facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

AUDI 1.8T in ALFA 156 2.5

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a cagr » 04 mar 2003 15:49

Uf! A3turbo4Life!!, hvala lepa za izčrpno pojasnilo. To pa v bistvu res vse pojasni... Avto je drugač '97.

--Cagr--

----------------------
Accord 2.0 Gli 16V, '95
Uporabniški avatar
cagr
Uporabnik
 
Pridružen: 22 feb 2003 01:10

OdgovorNapisal/-a R type » 04 mar 2003 15:53

Ah ja tudi jaz sem slišal že malo morje pravljic ala Lada Niva! Dejstvo je, da za svoj denar dobiš veliko terenca! Drugače pa v vseh vzporednih testih(doma jih imam vsaj 20 v nemških, italjanskih, bitanskih, slovenskih revijah) je vedno zaostala za vsemi resnimi terenci. Seveda če jo primerjate z SUV pol pa dober gre po terenu!
Drugače pa sem se z temi ruskimi jajci peljal enkrat in nikoli več!

LP

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a cagr » 04 mar 2003 16:01

Če je zaostala je to pomojem samo zato, ker gre za špartansko opremljen, neudoben in ne ravno varčen avto. Ko pa pridejo ti terenci na RESEN teren, jih pa Niva 100% vse po spisku pusti zadaj.

Niva je v bistvu delovni stroj in dozdej se tud noben bager ni mogel primerjat z osebnim avtom...

Ko sem se pa jest peljal z Nivo sem pa ZELOOO užival, ko smo lezli po takih j*binah, kjer še človk komaj čez pride, oz. sploh ne more...
Če se pelješ pa po navadni cesti, pa verjamem, da bi skor rajš šu peš!

LP

--Cagr--

----------------------
Accord 2.0 Gli 16V, '95

Edited by - cagr on 04/03/2003 14:03:22
Uporabniški avatar
cagr
Uporabnik
 
Pridružen: 22 feb 2003 01:10

OdgovorNapisal/-a R type » 04 mar 2003 16:32

Ne cagr govorim o terenskih zmogljivostih. Seveda če daš primerjavo se vsak vsede na ceno. Vendar z kakšnim defenderjem, discaverijem, puchom, land cruiserjem, pathfinderjem... se ni mogla primerjat na extremnem primeru. Ali jo je zajebal motor, prekratki hodi prem ali kaj drugega, v glavnem ji je zmanjkalo!

LP

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a petronas » 04 mar 2003 19:21

Jaz sem mocnega mnenja da Nivi na extremno mocnih terenih Land cruiser in ostali ne bodo morali slediti ze zaradi prevelike teze. Kaksen stari landrover ali vojaski puch, ostalo ne.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a R type » 04 mar 2003 19:44

Petronas verjetno si že slišal za preizkušnje v romuniji, proti katerim je recimo Camel trophy vožnja okoli hiše! Tam so razni puchi, nisani, toyote, land cruseri glavni. Vse kar je majhnega in lahkega se ustavi v prvi blatni luknji! Pol pa vitel pa ven! Tam so kralji recimo Hummerji! Dobro humerja ne moremo štet v ta rang zaradi specifike gradnje ostale pa lahko.
Pa ne rečem, da NIVA ne pusti za sabo marsikaterega dobrega terenca.
Pa tudi to so že ugotovili zakaj! Preprosto, kašne gume pa imajo montirane večina terencev, gume, ki so bolj za po asfaltu kot terenu, če pa so že terenske pol pa so širin 235 in navzgor. Lada niva pa ima navadno ozke terenske gume, ima toge preme(ali ima samo zadnjo) in to je najpomembnejše! Pravi terenc mora imeti vsaj vzadaj togo premo(še boljše obe) in terenske gume pravilnih dimenzij pol pa lahko počne skoraj čudeže. Komaj po tem so pomembni reduktor, zapore diferenciala....

R type


Accord 2.0 16V l.95


Edited by - R type on 04/03/2003 17:54:35
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a petronas » 04 mar 2003 20:01

1. tisti ki gre na Karpat Trophy z nivo je ponavadi revez :-)

2. Niva ima zadaj togo premo.

3. Toga prema spredaj ne obstaja.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a R type » 04 mar 2003 20:11

A res? Petronas predn spet takšno ven vržeš si malo poglej po internetu! Recimo Range rover!
Solid axles front and rear (re-designed to increase strength, reduce unsprung weight, reduce bump steer and increase ground clearance) were retained -- a vital off-road feature which is becoming rare in today's SUVs.

Lahko si prebereš na http://www.rangerovers.net/

Pa recimo Puch, Defender....

Pa še kašen z dvema togima premama se najde! Pa da ne bo pomote komaj čisto zadnja verzija Range Roverja nima več 2 togih prem!

LP





R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a petronas » 05 mar 2003 00:36

definicja toge preme je ta da drzi konstantno razdaljo osi od tal, ima pravokoten kolotek glede na premo in se nagiba celota glede na (samonosno) karoserijo. Dokler bodo veljali zakoni fizike in strojnistva :)....

dead axle - toga prema (the only one):



Swing axle (landrover), podobne lastnosti, stem da je gibcna posamicno.



prave toge preme spredaj ni...

in niva je na terenu zakon (napram ostalim schmeck mobilom)
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a petronas » 05 mar 2003 01:01

http://members.optushome.com.au/niva212 ... ery_7.html

lastniki Lade nive in njihove avanture.


Pozor na ime na kupoprodajni pogodbi :-)
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a R type » 05 mar 2003 11:05

quote:
definicja toge preme je ta da drzi konstantno razdaljo osi od tal, ima pravokoten kolotek glede na premo in se nagiba celota glede na (samonosno) karoserijo. Dokler bodo veljali zakoni fizike in strojnistva :)....

dead axle - toga prema (the only one):



Swing axle (landrover), podobne lastnosti, stem da je gibcna posamicno.



prave toge preme spredaj ni...

in niva je na terenu zakon (napram ostalim schmeck mobilom)







Ne petronas swing axle ni solid axel, to si pa malo zamenjal.
Par fotk v dokaz. Malo kasneje dobiš še točen prikaz Roverjve prednje toge preme.

Drugače pa si prednjo togo premo lahko pogledaš tule http://dodgeram.org/ki4cy/4x4/dynatrac/front_axle.htm

gre pa za vgradnjo širše prednje toge preme na DoDge RAM.




LP

R type


Accord 2.0 16V l.95


Edited by - R type on 05/03/2003 09:06:51

Edited by - R type on 05/03/2003 09:19:05
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a petronas » 05 mar 2003 16:11

taksna prema (tankovskega izvora) na zalost ne pripomore k terenskim zmogljivostim. Vsaj za avto ne, Dodge Ram je napol kamjon :) Na terenu pravi uzus :)

Niva ima podobno zasnovo, (pravtako puch in Land rover) z napol rokami spredaj. Prema kot pri RAMu na sliki je kvecjemu v tankih :-)

Niva rules.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a R type » 05 mar 2003 16:28

quote:
taksna prema (tankovskega izvora) na zalost ne pripomore k terenskim zmogljivostim. Vsaj za avto ne, Dodge Ram je napol kamjon :) Na terenu pravi uzus :)

Niva ima podobno zasnovo, (pravtako puch in Land rover) z napol rokami spredaj. Prema kot pri RAMu na sliki je kvecjemu v tankih :-)

Niva rules.




Ne petronas. Takšne preme so v zmogljivih terenskih vozilih. Glih takšna prema pripomore k odličnim zmogljivostim na terenu!

Tako premo ma tudi Range rover. Pa ni tank, vsaj ne da bi jaz vedel!

LP

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a R type » 05 mar 2003 17:13

Pa da ne bo pomote. Petronas ti si malo zmešal tri izraze.
Jaz govorim o solid axle, pri nas uporabljajo naziv toga prema(kakšen je pravilno slovensko ne vem).

Dead axle - ne dovoljuje nobenega nagibanja, in ni uporabna za nič.

Swing axle, ki spet nima veliko skupnega ne z prvo ne z drugo.

Jaz pa govorim o solid axle. Ne pa o neki dead axle. Kje si sploh to našel nimam pojma!

Drugače pa petronas, današnji tanki imajo izredno razvita podvozja, ki jim bi ga zavidal marsikakšen oseben avtomobil!

LP

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

Prejšnja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost