facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

ZA VSE PRISTA©E BMW

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

ZA VSE PRISTAŠE BMW

OdgovorNapisal/-a brigita » 02 avg 2003 23:41

A mi en prosim razloži zakaj se je BMW najbolj režal HONDI pred 12-13leti ko je ven prišel VTEC danes pa koperajo to stvar in jo imenujejo PAZI OVO : VALVETRONIC ??????


(Tko mal za hec)

¤SPOON¤
Uporabniški avatar
brigita
Uporabnik
 
Pridružen: 14 mar 2003 17:33
Kraj: Japan

OdgovorNapisal/-a roky » 03 avg 2003 14:21

Valvetronic ni nobeno kopiranje in ne seri po forumu
Uporabniški avatar
roky
Uporabnik
 
Pridružen: 04 maj 2001 20:01
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a andy » 03 avg 2003 15:23

Kva si pa tolk hud?





OBČASNO VINJEN
SEDAN 1.6 VTI 97-prehitel ga je neznani golf IV!!!
Uporabniški avatar
andy
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jan 2003 14:52
Kraj: Šnopsland

OdgovorNapisal/-a roky » 03 avg 2003 16:04

Mal sem se prenaglu
Se opravicujem

Samo valvetronik res nima razen to da ma z ventili opravka kaj skupnega z VTEC-om, se posebej ucinka ne
Uporabniški avatar
roky
Uporabnik
 
Pridružen: 04 maj 2001 20:01
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a brigita » 03 avg 2003 18:04

quote:
[quote]
Valvetronic ni nobeno kopiranje in ne seri po forumu




Glih zato da nebi blo takih ...NE SERI PO FORUMU... sem napisu (Tko mal za hec)!
Kar se pa ValveTronica tiče ma pa čist isto nalogo tako kot VTEC (OK...vsaj podobno če ne isto) razlika pa je v tem (nočem pametovat ,tako sem slišal in prebral v A.M. in sorodnih revijah) da se VTEC odpira mehansko ValveTronic pa elektronsko s pomočjo elektro motorja.
NALOGA: Oba pri nizkih vrtljajih komaj odpirata ventile in več pri visokih.

P.S.:Valda da nemorem ,kar srat po forumu glede na to da sem še čisto nov in nobenega še ne poznam in to tudi ni bil moj namen ,kajti namen je bil mišljen TKO MAL ZA HEC. Če sem te pa s čim užalil pol pa SORRY!

Ta teza ki sem jo napisal o VTEC/ValveTronic -če se motim te lepo prosim ,če me izobraziš!

P.S.: ŠE ENKRAT TKO MAL ZA HEC.
¤SPOON¤


Edited by - brigita on 03/08/2003 17:11:18

Edited by - brigita on 03/08/2003 17:13:10
Uporabniški avatar
brigita
Uporabnik
 
Pridružen: 14 mar 2003 17:33
Kraj: Japan

OdgovorNapisal/-a petronas » 03 avg 2003 21:14

valvetronic je odlicna zadeva, le zasnovana (elektomoto in ti vijacni odmikaci so malo labavi), vprasanje koliko brezhibnih km bo zdrzal tak sistem. Dobro je to da je konstantno prilagodljiv glede na obrate, ne pa le 2-3 razlicni fixni profili na gredi. Tudi izhodna moc je precej nizja kot pri Hondinem VTECu. Za "druzinsko" uporabo pa je dobra zadeva.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a brigita » 04 avg 2003 14:58

PETRONAS: Za tebe so mi vsi na forumu rekli ,da se na zadeve zelo spoznaš in tudi sam sem takega mnenja
Pa sedaj ti povej a je naloga obeh sistemov enaka ali podobna?
In še tole nekje sem zasledil da je Honda sisrem VTEC kao patentirala za 10let in šele sedaj ven prihajajo ´podobni´ sistemi (Toyota-VVTI ,Bmw ValveTronic ,itd.....) ,ker jih prej niso smele kopirat.

A JE TO RESNICA ?

LP by ¤SPOON¤
91.Civic-1.6i 16v
KMALU V BOLJŠEM STANJU
Uporabniški avatar
brigita
Uporabnik
 
Pridružen: 14 mar 2003 17:33
Kraj: Japan

OdgovorNapisal/-a R type » 04 avg 2003 15:30

Kaj so vse kopiral med sabo.

Dolgcajt!

LP

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a petronas » 04 avg 2003 15:30

razlikovati moras CAM CHANGING in CAM PHASING.

VTEC je cam changing. saj ima razlicne profile na odmicih gredeh. Tako lahko sportni profil "Vtec powa" odpre ventile dlje in globlje. Valvetronic nima razlicnih profilov pac pa eno posebno gred ki celo vrsto ventilov potiska globlje, regulira pa jo ta elektromotor. Naloga je ista. le da odira globoko glede na potrebe. Pri VTEcu lahko moc narasca vse do 8500rpm. Podobni sistemi so le mitsubishijev Mivec in nisanov NeoVVL.

VVTi od toyote je cam phasing. torej samo zamika odpiranje venitlov. Ali bo odprl odtenek prej ali kasneje. To omogoca boljse zracenje zgorevalnega prostora. V nasprotju z vtec-om ki zaradi podalsanja odpiranja ventilov omogoci konkretno vec zraka v valj in lahko explozija zgodi se mocnejsa. To je tudi dosti cenejsi in preprostejsi sistem, saj temelji le na variatorju na jermenici. to je vsa ometnost. Zelo poceni zadeva, uporablja jo tudi ford, mazda, po novem renault, celo alfa itd. Res pa da je VVTi neodcisen od obratov, zamika glede na zahtevnost voznje: Variable Valve Timing with INTELIGENCE! :-)

hondin tristopenjski vtec ki omogoca da do 2500rpm motor dela le z 4 sesalnimi ventili. Pri 4500-5500 rpm se ventili odpirajo globlje in tudi dlje.


VVTi cam phasing - prekrivanje ventilov:

Basically, it varies the valve timing by shifting the phase angle of camshafts. For example, at high speed, the inlet camshaft will be rotated in advance by 30° so to enable earlier intake. This movement is controlled by engine management system according to need, and actuated by hydraulic valve gears.


variator faze zamika:


Valvetronic:



Valvetronic is essentially a variable valve lift system acting on intake valves. Compare with conventional twin-cam engines with finger followers, it employs an additional eccentric shaft, an electric motor and several (one per valve) intermediate rocker arms (see picture). The motor control the angle of eccentric shaft, which rotate the angle hence depth of the intermediate rocker arms acting on finger followers, which in turn activate opening and closing of valves. If the rocker arms push deeper towards finger followers, the intake valves will have higher lift, vice-versa.
Now you might think about Honda's VTEC. Can Valvetronic use its variable lift to increase power like VTEC ? Sadly, Valvetronic is actually less efficient at high rev than conventional engines, let alone VTEC. As you can see, the camshaft drives the long intermediate rocker arms, in turn drive finger followers, this generates quite a lot of friction. Therefore the efficiency and refinement of Valvetronic engines drop rapidly at over 6,000 rpm. No wonder in the foreseeing future BMW will not equip its M-power engines with Valvetronic.



Edited by - petronas on 04/08/2003 14:48:17
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a brigita » 04 avg 2003 21:40

Hvala ti za tako obsežno in poučno razlago sam vidm tam da simi naštimu še ene slikce pa mi jih noče odpretNa Žalost.

LP by ¤SPOON¤
91.Civic-1.6i 16v
KMALU V BOLJŠEM STANJU
Uporabniški avatar
brigita
Uporabnik
 
Pridružen: 14 mar 2003 17:33
Kraj: Japan

OdgovorNapisal/-a petronas » 05 avg 2003 01:02

ni problema, poskusi skopirat "path" od slikice v browser, morda bo delovalo.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54


Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost