Nevem, če je to primeren topic oz. če ni naj moderator prestavi.
Ker se mi je kakšen mesec nazaj kolesar zaletel v avto, sem hondo peljal na popravilo na uradni servis na AC-Mobil v Ljubljani. Ker sem bil v času, ko je bilo treba avto prevzeti na dopustu, ga je prevzel oče. 
Kot član honda kluba popusta nisem uveljavil, ker kartice oče ni imel s seboj. Je pa gospodu v sprejemni pisarni omenil, da sem član kluba in če je na opravljeno delo oziroma rezervne dele kaj popusta; gospod v sprejemni je rekel, da to prvič sliši in da o tem ne ve nič. 
sicer se ne pritožujem, da osebno nisem dobil popusta, me pa zanima zakaj Generalni sponzor, ne ve nič o popustih, ki jih kot član kluba lahko pri njih koristim oziroma mi pripadajo?  
Prosil bi vodilne, da se o tem pozanimajo na AC-mobilu ali jih opomnijo, da v bodoče, glede popustov, ne bo prišlo do kakšnih nesporazumov.