facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

Ford Fiesta dragster

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

Ford Fiesta dragster

OdgovorNapisal/-a {Mondy} » 17 feb 2009 21:45

Tole je moj daily driver BTW (VTI)

Slika

Za drag dirke bo pa tole:

Ford Fiesta l.87 1.4i

novo srce:
2.0 Zetec engine block (silvertop)
86mm(1,5mm oversize) wiseco 12.5:1 comp ratio 2050cc
Eagle rods
lightened and balanced standard crankshaft
Focus ST170 Head
ported
three angle valve job (factory valves 33,5mm and 28mm)
CatCams 293/285 degres with 12.7/12.2mm lift
Exhaust
factory Focus ST170/SVT header heat wraped
3" exhaust
intake/injection
hayabusa throttle bodies enlarged by 2mm
Megasquirt ECU
440cc injectors
cooling
Davies Craig electric water pump with controller


Slika
Slika

oskubljena notranjost:
Slika

zunanjost:
Slika
Slika

En star warm-up video:
Slika

Rezultat prvega tunanja s poudarkom na bencinu. Ko porihtam par zadev se bo še iskalo konje v predvžigu, nastavljivih jermenicah in dolžini trobent. Seveda bo s kilometrino motor še nekaj konjel osvobodil. Ne vem če ima več kot 300km za sabo (nimam števca za hitrost in razdaljo). Bom pa moral nekje najti krajši menjalnik, ker gre v četri do 240km/h. Za končno hitrost je uredu, samo za dragrace sranje.

Slika

More to come..... :D

Zaenkrat pa 269.9KM@7500rpm (226.7KM na kolesih) in 261Nm@6150rpm

BTW: No turbo here, It's allmotor baby
Zadnjič spremenil {Mondy}, dne 18 feb 2009 01:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
{Mondy}
Uporabnik
 
Pridružen: 02 feb 2005 00:08

OdgovorNapisal/-a yogo » 17 feb 2009 21:49

uhhh... huda, huda "fjesta" 8) 8) ... no pa Honda tudi... samo fordek je pa res strup, ha ?
Yogo
Uporabniški avatar
yogo
Uporabnik
 
Pridružen: 18 jul 2003 19:37
Kraj: Na soncni strani alp

OdgovorNapisal/-a poli » 17 feb 2009 21:59

tole je pa fjst vidt. pohvalno!!
Uporabniški avatar
poli
Uporabnik
 
Pridružen: 11 apr 2008 18:21

OdgovorNapisal/-a yogo » 17 feb 2009 22:06

koliko je tale fordek "vreden" na trgu recimo:?:
Yogo
Uporabniški avatar
yogo
Uporabnik
 
Pridružen: 18 jul 2003 19:37
Kraj: Na soncni strani alp

OdgovorNapisal/-a tuning_man » 17 feb 2009 22:10

Precej :-)

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2229874&show=

Vendar nikoli ne bo prodan za tak denar.
Izdelava custom turbo, kompresor in ITB sistemov, custom chip tuning (AEM, Neptune, Chrome, Hondata, Megasquirt, E-manage,Perfect Power, Sybele) , 4x4 dyno tuning
www.pro-tuning.si
Uporabniški avatar
tuning_man
Uporabnik
 
Pridružen: 22 jan 2004 00:13
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a poli » 17 feb 2009 22:12

tuning_man je napisal/-a:Precej :-)

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2229874&show=

Vendar nikoli ne bo prodan za tak denar.

to ni enak model ;)
Uporabniški avatar
poli
Uporabnik
 
Pridružen: 11 apr 2008 18:21

OdgovorNapisal/-a G-4S » 17 feb 2009 22:14

Bravo {Fiesty} :D
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

OdgovorNapisal/-a zlarre_ » 17 feb 2009 23:46

Ta sedanka je 1A glede zunanjosti.
Moj okus.

Fiesta je kul....feltne so mi vsec.
Uporabniški avatar
zlarre_
Uporabnik
 
Pridružen: 13 sep 2008 15:26
Kraj: Izola

OdgovorNapisal/-a TIN » 18 feb 2009 03:35

Svaka cast za rezultate,in speljan projekt.
Koliko kilogramov pa bo imel avto koncan za drag?
Pa v kaj ga bos obul da bos konje spravil na cesto?
A mas kake grafe o izmirjeni moci?
e3o+s50- 11,4s 197kmh/402m
-7,4s 156kmh/201m with stock engine:) najhitrejši atmosferec v sloveniji.......
http://www.youtube.com/watch?v=rXS7NGpydII
Kugla winter wagen!
swift gti
Uporabniški avatar
TIN
Uporabnik
 
Pridružen: 07 feb 2007 23:18
Kraj: CELJE

OdgovorNapisal/-a {Mondy} » 18 feb 2009 09:59

TIN je napisal/-a:Svaka cast za rezultate,in speljan projekt.
Koliko kilogramov pa bo imel avto koncan za drag?
Pa v kaj ga bos obul da bos konje spravil na cesto?
A mas kake grafe o izmirjeni moci?


Hvala!

Nisem ga še tehtal samo ocenjujem, da bo slabih 700kg.
Obutev je 205 60 R13 M&H
Slika

Grafov mam sicer več samo ta je končni produkt za enkrat:
http://www.shrani.si/?1f/5B/3hEIzPCn/dynomondy.jpg
Ne se zmenit za napačen datum spodaj.

Video iz meritev še pride, ko mi ga en gledalec pošlje.
Uporabniški avatar
{Mondy}
Uporabnik
 
Pridružen: 02 feb 2005 00:08

OdgovorNapisal/-a del sol » 18 feb 2009 09:59

TIN je napisal/-a:Svaka cast za rezultate,in speljan projekt.
Koliko kilogramov pa bo imel avto koncan za drag?
Pa v kaj ga bos obul da bos konje spravil na cesto?
A mas kake grafe o izmirjeni moci?

graf imaš bolj na začetku strani pri njegovem opisu :D
Uporabniški avatar
del sol
Uporabnik
 
Pridružen: 26 feb 2008 10:46

OdgovorNapisal/-a vtecpow » 18 feb 2009 16:26

Lep civic! :wink: Drugače pa svaka čast za projekt! To bo padlo nizkih 12s če bo trakcija... 8)

lp, Rok
e30 325i 24v
Uporabniški avatar
vtecpow
Uporabnik
 
Pridružen: 02 mar 2006 13:48
Kraj: Ljutomer

OdgovorNapisal/-a R type » 18 feb 2009 16:40

WOW. Bravo. Velika moč sploh ker je NA. Pa za 700 kg..... :shock: .

LP
BMW 540i

Horsepower is how fast you hit the fence.

Torque is how far you take the fence with you.
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a tuning_man » 18 feb 2009 17:40

To mora pod 12, ce bo trakcija.
Izdelava custom turbo, kompresor in ITB sistemov, custom chip tuning (AEM, Neptune, Chrome, Hondata, Megasquirt, E-manage,Perfect Power, Sybele) , 4x4 dyno tuning
www.pro-tuning.si
Uporabniški avatar
tuning_man
Uporabnik
 
Pridružen: 22 jan 2004 00:13
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a _nejko_ » 18 feb 2009 18:04

s tole hondico pa sem se že pelu :wink: honda je super...glede fieste pa so ti drugi povedal.
upam da se ti projedt uresniči do konca :!: :!:
Uporabniški avatar
_nejko_
Uporabnik
 
Pridružen: 03 feb 2007 12:52
Kraj: vipava

OdgovorNapisal/-a TIN » 18 feb 2009 20:06

del sol je napisal/-a:
TIN je napisal/-a:Svaka cast za rezultate,in speljan projekt.
Koliko kilogramov pa bo imel avto koncan za drag?
Pa v kaj ga bos obul da bos konje spravil na cesto?
A mas kake grafe o izmirjeni moci?

graf imaš bolj na začetku strani pri njegovem opisu :D
Ja posteno tole,vidim da ves kaj delas.
Nisem glih poznavalec fordov mi niso najbol pri srcu vem pa da so vcasih znal delat zmoglive motorje.....
Z tvojim setupom mislim da bo res tole pod 12s letel samo vprasanje menjalnika in prestavnega razmerja.
A te gume ze imas?Koliko so te prisle?
Po glede na tezo in konje bos s temi gumami imel vec kot odlicno trakcijo.

Pohvale res!!
e3o+s50- 11,4s 197kmh/402m
-7,4s 156kmh/201m with stock engine:) najhitrejši atmosferec v sloveniji.......
http://www.youtube.com/watch?v=rXS7NGpydII
Kugla winter wagen!
swift gti
Uporabniški avatar
TIN
Uporabnik
 
Pridružen: 07 feb 2007 23:18
Kraj: CELJE

OdgovorNapisal/-a TIN » 18 feb 2009 20:14

Aja pa ko sem gledal mal graf,mislim da bi z pametno optimizacijo lahk se mal poravil krivuljo moti me da ti zacne ze pri 7500rpm strmo padat moc,kar upam da ves da za drag rabis cim visje moc ne tok v nizkih.
visje kot ga bos vrtel lazje ti bo peljat.
Glede na obdelano glavo in itb-je mislim da bi se dal se kej narest v spici obratov,ceprav ne vem kako so kaj te glave pretocne......
Ali pa tudi kaksen bolsi izpusni kolektor bi morda pomagal,no jaz samo ugibam ker sem glede fordov res laik.......
e3o+s50- 11,4s 197kmh/402m
-7,4s 156kmh/201m with stock engine:) najhitrejši atmosferec v sloveniji.......
http://www.youtube.com/watch?v=rXS7NGpydII
Kugla winter wagen!
swift gti
Uporabniški avatar
TIN
Uporabnik
 
Pridružen: 07 feb 2007 23:18
Kraj: CELJE

OdgovorNapisal/-a {Mondy} » 18 feb 2009 21:14

Te gume že imam doma eno leto. Mi jih je tuning_man zrihtal.

Kar se krivulje tiče je tole šele prva faza tuninga s pudarkom na mešanci. S predvžigom se bo dalo še malo zgladit črto. Samo dokler ne ojačam nosilcev motorja bo v boksih.
Glava tu sigurno ni restrikcija. Kanali so gromni, kar kliče po visokih obratih.
Slika

Imam pa še vedno serijski izpušni kolektor, ki sicer je Cosworth designed 4-2-1 ampak je pač iz 170KM avta.

Odmične gredi so 293/285 stopinjske, kar nekje obljublja največjo moč okoli 8000 in zaradi velikega lifta zelo polno krivuljo navora. 261Nm le ni malo za 2.0 motor. Ojgn če se ne motim ima enak navor pri malo večji kubaturi.
Trenutno so odmične v fazi po specifikacijah proizvajlca in jih lahko z nastavljivimi jermenicami premikam 20 stopinj pred in za.
Malo sem preračunaval in tudi ugotovil, da imam prekratke trobente za približno šest centimetrov. Drugi zvočni val pride v resonaco šele proti 9000 obratov in mi trenutno nič ne koristi pri polnenju.
S tem bi moral občutno lažje zadihat in dvignit maksimalno moč na 8000 obratov.
Lopute so tretji problem, ki je malo dražji, ker pomeni, da bi moral it na Jenvey.
Glavni problem, ki pa me odvrača od visokih obratov pa so sintrani zobniki oljne pumpe. Suhi karter je veliko denarja, mogoče se da kej iz jekla narest.

Kar se N/A tuninga te glave tiče je to bolj neraziskan teren, ker nisem na netu nikjer zasledil, da bi kdo razen v turbo obliki sproduciral kej dost več kot 200KM. Kaj šele, da bi to glavo dajal na starejši blok. Raje tunajo novejše Duratec motorje.

Bomo vidl......si bom postavil malo višji, recimo 300KM na gredi oz. okoli 250 na kolesih. Če rata al pa ne, itak sem že s trenutno konjenico zadovoljen.
Uporabniški avatar
{Mondy}
Uporabnik
 
Pridružen: 02 feb 2005 00:08

OdgovorNapisal/-a Roman » 18 feb 2009 21:17

ali mi lahko kdo prosim razloži pomen teh trobent :?:

drugače a pohvale za projekt 8)
Vall & Ella
Uporabniški avatar
Roman
Uporabnik
 
Pridružen: 17 maj 2007 19:07
Kraj: šiška

OdgovorNapisal/-a {Mondy} » 18 feb 2009 21:31

Roman je napisal/-a:ali mi lahko kdo prosim razloži pomen teh trobent :?:

drugače a pohvale za projekt 8)


Popolnoma enakomeren pretok v vse cilindre.
Bonus, preprosto prilagajanje v smislu izbire krajših daljših trobent, hud zvok, odlična odzivnost motorja in še....
Uporabniški avatar
{Mondy}
Uporabnik
 
Pridružen: 02 feb 2005 00:08

Naslednja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost