Legend je v istem velikostnem razredu kot bmw7 in a8 ter s klass, jaguar XJ in podobno.
To da je bmw 7 svez kot zemlja ni nobeno merilo. 2005 je napovedan nov legend.
In taksne da je merilo imidz pa je ze malo lovska
Za nekatere (nase "poslovneze" ki imajo koncano 8 letko) je imidz reakcija publike na avto. Za druge je to zadovoljstvo in tehnika.
Imidz in prepoznavnost ima honda zeloo velik. Je dovolj krat zmagala v F1, cartu, da o motociklizmu ne izgubljamo besed. V zda se danes gleda le se na value of money. In zato je Lexus (ki ga je toyota ustanovila posebej za zda pred 10 leti) dobesedno zrusila Mercedes ki mu je glavni tekmec (v desetih letih). Vse skupaj pa zacini s tem da so to najzanesljivesi avtomobili na svetu. Isto velja za Acura/honda in Infiniti/nissan, ce ne bi v mazdi bankrotirali zaradi wankla bi se rodila se njihova luxuzna znamka Amati.
Da pa inovacij sploh ne mesamo zraven.
Nihce ne trdi da je bmw slab, nasprotno so edini posteni evropski avtomobili, kjer dobis sportni luskuz in hkrati nekaj zanesljivosti. Dejstvo pa obstaja da 4valjnikov "ne znajo" delati. Tehniko za 6 valjnike pa kupujejo od Aichin - toyotina hcernska firma. (330Ci in m3 sta on my whish list). Ampak so na zalos (pre)dragi.
upam da sem nekaterim razjasnil pojme.