facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

avtocesta + eksplozija

Splošne informacije, mnenja, izkušnje in podobno na temo Honda.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a mi-honda » 13 sep 2005 14:28

Simak-R je napisal/-a:
SunShiner je napisal/-a:mi-honda: sožalje sm ti izekel že v živo, drgač pa čimprej poštimi tole nazaj - al isto al pa dej res probat H22 not prlept ;)


Pol,ko bo pa če bo H22 notr dal,pa se to odpru,bo pa lahko z cagrom na pir šu pa bosta debatirala kako naštimat motor još jači in zaneslivejši :lol:

:peace: :blahblah:
lp
miha
Uporabniški avatar
mi-honda
Uporabnik
 
Pridružen: 17 sep 2003 12:36
Kraj: Slovenia (Notanjc)

OdgovorNapisal/-a mi-honda » 13 sep 2005 14:29

R type je napisal/-a:@mi-honda sožalje. :?

Pa veliko sreče in volje v prihodnje. Tveganje je pač del tuninga. Sploh ne dvomim v to da bo še bolj šlo. :wink:

PS Sporoči kaj je bilo krivo za Big Bang.

LP


stock hladilni sistem
ni sprotal masini
lp
miha
Uporabniški avatar
mi-honda
Uporabnik
 
Pridružen: 17 sep 2003 12:36
Kraj: Slovenia (Notanjc)

OdgovorNapisal/-a Swifty » 13 sep 2005 14:33

SunShiner je napisal/-a:
Swifty je napisal/-a:In še enkrat se je dokazalo da tuning sux big time :twisted:

ne nakladej, tuning je zakon. vedno moraš pa pazit kaj delaš z mašino, predvsem takrat ko je mrzla :)
pa tuning ti vsaj povečuje ceno avta, styling pa čist nč :P :P :P



seveda je zakon,ni lepše stvari kot ostati na cesti zaradi BUMa :roll:

a zato je yaris use moral dol pobrat(kokr je pač šlo,da ga je lažji prodal),da ne pozabim,styling parts stayed on the car :twisted:
Uporabniški avatar
Swifty
Uporabnik
 
Pridružen: 09 nov 2002 19:37
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

OdgovorNapisal/-a R type » 13 sep 2005 14:37

Swifty je napisal/-a:
SunShiner je napisal/-a:
Swifty je napisal/-a:In še enkrat se je dokazalo da tuning sux big time :twisted:

ne nakladej, tuning je zakon. vedno moraš pa pazit kaj delaš z mašino, predvsem takrat ko je mrzla :)
pa tuning ti vsaj povečuje ceno avta, styling pa čist nč :P :P :P



seveda je zakon,ni lepše stvari kot ostati na cesti zaradi BUMa :lol: :roll:

a zato je yaris use moral dol pobrat(kokr je pač šlo,da ga je lažji prodal),da ne pozabim,styling parts stayed on the car :twisted:


Zato pa je tuning nekaj posebnega. Pač zahteva določeno mero poguma in volje. Styling zahteva samo denar, pa vredu je če ima človek še malo okusa zraven. Pa ni nujno kot vidimo pri nekaterih. :lol:

Nekateri pač sedijo na dvorišču in občudujejo svoj styling. Drugi se pač raje peljejo in občudujejo moč, pospeške, zavorno razdaljo, lego na cesti. :P

LP
BMW 540i

Horsepower is how fast you hit the fence.

Torque is how far you take the fence with you.
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a mi-honda » 13 sep 2005 14:43

fantje da se ne bomo narobe razumel jst nisem proti staylingu mi je zelo QL in mam avto tud kr uredu postiman sodec po nekaterih besedah kr odlicno-to je stvar okusa

ampak ko zabredes v tunning in probas njegovo moc

ne ne to pa ne mors kr pustit to pa ne
te cist zasvoji cist obnori in ne gledas nikamor drugam kakor pa navzgor........... :wink:
lp
miha
Uporabniški avatar
mi-honda
Uporabnik
 
Pridružen: 17 sep 2003 12:36
Kraj: Slovenia (Notanjc)

OdgovorNapisal/-a axaQ4 » 13 sep 2005 15:07

Mah styling je kr neki...metanje dnarja v luft zaradi tega da je avto
bol DRUGIM opazen pa nc druzga....dejansko pa nobene koristi.
Aja da ne govorimo od stvari kot je dodajanje teze en kup mucenja
z homologacijo za vsak spoilercek itd itd.....bom kr na tuningu ostal. :D
-----------------------
Sovrazim vas hondasi....sej ne :D Sam,da ma
4 kolesa pa mi je vsec.
Uporabniški avatar
axaQ4
Uporabnik
 
Pridružen: 04 jun 2005 00:18

OdgovorNapisal/-a Dejch » 13 sep 2005 15:33

Lex_ je napisal/-a:
Dejch je napisal/-a:
smecks je napisal/-a:
Aless je napisal/-a:LOL, pa clovek kaj je s tabo, a mas mogoce manjvrednostni kompleks al kaj. Meni je bas vseeno kak leti tvoj TDI, pa kake avte vse si dol pocil.itd.
Jst sem sam napisal dejstva da recimo Bingo leti v cetrti po stevcu malo cez 200kmh.


ja sej ni to 1.8 TURBO!!! za tegale pa res lahko potrdim da gre u TRETJI 180!! Preizkušeno! Sam za bingeca pa ZLOOO težko verjamm, po specifikacijah je njegova končna nekaj km čez 200 pa naj bi šel u četrti 200?? malo verjetno :wink: :wink:


Od kdaj naj bi pa imel bingec koncno nekaj cez 200? Po števcu, da, ampak realno pa sigurno nima niti 190 al pa?


Jao...kaj a ti za tvoj avto, ko se s kom menis tudi govoris, kolko si se realno peljal in ne kolko ti je stevec kazal? :roll:

To torej izgleda tako...zadnjic sem se skozi ovinek tam in tam peljal realno 84,5 km/h, ker jaz ne upostevam stevca, ker laze :roll:

Ja logicno, da poves kolko gre po stevcu, saj po obcutku ne mores povedat.

Serijski bingo s 75KM ti gre v cetrti tam okrog 180km/h (po stevcu, da se ne bo kdo spet razburjal), ko ga vrzes pa v peto pa hitrost pade na 170-175km/h. Ce menjas dihtungo na sesalnem kolektorju imas 87KM (zmerjeno na valjih, da se ne bo spet kdo repencil, da ni mogoce) in takrat gre v cetrti okrog 200km/h (odvisno seveda od temperature zrake...ce je prevec toplo ali vlazno ne gre 200) in to je pri nekje 6500 obratov...blokada je pri 7200-7300, ce das v peto ti pade na 190km/h.

Ce ne verjameta pa se peljita z nekom, ki ima menjano dihtungo na bingotu, da vama demonstrira

P.S.: Za info, pri bingecu gredo blokade tako:
1. prestava: okrog 55 km/h
2. prestava: okrog 95 km/h
3. prestava: okrog 155 km/h
4. prestava: ne vem, ker je premalo konjev...je pa cez 200 km/h (za njo bo aless vedel povedat, ker ima vec konjev kot 87)


Mah ne da jz govorim o realnih drugim, samo tedva sta se zacela ***** kot da realno jima pici 400 na uro pa ne vem kaj se, zato sem tako povedal in to je to. :roll:

Mi-honda **** se zgudi, zdaj je prvic upaj da bo v drugo ratal, ce ne pa v tretje gre rado pravjo, ti samo tako naprej z jajci. 8)
Uporabniški avatar
Dejch
Uporabnik
 
Pridružen: 05 jun 2004 14:17
Kraj: SuckMyDick@yourhouse.com

OdgovorNapisal/-a SunShiner » 13 sep 2005 15:39

Swifty je napisal/-a:seveda je zakon,ni lepše stvari kot ostati na cesti zaradi BUMa :roll:

a zato je yaris use moral dol pobrat(kokr je pač šlo,da ga je lažji prodal),da ne pozabim,styling parts stayed on the car :twisted:


to si tko povedu kukr da vsaka mašina poči če jo tunaš, vseeno moraš pazit kaj in kako delaš... pol pa enkrat poči zaradi napake v materialu, enkrat zaradi napake lastnika, enkrat je pa tud - ne boš verjel - vse OK 8)

zakaj je pa yaris vse vn pobral in naredil spet serijsko je pa druga štorija, ne pozabi da s tuningom raste tudi cena avta :wink:
------------------------------------------------------
-the pursuit of performance-
------------------------------------------------------
powered by Nissan Silvia S14 300+ hp & 400+ Nm
Uporabniški avatar
SunShiner
Uporabnik
 
Pridružen: 20 okt 2003 20:16
Kraj: Nissanmania

OdgovorNapisal/-a Swifty » 13 sep 2005 15:59

SunShiner je napisal/-a:
Swifty je napisal/-a:seveda je zakon,ni lepše stvari kot ostati na cesti zaradi BUMa :roll:
a zato je yaris use moral dol pobrat(kokr je pač šlo,da ga je lažji prodal),da ne pozabim,styling parts stayed on the car :twisted:

to si tko povedu kukr da vsaka mašina poči če jo tunaš, vseeno moraš pazit kaj in kako delaš... pol pa enkrat poči zaradi napake v materialu, enkrat zaradi napake lastnika, enkrat je pa tud - ne boš verjel - vse OK 8)
zakaj je pa yaris vse vn pobral in naredil spet serijsko je pa druga štorija, ne pozabi da s tuningom raste tudi cena avta :wink:


s tuningom raste cena avta ja,zakaj pol ni dobil 2.3mio ampak 1.7mio al kok že :?:

brez stylinga bi pa dobil glih enih 1.4mio kokr lukasaca ;)

jst pravim važn je styling ti pa kakor hočeš :lol:
Uporabniški avatar
Swifty
Uporabnik
 
Pridružen: 09 nov 2002 19:37
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

OdgovorNapisal/-a SunShiner » 13 sep 2005 16:03

ni dobil tok keša zato ker se pač ni našlo pravega kupca za tisto žival :wink: in ker je avto nujno mogu prodat je pol vn pobral stvari, da je šel avto čimrej od hiše... sej to ni tok težko razumet ne? :wink:

vztrajam pri "važn je tuning" :P :lol:
------------------------------------------------------
-the pursuit of performance-
------------------------------------------------------
powered by Nissan Silvia S14 300+ hp & 400+ Nm
Uporabniški avatar
SunShiner
Uporabnik
 
Pridružen: 20 okt 2003 20:16
Kraj: Nissanmania

OdgovorNapisal/-a Swifty » 13 sep 2005 16:05

SunShiner je napisal/-a:vztrajam pri "važn je tuning" :P :lol:



Izdajalec,takoj 17ke dol z avta :lol:
Uporabniški avatar
Swifty
Uporabnik
 
Pridružen: 09 nov 2002 19:37
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

OdgovorNapisal/-a SunShiner » 13 sep 2005 16:55

lol, to pa ne - s temi feltnami se avto veliko bolje pelje, še posebej če so kkšne R888 gume gor :P
------------------------------------------------------
-the pursuit of performance-
------------------------------------------------------
powered by Nissan Silvia S14 300+ hp & 400+ Nm
Uporabniški avatar
SunShiner
Uporabnik
 
Pridružen: 20 okt 2003 20:16
Kraj: Nissanmania

OdgovorNapisal/-a mi-honda » 13 sep 2005 19:22

Dejch je napisal/-a:Mi-honda **** se zgudi, zdaj je prvic upaj da bo v drugo ratal, ce ne pa v tretje gre rado pravjo, ti samo tako naprej z jajci. 8)


ma problem je to k je ze drugic sam prvic sem sam mal dihtungo nacel pa smo jo zamenal in je blo dobr

zdej je bla pa atomska
lp
miha
Uporabniški avatar
mi-honda
Uporabnik
 
Pridružen: 17 sep 2003 12:36
Kraj: Slovenia (Notanjc)

OdgovorNapisal/-a Swinger » 13 sep 2005 19:41

Tuniranim avtom prej cena pada kakor raste. Vsak pameten človek se zaveda, da je pri tuniranem avtu življenjska doba krajša in bo raje vzel serijskega in ga tunal sam od začetka če ima željo.

Shiner kok kilometrov si naredil ?? Ko jih boš naredil 100k in več brez težav tako kot pri serijskem, potem pa lahko rečeš, da si uredu natuniru mašino, prej pa jst ne bi bil tok prepričan.
Uporabniški avatar
Swinger
Uporabnik
 
Pridružen: 20 apr 2003 13:32

Re: avtocesta + eksplozija

OdgovorNapisal/-a smecks » 13 sep 2005 20:24

smitko je napisal/-a:.....menda ti nisi mel se druzga avta,210 gre po ravnem po klancu dol mi tkoj blokada zapoje!!tovarnisko po stevcu je larifari,in tle na forumu nas je ene par k mamo 1.5 pa nej ti povejo!vti gre pa cez stevc,ce je treba!!! pa ne bluzi k vidm da nimas tri ciste!!! 8)

pa nism mislu da so vsi avti skup zneseni,doloceni k so tle na forumu pametni,imajo ravno te!


jah sej ne rečem, morde pa le gre tok (čeprou ne verjamm), sam zato je pa pol vsak drug tedn na dvigalu k začne kašlat.... pa menjaj to pa menjaj ono, pa mašino to pa mašino ono..... to je en sam BULSHI***!!!

Sam fora pr Hondah je ta, da so že tovarniško "navite do konca" oz. kokr mašina prenese..... sam kaj k je važno da ma sam 7k obratov....
pa pol še mal navit pa generalko delat že na 120-150k km.....
škoda bilokake debate več.... :P
Uporabniški avatar
smecks
Uporabnik
 
Pridružen: 23 jun 2005 08:57

Re: avtocesta + eksplozija

OdgovorNapisal/-a Swinger » 13 sep 2005 21:54

smecks je napisal/-a:
smitko je napisal/-a:.....menda ti nisi mel se druzga avta,210 gre po ravnem po klancu dol mi tkoj blokada zapoje!!tovarnisko po stevcu je larifari,in tle na forumu nas je ene par k mamo 1.5 pa nej ti povejo!vti gre pa cez stevc,ce je treba!!! pa ne bluzi k vidm da nimas tri ciste!!! 8)

pa nism mislu da so vsi avti skup zneseni,doloceni k so tle na forumu pametni,imajo ravno te!


jah sej ne rečem, morde pa le gre tok (čeprou ne verjamm), sam zato je pa pol vsak drug tedn na dvigalu k začne kašlat.... pa menjaj to pa menjaj ono, pa mašino to pa mašino ono..... to je en sam BULSHI***!!!

Sam fora pr Hondah je ta, da so že tovarniško "navite do konca" oz. kokr mašina prenese..... sam kaj k je važno da ma sam 7k obratov....
pa pol še mal navit pa generalko delat že na 120-150k km.....
škoda bilokake debate več.... :P


Ti pa res nč ne veš :lol:
Uporabniški avatar
Swinger
Uporabnik
 
Pridružen: 20 apr 2003 13:32

Re: avtocesta + eksplozija

OdgovorNapisal/-a Boby » 13 sep 2005 22:10

Swinger je napisal/-a:
smecks je napisal/-a:
smitko je napisal/-a:.....menda ti nisi mel se druzga avta,210 gre po ravnem po klancu dol mi tkoj blokada zapoje!!tovarnisko po stevcu je larifari,in tle na forumu nas je ene par k mamo 1.5 pa nej ti povejo!vti gre pa cez stevc,ce je treba!!! pa ne bluzi k vidm da nimas tri ciste!!! 8)

pa nism mislu da so vsi avti skup zneseni,doloceni k so tle na forumu pametni,imajo ravno te!


jah sej ne rečem, morde pa le gre tok (čeprou ne verjamm), sam zato je pa pol vsak drug tedn na dvigalu k začne kašlat.... pa menjaj to pa menjaj ono, pa mašino to pa mašino ono..... to je en sam BULSHI***!!!

Sam fora pr Hondah je ta, da so že tovarniško "navite do konca" oz. kokr mašina prenese..... sam kaj k je važno da ma sam 7k obratov....



pa pol še mal navit pa generalko delat že na 120-150k km.....
škoda bilokake debate več.... :P


Ti pa res nč ne veš :lol:


:hahano:
Uporabniški avatar
Boby
Uporabnik
 
Pridružen: 14 apr 2005 23:39

OdgovorNapisal/-a SunShiner » 14 sep 2005 00:51

Swinger je napisal/-a:Tuniranim avtom prej cena pada kakor raste.


sorry ampak do sedaj sem zmeri videl da to ni tako :) če je pa to res (ampak ni) je pa sploh d best, bom takoj prodal svoj avto in pol za drobiž kupil kkšnega 600hp nissana :idea: :lol:

Swinger je napisal/-a:Shiner kok kilometrov si naredil ?? Ko jih boš naredil 100k in več brez težav tako kot pri serijskem, potem pa lahko rečeš, da si uredu natuniru mašino, prej pa jst ne bi bil tok prepričan.


zaenkrat sem od rebuilda naredil slabih 8k km. ampak dejstvo je da sem dosegel cca.280hp z dejansko cheap tuningom (cca.80hp za 60.100sit 8) :P ) ... pravi tuning se šele sedaj prične ker sem pripeljal vse serijske dele na skrajno mejo delovanja tko da bo od sedaj naprej pa vse drago - menjat moram injektorje, benz pumpo, svečke & kable, turbino, izp. kolektor, ojnice, wastegate, ECU ter dodat FMIC, FCD, boost controller (al pa tud ne, odvisno od novega ECUja), boost valve pa še par stvari...

v glavnem v končni fazi bi moralo nastati približno nekaj takega - to je cilj tuninga
:arrow: http://web.norrisdesigns.com/Feature_Ca ... id=2&cid=0
------------------------------------------------------
-the pursuit of performance-
------------------------------------------------------
powered by Nissan Silvia S14 300+ hp & 400+ Nm
Uporabniški avatar
SunShiner
Uporabnik
 
Pridružen: 20 okt 2003 20:16
Kraj: Nissanmania

Re: avtocesta + eksplozija

OdgovorNapisal/-a R type » 14 sep 2005 01:36

smecks je napisal/-a:
smitko je napisal/-a:.....menda ti nisi mel se druzga avta,210 gre po ravnem po klancu dol mi tkoj blokada zapoje!!tovarnisko po stevcu je larifari,in tle na forumu nas je ene par k mamo 1.5 pa nej ti povejo!vti gre pa cez stevc,ce je treba!!! pa ne bluzi k vidm da nimas tri ciste!!! 8)

pa nism mislu da so vsi avti skup zneseni,doloceni k so tle na forumu pametni,imajo ravno te!


jah sej ne rečem, morde pa le gre tok (čeprou ne verjamm), sam zato je pa pol vsak drug tedn na dvigalu k začne kašlat.... pa menjaj to pa menjaj ono, pa mašino to pa mašino ono..... to je en sam BULSHI***!!!

Sam fora pr Hondah je ta, da so že tovarniško "navite do konca" oz. kokr mašina prenese..... sam kaj k je važno da ma sam 7k obratov....
pa pol še mal navit pa generalko delat že na 120-150k km.....
škoda bilokake debate več.... :P


:mrgreen: Kot da bi mojega 73 letnega soseda poslušal. :mrgreen:

LP
BMW 540i

Horsepower is how fast you hit the fence.

Torque is how far you take the fence with you.
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

Re: avtocesta + eksplozija

OdgovorNapisal/-a smitko » 14 sep 2005 08:05

smecks je napisal/-a:
smitko je napisal/-a:.....menda ti nisi mel se druzga avta,210 gre po ravnem po klancu dol mi tkoj blokada zapoje!!tovarnisko po stevcu je larifari,in tle na forumu nas je ene par k mamo 1.5 pa nej ti povejo!vti gre pa cez stevc,ce je treba!!! pa ne bluzi k vidm da nimas tri ciste!!! 8)

pa nism mislu da so vsi avti skup zneseni,doloceni k so tle na forumu pametni,imajo ravno te!


jah sej ne rečem, morde pa le gre tok (čeprou ne verjamm), sam zato je pa pol vsak drug tedn na dvigalu k začne kašlat.... pa menjaj to pa menjaj ono, pa mašino to pa mašino ono..... to je en sam BULSHI***!!!

Sam fora pr Hondah je ta, da so že tovarniško "navite do konca" oz. kokr mašina prenese..... sam kaj k je važno da ma sam 7k obratov....
pa pol še mal navit pa generalko delat že na 120-150k km.....
škoda bilokake debate več.... :P
pa sej ne ves kaj govoris,dej ce nimas pojma bod tih,pa pametuj kje drugje!
Zadnjič spremenil smitko, dne 14 sep 2005 09:09, skupaj popravljeno 1 krat.
ACCORD 00' 1.8 ES VTEC

AX 1.4i 4x4

Civic 1.5 Vtec http://www.hondaclub-si.com/forum/viewt ... highlight=
Uporabniški avatar
smitko
Uporabnik
 
Pridružen: 30 okt 2004 16:02

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov