pa je kao hybrid. Prevozil sem natanko 415km ( Vojnik, Kranjska Gora, Škofja Loka, Medvode, Šmarješke Toplice in nazaj v Vojnik). Imel sem vse, regionalno cesto, avtocesto, vzpone in spuste. Gorivo sem nalival 2x, skupaj 50litrov![]()
Ostalo je za pičlih 170km goriva ( po računalniku) v posodi za gorivo, ko sem vozilo vrnil. Se pravi s 50litri, bi lahko prevozil 585km, kar je 8,5litra. Računalnik je pa kazal porabo 7,8l. Se pravi da računalnik konkretno laže za 0,7l.
V glavnem, motor je za tako veliko vozilo prešvoh. Ta CRV bi moral imeti disel motor 2.2l s 150 ali 180KM, potem bi pa bila veselica.
Predno sem vozilo preizkusil, sem bil zelo zagret, ampak me je motor pustil ravnodušnega. Je pa vozilo primerno za voznike z bolj umirjeno nogo, ki uživajo v udobju, katera je v tem avtu na pretek. Sedeži so fascinantni ( napram CIVIC-u, kjer so katastrofa).
Tako, po vsej verjetnosti je CIVIC moja zadnja Honda, ker na Evropskem trgu ni pričakovati kaj boljšega od le te. Rahlo me že vleče na Volvo-ta, čeprav sem do sedaj vozil le Honde!
Hybrid je napisal/-a:Hibride se kupuje Toyotine.
Ko praviš motor prešibek, a misliš na pospeševanje ali potovalno hitrost na AC ali vse?
Glede porabe je pri hibridu potrebno tudi malo paziti kako voziš. Ne mara, da non stop držiš nogo na gazu, ampak hitro pospešiš in potem voziš enakomerno.... če hočeš malo porabit seveda.
Vprašanje je koliko porabijo ostali hondini SUV-ji, če ta porabi 8. Prejšnjega CRV dizel sem jaz vozil in sem poskušal doseč čim manjšo porabo pa ne vem če sem pod 7 spravil. Pa sem vozil 120 po AC ali manj. Če ne bi pazil bi bilo hitro nad 8. Je pa tudi res, da ne vem kako vozit dizla varčno. Menda moraš šaltat kot norec, da imaš že pri 60 kmh v 5 ali šesti.
Akul je napisal/-a:Mene moti glasnost motorja, če se peljem po avtocesti 130-140 in avtomatski menjalnik prestavi pri vožnji v klanec v nižjo prestavo. Vozil sem na tempomat. Pospeševanje je dolgotrajno in če želiš hitro doseči 130-140 na uro, je potrebno gas zabiti do konca ( tisti ki ne ve, ima gas dve stopnji). Motor se dere ko *******. Ko bi vsaj kabina bila zvočno izolirana, pa je še to zanič.
Akul je napisal/-a:Mene moti glasnost motorja, če se peljem po avtocesti 130-140 in avtomatski menjalnik prestavi pri vožnji v klanec v nižjo prestavo. Vozil sem na tempomat. Pospeševanje je dolgotrajno in če želiš hitro doseči 130-140 na uro, je potrebno gas zabiti do konca ( tisti ki ne ve, ima gas dve stopnji). Motor se dere ko *******. Ko bi vsaj kabina bila zvočno izolirana, pa je še to zanič.
Hybrid je napisal/-a:Varčevanje pri hibridu gre ravno obratno. Čim krajše mora biti pospeševanje, da se varčuje
eljuero je napisal/-a:Kaj pa zvočna tesnjenost?
M.P. je napisal/-a:S testnim CRV-jem Hybrid 4WD sem prevozil kakih 700 km, večino po avtocesti. Vožnja je res zelo udobna, na zaslonu pred sabo lahko stalno opazuješ vrsto pogona. Samo bencinski motor lahko poganja (samo prednji kolesi) tako pri 75 km/h kot pri 120 km/h, po rahlem klancu navzdol (od Trojan proti Ljubljani) pa samo z baterijo lahko vozi tudi 100 do 130 km/h (s tempomatom). Zanimiv je aktivni radarski tempomat, ki dobro opravlja delo, ne mara pa skakanja avtomobilov pred sabo z voznega na prehitevalni pas. Ker drži kar veliko varnostno razdaljo, ga moraš kar izklopiti in se približati avtu pred sabo, sicer se nihče ne umakne, čeprav vozijo 120 km/h po prehitevalnem pasu. Tudi v rahlih ovinkih levo ga lahko zmoti avto na voznem pasu, da samodejno zmanjša hitrost.
Ko zjutraj avto vžgeš, najprej vklopi motor, da malo napolni baterijo, odpelješ z mesta pa vedno z elektriko. Poraba za tako velik in toliko težak avto se mi sploh ne zdi pretirana kar je kritiziral Akul. Avto + 4 potniki je po avtocesti od Lendave do Maribora pri hitrosti 120 km/h (s tempomatom) po računalniku porabil 5,8 L/100 km, od Maribora do Ljubljane pri hitrosti 150 km/h pa 7,0. Je pa res, da nisem probaval visokih hitrosti, ampak je bila to lepa, tekoča vožnja. Zanimivo, da mi je pa po mestu pil 8,1 L.
Vsekakor bi bila najboljša varianta za tak avto Plug-in Hybrid, da bi lahko čez noč napolnil akumulator in se potem vozil kakih 25 km, kar je marsikomu dovolj do službe in nazaj.
Po forumu brska: Google [Bot] in 0 gostov