facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

CITROEN-PREVERJENO!

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a RR » 30 mar 2007 14:44

Tule se povsem strinjam z G-4S-om....ko je potrebno prodat, lahko vsak pametuje in hvali, ko pride do problema pa nihče kriv..
Moje mnenje, prodajalec, ki je prodal vozilo, bi moral reševati problem oz. reklamacijo vozila z kupcem osebno in le-temu poročati o rešitvi in nadaljnem postopku.
Uporabniški avatar
RR
Uporabnik
 
Pridružen: 08 okt 2004 14:57

DEJCH

OdgovorNapisal/-a Anze von Schenk » 30 mar 2007 14:45

Dejch!!!!
Sam delam v distribuciji HP-ja, mama dela v distribuciji Porsche-ja, fotr dela v distribucija Fujitsu simensa tko, da mal poznam situacijo. Moja stranka torej prodajalec končnemu kupcu mora prevzeti določeno odgovornost in včasih tudi marsikaj požrt ob zjebanih izdelkih. Vem, da je to jeba ampak nimaš kej tko pač je. Ko se stranka pač zdere in se potem malo umiri začneš pa reševat problem. Enosavno se obrneš na distributerja, mu vse vrneš dobiš novo robo in to je to. Distributer mora zamenjat robo tko je po zakonu dobi pa itak novo robo. BMW in CITROEN oz. prodajalci tega koncerna pa tega nista nardila. In tuki je problem, oz. se pojavi vprašanje zakaj tega nista nardila. Po vsej verjetnosti sta bila avta že kupljena zjebana in prodana naprej kot kao cela. Ne bi bilo ne prvič in ne zadnjič.Sam sm že več al man kravatar in verjemi, da stvari niso rožnate. Ti imaš problem s končno stranko, ki je pač živčna, jest pa s firmami, ki se nič ne razburjajo. Lepo se mi pršetka z odvetnikom pol se lahk pa sam ****. Kar hočm povedat je to, da ne tvoje in ne moje delo ni enostavno. Se strinjam, da se pri vseh firmah najde kšna zjebana serija artiklov, sej to je dejstvo. Fora je v tem, kako ta firma to reši!
Če pa mislš napadat stranko, ki ti bo ***** potem si si pa žal izbral napačen poklic.
God once drove the F1, his name was Ayrton Senna!
Lupus pilum mutat, non mentem. -- "Volk dlako menja, narave nikoli."

Renault 5 75KM
Honda Civic 1.5 ILS Sedan 1993 105KM
Honda Civic 1.6 ESi HB 1993 125KM
Honda Civic 1.6 VTi HB 1999 160KM
Uporabniški avatar
Anze von Schenk
Uporabnik
 
Pridružen: 09 jul 2006 15:04
Kraj: Borovnica

OdgovorNapisal/-a G-4S » 30 mar 2007 14:54

RR je napisal/-a:ko pride do problema pa nihče kriv..


To je nov slovenski trend oz. nacionalni šport. Prelaganje odgovornosti eden na drugega. Že sam če pogledamo kakšna Trenja, je človeku vse jasno, na čem se "gradi" slovenski sistem :roll:
Uporabniški avatar
G-4S
Fotr Admin
 
Pridružen: 22 apr 2002 17:27
Kraj: Republika Banana

OdgovorNapisal/-a Dejch » 30 mar 2007 16:01

Mah sem seveda napisu, ce bo stranka nasilna bom pa tud jz. Jz nobenga ne zmerjam ne nc in tud stranke se morjo znat obnašat kot prvo in to nima nobene veze z izbiranjem poklica, ampak enostavno civiliziranost. Nobenga nism zalu, udaru pa se mn. Sem tud sam stranka (no shit), pa ce so kaksni problemi s kaksno stvarjo definitivno ne pridm je**t matr prodajalcu, ker enostavno clovk sm proda, ce pa poslovodnja ali komercialst nocjo rest problema so pa oni krivi in ne prodajalc. Mesate pojme.

Kle se pogovarjamo o vecjih firmah, ti G4-S pa govoris kot da bi kupu rabljeno stvar in potem mel opravicen razlog njemu je**t *****.

Delam v big bangu in samo primer. Prodajamo računalnike, ki niso naše izdalave in ga samo prodajamo, smo posredniki v bistvu. Ce njemu ta komp crkne, jz nism nc kriv, ker tega jz enostavno ne vem in tud nism odgovorn, ampak firma katera izdeluje in daje garancijo za izdelk. In tko da pride potem ta stranka pac do mene, in mi **** matr in vse zivo je debilno. Nej folk ze mal uporablja svoj mozak.
Uporabniški avatar
Dejch
Uporabnik
 
Pridružen: 05 jun 2004 14:17
Kraj: SuckMyDick@yourhouse.com

OdgovorNapisal/-a petronas » 30 mar 2007 20:20

Eno je naq-urcavanje med prodajalcem in kupcem, drugo pa je dejanski problem ki ga je treba razresit.

In problem je v tem da se nekatere firme tako upirajo menjavi delov, popravilom ali pa celo celotnega sistema/avta/aparata.

Prakticno tovarna krije z kapljico v morju vse te napake, oz spake ki pridejo cez proizvodnji trak. Ampak nasi uvozniki, servisi in podobna gamad se upira na vse mogoce nacine da ja nebi kaj popravili kar sploh oni ne placajo.

Decko je upravicen do novega avta in pika.

Sicer pa pac drugic naj kupi japonca pa bo :-)
---===::: You’re a very good driver, except for the fact that you drive like shit! :::===---
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a Boby » 30 mar 2007 21:29

petronas je napisal/-a:Sicer pa pac drugic naj kupi japonca pa bo :-)


Ja in to Toyoto pa ma mir 30 let :D
Uporabniški avatar
Boby
Uporabnik
 
Pridružen: 14 apr 2005 23:39

OdgovorNapisal/-a bato » 30 mar 2007 21:53


Prakticno tovarna krije z kapljico v morju vse te napake, oz spake ki pridejo cez proizvodnji trak. Ampak nasi uvozniki, servisi in podobna gamad se upira na vse mogoce nacine da ja nebi kaj popravili kar sploh oni ne placajo.



Za vsako Poslovno Enoto matično podjetje nameni določena garancijska sredstva, če so v določenem obdobju(1 leto) prekoračena, se PE vzame pod drobnogled, če niso prekoračena se PE nagradi; simpl as that.

Da se ne bote toliko čudili, zakaj imajo na uradnih servisih tak odpor karkoli zamenjat v garancijskem roku, če jim pa itak matično podjetje vse plača.

Ah ja, I love kapital*uckingizm :arrow:
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

OdgovorNapisal/-a bato » 30 mar 2007 22:00

Kar se pa tiče nacionalnosti proizvajalcev, se mi kr smeji, kolk znancev in kolegov je, ko so enkrat šli na japonca, ostalo na japoncih. Dva še vedno(po cca 1/2 leta) prodajata V40 in Scenic 1.9TD, en se vozi z novo Corolo, drugi pa z Avensisom. Ko jih vprašam, kako je z avtom, je ponavadi odgovor, :D tankam pa brisalce sm zamenju :D

Žalostne so te evropske znamke, se mi zdi, da Japonci veliko bolj cenijo svoje kupce oz. jih vsaj nimajo za retardirane idiote, ki skup padejo, sam da je dost gumbkov v avtu.
Škoda k obstaja carina, ki "izenačuje" nekvalitetne in drage s kvalitetnimi in dostopnimi.
P.S.: Mislm da je bilo sredi 80-ih, koje Hitachi v ZDA pripeljal bager, ki je bil z dajatvami(nekje 50% nabavne cene) vred za 40% cenejši od Caterpillar-ja :lol: , seveda so potem prepovedali uvoz.
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

OdgovorNapisal/-a kocba » 31 mar 2007 18:50

Dejch je napisal/-a:Jz nobenga ne zmerjam ne nc in tud stranke se morjo znat obnašat kot prvo in to nima nobene veze z izbiranjem poklica, ampak enostavno civiliziranost.


Stranka se lahko pi*di koliko se hoče, pa prodajalec mora biti vljuden. Žal, tako pač je. In ja, prodajalec ni nič kriv za napake izdelkov, mora pa ostati profesionalec (beri: ohraniti trezno glavo).

Edit: Namesto mora=sme. Da ne bo zamere.
Kdor ima materialno moč, ima duhovno moč, in vsaka umetnost je podvržena politični manipulaciji, razen tiste, ki govori z jezikom te iste manipulacije.
NSK
Uporabniški avatar
kocba
Uporabnik
 
Pridružen: 28 jun 2006 18:45
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a Soichiro » 31 mar 2007 19:30

Dejch je napisal/-a:Mah sem seveda napisu, ce bo stranka nasilna bom pa tud jz. Jz nobenga ne zmerjam ne nc in tud stranke se morjo znat obnašat kot prvo in to nima nobene veze z izbiranjem poklica, ampak enostavno civiliziranost. Nobenga nism zalu, udaru pa se mn. Sem tud sam stranka (no shit), pa ce so kaksni problemi s kaksno stvarjo definitivno ne pridm je**t matr prodajalcu, ker enostavno clovk sm proda, ce pa poslovodnja ali komercialst nocjo rest problema so pa oni krivi in ne prodajalc. Mesate pojme.

Kle se pogovarjamo o vecjih firmah, ti G4-S pa govoris kot da bi kupu rabljeno stvar in potem mel opravicen razlog njemu je**t *****.

Delam v big bangu in samo primer. Prodajamo računalnike, ki niso naše izdalave in ga samo prodajamo, smo posredniki v bistvu. Ce njemu ta komp crkne, jz nism nc kriv, ker tega jz enostavno ne vem in tud nism odgovorn, ampak firma katera izdeluje in daje garancijo za izdelk. In tko da pride potem ta stranka pac do mene, in mi **** matr in vse zivo je debilno. Nej folk ze mal uporablja svoj mozak.


Imas zgresene pojme. Ti kot prodajalec si dolzan poskrbet za servisiranje izdelka v garanciji al si ga izdelal ali ne (torej uredi kar moras, da dobim nazaj popravljen ali zamenjan izdelek, medtem mi pa poskrbi se za nadomestek ;) ), v to te obvezuje "tvoj podpis" na racunu. Jasno, da ni lepo prenasat kake tecne stranke, ki nima nikakrsnega odnosa ampak ne se izmikat odgovornosti.
LP
Uporabniški avatar
Soichiro
Uporabnik
 
Pridružen: 09 nov 2001 11:44
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Soichiro » 31 mar 2007 19:36

Boby je napisal/-a:
petronas je napisal/-a:Sicer pa pac drugic naj kupi japonca pa bo :-)


Ja in to Toyoto pa ma mir 30 let :D


:lol:

Se mi res ne da povedat kaj vse je slo k vragu, ampak ok vse menjano brezplacno - tudi cez 100.000 km.
LP
Uporabniški avatar
Soichiro
Uporabnik
 
Pridružen: 09 nov 2001 11:44
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Dejch » 01 apr 2007 11:51

Soichiro je napisal/-a:
Dejch je napisal/-a:Mah sem seveda napisu, ce bo stranka nasilna bom pa tud jz. Jz nobenga ne zmerjam ne nc in tud stranke se morjo znat obnašat kot prvo in to nima nobene veze z izbiranjem poklica, ampak enostavno civiliziranost. Nobenga nism zalu, udaru pa se mn. Sem tud sam stranka (no shit), pa ce so kaksni problemi s kaksno stvarjo definitivno ne pridm je**t matr prodajalcu, ker enostavno clovk sm proda, ce pa poslovodnja ali komercialst nocjo rest problema so pa oni krivi in ne prodajalc. Mesate pojme.

Kle se pogovarjamo o vecjih firmah, ti G4-S pa govoris kot da bi kupu rabljeno stvar in potem mel opravicen razlog njemu je**t *****.

Delam v big bangu in samo primer. Prodajamo računalnike, ki niso naše izdalave in ga samo prodajamo, smo posredniki v bistvu. Ce njemu ta komp crkne, jz nism nc kriv, ker tega jz enostavno ne vem in tud nism odgovorn, ampak firma katera izdeluje in daje garancijo za izdelk. In tko da pride potem ta stranka pac do mene, in mi **** matr in vse zivo je debilno. Nej folk ze mal uporablja svoj mozak.


Imas zgresene pojme. Ti kot prodajalec si dolzan poskrbet za servisiranje izdelka v garanciji al si ga izdelal ali ne (torej uredi kar moras, da dobim nazaj popravljen ali zamenjan izdelek, medtem mi pa poskrbi se za nadomestek ;) ), v to te obvezuje "tvoj podpis" na racunu. Jasno, da ni lepo prenasat kake tecne stranke, ki nima nikakrsnega odnosa ampak ne se izmikat odgovornosti.


Ja men je to cist jasno, sam k ti stranka prakticno vrze stvar prakticno v glavo in da morm JZ popravt. :) Jz lahko samo na servis poslm, popravlat pa ne smem ker je nalepka cez, ceprav bi znal. Vse se da zment, sam stranka more tud met en spostljiv odnos in to je to.
Uporabniški avatar
Dejch
Uporabnik
 
Pridružen: 05 jun 2004 14:17
Kraj: SuckMyDick@yourhouse.com

OdgovorNapisal/-a kocba » 01 apr 2007 12:21

Ne pozabit', da ima kupec dva statuta, ki ju lahko izbere (enga), ko gre za skrito napako na tehničnem blagu:

- garancija (slednje prodajalec uveljavlja napram proizvajalcu);

- t.im. jamčevanje (prodajalec jamči kupcu brezhibno delovanje - zavedat' s je treba, da imajo trgovci v povprečju zelo dobre marže 30-40% - iz njih bi se naj krili slednji stroški).

Jamčevanje obsega - kupec izbira med slednjimi možnostmi (v primeru skrite napake izdelka):

- blago da v popravilo;

- blago se zamenja z istim brezhibnim;

- blago se zamenja z enakim (po lastnostih);

- blago vrne in zahteva denar nazaj.

Pri vsem tem ima v premeru obeh statutov kupec pravico zahtevati denarno nadomestilo za stroške trabnsporta in v primeru nastanka drugis stroškov zaradi napake na dotičnem blagu tudi povračilo slednjih.

Garancija ima enak redosled kot opisano zgoraj za jamčevanje, razlika je v tem, da se te aktivnosti sledijo od prve do zadnje alineje (če proizvajalec ne more ustreči prvi mora drugi, če ne drugi, tretji itd.).

Mat'r sem sem se razpisal. :P
Kdor ima materialno moč, ima duhovno moč, in vsaka umetnost je podvržena politični manipulaciji, razen tiste, ki govori z jezikom te iste manipulacije.
NSK
Uporabniški avatar
kocba
Uporabnik
 
Pridružen: 28 jun 2006 18:45
Kraj: Lenart

Prejšnja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost