facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a Zverinc » 29 dec 2010 13:52

Slika

Obstajajo dvoboji, ki jih človek nikoli ne pozabi: David proti Goljatu, Ali proti Foremanu, Nemčija proti Nizozemski na SP 1976. In... Ferrarijev superšportnik proti 23 let staremu Audiju Quattro.

"Noro, ampak genialno," je bil prvi pomislek redakcije Auto Bilda, ko jim je Alfons Hohenester povedal o svoji stavi. Nekako gredoč je tunerski starosta govoril o kolegu, ki mu je nagajal Launch Control v njegovem Gerrariju Enzo. "Pa sem mu rekel, da njegova Italijanska diva tako ali tako nima šans proti konkretnemu avtu kot je moj Sport Quattro," je rekel Hohenester v šali. In šel še korak dlje: "Greva stavit da moj SQ bolje pospeši od tvojega Enza?"

Lastnik Ferrarija, Martin Sonnleitner, je odgovoril takoj: "Stava velja!" Tako je prišlo do tega, da se je tri tedne kasneje milijon evrov vreden tovornjak za dirkalne avtomobile odpravil na pot iz juga Nemčije proti zaprtemu letališču Lemwerder v okolici Bremna, kjer naj bi se izvršil dvoboj v pospeševanju.

Dve desetletji ločita nasprotnika. Najprej Ferrari Enzo, eden najhitrejših serijskih avtomobilov s ceno 645.000 €. Letnik 2004, narejen le 399-krat, superšportnik čistega rodovnika. Najbrž edini cestni avtomobil, kjer v mislih voznika pri dolivanju bencina na bencinskem servisu teče štoparica. Nasproti stoječ, Audi Quattro Sport. Ob njegovi predstavitvi, leta 1984, najdražji nemški avto (195.000 DEM). Z 224 primerki še bolj redek kot Enzo. Narejen za homologacijo Audijevih rallyjevskih zverin skupine B. Ta Sport Quattro, s prijemi Hohenesterja, pa je še bolj brutalen kot običajni.

Slika

Čista dirkaška tehnologija v Enzu

Sprva vreme ne igra zraven. Mrzel veter piha na dan odločitve čez progo, ob temu dež. Slabi pogoji, tekmeca postajata nemirna. Toda ko tovornjak odpre vrata, vlada tišina. Spodaj stoji Enzo s svojim markantnim nosom, nad njim oglat zadek Sport Quattra. Vsak posebej redkost, oba skupaj - senzacija. Enzo že v mirovanju zgleda kot da gre hitro, čeprav je Pininfarina karoserijo ukrojil povsem brez spojlerja.

Zaradi izpiljene aerodinamike z ravnim dnom avtomobila, difuzorja v zadku in variabilnih rež za zajemanje zraka se Enzo pri 300 km/h prisesa na cesto s skoraj 750 kilogrami potiska. Pod pokrovom motorja preži 12 valjev, 48 ventilov in 4 odmične gredi v glavah - dovolj za 660 KM. Zmogljivosti, izmerjene v Fioranu: iz ničle do 100 km/h v 3,65. Iz ničle do 200 km/h v 9,5 sekunde. Najvišja hitrost: preko 350 km/h. Kokpit z zaobljenim prostorom za merilnike spominja na kokpit bojnega letala. Merilnik hitrosti do 400 km/h, obratomer do 10.000 rpm, sedeži iz karbona in volan z gumbi kot Ferrari F1.

Proti High-Tech okolju Enza deluje interier Audija skromno. Ročaji vrat, ročice in stikala so iz Audi/Volkswagnove police. Olivno-zeleni Recaro sedeži dokazujejo divji okus 80-ih let. ABS se vklopi prek stikala. Le gumb za vklop zapor diferencialov in merilnik tlaka turbopuhala do treh barov pričata o moči, ki po želji eksplodira pod superlahkim pokrovom motorja iz kevlarja.

Slika

460 KM v sliki in zvoku iz 80-ih

Namesto originalnega 2,1 litrskega petvaljnika s 306 KM je Hohenester uporabil 20-ventilski motor iz Audija 200 Turbo. S spremenjeno glavno gredjo, povečano prostornino motorja (2,5 litra), večjim turbopolnilnikom in intercoolerjem zmore SQ 460 KM.

P.S. - Medtem je prenehalo deževati. Toda proga je še vedno vlažna. Pri poskusnih vožnjah pometa Enzo z zadkom po cesti kot jezen krokodil s svojim repom. Audi se ne obnaša veliko bolje, kljub štirikolesnemu pogonu ga pri polnem plinu celo v tretji prestavi vleče vstran. Dunlopove Formula-R semi-slick gume ne dosežejo delovne temperature. Počakati bo treba.

Za krajšanje časa si nasprotnika pripomnita kakšno tu in tam. Hohenester: "Pri tvojem Ferrariju moram paziti, da se ne spotaknem ob njega." Sonnleitner: "Alfons, tvoje gume so tako stare da zgledajo kot iz cele gume." Opazi se takoj, vzdušje je pravo. Namreč oba izhajata iz iste okolice in peljeta skupaj v vztrajnostnih dirkah. Poleg tega prisega zbiratelj Ferrarijev Sonnleitner v vsakdanu na Hohenesterjevega Audija RS4 s 480 'konji'. Slednji ima že 170.000 kilometrov na števcu - "brez problema". To povezuje. Pri toliko harmonije mora vreme preprosto sodelovati - in res pride Sonce izza oblakov.

High-Noon: Ura je poldne, proga je suha. Ura odločitve je prišla. Merilne naprave se namestijo. 10 poskusov ima vsak, meri se pospešek do 100 in do 200 km/h. Najprej zapodi Sonnleitner v tovarniško svežem Ferrariju (490 prevoženih km) na stezo. Nekaj ogrevanja preden postane resno. Iz daljave se Enzo približuje kot puščica in med mimovozom v uho gledalca zavrta boleč F1 zvok.

Slika

Zmogljivosti

Potem gre zares. Za volanom si udarci hitro sledijo - dobesedno. Sekvenčni menjalnik menja prestave v 150 milisekundah tako brutalno da se počuti človek kot v strelskem spopadu dveh mafijskih tolp. Po desetih poskusih je najboljši rezultat iz ničle do 100 km/h 3,94 sekunde, in do 200 km/h 10,64 sekunde. Čeprav je za tri desetinke zgrešil tovarniška zagotovila je Sonnleitner zadovoljen. "Pri takih pogojih je to realno," deja in skozi odprto okno zakliče: "Alfons, ne uspe ti nikoli!" Hohenester ostane neimpresioniran in se z nasmeškom vsede v avto.

Nepredstavljiv spektakel - stari quattro preglasi vse in vsakogar z razbijaškim gromskim zvokom. Pri štartu se avto izstreli kot pobesnel konj. Ob tem vse štiri gume za kratek čas proizvedejo dim, potem pa se vkopljejo v asfalt. Pri izmeritvi zastane vsem prisotnim zrak: neverjetne 3,77 sekunde do 100 km/h. Prav tako senzacionalno: 12,6 sekunde do 200 km/h.

V konvoju se potem odpravimo v Oschersleben na Photoshootnig. Prvi v koloni, tovornjak z 'dirkalnikoma'. Zatem Alfons Hohenester in Martin Sonnleitner v limuzini. "Kdo je torej zmagal?" "Hmmm, eden do 100, drugi do 200. Zgleda kot neodločeno!"

SLIKE

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Vir: Audi team forum (auto bild 2005)
povezava do izvorne strani
http://www.autobild.de/artikel/ferrari- ... 48822.html

LP
S,RS
Uporabniški avatar
Zverinc
Uporabnik
 
Pridružen: 30 apr 2010 16:48

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a LPG-user » 29 dec 2010 13:57

NAUK: Tehnologija je en K**C napredvala, samo dizajn se je mal spremenil :rotfl:
Uporabniški avatar
LPG-user
Uporabnik
 
Pridružen: 07 jun 2009 22:35
Kraj: Ljubljana z okolico

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a Aly » 29 dec 2010 14:07

Vaaaa, take norije pa že dolgo nisem videl in tolk zanimive zgodbe bral :ave:
Civic 1998_EX
Accord 1999 2,2 TypeR_EX
Accord 1999 2.0i_EX
Accord 2004 2.2i-CTDI_EX
Civic 2008 1.8i-VTEC FK2_EX
Civic 2013 1.8i-VTEC FK2_EX
Accord Tourer 2015_EX
Civic TypeR FK2 2016_EX
Civic TypeR FK8 2019_EX
Uporabniški avatar
Aly
ModeratoR
 
Pridružen: 19 maj 2003 12:46
Kraj: Štajerska

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a G-4S » 29 dec 2010 14:30

Manjka še Edo s "karavanom" :D
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a Zverinc » 29 dec 2010 14:56

G-4S je napisal/-a:Manjka še Edo s "karavanom" :D


me res zanima kok ma on do 200 s tem setupom na katerem dela zdaj. Baje avto nerealno vleče :kaj:
S,RS
Uporabniški avatar
Zverinc
Uporabnik
 
Pridružen: 30 apr 2010 16:48

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a R type » 29 dec 2010 17:05

LPG-user je napisal/-a:NAUK: Tehnologija je en K**C napredvala, samo dizajn se je mal spremenil :rotfl:


Kaj pa ima tehnologija veze z pospeški? Rabiš minimalno težo, kratka razmerja v menjalniku, maksimalni power in maksimalni grip. A če bi bil namesto Enzo-ta tule Atom z 500 KM potem pa bi tehnologija napredovala? :rotfl: :rotfl:

Drugač pa lušna kombinacija na fotkah. :)

LP
BMW 540i

Horsepower is how fast you hit the fence.

Torque is how far you take the fence with you.
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a dstyle » 29 dec 2010 20:51

Baje avto nerealno vleče :kaj:

ko zategne komaj izdihuješ :rockon:
Uporabniški avatar
dstyle
Uporabnik
 
Pridružen: 25 dec 2010 21:01

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a Devil » 29 dec 2010 22:50

super clanek, super primerjava, super avta!

Carsko :rockon:

se mi pa SQ bolj dopade :zakon:
Honda Civic Sedan 1994 b20
Honda Accord Coupe 1985
Uporabniški avatar
Devil
ModeratoR
 
Pridružen: 21 mar 2006 20:23
Kraj: Ljubljana

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a Zverinc » 29 dec 2010 23:15

enzo je superduperšportnik
sq je petarda :mrgreen:
S,RS
Uporabniški avatar
Zverinc
Uporabnik
 
Pridružen: 30 apr 2010 16:48

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a FRiKi » 31 dec 2010 11:38

Pussymagnet:
Enzo : Yes
SQ : No

Ampak SQ all the way! 8)
Uporabniški avatar
FRiKi
Uporabnik
 
Pridružen: 03 avg 2006 17:46
Kraj: skor LJ

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a SilverCRX 98` » 31 dec 2010 11:46

ma jst bi raj Enza vozu..

sam start iz mesta ima SQ bolje..

potem ga ze pocasi zmankuje od 100 naprej, napram Enzu..

pa se cez fogle ima Enzo dosti boljso lego :D
lp
....get ready, get set, let's roll....Red, yellow, hit green, then go, breathe in slow....

CRX Del Sol JDMb18c built/ex
Prelude 2.0i/ex
Civic FN2/ex
Civic FK2...
Uporabniški avatar
SilverCRX 98`
Uporabnik
 
Pridružen: 18 okt 2008 18:30
Kraj: Sentjur pri Celju

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a R type » 31 dec 2010 15:43

Če bi meli perje za Enza, Audija tudi pogledali ne bi.

Ker ga nimamo pa smo vsi veseli ko radio, če tak mlinček stari nabije Enza, pa čeprav samo do 100.

LP
BMW 540i

Horsepower is how fast you hit the fence.

Torque is how far you take the fence with you.
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a Gan-san » 31 dec 2010 16:27

Jaz ne...mi je audi bolj všeč in nasploh stara jajca mi bolj v oči padejo kot pa tale spaceshuttle.
Uporabniški avatar
Gan-san
Uporabnik
 
Pridružen: 25 jan 2010 19:48
Kraj: Grosuplje

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a geggy » 31 dec 2010 17:17

dolenc46 je napisal/-a:Jaz ne...mi je audi bolj všeč in nasploh stara jajca mi bolj v oči padejo kot pa tale spaceshuttle.


Temu mnenju se pa pridružujem :rockon:
Uporabniški avatar
geggy
Uporabnik
 
Pridružen: 17 sep 2007 21:08
Kraj: No man's land

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a nighthawk » 31 dec 2010 19:21

Ja, sej to je bilo pričakovano, kajne? Mislim, nevem kaj je kle tok fascinantnega

audi ima 465 KM/tono
ferrari 525 KM/tono

Audi ima 4 pogon in semislick gume, medtem ko ima ferrari potenzo in zadnji pogon. Meni se zdi dokaj neumna primerjava. Zmerom dajejo primerjat napram enzotu ali kaj podobnega, ki stane ulala denarja in pol so povsem navdušeni, ko lahko vzporedno pelje.

Dobra primerjava temu bi bila kaka tunana integralka ali Lan Evo s podobno konjenico in semislick gumami.
JDM.si
ITR#05182
Uporabniški avatar
nighthawk
Uporabnik
 
Pridružen: 02 apr 2002 22:04
Kraj: Kranj

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a CupraR » 31 dec 2010 20:03

Sej ga že 458 olup na Fioranu :D

Huda zgodba 8)
Ne pozabit na to da je Renault f1 prvak..... Zaradi cesar imajo sedaj vsi klioti nekaj KM vec, nekoliko manj pokurijo, servisni interval pa se je podaljsal za 2000 km. Njihovim voznikom pa se je podaljsal tic, povecal gobec in zmanjsal iq.
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a Monster » 02 jan 2011 13:11

Če bi probavala z Lancio S4 bi bilo škoda bencina. S4 bi ga zmagala povsod, razen na končni. Grupa B rulllzzz
Uporabniški avatar
Monster
Uporabnik
 
Pridružen: 15 dec 2010 17:01

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a FRiKi » 02 jan 2011 17:04

Monster je napisal/-a:Če bi probavala z Lancio S4 bi bilo škoda bencina. S4 bi ga zmagala povsod, razen na končni. Grupa B rulllzzz

pa na relacijo oz. dolge proge bi tut S4 pušnila... ribata.press
Uporabniški avatar
FRiKi
Uporabnik
 
Pridružen: 03 avg 2006 17:46
Kraj: skor LJ

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a Monster » 03 jan 2011 11:13

ne si mislit da je ferrari kaj boljsi ;) ni zastojn da take avte pripeljejo z kamjonom na dirkalisce.
Uporabniški avatar
Monster
Uporabnik
 
Pridružen: 15 dec 2010 17:01

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a FRiKi » 03 jan 2011 13:40

Monster je napisal/-a:ne si mislit da je ferrari kaj boljsi ;) ni zastojn da take avte pripeljejo z kamjonom na dirkalisce.

Maš res :D Audi bi še najdlje pršu po mojem :D
Uporabniški avatar
FRiKi
Uporabnik
 
Pridružen: 03 avg 2006 17:46
Kraj: skor LJ


Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov