facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

kompresor ladija AMG

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a petronas » 07 maj 2003 17:22

kratka analiza:

1.nekdo omeni 1000Nm navora pri extremno tezkem avtu.

2.Petronas napise da kljub gromozanski stevilki to ne pomeni kaj dosti.

3.Kot ponavadi se narod zbuni.

3.Petronas napise da lahko avto tudi z polovico toliksnega navora potegne bolje. In kot referenco nastavi P911 turbo, zadevo tudi natancneje referira.

4.Ljudje se ponovno zbunijo in zmerjajo, ter petronasa zelijo postaviti v obrambni polozaj, da bi oni napadali, petronas pa se branil. Zadeva se ne obnese.

5.Na koncu pride do sklepa, da porsche bolje potegne kljub manj navora.

6.In petronas se mora sprijazniti da MB manj potegne kljub 2x vec navora.


Diskusje so prav zanimive :-)
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a lukach » 07 maj 2003 17:29

Zanimajo me podatki v 5 prestavi od 80-120km/h, so kje kaksni testi...

97' CIVIC SEDAN VTI
Uporabniški avatar
lukach
Uporabnik
 
Pridružen: 15 nov 2002 00:51

OdgovorNapisal/-a petronas » 07 maj 2003 17:33

quote:


Kje pise, da za ta model ne obstaja rocni menjalnik???
Ti stalno tezis z neko teorijo, pa fizika tja pa fizika sem, je ni HONDE, k bi segla do pasu temu MBju, po udobju, prestizu in po moči...!Hocem povedat samo to, da je to avto, katerega si lahk prvosi kak 1% prebivalstva, pa da ima zmogljivosti kot se sika, seveda pa obstajajo se hitrejsi avti, tudi hitrejsi od 911 TURBO...

97' CIVIC SEDAN VTI


1. ko bos nasel ta avto z navadnim menjalnikom, me obvesti.

2. Sem kje omenjal kaksno Hondo? Ne mesaj pojmov. Zaradi navora sem dal referenco 911turbo in primerjal proznost. Prestiz je za tebe reakcija publike in pick pred kaficem, za mene zadovoljstvo in se marsikaj druga.

3. moj komentar je letel le na navor in na nic druga pri CL AMG. Pozam cloveka ki ima S63 AMG, prvi in edini v slo. toliko o tem kdo si privosci...
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a lukach » 07 maj 2003 17:41

Quick shift menjalnik ima...pa pustimo to..., nikamor se ne zatekam, ampak se zmeraj bom trdil svoje, pokazi mi teste od P911 TURBO v kolikih sek pospesi od 80-120 v 5 prestavi ter CL63, oz S63...ampak tezko je potem primerjati avto z rocnik in avtomatskim menjalnikom, potem primerjaj kasno supro avtomatik al pa kaj jest vem, vazno je samo to, da ima 1x manj navora...pa da te vidimo, potem ti dam prov, pa se po**jem na navor...

97' CIVIC SEDAN VTI
Uporabniški avatar
lukach
Uporabnik
 
Pridružen: 15 nov 2002 00:51

OdgovorNapisal/-a R type » 07 maj 2003 18:06

quote:
kratka analiza:

1.nekdo omeni 1000Nm navora pri extremno tezkem avtu.

2.Petronas napise da kljub gromozanski stevilki to ne pomeni kaj dosti.

3.Kot ponavadi se narod zbuni.

3.Petronas napise da lahko avto tudi z polovico toliksnega navora potegne bolje. In kot referenco nastavi P911 turbo, zadevo tudi natancneje referira.

4.Ljudje se ponovno zbunijo in zmerjajo, ter petronasa zelijo postaviti v obrambni polozaj, da bi oni napadali, petronas pa se branil. Zadeva se ne obnese.

5.Na koncu pride do sklepa, da porsche bolje potegne kljub manj navora.

6.In petronas se mora sprijazniti da MB manj potegne kljub 2x vec navora.


Diskusje so prav zanimive :-)





Hallo petronas kako si! Ti folk greni življenje a? Prav je tako!

1. 1000 Nm poganja kolk kg? 2500, 3000? Če vzamema 3000kg, bi to pol pomenilo recimo pri integri 350 Nm! OPROSTI ZAME JE TO EXTREM!

2. JA PA JA!

3. SEVEDA SE ZBUNI, KO PA PIŠEŠ GOR FORMULE IZ OSNOVNE ŠOLE! TEORIJA IN PRAKSA SE MALO RAZLIKUJETA!

3. Tu si se malo zmotil! Moralo bi pisat 4.!
Nič ti nisi natančno referiral! Ti si vedno najdeš en dirkalnik za primerjavo a?
Za avto v katerem se človek kraljevsko pelje ima fantastične zmogljivosti! Porsche je za dva in kreditno kartico v žep!

4. Seveda se obnese! Samo ti nisi opazil, da pišeš kar nekaj in z tem nič ne poveš!

5. Normalno! Lepo, da si prišel do tega sklepa! Če še enkrat prebereš poste boš videl, da si ti v bistvu prepričeval samega sebe! DRUGI TO ŽE VEJO!

6. LEPO! PRIDEN! PRIPOROČAM APAURIN!


LP

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a petronas » 07 maj 2003 18:08

ze prej postano:

SL AMG - 911 Turbo

Elasticity (4./5./6.)

80 - 100 Km/h 2,8 s / 3,8 s / - s ___________1,7 s / 2,4 s / 3,4 s
80 - 120 Km/h 5,4 s / 7,3 s / - s ___________3,5 s / 4,5 s / 6,1 s
80 - 160 Km/h 10,4 s / 14 s / - s ___________7,6 s / 9,2 s / 12,1 s
80 - 180 Km/h 13,1 s / 17,5 s / - s__________ 9,6 s / 11,7 s / 15,4 s
80 - 200 Km/h - s / - s / - s ______________12,3 s / 14,6 s / 18,9 s

SL AMG ima 1.9 tone, P911T pa 1.6 tone.


tehnicni podatki:
The most important figures in the overview:

. S 63 AMG* CL 63 AMG*
Displacement cm3 6258 6258
Bore x Stroke mm 84,5 x 93,0 84,5 x 93,0
Cylinders/Valves 12/3 12/3
Compression ratio 10,0 : 1 10,0 : 1
Power output kW/PS ((DIN))
at 1/min 326/444
5500 326/444
5500
Max. torque Nm
at 1/min 620
4400 620
4400
0–100 km/h ((062 mph)) s 5,5 5,7
Top speed km/h 250** ((155 mph)) 250** ((155 mph))
Fuel consumption l/100 km 14,1*** 14,1***
Fuel consumption mpg (US) 16.68 16.68
Fuel consumption mpg (UK) 20.04 20.04
Emissions class EU 3/D4 EU 3/D4

With S 63 AMG and CL 63 AMG Mercedes-AMG GmbH presents two luxurious twelve-cylinder top models, which in driving dynamics and power development set standards unknown until now. The newly developed V12-engine cares for a high-class drivetrain experiences, whose power-output and torque figures already impress on paper: The AMG high-tech twelve-cylinders derive a power output of 326 kW/444 PS as well as a maximum torque of 620 newton metres from 6258 cubic centimetres displacement.



The fascinating engine figures allow a top-line road performance: From zero to 100 km/h ((62 mph)) the Mercedes-Benz CL 63 AMG accelerates in only 5.5 seconds, the S 63 AMG passes this exercise in only 5.7 seconds. The top speed of both models is 250 km/h (electronically limited), on special customer's order both high-performance automobiles are available without top speed limitation.
Besides the impressive top figure of 620 newton metres at 4.000 revs/min above all convinces the torque development of the new AMG-V12 engine: Between 2.500 and 5.800 revs/min permanently more than 530 newton metres, that is 85 per cent of the torque peak, are available. The lush power offered enables acceleration processes on the level of pure-bred super sports cars as well as sovereign and relaxed gliding along in top gear. And even more: The solid engine characteristics fulfills the high customer demand in this car category for exquisite driving culture in best possible perfection. Mercedes-Benz S 63 AMG and CL 63 AMG celebrate their market premiere in autumn 2001.

navor je zmeraj bolj sumljiv.

AMGjev menjalnik pa je klassa med avtomatskimi menjalniki.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a R type » 07 maj 2003 18:12

Bom pa moral najti še kakšen drug vir podatkov! Ker jaz ameriškemu in britanskemu jajcanju nikoli nisem verjel!
Bomo vidli kaj bodo napisali Nemci, sta oba avta njihova tako, da ne bi izgovorov o rasizmu!

LP

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a Žele ga pele » 07 maj 2003 18:16

Tko ja, bravo, pridni ste. Kar še zabavajte strička Želeta.

Zelo sem zadovoljen, da enkrat jaz nisem direktno udeležen v spore.

Druga runda!



LP


-------------------------------------
Civic CRX 1.6i-16, 91
Uporabniški avatar
Žele ga pele
Uporabnik
 
Pridružen: 29 okt 2002 00:11
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a petronas » 07 maj 2003 18:17

quote:



Hallo petronas kako si! Ti folk greni življenje a? Prav je tako!

1. 1000 Nm poganja kolk kg? 2500, 3000? Če vzamema 3000kg, bi to pol pomenilo recimo pri integri 350 Nm! OPROSTI ZAME JE TO EXTREM!

2. JA PA JA!

3. SEVEDA SE ZBUNI, KO PA PIŠEŠ GOR FORMULE IZ OSNOVNE ŠOLE! TEORIJA IN PRAKSA SE MALO RAZLIKUJETA!

3. Tu si se malo zmotil! Moralo bi pisat 4.!
Nič ti nisi natančno referiral! Ti si vedno najdeš en dirkalnik za primerjavo a?
Za avto v katerem se človek kraljevsko pelje ima fantastične zmogljivosti! Porsche je za dva in kreditno kartico v žep!

4. Seveda se obnese! Samo ti nisi opazil, da pišeš kar nekaj in z tem nič ne poveš!

5. Normalno! Lepo, da si prišel do tega sklepa! Če še enkrat prebereš poste boš videl, da si ti v bistvu prepričeval samega sebe! DRUGI TO ŽE VEJO!

6. LEPO! PRIDEN! PRIPOROČAM APAURIN!


LP





dodatna pojasnila:

1. ravno to zelim povedat. 1000Nm (ce ga je sploh toliko) je glede na tezo ki jo zene, "malo"

3. praksa je posledica teorije. Formule to dokazujejo. Navor bo zmeraj navor, kotna hitrost zmeraj hitrost itd.

4. se enkrat ponavljam da sem dal 911 za referenco zaradi navora. Pac eden izmed avtov z manj navora (podobnimi karakteristikami) ki bolj potegne. Ali se v njem peljes sedec na fosnih ali foteljih me ne zanima. pomembno je kaj da avto od sebe. Koristno delo.

lp.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a petronas » 07 maj 2003 18:20

quote:
Bom pa moral najti še kakšen drug vir podatkov! Ker jaz ameriškemu in britanskemu jajcanju nikoli nisem verjel!
Bomo vidli kaj bodo napisali Nemci, sta oba avta njihova tako, da ne bi izgovorov o rasizmu!

LP

Accord 2.0 16V l.95




primerjava elasticnosti je vzeta iz testa Auto motor und sport. (nemska revija)
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a R type » 07 maj 2003 18:23

Popravek!

Če sem prav videl v tvojem copy pastu, AMG 1.9T! Se prav 526 Nm na eno tono!

A zdaj boš pa reke da to ni veliko?

Ne glede na izračune in krivulje, so izmerjeni pospeški in hitrosti v realnosti malo drugačni! Tudi izmerjene krivulje se vedno ne strinjajo z teorijo!

LP

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a R type » 07 maj 2003 18:25

quote:
quote:
Bom pa moral najti še kakšen drug vir podatkov! Ker jaz ameriškemu in britanskemu jajcanju nikoli nisem verjel!
Bomo vidli kaj bodo napisali Nemci, sta oba avta njihova tako, da ne bi izgovorov o rasizmu!

LP

Accord 2.0 16V l.95




primerjava elasticnosti je vzeta iz testa Auto motor und sport. (nemska revija)




Veliko boljše!

LP

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a andy » 07 maj 2003 18:28

Dejmo še!!!!!!!, super kometar striček Želko





ZELENI PODIVJANI MERJASEC
SEDAN 1.6 VTI 97
Uporabniški avatar
andy
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jan 2003 14:52
Kraj: Šnopsland

OdgovorNapisal/-a petronas » 07 maj 2003 18:30

SL AMG ima 800Nm

911 pa 400Nm

cca. 2 sekundi na vsako meritev. :-)

CL ima vec navora in je tudi krepko tezji. Ima 2 gromozanski turbini.

SL je kompresorski motor.


ko bo kdo zadel na lotu, se bomo pogovarjali :-)
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a A3Turbo4Life!!! » 07 maj 2003 21:26

Govora je o CL65 AMG, da ne bo kdo mešal:)
Njegova teža je 2130kg. Avto ima 1000Nm navora in 612KM. Najprej je imel 1200Nm navora, ampak so ga elektronsko omejili na 1000, ker menjalnik in podvazja nista bila kos takšnemu navoru. Mašina je biturbo. Vsi vemo da turbina dela svoje. 13 sec do 200km/h. Porsche Turbo pa ima 14,6 sec do 200km/h. SL55 AMG pa ima 13,8 sec do 200. Mislim, da za svojo težo motor kar dobro obvladuje avto.
Nekateri bodo seveda trdili drugače:)

Bye


---------------
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jul 2002 12:43
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a lukach » 07 maj 2003 23:17

quote:
Govora je o CL65 AMG, da ne bo kdo mešal:)
Njegova teža je 2130kg. Avto ima 1000Nm navora in 612KM. Najprej je imel 1200Nm navora, ampak so ga elektronsko omejili na 1000, ker menjalnik in podvazja nista bila kos takšnemu navoru. Mašina je biturbo. Vsi vemo da turbina dela svoje. 13 sec do 200km/h. Porsche Turbo pa ima 14,6 sec do 200km/h. SL55 AMG pa ima 13,8 sec do 200. Mislim, da za svojo težo motor kar dobro obvladuje avto.
Nekateri bodo seveda trdili drugače:)

Bye


---------------



No no, pa smo ze blize realnosti !!
Dragi moj prijatelj, najprej ti primerjaj dva avta z enako tezo, hvala bogu, da porsche pospesi bolje, ce je pa lazji za 530kg, ves koliko je to???Zelo dosti...
Druga stvar, da ne bos dvomil o navoru tega CL 63 AMG si preberi tole...

copy/paste iz mercedz-benez.com

The CL 65 AMG is powered by an AMG V12 biturbo engine whose output of 612 hp/450 kW and torque of 1000 Nm provide dynamic qualities which set new standards in this class.

To achieve these figures it was not only necessary to increase the displacement by 500 cc, but also to reconfigure all the major engine components in terms of dimensions and materials.

It was particularly necessary to optimise the gas cycle. The turbocharger turbines and compressors were modified to ensure a higher flow rate and the charge pressure was increased to 1.5 bar. Redesigned camshafts with a longer travel and optimised timing allow far less restriction of the intake air flow. The sum of all these measures results in a torque of 1200 Nm , though this has been electronically limited to 1000 Nm for practical purposes.

The high engine output and 1000 Nm of torque made it necessary to strengthen a number of the transmission components. These include newly developed torque converter vanes with a high-quality metallic coating and a more robustly dimensioned torque converter lockup clutch with modified shift logic. Other measures include more rigid drive shafts and larger wheel carriers.


97' CIVIC SEDAN VTI
Uporabniški avatar
lukach
Uporabnik
 
Pridružen: 15 nov 2002 00:51

OdgovorNapisal/-a petronas » 07 maj 2003 23:40

Pri AMGju so med drugim dodali extra kovane bate, ter ojnice iz titana (znano iz honde NSX) :-)


za tak 1.5 bar twinturbo je to zelo dobrodoslo.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a cruiser » 08 maj 2003 11:26

Nc bat, sam zgat



---------------------
'93 RX7
'93 CRX VTi
Uporabniški avatar
cruiser
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2001 18:33
Kraj: Tuningland

OdgovorNapisal/-a lukach » 08 maj 2003 17:06

quote:
Pri AMGju so med drugim dodali extra kovane bate, ter ojnice iz titana (znano iz honde NSX) :-)


za tak 1.5 bar twinturbo je to zelo dobrodoslo.





No odgovori mi na prejsnje vprasanje...Dej mi podatke v 5 prestavi od 80-120km/h, dva avta eden izmed njih naj bo MB CL AMG, pa da imata isto kilazo...CL pospesi do 200 prej kot pa 911 turbo, pa ceprav je 600kg tezji...
Mislim, da je posledica tega pospeska tudi dober navor...

97' CIVIC SEDAN VTI
Uporabniški avatar
lukach
Uporabnik
 
Pridružen: 15 nov 2002 00:51

OdgovorNapisal/-a cagr » 08 maj 2003 19:05

Petronas, a si se spet s ketne utrgal?

Kaj pa blazniš? Pa kaj bi ti sploh rad povedal? Da 1000Nm ni dost navora, al da je ta navor dober samo za vleko prikolice, polne zrelih bučk?

Men se zdi 911-ka v primerjavi s to meco prov ćifurski avto!
Pa pomojem gre več buč Mercedezu v prtljažnik kokr pa Porschu, tako da zame ne bi bilo dileme kater avto vzet...



LP

--Cagr--

----------------------
Accord 2.0 iES 16V, '95
Uporabniški avatar
cagr
Uporabnik
 
Pridružen: 22 feb 2003 01:10

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost