facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

VR6 vs VTI

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

VR6 vs VTI

OdgovorNapisal/-a mikevr6 » 14 feb 2003 09:20

No včeraj sva s kolegom šla probat na obvoznico od 0 do konca kolkr pač je. Gre za vr6 serijski dvignjen (nobene aerodinamike + 16 col platišča, športni filter bmc) honda pa serijska čist v tla spuščena original platišča vse to HB civic l. 1997 160hp==>
In kaj se je zgodilo štartal je za mano kar pomeni + vsega zavetrje ==> do 200 km/h in na žalost je ostal za mano cca 30 do 40 metrov brez heca pa vem da vr6 so več al mn zgonene in ne grejo tko k bi mogle ampak moja je res očuvana tko da nikoli ni šla vti bolj kot golf vr6 če gedamo serijski avto, če pa bi bila honda še serijsko dvignjena pa sploh nikoli...
Tko da hotu sm kupt vti hondo pa me ne mika več, ker pač vem kakšn je rezultat... Če pa bi dal v vr6 še izpušni kolektor konkreten + čip bi imel cca 210 konjev, potem sem pa v štric integri...
Ne vem pričakoval sem da mi bo vsaj v štric če ne mimo, sej ne vem kje sem imel glavo dddd 2.8 v6 vs 1.6 v4 sej ni logike...

LP
ps: honda ni to kar sem mislil...
res pa je da so motorji bolj vzdržljivi kar tudi ne vem, če avto servisiraš in segrevaš tako ali tako dela...



Edited by - mikevr6 on 14/02/2003 07:22:33
Uporabniški avatar
mikevr6
Uporabnik
 
Pridružen: 29 jan 2003 21:33

OdgovorNapisal/-a petronas » 14 feb 2003 11:26

Prijatelj dragi, samo nekaj ti bi rad povedal, ni ga VW-ja ki bi sledil integri. Integra je dirkalnik, ki z svojimi 190KM parira kaksnemu M3-ju. Ce ne verjames, brskaj po netu.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a R type » 14 feb 2003 11:40

quote:
Prijatelj dragi, samo nekaj ti bi rad povedal, ni ga VW-ja ki bi sledil integri. Integra je dirkalnik, ki z svojimi 190KM parira kaksnemu M3-ju. Ce ne verjames, brskaj po netu.




Petronas govoril je o pospeških in hitrosti, ne pa o stezi in zavojih!

LP

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a petronas » 14 feb 2003 12:04

zelo malo predelana integra ima 6sec in manj do 100km/h. Ni ga golfa ki bi tako dobro potegnil. Tudi GTi ne, saj turbine ne gre naviti bolj kot 205KM.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a A3Turbo4Life!!! » 14 feb 2003 12:10

Tist za Hondo se strinjam, ampak turbino v 1.8T se pa da naviti več kot 205KM. Če samo pogledaš Golfa od BlueGTI ima recimo 215KM.

Bye


---------------
A3 1.8T 97
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jul 2002 12:43
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a petronas » 14 feb 2003 12:14

turbina sama ne zmore vec. Da je dobil se vec konjev je menjal "cevi", dal noter diverter valve in se nekaj stvari.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a mikevr6 » 14 feb 2003 12:29

Govorim o pospeških ... Integra serijska ima 6,7 do 100, golf vr6 z 220 konji pa tudi cca 6,9 do 100 do končne pa sigurno prej prleze kot integra... Samo to sem hotel reči, sicer pa ovinki, serijska integra če pa golfa na tla spustiš z bilstein in koni potem pa tudi v ovinkih vr6 blesti, ker integra rabi stalno obrate enkrat zgubiš pa je vr6 mimo, golf vleče že od 2.000 obratov, načeloma pa je integra boljša ampak bi imel rajši golfa DÄCHENWAHL, kot katerkoli drug dirkalnik...


LP
Uporabniški avatar
mikevr6
Uporabnik
 
Pridružen: 29 jan 2003 21:33

OdgovorNapisal/-a R type » 14 feb 2003 13:21

Samo z menjavo elektronike in izboljšanega hlajenja lahko dobijo iz 1.8T ven 250 KM! V nemških avtomagazinih je takšnih predelav ko dreka! Z nadaljnimi predelavami grejo gladko čez 300KM!

LP

LP

R type


Accord 2.0 16V l.95


Edited by - R type on 14/02/2003 11:23:03
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a petronas » 14 feb 2003 16:10

O turbinah švabi malo navijajo. K04 Turbo je sposoben kaksnih 270KM ob mocnejsih sobah in pumpi, zelo velikim intercoolerjem in dodelavami glave. Kako dolgo se lahko tisti avti peljejo je druga stvar. S3 225KM ze z zelo dobrim chip-tuningom da dvigniti do blizu 260KM, ima pa zadeva že twin intercooler.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a Surfer_D » 14 feb 2003 17:57

quote:
turbina sama ne zmore vec. Da je dobil se vec konjev je menjal "cevi", dal noter diverter valve in se nekaj stvari.




Jao, teb se sanja ne kaj je diverter valve in da ne da niti enega samega konja ampak samo avto manj cuka pri prestavljanju. 1.8T se da lepo navit do 260 konjev s čipom samo če zamenjaš intercooler, in šobe za vbrizg. Govorim o K03 turbini. Preverjena zadeva pri Angležih. Avti imajo prevoženih že tudi čez 100.000 km s takimi predelavami. Sam sem se imel čast peljati z 1.8T, ki ima 362 konjev. Od 0-100 malce pod 5 sekund al pa če zaokrožmo 5. Jasno predelan.

*******************************************

Drugače pa se na tak način avtov ne da primerjati, ker se da tako kot 1.8T tudi Integro naturirat in je pol tle spet razlika. Samo intercooler in drugi vbrizg stane 250.000 SIT brez dela. Za ta denar po moje tudi Integra nima več samo 190 konjev. Upam, da jih serijsko ima 190 pa da se nisem zmotil.

Upam, da ne bo kdo zameru, ker nisem pisal v takšnem smislu da bi mi moral...


Edited by - Surfer_D on 14/02/2003 15:59:02

Edited by - Surfer_D on 14/02/2003 16:03:47

Edited by - Surfer_D on 14/02/2003 16:06:06
Uporabniški avatar
Surfer_D
Uporabnik
 
Pridružen: 14 feb 2003 17:55

OdgovorNapisal/-a Uros » 14 feb 2003 18:23

190 jih ma uradno, sm pa skor sigurn, da bi na valjih številka bla vsaj 200 ;)

LP, Uroš.

Civic HB VTi '96
Celje
Uporabniški avatar
Uros
Uporabnik
 
Pridružen: 22 avg 2001 12:29
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Scooby » 14 feb 2003 21:08

Ej zdj mam pa jst dost tega (mal v hecu ) Morm res sam enkrat z VR6-ko sprobat!

LP

"Pedal To The Metal"

-----------------------
Civic HB VTi '97
Uporabniški avatar
Scooby
Uporabnik
 
Pridružen: 11 apr 2002 00:01
Kraj: Ljubljana, Slovenija

OdgovorNapisal/-a Krigl » 14 feb 2003 21:21

mikevr6: kako sta pa vidva to na obvoznici izvajala, ce sta startala z 0. a sta sla res z 0 ali sta startala z doloceno hitrostjo. ker pazi, honda je ful mocna pri startih z nule, ce zna voznik dobro speljati ( ce ne zna, ga strese vsak avto s 120 konji, kjer voznik ZNA speljati). drugac pa verjamem, da bi vti od ene 160 naprej izgubljal proti vr6. to pisem samo zato, ker so moje izkusnje v vr-i drugacne, do sedaj me je v dirkah od semaforja do semaforja uzgal eden, no morda dva, precej jih je pa spusilo.

lp andraz


civic VTi sedan '96
Uporabniški avatar
Krigl
Uporabnik
 
Pridružen: 10 apr 2002 13:10
Kraj: Domzale, Slovenia

OdgovorNapisal/-a petronas » 14 feb 2003 22:55

quote:
quote:
turbina sama ne zmore vec. Da je dobil se vec konjev je menjal "cevi", dal noter diverter valve in se nekaj stvari.




Jao, teb se sanja ne kaj je diverter valve in da ne da niti enega samega konja ampak samo avto manj cuka pri prestavljanju. 1.8T se da lepo navit do 260 konjev s čipom samo če zamenjaš intercooler, in šobe za vbrizg. Govorim o K03 turbini. Preverjena zadeva pri Angležih. Avti imajo prevoženih že tudi čez 100.000 km s takimi predelavami. Sam sem se imel čast peljati z 1.8T, ki ima 362 konjev. Od 0-100 malce pod 5 sekund al pa če zaokrožmo 5. Jasno predelan.

*******************************************

Drugače pa se na tak način avtov ne da primerjati, ker se da tako kot 1.8T tudi Integro naturirat in je pol tle spet razlika. Samo intercooler in drugi vbrizg stane 250.000 SIT brez dela. Za ta denar po moje tudi Integra nima več samo 190 konjev. Upam, da jih serijsko ima 190 pa da se nisem zmotil.

Upam, da ne bo kdo zameru, ker nisem pisal v takšnem smislu da bi mi moral...




Dobro vem kaj je DV, dejstvo je da v tistem golfu ni samo "chip tuning".
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a Uros » 14 feb 2003 23:26

Scooby, dejta vidva s kolegom (VR) enkrat mal probat dragat no. Me res zanima :)

LP, Uroš.

Civic HB VTi '96
Celje
Uporabniški avatar
Uros
Uporabnik
 
Pridružen: 22 avg 2001 12:29
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Scooby » 15 feb 2003 19:16

Hoj!

No uceri sva s frendom mal probala...ampak na zalost ne zares. Startala sva nekje pri 130-40 km/h in nekje do 200 km/h. Do ene 180 km/h sta avta enakovredna, potem pa gre VR naprej. Zdj bo treba enkrat probat se od nule.

LP

"Pedal To The Metal"

-----------------------
Civic HB VTi '97
Uporabniški avatar
Scooby
Uporabnik
 
Pridružen: 11 apr 2002 00:01
Kraj: Ljubljana, Slovenija

OdgovorNapisal/-a Uros » 15 feb 2003 19:18

A šele pr 180??! Uuu sm pa mislu da ase že prej vid razlika probejta za hec enkrat od ene 50 naprej, al pa iz nule.

LP, Uroš.

Civic HB VTi '96
Celje
Uporabniški avatar
Uros
Uporabnik
 
Pridružen: 22 avg 2001 12:29
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a petronas » 15 feb 2003 21:11

objektivno bo samo od nule. Vse kar je gibajocega je kriva razlika v menjalinih.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a Scooby » 16 feb 2003 12:35

Ja to je res, da je objektivno samo od nule k verjetno sm jst mal prej potegnu (on je bil za mano). Bova enkrat probala se od nule

LP

"Pedal To The Metal"

-----------------------
Civic HB VTi '97
Uporabniški avatar
Scooby
Uporabnik
 
Pridružen: 11 apr 2002 00:01
Kraj: Ljubljana, Slovenija

OdgovorNapisal/-a mikevr6 » 18 feb 2003 17:05

Tkole je blo ko dol zaviješ na obvoznico sva v prvi štartala s tem da je on že pohodu na ovinku,ko je že končal ovinek, jaz pa sem šele prihajal v njega tko da je zahinavu, ker je men vrtel mna ovinku ker ni spuščena vr-a ===> najbl važn bil sem za njim in do 210 km/h je bil za mano cca 30-40 metrov...
Pol pa ne vem, vem pa nekaj da je 80 % vr6 sfukanih....
Žal pa je moja prodana od včeraj tko da ne bom mogel z nikomer več probat...

LP!
Uporabniški avatar
mikevr6
Uporabnik
 
Pridružen: 29 jan 2003 21:33

Naslednja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov