se pa strinjam ze z zgoraj omenjenim postim, tudi jaz veliko rajsi pogledam za vsako hondico (sploh ce vtec poci)
pa brez zamire pobi
lepo nedeljo se naprej....
Moderator: Blue Angels
No vsekakor drži dejstvo,da so vsi hitri sportni avtomobili gnani zadaj in nikakor si ne morem predstavljati kako bi zgledal nek dirkalnik ki bi imel pogon spredaj,sprednji pogon ima prednost le pri zelo kratkih ovinkih ponavadi primeren za laike ki so pri tem tudi v izrednih vremenskih razmerah varni nikakor pa taksen avto ne mora biti hiter na neki odprti progi,mislim pa na sportna vozila ki imajo 300 in vec konj.JB je napisal/-a:Ja Eddy, dobr si to napisu.Vedno več vemo.
Sem pa že nekaj našel, in ta e30 je bil res zakon v 80´ih...legenda.
Za dirkanje bi pa rekel, da zadnji pogon ni nujno zmagovita zadeva.V smisli če imaš zadnji pogon, da sedaj je pa to to.
Tudi Civic lahko naredi 500k km in Omega 700k km.Odvisno kje se voziš in kako.
TIN je napisal/-a:No vsekakor drži dejstvo,da so vsi hitri sportni avtomobili gnani zadaj in nikakor si ne morem predstavljati kako bi zgledal nek dirkalnik ki bi imel pogon spredaj,sprednji pogon ima prednost le pri zelo kratkih ovinkih ponavadi primeren za laike ki so pri tem tudi v izrednih vremenskih razmerah varni nikakor pa taksen avto ne mora biti hiter na neki odprti progi,mislim pa na sportna vozila ki imajo 300 in vec konj.JB je napisal/-a:Ja Eddy, dobr si to napisu.Vedno več vemo.
Sem pa že nekaj našel, in ta e30 je bil res zakon v 80´ih...legenda.
Za dirkanje bi pa rekel, da zadnji pogon ni nujno zmagovita zadeva.V smisli če imaš zadnji pogon, da sedaj je pa to to.
Tudi Civic lahko naredi 500k km in Omega 700k km.Odvisno kje se voziš in kako.
Saj pa imajo tudi vsi najhitrejsi avti na svetu po vecini pogon zadaj in redko tudi 4kolesni pogon nikakor pa ne spredaj.A si lahk kdo predstavlja NSX z prednjim pogonom?
Meni osebno se je prav muka vozit z avtom ki ima pogon spredaj sploh ce nima zapore.
Se strinjam!bozic je napisal/-a:Sej to je vse res da je zadnji pogon hitrejši itd...fizika pač.
Ampak ne štekam pa kako se nebi mogu vozt z avtomobilom brez špere, pa sej cesta le ni dirkališče, js si te ne predstavlam kako se vozš potem po mestu. A na Grobnik in ostala dirkališča hodiš kej, da izkoristiš vse te silne konje in prednosti e30![]()
Ker men se zdi da bi ti bl rabu kak 4x4 turbo za straight line racing
Kar se pa kilometraže tiče je pa tako, m3 e36 lahko zdrži 300k kilometrov LukaMarko-tu, ker zamenja preventivno vse potrebne kompononente od ojničnih ležajov in črpalk, tesnil itd...Povprečna e39 M5 pa 350k kilometrov ne bo vidla nikjer, ker je preveč občutljiv motor, za vaške nastopače, ki bi tišali gas, na servis ga pa pelejo kadar na cesti ostanejo...drugače je super stroj, ampak zahteva super vzdrževanje če pride ornk servis (LMM, inspekcion2, diski ploščice in ostala kramarija) 5.000 eur pol vemo kje smo...povprečn vti pa stane 4.000 eur![]()
strojev je velik, važno je samo kako globok je žep
cazanova je napisal/-a:men se zdi da je to bl drift challenge kot pa rally,..
Eddy je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=58ShlIgm2Bw
Tale posnetek je legendaren.
RWD bi moral biti zakonsko obvezen za rally. Takoj vidiš kdo ima jajca in je dec![]()
tuning_man je napisal/-a:Pred M3 pa je bil Ford. S svojim 16V motorjem. Vcasih so imeli Escorti zadnji pogon in bili povsem brez konkurence.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Escort_(Europe)#Rallying
Colin McRae - Escort Mk2
http://www.youtube.com/watch?v=m1E-5_se44A
Se en zelo hiter stroj.
http://www.youtube.com/watch?v=d01VBR5nKPw
KING Alexzander The GREAT je napisal/-a:Potem si pa ogledam se tega norca in je to to![]()
Sori za OT
http://www.youtube.com/watch?v=7zYZ_zIt ... re=related
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost