TIN je napisal/-a:ps lep dizlček......vedno več vas opušča japonske gajbice......sej na bmwslo je že skor več hondašev kot ostalega.....hehehhe....
Uf kolk si ponosen. Spet.
BTW... dolg si rabil, da pristaviš svoj nesmiseln komentar.
Moderator: Blue Angels
TIN je napisal/-a:ps lep dizlček......vedno več vas opušča japonske gajbice......sej na bmwslo je že skor več hondašev kot ostalega.....hehehhe....
G-4S je napisal/-a:TIN je napisal/-a:ps lep dizlček......vedno več vas opušča japonske gajbice......sej na bmwslo je že skor več hondašev kot ostalega.....hehehhe....
Uf kolk si ponosen. Spet.Zdaj pa še enkrat preberi zadnji stavek prvega posta.
![]()
BTW... dolg si rabil, da pristaviš svoj nesmiseln komentar.
R type je napisal/-a:Pač BMW gre veliko ljudem tule močno na organ
tejkoc je napisal/-a:
kako to mislis, da prodaja se drugje?o civicu sploh ne razmisljam, integre si pa res ze vedno zelim, sam cene so pac na zalost zasoljene, sej v bemfi se res pelem kot gospod, pogresam pa tisti obcutek ko cutis cesto, pridejo zdej se druge fedre, potem upam, da bo volan malo bolj odzivn..
tejkoc je napisal/-a:je kr trd ja proti kakemu audijo, moti me sam to, da je volan tako zelo slabo odziven.. z 18'' felnami se res noro drzi ceste, z 15'' zimskimi pa bistveno majn, pac pri dezju je pa vseeno za pazit..
TIN je napisal/-a:
ps lep dizlček......vedno več vas opušča japonske gajbice......sej na bmwslo je že skor več hondašev kot ostalega.....hehehhe....
aja drgač pa pjebi ni ga čez hondo..![]()
lp.Tin
G-4S je napisal/-a:TIN je napisal/-a:ps lep dizlček......vedno več vas opušča japonske gajbice......sej na bmwslo je že skor več hondašev kot ostalega.....hehehhe....
Uf kolk si ponosen. Spet.Zdaj pa še enkrat preberi zadnji stavek prvega posta.
![]()
BTW... dolg si rabil, da pristaviš svoj nesmiseln komentar.
tejkoc je napisal/-a:pr0nhehe, če misliš, da se tvoj bingec drzi ceste k pri 110 kilometrih na uro sekas ovinke, da zvozis, pol se bos moral res mal predramit![]()
me zanima ce gres ti z enim stock civicom 180 tudi skozi kaksen ovinek.. sem imel ze sam dve hondi, prelude 4.gen je bila res dobro vodljiva, civic esi 5.gen z eibachi se pa niti priblizno ni drzal tolk, nocem se kregat in primerjat, vsak vozi kar zeli, kar mu odgovarja in za kaksne namene potrebuje avto, sam pron ti si pa res visek, odlicen primerek zadrtega slovenca, ki ne sprejme nicesar kar je drugacno od njega, ali tega kar on ima, lp
pr0n je napisal/-a:Lahko ga obuješ v 26 col platišča in 10cm nižje fedre, pa boš še vedno samo mislu, da ima zdej full boljšo lego, vozil se pa ne boš nič hitreje, odziva in stika voznika s cesto pa tud nikoli ne boš popravil. Oziroma... tele pEEEtice ne bodo nikoli drivers car, čeprav BMW fahrerji radi razlagajo kako drivers car so BMW-ji.
R type je napisal/-a:tejkoc je napisal/-a:pr0nhehe, če misliš, da se tvoj bingec drzi ceste k pri 110 kilometrih na uro sekas ovinke, da zvozis, pol se bos moral res mal predramit![]()
me zanima ce gres ti z enim stock civicom 180 tudi skozi kaksen ovinek.. sem imel ze sam dve hondi, prelude 4.gen je bila res dobro vodljiva, civic esi 5.gen z eibachi se pa niti priblizno ni drzal tolk, nocem se kregat in primerjat, vsak vozi kar zeli, kar mu odgovarja in za kaksne namene potrebuje avto, sam pron ti si pa res visek, odlicen primerek zadrtega slovenca, ki ne sprejme nicesar kar je drugacno od njega, ali tega kar on ima, lp
No no, pron je mel že kaj drugega, tudi e36 M3 in e46 M3 ... tak da ne rini v kakce...
LP
tejkoc je napisal/-a:
vzamem nazaj dolocene besede, sam me pa razp**** ker ne moremo pogovora obdrzat na dolocenem nivoju, kot normalni ljudje, lepo sem pa napisal, da mi je ta bmw daily car, in od tega ''druzinskega avta'' se pac ne more pricakovat neke sportnosti, dinamicnosti, pa se dizel je, zaradi mene se lahko ta tema zaklene, ker zal nismo mogli obdrzat pogovora na nekem nivoju, lp
tejkoc je napisal/-a:pr0nhehe, če misliš, da se tvoj bingec drzi ceste k pri 110 kilometrih na uro sekas ovinke, da zvozis, pol se bos moral res mal predramit![]()
me zanima ce gres ti z enim stock civicom 180 tudi skozi kaksen ovinek.. sem imel ze sam dve hondi, prelude 4.gen je bila res dobro vodljiva, civic esi 5.gen z eibachi se pa niti priblizno ni drzal tolk, nocem se kregat in primerjat, vsak vozi kar zeli, kar mu odgovarja in za kaksne namene potrebuje avto, sam pron ti si pa res visek, odlicen primerek zadrtega slovenca, ki ne sprejme nicesar kar je drugacno od njega, ali tega kar on ima, lp
R type je napisal/-a:Kaj je drivers car določajo voznikove preference. To ne pomeni nujno, da moraš v nalivu na potplatih čutit vsako kaplco z podna avta, imet muziko na glas da glava boli. Ne pomeni nujno da moraš vozit z preveč pokrčenimi koleni ali preveč setgnjenimi nogami (Honda S2000 zame), z glavo v stropu (Prelude) .. etc.
Drivers car je tisto kar izpolnjuje želje voznika. e39 M5 bi to zame bil, če bi imel dovolj globok žep za njegove muhe in napake. Pa ga nimam. S2000 bi tudi lahko bila, če ne bi not sedel ko škvorcl. Mustang GT 500 bi bil če bi imel keš za njega, prav tako Challenger SRT 8 ... pa nimam perja. Ne rabi bit 800 kg carvig weapon da je drivers car. Vse kar mora bit je: posebnež ki poganja andrenalin vozniku. Minusi in plusi ter osebna preferenca.
Zame, da bi zjutraj šel od doma in obrnil ključ osmaka z recimo 7,4 litra, tako da cel avto razmeče ko se zdrami v življenje ... uhhhh milina ... bi bil takoj, in v službo bi tudi prišel
, pa tudi če se v gužvi počasi rolam, za velikim volanom, v ogromnih zicih, z patetično armaturno ploščo, z dobrim audio sistemom mimo katerega seka v ozdaju osmak ... phoaaa. Čez fogle bi bil vse drugo kot hiter, ampak kljub temu na pol usran in se režal ko počen maček. Ne mi rečt, da to po definiciji ni drivers car. Zate ne, zame pa defnitivno ja.
![]()
LP
TOURER je napisal/-a:Pa gre to po cesti,ker je slikano nekje v avtomehanični delavnici, kolk vas je blo da ste ga lahko porinli iz delavnice ?
pr0n je napisal/-a:
O_O čak čak... Majstr nam razloži kako on pogreša boljši občutek na volanu in v vožnji, odzivnost, stik s cesto ter dinamiko, boljšo lego itd. In moja replika je bila točno na njegovo ugibanje o nižjih fedrih in kako bo potem problem rešen. Nihče pa ni govoril o definiciji drivers car ampak je bila uporabljena beseda glede na njegove želje, da se avto bolj približa vozniku oz. povezavi z voznikom. V tem primeru, da se bo avto bolj približal tistemu za kar misli, da mu je ustrezalo pri Hondi. In pa replika je hkrati letela na to, da BMW fahrerji radi opominjajo kako drivers car oziroma kako dinamično-športno in hkrati udobno se počutijo in peljejo v svojih pEEEticah.
In še enkrat. PEEEtica z večjimi bicikli in drugimi fedri se ne bo nič hitreje peljala in nič bolj dinamično.
TOURER je napisal/-a:Pa gre to po cesti,ker je slikano nekje v avtomehanični delavnici, kolk vas je blo da ste ga lahko porinli iz delavnice ?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost