facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

Opel astra OPC

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a TIN » 16 nov 2007 21:15

Aly je napisal/-a:
TIN je napisal/-a:Kaj pa je pri hondi nad 1800ccm po domače NIČ.
Ko honda ribne ni dost 100 jurjov da jo skubi spraviš.

Halo.....CTR, S2000, ATR, ... Si pozabil? Pa pusti prosim primerjave z M3 in M5, daj zraven bavarca v vsaj približno enakem rangu, tako cenovno kot po velikosti, ter sevedea letnik.
Lp,Aly


Evo iz časov ko še ni bilo S2000 in Ctr.

Osnovni podatki
Model E30/2 320is limuzina 2v
Obdobje izdelave 11/1987 - 11/1990
Mere
Dolžina 4325 mm
Širina 1645 mm
Višina 1380 mm
Medosna razdalja 2570 mm
Prtljažnik 425 litrov
Teža1 1275 kg
Motor
Oznaka S14 B20
Tip vrstni 4-valjni (16V)
Prostornina 1990 cm3
Največja moč 141 kW (192 KM) @ 6900 min-1
Največji navor 210 Nm @ 4900 min-1
Leto predstavitve 1989
Zmogljivosti
0-100 km/h 7.5 s
Končna hitrost

231 km/h
80-120 km/h v IV. ni podatka
0-1000 m 28.1 s
Okolje
Poraba (l/100 km)2 6,3/8,0/12,8
Emisija CO2 ni podatka

1 - teža velja za vozilo s serijsko opremo, voznikom (68kg) in prtljago (7kg)
2 - poraba velja pri hitrosti 90 km/h, 120 km/h in za mestno vožnjo (DIN)

Vir: BMW prospekt in internet
Pa za razliko od honde je imel ta motor nekaj navora.
Pa spet govorite do 2.0,zakaj ni kaj več,ker taki mali motorji so za v avte do 800kg.Se še nisem peljal z serisko hondo da bi lahko rekel da gre noro.(S2000,vti,CTR,Integra)
e3o+s50- 11,4s 197kmh/402m
-7,4s 156kmh/201m with stock engine:) najhitrejši atmosferec v sloveniji.......
http://www.youtube.com/watch?v=rXS7NGpydII
Kugla winter wagen!
swift gti
Uporabniški avatar
TIN
Uporabnik
 
Pridružen: 07 feb 2007 23:18
Kraj: CELJE

OdgovorNapisal/-a Civic Type-r » 16 nov 2007 23:36

CupraR je napisal/-a:En bademajstr z Kodeljevga mi je razlagal da njegov sin dela na Siolu (pač teli testi) in ko sta z kolegom šla testirat sta ornk mim patrulje padla :lol: :lol: in samo gas, pa hitr na en parkpalc.

In valda se policija lih ke prpele :lol: :lol: :lol: K sreč je policaja sam zanimal kaj je to en stroj :lol:


Poraba na testu 13,2. Je pa to podatek iz testnega kroga, ki je za vsa vozila popolnoma enak (razen razmer na cesti ...).
Glede pobega in policije, je pa ta malo iz trte zvita. Testni vozniki smo le štirje - jaz (pa nisem bil), sodelavec star 60 let, urednik (fotr njegov je novinar in snemalec ...) in pa še en sodelavec, ki pa fotra nima več. Se je moral en mal zmislit.
Sicer je pa tako, da testiramo tisti, ki smo, kako naj se izrazim, da ne bo čudno izpadlo, malo bolj zreli in ne divjamo vsepovprek, sploh pa ne bežimo pred policisti (peljemo pa pogosto prehitro, priznam). In tudi vsi imamo že precej prakse in avtomobilov za sabo recimo ...
...but i look like an ordinary person
Uporabniški avatar
Civic Type-r
Uporabnik
 
Pridružen: 27 maj 2003 10:51
Kraj: Azerbaijan

OdgovorNapisal/-a CupraR » 17 nov 2007 00:11

Hm svašta :? :?
Možno da fotograf (priimka res ne vem, fotr je Andrej)?? Nej bi mel Nitrota na testu?? (najbrš za uno fotoreportažo: Cupra in Nitro)
Kolega od Koširja (Emil)

Se pa kej tazga sam res neb zmislu :D si nimam od kje..
Zgleda da so me pač nasral :lol: :lol:
Ne pozabit na to da je Renault f1 prvak..... Zaradi cesar imajo sedaj vsi klioti nekaj KM vec, nekoliko manj pokurijo, servisni interval pa se je podaljsal za 2000 km. Njihovim voznikom pa se je podaljsal tic, povecal gobec in zmanjsal iq.
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

OdgovorNapisal/-a Dejch » 17 nov 2007 01:35

TIN je napisal/-a:
Aly je napisal/-a:
TIN je napisal/-a:Kaj pa je pri hondi nad 1800ccm po domače NIČ.
Ko honda ribne ni dost 100 jurjov da jo skubi spraviš.

Halo.....CTR, S2000, ATR, ... Si pozabil? Pa pusti prosim primerjave z M3 in M5, daj zraven bavarca v vsaj približno enakem rangu, tako cenovno kot po velikosti, ter sevedea letnik.
Lp,Aly


Evo iz časov ko še ni bilo S2000 in Ctr.

Osnovni podatki
Model E30/2 320is limuzina 2v
Obdobje izdelave 11/1987 - 11/1990
Mere
Dolžina 4325 mm
Širina 1645 mm
Višina 1380 mm
Medosna razdalja 2570 mm
Prtljažnik 425 litrov
Teža1 1275 kg
Motor
Oznaka S14 B20
Tip vrstni 4-valjni (16V)
Prostornina 1990 cm3
Največja moč 141 kW (192 KM) @ 6900 min-1
Največji navor 210 Nm @ 4900 min-1
Leto predstavitve 1989
Zmogljivosti
0-100 km/h 7.5 s
Končna hitrost

231 km/h
80-120 km/h v IV. ni podatka
0-1000 m 28.1 s
Okolje
Poraba (l/100 km)2 6,3/8,0/12,8
Emisija CO2 ni podatka

1 - teža velja za vozilo s serijsko opremo, voznikom (68kg) in prtljago (7kg)
2 - poraba velja pri hitrosti 90 km/h, 120 km/h in za mestno vožnjo (DIN)

Vir: BMW prospekt in internet
Pa za razliko od honde je imel ta motor nekaj navora.
Pa spet govorite do 2.0,zakaj ni kaj več,ker taki mali motorji so za v avte do 800kg.Se še nisem peljal z serisko hondo da bi lahko rekel da gre noro.(S2000,vti,CTR,Integra)


Eh sm ti ga pa ze res serjes s tem BMWjem. Si na Honda forumu in ti pricakujes, da bodo ljudje poslusal o BMWju. Itak pa, te štekam, sam forum sigurno ni taprav. Konc koncev ga pa itak serjemo v Evropi, imamo super znamke, super avtomobile, pa ljudje kupujejo japonce. :) Podpiramo v evropi zelo dobr naše gospodarstvo. Ce pogledas japonsko, se ne pipnejo ama ništa. Po domače povedan smo plehke kure. Zaradi cene in takozvane ultimativne zanesljivosti bomo tko k americani cez par let sam se azijce gledal. :) Sicer pa, ce so japonci tako hudicevo nepokvarljivi, ne vem zakaj vedno k z našim avtom gremo na servis, je le-ta poln avtov na popravilu. :) Jz vem, da sm z evropejci super zadovoljen in nimam nobene potrebe po japoncu al katermukoli azijcu, cena gor al dol. Sej pri evropejcu dobim marsikej se zravn, kot npr. zgodovina, izgled.
Uporabniški avatar
Dejch
Uporabnik
 
Pridružen: 05 jun 2004 14:17
Kraj: SuckMyDick@yourhouse.com

OdgovorNapisal/-a freak » 17 nov 2007 11:31

A ni tukaj tema o Astri OPC??? :roll:
Japonci nad vsemi.

VTI powah
Uporabniški avatar
freak
Uporabnik
 
Pridružen: 16 dec 2002 21:42
Kraj: Vrhnika

OdgovorNapisal/-a Sandro » 17 nov 2007 11:35

TIN je napisal/-a:Se še nisem peljal z serisko hondo da bi lahko rekel da gre noro.(S2000,vti,CTR,Integra)

Glih zanc sem se pelu z 330Ci ´02. Sem mislu, da to bo pa zdej vsaj mal popal pa kam šlo, sej ma le 232hp pa navora k vol. Moram rečt da sem dost več pričakoval. Od teh kar si jih naštel se samo še z S2k nisem peljal pa so me ostali dost bolj prepričali kot pa bavarc. Mogoče že samo zaradi zvoka mašine(sem velik sucker na to in tud 6ak v bavarcu je pesmica zase). Seveda ne pravim da gre zdej DC2 tko k 330 ampak samo pravim, da sem od Integre manj pričakoval in bil pozitivno presenečen. In ne nisem neki velik honda fanatik.

Lep dan še naprej...
Uporabniški avatar
Sandro
Uporabnik
 
Pridružen: 03 mar 2004 22:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a AERODECK » 17 nov 2007 11:58

TIN je napisal/-a:
AERODECK je napisal/-a:Kle se bom umešal.Nekateri omenjajo ta avto je dobr.recimo Bmw,Audi itd.Zakaj ker imajo veliko mašino pa velike gume ter en kup dodatkov od opreme al kakšnega croma.Tukaj je pa treba ločit najprej ceno,opremo,velikosti razred,pokvarljivost in udobje.Tko da če se iz enmu 6 al 8 valnemu švabam dobr pelješ pol še ni dobr.Potem ko pa začne crkvat pa so stroški pa pravjo jah sej to je normaln sej boh ve kolk kilometrov že ma itd.Skratka najbolj hvaljo nemce tisti ki majo deset let stare pa naj pol kupjo novga nemca pa dajo 10 tisoč evrov če mislijo tako.Zame je avto da mi služi ne pa da jaz služim njemu.Torej ne sme crkvat dobr se pelje in mal porab ter mora bit hitr itd...... Tukaj se pa nardi selekcija ki je notri HONDA. Nikakor pa NEMCI :roll:
Ja ti dam prav samo zgodba se spremeni če imaš ti avto za hobi in ga rihtaš da bi čim več konjev istisnil in čim boljše zmoglivosti dosegel je Honda iz mojih lastnih izkušen grozen strošek napram nemcu.
Pa še tile b16 mlinčki negrejo nikamor če jih ne goniš skoz do blokade,pol pa vsakih par mescov 1000 al 2000eur za generalko ko ribne.

O strroških Bavarcev, ti ne moreš govorit, in posploševat pa vse nemške avtomobile v isti koš metat, bi te dal med honduide.
Moj fotr ma hondo žena ma hondo brat ma hondo žena od brata ma hondo sosed ma hondo ne boš verjel tut jaz mam hondo pa ne ta prvo .Pa ti povem da vse dobr delajo.Nimam potrebe po bmw
Zadnjič spremenil AERODECK, dne 17 nov 2007 15:59, skupaj popravljeno 1 krat.
R-type ; Roman ti je pa prav napisal. Si res za k psihiatru.
Uporabniški avatar
AERODECK
Uporabnik
 
Pridružen: 13 maj 2007 23:41
Kraj: NA HLAJENJU

OdgovorNapisal/-a TurboMan » 17 nov 2007 15:53

corsa opc ma najbolši cajt na nurburgringu od tamalih
Uporabniški avatar
TurboMan
Uporabnik
 
Pridružen: 14 apr 2006 19:32
Kraj: Tsukuba

OdgovorNapisal/-a Civic Type-r » 17 nov 2007 20:32

CupraR je napisal/-a:Hm svašta :? :?
Možno da fotograf (priimka res ne vem, fotr je Andrej)?? Nej bi mel Nitrota na testu?? (najbrš za uno fotoreportažo: Cupra in Nitro)
Kolega od Koširja (Emil)

Se pa kej tazga sam res neb zmislu :D si nimam od kje..
Zgleda da so me pač nasral :lol: :lol:


Hm, to bi bil mogoče lahko le naš montažer video prispevkov. Včasih ima avto, ker mora špilat asistenco fotografu. Ga bom mal povprašou ... :twisted:
...but i look like an ordinary person
Uporabniški avatar
Civic Type-r
Uporabnik
 
Pridružen: 27 maj 2003 10:51
Kraj: Azerbaijan

OdgovorNapisal/-a H-fan » 17 nov 2007 21:14

TurboMan je napisal/-a:corsa opc ma najbolši cajt na nurburgringu od tamalih


prav bi mu dal roko temu tipu. v tem rangu bi imel ST. OPC je sam za ravnine.
Uporabniški avatar
H-fan
Uporabnik
 
Pridružen: 23 sep 2007 17:23

OdgovorNapisal/-a CupraR » 17 nov 2007 21:53

H-fan je napisal/-a:
TurboMan je napisal/-a:corsa opc ma najbolši cajt na nurburgringu od tamalih


prav bi mu dal roko temu tipu. v tem rangu bi imel ST. OPC je sam za ravnine.


ST Fiesto :lol: :lol: :lol: je pa ja prešvoh :lol:
Ne pozabit na to da je Renault f1 prvak..... Zaradi cesar imajo sedaj vsi klioti nekaj KM vec, nekoliko manj pokurijo, servisni interval pa se je podaljsal za 2000 km. Njihovim voznikom pa se je podaljsal tic, povecal gobec in zmanjsal iq.
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

OdgovorNapisal/-a H-fan » 19 nov 2007 17:57

ST fiesta je zelo dobra osnova za tuning. drgač sem pa mislil na Focusa ST
Uporabniški avatar
H-fan
Uporabnik
 
Pridružen: 23 sep 2007 17:23

OdgovorNapisal/-a CupraR » 20 nov 2007 00:43

H-fan je napisal/-a:ST fiesta je zelo dobra osnova za tuning. drgač sem pa mislil na Focusa ST


Vem kaj si milsil, sam Focus ni ta rang..
Ne pozabit na to da je Renault f1 prvak..... Zaradi cesar imajo sedaj vsi klioti nekaj KM vec, nekoliko manj pokurijo, servisni interval pa se je podaljsal za 2000 km. Njihovim voznikom pa se je podaljsal tic, povecal gobec in zmanjsal iq.
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

OdgovorNapisal/-a H-fan » 20 nov 2007 14:25

kaj pa je?
Uporabniški avatar
H-fan
Uporabnik
 
Pridružen: 23 sep 2007 17:23

OdgovorNapisal/-a G-4S » 20 nov 2007 14:45

H-fan je napisal/-a:kaj pa je?


Astra OPC :wink:
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

OdgovorNapisal/-a H-fan » 20 nov 2007 15:14

ne, me zanima zakaj focus ST ni rang kot OPC
Uporabniški avatar
H-fan
Uporabnik
 
Pridružen: 23 sep 2007 17:23

OdgovorNapisal/-a CupraR » 20 nov 2007 15:26

H-fan je napisal/-a:ne, me zanima zakaj focus ST ni rang kot OPC


Omenjaš Corso.. Focus ST ni rang Corse, ampak Astre..
Ne pozabit na to da je Renault f1 prvak..... Zaradi cesar imajo sedaj vsi klioti nekaj KM vec, nekoliko manj pokurijo, servisni interval pa se je podaljsal za 2000 km. Njihovim voznikom pa se je podaljsal tic, povecal gobec in zmanjsal iq.
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

OdgovorNapisal/-a gsipowa » 09 apr 2008 22:07

corsa je res najhitrejša na nurburgringu,astra ima tezave z prednjim koncem kljub zapori diferenciala je premočan motor za to podvozje in v ovinkih kar podnaša..glede na teste pa jo na enih pohvalijo do daske na drugih popluvajo.Glede honde ctr pa tudi ni sveta ker je zgubila proti renault megan-u (vozli so japončeki) na youtube je filmček.Okvar pa so delezni vsi avtomobili ne pa samo nemci!stari motorji kot so b16a-2 in pa oplov c20xe pa so res skoraj neuničljivi in zdrzni.Le da je olje in servis na vsakih 6k km leti to ko urca pa magari majo eni ze 270k km za sabo še vedno šibajo neke nove avte z 150hp in več,res pa je to da so novi avti nekoliko tezji kot stari.Če se ne motimje imela 7 generacija hond dizle enake kot opel 1.7 100 hp.So pa tak od isuzu-ja,če s emotim me popravite :wink:
Astra GSI 16v,Honda civic HB ESI,Seat cordoba 1.9 tdI
Uporabniški avatar
gsipowa
Uporabnik
 
Pridružen: 04 apr 2006 21:41
Kraj: Ljutomer

OdgovorNapisal/-a CupraR » 09 apr 2008 22:16

OPC Astra serijsko nima zapore..
Edina v tej klasi z prednjim pogonom in zapora sta Megan in MPS3.
Ne pozabit na to da je Renault f1 prvak..... Zaradi cesar imajo sedaj vsi klioti nekaj KM vec, nekoliko manj pokurijo, servisni interval pa se je podaljsal za 2000 km. Njihovim voznikom pa se je podaljsal tic, povecal gobec in zmanjsal iq.
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

OdgovorNapisal/-a gsipowa » 09 apr 2008 22:57

sem se zmotil za serijsko..nova steinmetz ima boljšo sklopko(bolj športno)in pa zaporo diferenciala!Da se pa dobit ze zdaj zraven to vse brez steinmetza.Jaz sem tak presaltal na honde pa da vidim kaj bojo rekle :oops: 8)
Astra GSI 16v,Honda civic HB ESI,Seat cordoba 1.9 tdI
Uporabniški avatar
gsipowa
Uporabnik
 
Pridružen: 04 apr 2006 21:41
Kraj: Ljutomer

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov


cron