Za drag dirke bo pa tole:
Ford Fiesta l.87 1.4i
novo srce:
2.0 Zetec engine block (silvertop)
86mm(1,5mm oversize) wiseco 12.5:1 comp ratio 2050cc
Eagle rods
lightened and balanced standard crankshaft
Focus ST170 Head
ported
three angle valve job (factory valves 33,5mm and 28mm)
CatCams 293/285 degres with 12.7/12.2mm lift
Exhaust
factory Focus ST170/SVT header heat wraped
3" exhaust
intake/injection
hayabusa throttle bodies enlarged by 2mm
Megasquirt ECU
440cc injectors
cooling
Davies Craig electric water pump with controller
oskubljena notranjost:
zunanjost:
En star warm-up video:
Rezultat prvega tunanja s poudarkom na bencinu. Ko porihtam par zadev se bo še iskalo konje v predvžigu, nastavljivih jermenicah in dolžini trobent. Seveda bo s kilometrino motor še nekaj konjel osvobodil. Ne vem če ima več kot 300km za sabo (nimam števca za hitrost in razdaljo). Bom pa moral nekje najti krajši menjalnik, ker gre v četri do 240km/h. Za končno hitrost je uredu, samo za dragrace sranje.
More to come.....
Zaenkrat pa 269.9KM@7500rpm (226.7KM na kolesih) in 261Nm@6150rpm
BTW: No turbo here, It's allmotor baby