quote:
1.8T ima 7000 rpm, TDi 4000(uporabnih). Torej tretina navora gre vstran, in ostane cca 210 Nm "efektivnega" navora ki gre na kolo pri traktorju. Druga zgodba pa je da ima 150KM tdi v resnici skoraj 170KM, in da je cca 200KM max kar lahko ta TDi pridela z tunanjem. 1.8T (225)iz TTq z chiptuningom pridela 250-260. Logicno je da traktorski agregat kot celota dosti bolj trpi (tlak goriva, šobe itd.)
Lahko pa pogledamo Rally avtomobile, ki imajo zanimiv turbo motor. 300KM in 500Nm navora, vendar je pri 5500obratih vsega konec. Zraven vsega je bencinski vzig in njegov iskoristek odvisen od iskre, kar pomeni da se lahko zavrti do 20.000 obratov (F1), ali se mnogo vec, razni wankli itd.
Diesel ima samovzig nafte pri visokih kompresijah, kar pomeni da bo zmeraj potreboval tisti moment casa da se gorivo vzge v valju. Zato tudi "obratov" nikoli ne bo.
Dejstvo je da so bencinski agregati se zmeraj svetlobna leta spredaj, sama fizika dopusca to, iz druge strani pa japonci tolcejo z hibridnimi vozili, ki so povrh cisti do okolja, ne pa "traktor-parniki"
Edited by - petronas on 29/11/2003 22:14:20
Petronas dejstvo je, da Turbo ponjeni traktorji gredo precej hitro in ob tem porabijo zelo malo.
Kako se bodo prijela Hibridna vozila bomo pa še vidli.
Naprednost bencinskih motorjev v primerjavi z dizli ni vidna.
Turbo diesli gredo ko ******* in porabijo malo.
Važen je rezultat ne pa tehnologija izdelave.
LP
R type
Ježeš na kak je to teško.
Accord 2.0 16V l.95