Zgodba tega avta je malo nora, 11.7.2008 sem prejel klic organizatorja King of Europe drift serije, želel je vedeti če si želim nastopit na tekmovanju ki bo potekalo dne 26. in 27.7.2008, v Kragujevcu- Srbiji. Rekel sem mu da sploh nimam avta narejenega, ko pa je ponudil zastojn prenočišče in še par bombončkov poleg, sem se odločil da poskusim narediti nemogoče- v 15-ih dneh kupiti in izdelati konkurenčen drift avto, se na pot odpraviti s tem avtom in tekmovati z njim. Naj samo povem neukim- Kragujevac je od Ljubljane oddaljen 700km, torej bi z avtom moral narediti skupno skoraj 1500km (ker je bilo vmes še tekmovanje).
No tako: odločitev je padla, izbral sem si najboljšo osnovo kar sem jih lahko dobil:
316, letnik 1988, avto ni bil nikoli karamboliran in je v celoti v 1. barvi!
Kupljen za 900€ od prijatelja, zgledal pa je takole:
No ker sem imel na raspolago samo 15 dni, so se seveda dela hitro stopnjevala. Odkrito povedano se mi ne da pisati vsega poročila še enkrat, zato bi tiste, katere jih zanima rekordno hitra sestava avta in novega motorja, prosil, da si obširno poročilo preberejo v tej temi:
http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=43151
Pa še malo več o samem avtu. Vsem vam mora biti jasno kako teško je najti tako dobro karoserijsko osnovo- avto je star 20 let in v tem času ni utrpel nobenega karambola, tudi luči ličarske komore ni ugledal. Meni osebno to pomeni veliko, tako da sem se odločil da avto obdržim in ga dodelam mojem vozniškem stilu in okusu primerno.
Dodatne opreme je bilo že serijsko kar nekaj (sploh če gledamo dejstvo, da je avto kupljen v sloveniji in je bil ubogi 316):
-M teh podvozje- katero se sestoji iz Bilstein amortizerjev in M teh vzmeti, katere je tovarna razvijala za vsak model posebej, glede na motorizacijo in vgrajeno opremo
-M stabilizatorji spredaj in zadaj, to sicer nevem če je bilo serijsko, a so stabiji identični tistim na E30 M3-ju
-električno pomična zunanja ogledala in sprednja stekla
-zadnja stekla ki se odpirajo
-meglenke spredaj
- IS lip- podaljšek spodaj pod vezno steno
-BMW heck spoiler zadaj (meni grd..)
-originalni shadowline- vse letvice vozila v črni barvi- nič kroma!
No avto je odkar je pri meni v lasti dobil:
-325i E30 komplet zavore spredaj in zadaj, dirkalne zavorne ploščice
-Bilstein Drift amortizerje z Eibah vzmetmi
-Hidravlično ročno zavoro
-QSP racing 3 krak volan - usnjen
-Servo volansko letev od E36
-M50 B25Tu motor, malo osvežen z novim materialom..
-Hella smoked sprednje luči in smernike
-Hella smoked zadnje luči
Dobi pa po drift sezoni še:
-LMG made 75% zaporo diferenciala
-Original športne sedeže
-Klimo
-M Tech 2 spodnje podaljške in pragove
-če bo zakonodaja dovoljevala tudi temna stekla
-Električni šibedah
-Kompleten nov izpuh (malo tišji in lepši)
-Xenon kit
-Daljinsko centralno zaklepanje
-Popravil bom površinsko rjo na zadnjih obrobah, ter na zadnji spodnji vezni steni, avto detaljno spoliral in dal toča majstru par lukenj za ven potegnit. Moram tudi pobarvat nanovo sprednji in zadnji odbijač, ter zaščitne letvice.
Potem bi moral biti mir vsaj za pol leta
No da temo zaenkrat zaključiim, je tu še par slik od Gašperja Tršana (mojega uradnega fotografa..) in od Pehtrena:
[url="http://imageshack.us"]
[/url]
[url="http://g.imageshack.us/img371/img1448pssmallew5.jpg/1/"]
[/url]
