rossifumi je napisal/-a:Osebno bi v HH clasi vzel LINK, brez debate.
Se strinjam.
LP
Moderator: Blue Angels
CupraR je napisal/-a:G-4S je napisal/-a:OK, tole za pospeševanje ti kar verjemem, na ovinkih sem pa 100%, da ga ITR nese, ker tale megane je kar "nose heavy"
P. soory samo 10 let razlike v razvoju tudi naredi svoje, pa čeprav je samo francoz.
Sicer pa cajti na pistah povedo svoje, tut men gre na k. da je že prejšni Megan marsikej scat pelal na pistah![]()
G-4S je napisal/-a:Pa želim rezultate o sami legi. Ne zanimajo me testni krogi, ker je jasno, da bo avto 20-30% močnejšim motorjem in prav tako odlično lego naredil boljši čas
G-4S je napisal/-a:Pa da malo zafilozofiramo: predstavljaj si ITR z 230HP in vsega boga elektronike vs. Megan RS
Vrtelo Leteloje napisal/-a:se strinjam
G-4S je napisal/-a:Jaz si ničesar ne zamišljam. Rabim dokaz, ne obljube![]()
![]()
Da je avto "nose heavy" je letelo na primerjavo z ITR, za katero je znano, da je eden izmed najbolj uravnoteženih avtomobilov. Nisem pa rekel, da ima 20% slabšo lego, medtem ko 20-30% večjo moč đabe izračunaš![]()
Pa še ena stvar je. ITR ima brez električnih pomagal odlično lego. Razvoj pa gre seveda naprej predvsem v smislu elektronike.
Pa da malo zafilozofiramo: predstavljaj si ITR z 230HP in vsega boga elektronike vs. Megan RS
SHOOT je napisal/-a:Pa Megan ima 3 stage ESP (vklopljen, race in izklopljen), kot dodatno opremo pa lahko naročiš še telemetrijo "v živo". Aja pa še to, cup podvozje in vse ostalo lahko naročiš tut pri tisti, bol bogati verziji. Če si pa hardcore, tko kot večina nas tukaj, pa vzameš pravi cup dirkalnik. Nesporno je v HH razredu megan best buy glede na ceno in zmogljivosti. Za vse tiste pa, ki vam polžek povzroča slabo voljo, razvoj gre naprej, N/A HH je bore malo...nevem sicer, kako lahko primerjate 10 let staro integro in novodobni proizvod, to pač ne gre. V tistih časih je bila integra best buy, dandanes pa pač honda ne more ponuditi nič, kar bi se lahko primerjalo z ostalimi HH in športnimi kupeji. In vem, mojemu postu sledi linč, pač smo na honda forumu
R type je napisal/-a:G-4S je napisal/-a:Pa da malo zafilozofiramo: predstavljaj si ITR z 230HP in vsega boga elektronike vs. Megan RS
Kaj pa če bi božiček res obstajal?ITR ima 190 KM z tem lahko primerjaš.
R type je napisal/-a:Govoriš od 20% več moči. Tudi komot si lahko zračunaš kg na KM. Mislim da ima integra boljše razmerje teža moč. Od kej je torej logično da bo Megane hitrejši na krog zaradi večje moči?
Jaz nisem nikjer govoril da ima na testih boljše čase ker ne vem za čase, ki bi bili narejeni na isti stezi.
LP
G-4S je napisal/-a:R type je napisal/-a:G-4S je napisal/-a:Pa da malo zafilozofiramo: predstavljaj si ITR z 230HP in vsega boga elektronike vs. Megan RS
Kaj pa če bi božiček res obstajal?ITR ima 190 KM z tem lahko primerjaš.
Ja valda, a res?Pa božiček ne obstaja?
Jejhata
Thnx stari za revolucionarno razsvetljenje
![]()
Pointa pa vseeno nisi dojel, ali pač?
![]()
G-4S je napisal/-a:R type je napisal/-a:Govoriš od 20% več moči. Tudi komot si lahko zračunaš kg na KM. Mislim da ima integra boljše razmerje teža moč. Od kej je torej logično da bo Megane hitrejši na krog zaradi večje moči?
Jaz nisem nikjer govoril da ima na testih boljše čase ker ne vem za čase, ki bi bili narejeni na isti stezi.
LP
O katerem avtu se sploh pogovarjamo? Megan RS, Megane CUP, novi Megane RS, novi Megane CUP, Megane R26, Megane F1, Megane RS III stage elektronika, Megnane STIG edition, Megane LOL RS, ...Ali so pač vsi DOKAZANO hitrejši čez fogle?
ITR ima 1200kg, da boš lažje katerega od zgoraj naštetih izbral
petronas je napisal/-a:Vsi ti avti so super, samo nato se gredo malo zdivjat na grobnik pa pokajo lamele na sklopki (megane), razpadajo/pokajo cuplerji in cevi po motorju(Focus). Been there, seen that.
Vsi se bodo morali naucit kako naredit avto ki bo dejansko pripravljen za maltretiranje kot je to Honda
R type je napisal/-a:Torej ti se še nisi odločil kateri megane primerjaš?![]()
Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost