facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

Lamborghini Murcielago (2002)

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

Lamborghini Murcielago (2002)

OdgovorNapisal/-a majaV8 » 09 jan 2003 13:14

Avto, ki je bil v torek predstavljen v Preverjeno na POP TV!!

http://www.allsportauto.com/english/mod ... l_idMD=796


CRX, Esi, 92
Uporabniški avatar
majaV8
Uporabnik
 
Pridružen: 11 jun 2002 12:17
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a G-4S » 09 jan 2003 13:34

Strupeno zelen mora bit


EVERYTHING IS 4TUNE!!!
---------------------------------------
F PUNTO ELX, H CIVIC 1.4iS 97`
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

OdgovorNapisal/-a majaV8 » 09 jan 2003 13:47

Tudi meni je zelen najbolj všeč.

Ima 580 konjičkov, največjo hitrost 330 km/h, 4 kolesni pogon, v 1.prestavi doseže 100 km/h, delajo ga ročno - cca 2 maseca...


CRX, Esi, 92
Uporabniški avatar
majaV8
Uporabnik
 
Pridružen: 11 jun 2002 12:17
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a G-4S » 09 jan 2003 14:17

Sprednje luči so pa iz Saturnusa


EVERYTHING IS 4TUNE!!!
---------------------------------------
F PUNTO ELX, H CIVIC 1.4iS 97`
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

OdgovorNapisal/-a petronas » 09 jan 2003 16:06

malo moramo provucirat.

kaj mi bo ta avto, lahko ga dam v garazo in brisem iz njega prah, raje kupim NSX pa se z njim vozim vsak dan kot s kaksnim civicom, pa se servisi so enako zahtevni kot kaksen civic...

:)
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a G-4S » 09 jan 2003 16:57

Ja, ampak Lambo ma pa od Saturnusa luči, ki jih NSX nima . OK šala. Sicer je pa oblika res taka, da si ga daš v denvno sobo in občuduješ ter brišeš prah z njega. Mi je zelo všeč.
Z NSXom pa trgaš asfalt po cestah in uživaš .


EVERYTHING IS 4TUNE!!!
---------------------------------------
F PUNTO ELX, H CIVIC 1.4iS 97`
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

OdgovorNapisal/-a perimund » 09 jan 2003 18:52

ton ni cev pravi lamborgini - ta ma ze sistem proti spodrsovanju, pa ABS, Air BAGE,...
Tastar lambo "Diablo" cisti dirkalnik - moras bit ze mal pilota da ga speljes brez da ti pometa zadnji konc. (Dušan [Tomlje] ga je imel v Novem mestu - rdecga ga je dubu za nagrado k je zmagal 24h LeMans) res cist robustno narejen k ena formula.


Honda Civic Rally 1974

----------
*Civic GL*
Uporabniški avatar
perimund
Uporabnik
 
Pridružen: 11 nov 2002 19:55
Kraj: Monaco

OdgovorNapisal/-a majaV8 » 09 jan 2003 19:07

Ja, naredili so malo bolj prijazen avto za voznike, ki v večini vozijo ta avto. Katera kategorija ljudi je to, so v prispevku že lepo povedali na POP TV


CRX, Esi, 92
Uporabniški avatar
majaV8
Uporabnik
 
Pridružen: 11 jun 2002 12:17
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a petronas » 09 jan 2003 19:44

recimo kaj dela NSX z 3.0 motorjem,
Gente Motori 2/97 je objavil test okretnosti/lege na cesti raznih
avtomobilov na Angleskem dirkaliscu thruxton.


tudi lamborgini diablo je med sodelujocimi.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a cruiser » 09 jan 2003 20:41

No, pa da se jaz malo provociram - nikjer na listi ne zasledim RX7, ki je v vecini testov premagala NSXa

Recimo tukaj:
http://www.scuderiaciriani.com/rx7/magazine_articles/Road&Track_article02.10.jpg

http://www.iluvmyrx7.com/3rdgen/articles/mt-0793/imagepages/image10.htm

Pa se en handling test:
http://www.iluvmyrx7.com/3rdgen/articles/scc-1201/imagepages/image2.htm

Sej ne da bi imel kaj proti NSXu


---------------------
'93 CRX VTi
'93 RX7

Edited by - cruiser on 09/01/2003 18:45:08
Uporabniški avatar
cruiser
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2001 18:33
Kraj: Tuningland

OdgovorNapisal/-a petronas » 09 jan 2003 21:42

NSX nima turbine s katero bi se lahko igral, da bi supra sledila NSXu mora bit EU edition torej 330KM, RX7 mora bit JDM RS z 280(virtualnimi konji).

Sem pregledal teste, in zanimivo od kot tako slab pospesek NSX do 60 mph v 5.6 sec. Sicer nevem kateri motor je. Od zacetka je imel 5.3 do 60 mph, z 3.2 pa tudi do 4.6sec. Trenutni NSX-R ima 4.4 sec do 60 mph.

Vsi avti so iz japonske, zato se vecimoma posvetim njihovim strokovnjakom.

http://www.apexjapan.com/j_sportcar/track.html


naj se kdo izrazi kaj proti nsxu, sem zelo raspolozen za dokazovanje :)
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a cruiser » 09 jan 2003 22:03

Petronas, RX7 na testih je bil 255 konjski USA model, nasi jih imajo 240 stock.
NSX mislim da ima 270KM in pospesek je res okol 5.5sec. Tudi ko sem ga vozil se mi ni zdel nekak hudo mocan - sej stegne, sam kaj pa vem, me ni impresioniralo...

Sam ti pospeski so dosegljivi - 5sec pa to - to moras kr orenk sklopko pa gume skurt.

Bolj me impresionira kako je RX7 boljsi v handlingu in oprijemu.

Sta pa oba vrhunska avta in ce bi lahko izbiral bi vzel NSXa.


---------------------
'93 CRX VTi
'93 RX7
Uporabniški avatar
cruiser
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2001 18:33
Kraj: Tuningland

OdgovorNapisal/-a senna » 09 jan 2003 22:03

"(Dušan [Tomlje] ga je imel v Novem mestu - rdecga ga je dubu za nagrado k je zmagal 24h LeMans)"


Misliš na Matjaž-a Tomljet-a!Zmagal na 24-ih urah Le Mans-a???Nikoli!!!

L.P.

CIVIC HB, EK4 VTi, 96'
Uporabniški avatar
senna
Uporabnik
 
Pridružen: 05 mar 2001 22:03
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a petronas » 09 jan 2003 22:20

pospesek je za 3.0 zmeraj bil 5.3, odvisno tudi od bencina, kravjaki imajo slab bencin, to toliko ne vpliva na turbino, pri NA motorju se cuti, na japonskem imajo posebej pripravljen bencin za supersportnike in sicer 102 oktanski.

Handling je subjektiven, dirke so bile zanimive, NSX je zmeraj mocno povedel, nato pa so ga izdale gume, tudi to so odpravili z modelom 2002.

All NSX models in the past suffers from being under-tired. In the case of the hot NSX-R and Type-S versions, this is especially obvious and in the 5-lap Tsukuba battles, the tyres starts to give up very early in the battle allowing the best of the latest generations of the NSX's competitors the Mazda RX-7 and the Mitsubishi Lancer Evolution-7 to consistently beat the NSX in most of the recent battles.

The new revised 2002 NSX Type-S has large 255/40ZR17 tyres in the rear and 215/40ZR17 tyres in the front. However other than this and the face-lift, the rest of the car remains basically the same.

This segment is capped off with the famous 5-laps Tsukuba battle amongst the cars above plus with the competition represented by the Mazda RX-7 Type-R Barthurst R and the Mitsubishi Lancer Evolution 7 GSR. With proper tyres, the new NSX Type-S takes on the 5-laps battle with superb confidence !
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54


Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


cron