Ne pozabit', da ima kupec dva statuta, ki ju lahko izbere (enga), ko gre za skrito napako na tehničnem blagu:
- garancija (slednje prodajalec uveljavlja napram proizvajalcu);
- t.im. jamčevanje (prodajalec jamči kupcu brezhibno delovanje - zavedat' s je treba, da imajo trgovci v povprečju zelo dobre marže 30-40% - iz njih bi se naj krili slednji stroški).
Jamčevanje obsega - kupec izbira med slednjimi možnostmi (v primeru skrite napake izdelka):
- blago da v popravilo;
- blago se zamenja z istim brezhibnim;
- blago se zamenja z enakim (po lastnostih);
- blago vrne in zahteva denar nazaj.
Pri vsem tem ima v premeru obeh statutov kupec pravico zahtevati denarno nadomestilo za stroške trabnsporta in v primeru nastanka drugis stroškov zaradi napake na dotičnem blagu tudi povračilo slednjih.
Garancija ima enak redosled kot opisano zgoraj za jamčevanje, razlika je v tem, da se te aktivnosti sledijo od prve do zadnje alineje (če proizvajalec ne more ustreči prvi mora drugi, če ne drugi, tretji itd.).
Mat'r sem sem se razpisal.

Kdor ima materialno moč, ima duhovno moč, in vsaka umetnost je podvržena politični manipulaciji, razen tiste, ki govori z jezikom te iste manipulacije.
NSK