Eddy je napisal/-a:JB je napisal/-a:Kje je pa dosegel slavo ta e30?
E30 je najuspešnejši turni dirkalni avtomobil vseh časov. Guglaj sine
afkors, but the biggest success he got on the junkyard, he has the highest number of the home runs
Moderator: Blue Angels
Eddy je napisal/-a:JB je napisal/-a:Kje je pa dosegel slavo ta e30?
E30 je najuspešnejši turni dirkalni avtomobil vseh časov. Guglaj sine
Vrtelo Leteloje napisal/-a:
Eddy je napisal/-a:JB je napisal/-a:Kje je pa dosegel slavo ta e30?
E30 je najuspešnejši turni dirkalni avtomobil vseh časov. Guglaj sine
afkors, but the biggest success he got on the junkyard, he has the highest number of the home runs![]()
![]()
![]()
Eddy je napisal/-a:http://www.youtube.com/
Tale posnetek je legendaren.
RWD bi moral biti zakonsko obvezen za rally. Takoj vidiš kdo ima jajca in je dec![]()
bozic je napisal/-a:Tudi Civic lahko naredi 500k km in Omega 700k km.Odvisno kje se voziš in kako.No vsekakor drži dejstvo,da so vsi hitri sportni avtomobili gnani zadaj in nikakor si ne morem predstavljati kako bi zgledal nek dirkalnik ki bi imel pogon spredaj,sprednji pogon ima prednost le pri zelo kratkih ovinkih ponavadi primeren za laike ki so pri tem tudi v izrednih vremenskih razmerah varni nikakor pa taksen avto ne mora biti hiter na neki odprti progi,mislim pa na sportna vozila ki imajo 300 in vec konj.
Saj pa imajo tudi vsi najhitrejsi avti na svetu po vecini pogon zadaj in
Sej to je vse res da je zadnji pogon hitrejši itd...fizika pač.
Ampak ne štekam pa kako se nebi mogu vozt z avtomobilom brez špere, pa sej cesta le ni dirkališče, js si te ne predstavlam kako se vozš potem po mestu. A na Grobnik in ostala dirkališča hodiš kej, da izkoristiš vse te silne konje in prednosti e30![]()
Ker men se zdi da bi ti bl rabu kak 4x4 turbo za straight line racing
Kar se pa kilometraže tiče je pa tako, m3 e36 lahko zdrži 300k kilometrov LukaMarko-tu, ker zamenja preventivno vse potrebne kompononente od ojničnih ležajov in črpalk, tesnil itd...Povprečna e39 M5 pa 350k kilometrov ne bo vidla nikjer, ker je preveč občutljiv motor, za vaške nastopače, ki bi tišali gas, na servis ga pa pelejo kadar na cesti ostanejo...drugače je super stroj, ampak zahteva super vzdrževanje če pride ornk servis (LMM, inspekcion2, diski ploščice in ostala kramarija) 5.000 eur pol vemo kje smo...povprečn vti pa stane 4.000 eur![]()
strojev je velik, važno je samo kako globok je žep
AERODECK je napisal/-a:ja pa še nekaj moj bratranec dela v nemčiji v največji firmi ki izdelujejo menjalnike in ko pregledujejo kvaliteto dajo tiste najslabše za bmw ker pravi jim najmanj plačajo in tudi on je mel bmw ko ga je enkrat zapelu v garažo se je nekaj pokadil in mu je skuril vse kable in je reku nikol več bmw,sam tolk pa brez zamere.
Oprosti sej veš kaj sem reku kaj je reku bratranecTIN je napisal/-a:jah jst ne vem kaj prav tvoj bratranc sam pa vem da mi na nobenem bmw se ni menjalnik crknu al pa sinhron skrtu pr hondi pa je to stalna praksa,pa raje malo poguglaj ker bmw ima Getragove menjalnike ki so eni najbolsih na svetu tak da ne neki iz glave pisat po sistemu baba vidla baba kazala,jaz pa govorim iz iskusenj.
dBeast je napisal/-a:ITR za daily drive in e30 za drift
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost