facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

VTI 6G vs PASSAT 1.8T ??

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a Uros » 02 jan 2004 13:30

Soichiro ti si iz Ce?

Drugače pa kot pravim na AC je 1,8T kr dobra konkurenca.

LP, Uroš.

Civic HB VTi '96
Celje
Uporabniški avatar
Uros
Uporabnik
 
Pridružen: 22 avg 2001 12:29
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a lukach » 02 jan 2004 19:43

Na AC proti ljubljani sem enkrat prehitel 1.8t pri 220km/h, verjetno ip ni sparal z gasom, s tem, da smo bli mi notr 4je (odprava na VTEC show), v passatau pa 2..



97' CIVIC SEDAN VTI
Uporabniški avatar
lukach
Uporabnik
 
Pridružen: 15 nov 2002 00:51

OdgovorNapisal/-a Soichiro » 02 jan 2004 20:46

Ja trenutno živim v Ce in se strinjam AC ni ravno najbolj pisana na kožo VTi (pač 1.6 motor nima nekega navora) se jo pa da stisnt tudi na AC :)

Mogoče bi morali malo preverit delovanje vaših VTi v smislu drobnarij, ki se obrabijo ampak prispevajo k slabšim zmogljivostim

LP, Rok

______________________

Honda Civic 1.4 HB '91
Uporabniški avatar
Soichiro
Uporabnik
 
Pridružen: 09 nov 2001 11:44
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Uros » 02 jan 2004 21:12

Jst sm takrat s passatom prehitevu enga Vti-ja. Z Vti-jem pa še nism naletel na passija :)

LP, Uroš.

Civic HB VTi '96
Celje
Uporabniški avatar
Uros
Uporabnik
 
Pridružen: 22 avg 2001 12:29
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Swinger » 02 jan 2004 23:17

quote:
Hmmm... v kateri prestavi pa si imel, pa kolko jih je blo v avtu pa a si vozu v klanec ali je bla avnina? To vse šteje
Višja ko je hitrost teže je z VTijem samo vseeno mi je malo čudno - jaz namreč glih nimam takih izkušenj nazadnje ko smo vozli poavtocesti se mi je prlepu tud en tak pasat za rit (dobesedno prlepu) in sem se mu pač umaknu pa nisem šaltu v četrto (blo je gllih tam nekje okrog 120) pa sem ga stisnil pa je rabu precej časa da je prišel mimo (sem jaz že prej spustu gas) kaj pa vem morda pa ni VTi ju ustrezal smrad iz njegovega auspuha pa ga je raje naprej spustu

Swinger - Ne bit raočaran za to ceno, ki jo daš za VTija mislim, da ga ni avta (sl'pa mogoče redek), ,ki se lahko z njim primerja. Doma ga mamo že od '96 leta in je s časom pač videt, kako počasi konkurenca napreduje ampak ko je pršu vn - ti povem da ga ni bilo junaka po rebrnicah pa še danec cepajo razni BMW 5-ke pa še marsikaj drugega. Hondice niso za avtoceste (VTi, Integra,...) so za ovinke in tam boš znnjo ta glavni. Pa pusti te bedarije ja malo natunan pa pol Vti nima šans - kdo pa ma šanse če je VTi "malo natunan"?

Od integre pa še nisem slišal niti ene graje ti pa povem še eno anekdoto. Rebrnice kolona gas prehitevanje (z VTi jem) za ritjo Integra pridemo mimo kolone cca. 1.5 sec in je pred nami cca.4 sec in je ne vidimo več pa je fotr tiščal Vtija ko "prasca". Integra je za celi dve stopnji boljši avto vsaj.

P.S.: Po tablici bi rekel da si iz CE - jaz tudi sedaj živim v CE tako da bi se lahko kdaj srečal - v bistvu se nisem še z nobenim iz foruma srečal bi blo zanimivo kako rečt.

LP, Rok

______________________

Honda Civic 1.4 HB '91

Edited by - soichiro on 02/01/2004 09:20:21

Edited by - soichiro on 02/01/2004 09:23:12


Ne vem u čem je fora vtija, a sam na ravnem zmaguje, drgač je pa u *****, a to hočeš povedat Ne sj nimam nč proti vtiju, sam za tisto višjo ceno, ki jo ima od bingota (s tem tud mislim povezano registracijo, porabo, vzdrževanje,...) me je glede performansov razočarov, kr spet niso tok boljši, da bi devu tok več za avto.

Drgač pa za ta denar, ko dobiš vtija, dobiš še veliko drugih "žvadi", ki pa skoraj vsi bolj grejo(renault 5 turbo, lancia 2.0 dedra/delta turbo, clio 2.0, calibra turbo, celica tastara CS, saxo VTS, A3, A4 T). Sj vem, da sm našteu skor same turbince, same mene to sploh ne moti oz. sem bolj pristaš turbine, ker se pri pospešku veliko bolj občuti. Drgač pa vem, da je mogoče unih prvih pet avtov zelo pokvarljivih v primerjavi z vtijem, zato je pa tudi razlog, zakaj ne vozim, česa zgoraj navedenega. Če pa bi dobil pocen kakga VTSa, Cliota, audija, najraj bi pa meu celico 1.8 okol letnik 96, bi pa takoj zameju. Ok za cliota 2.0 sicer nisem najbolj siguren, če bi ga rad meu, k ne vem kako podvozje ima oz. če se kej razlikuje od ostalih cliotov, k majo podvozje u *****, oz. zadaj nima posamičnih obes.
Drgač pa se lohk kej namenmo na pjačo, bomo še mal vtija sprobal...



Civic 98 1.4i
Uporabniški avatar
Swinger
Uporabnik
 
Pridružen: 20 apr 2003 13:32

OdgovorNapisal/-a lucas » 03 jan 2004 02:33

Ne vem u čem je fora vtija, a sam na ravnem zmaguje, drgač je pa u *****, a to hočeš povedat Ne sj nimam nč proti vtiju, sam za tisto višjo ceno, ki jo ima od bingota (s tem tud mislim povezano registracijo, porabo, vzdrževanje,...) me je glede performansov razočarov, kr spet niso tok boljši, da bi devu tok več za avto.

Jao Swinger kva ti to pišeš o vtiju
Zdaj se bom še jast privošču mal BINGOTA .
Najbol športna stvar na BINGOTU je tisti znakec H Ne vem zakaj primerjaš te dva avtomobila ,če je že v konjih razlika ,o porabi pa ne bi rekel da je enkrat manjša kot pri vtiju.
V vtiju ni nobenih for ,ampak je nekaj for tudi v šoferju.
Drgač ma pa moj znanec Subaru imprezoT in se avto pele da se reče ,pa ga še zmeraj ne primerjam z vtijem .
Sem se pa tudi vozu z Integro in mi je bolj všeč kot Impreza zaradi vzdrževanja .
Če boš kdaj kej hodu v Ljubljano mi pa sporoč po emailu pa se bova zmenila za vožnjo,če ne bom takrat prodal vtija ,ker bom že sam vrjel da nikamor ne gre
O BINGOTU je pa bila šala


lp
Uporabniški avatar
lucas
Uporabnik
 
Pridružen: 30 sep 2003 21:31
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a petronas » 03 jan 2004 02:59

R5turbo primerjas z civicom :-) Pa A4 (recimo 1.8T), ali recimo A3 1.8T, taksni se verjetno prodajajo kot VTi za tam malo pod 2 mio :-) Mogoce v tisti poljski vasici kjer supra stane 500 sit :-)

PS: Calibro bos moral ujet taksno da ji 4x4 sploh dela, Lancia Turbo pa upaj da bo sploh vzgala, da nimas kje v mislih Integrale Evoluzione, mogoce kaksno Martini edition. Ker taksnih za 2 mio ni. Ravno tak celice (GT4)

dream on.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a klemens » 03 jan 2004 04:15

Zna kdo primerjati A3 (ali Golf IV) 1.8T + tuning na cca 190KM VS Civic 1.6 VTI.

Zanima me predvsem podvozje, odzivnost in pospeški ter seveda stroški vzdrževanja. O obliki in notranjosti imam že približen občutek.
Uporabniški avatar
klemens
Uporabnik
 
Pridružen: 02 mar 2003 20:54
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a Urosch » 03 jan 2004 10:29

Lahko se sproba!!MarERemA jest mam mal drugačne izkušnje z 1.8T ( se je šele pr 220 mal naprej odpelu ). Glede na to, da maš ti sedanko, je vrjetno kej mašina zamorjena! Počaki do pomladi pa pejd mal na morje pa jo "spuci" po AC.


HB VTI ´96
Uporabniški avatar
Urosch
 

OdgovorNapisal/-a Swinger » 03 jan 2004 14:13

quote:
R5turbo primerjas z civicom :-) Pa A4 (recimo 1.8T), ali recimo A3 1.8T, taksni se verjetno prodajajo kot VTi za tam malo pod 2 mio :-) Mogoce v tisti poljski vasici kjer supra stane 500 sit :-)

PS: Calibro bos moral ujet taksno da ji 4x4 sploh dela, Lancia Turbo pa upaj da bo sploh vzgala, da nimas kje v mislih Integrale Evoluzione, mogoce kaksno Martini edition. Ker taksnih za 2 mio ni. Ravno tak celice (GT4)

dream on.




http://www.avto.net/rabljena2002/oglasPodrobnosti.asp?id=21805 evo ti, pa ni poljska vasica... Drgač pa si v salmonca 3 tedne nazaj poglej a3 1,8T quatro 97 letnik za 1,7 mio.

Sj to sm sam že napisu, da so R5, calibra, lancia, zelo nezanesljivi...
Drgač sm pa vozu lancio dedro 2.0 turbo in je laufala in šla tak, ko je treba, sam to so izjeme... Celice pa nism mislu GT4, ampak ta star model 2.0 turbo Carlos Sainz.



Civic 98 1.4i
Uporabniški avatar
Swinger
Uporabnik
 
Pridružen: 20 apr 2003 13:32

OdgovorNapisal/-a petronas » 03 jan 2004 16:40

Omejitev za chip-tuning je 100k km, zgonjala z 2 krat toliko km bodo kvecjemu postajala scasom pocasnejsa.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a klemens » 03 jan 2004 17:43

O tem avtu je že nekdo spraševal http://www.avto.net/rabljena2002/oglasP ... p?id=28191
Cena je podobna VTI-ju tega letnika.
Je kdo že vozil (G IV 1.8T, A3 1.8T, 1.6 VTI) te avtomobile dalj časa in lahko primerja ?

100kkm je neko zavarovanje tunerjev da je mašina praktično nova. Tudi pri 200kkm naj ne bi smelo biti kake obrabe (ali pač ? samo malo dvomim) na mašini, razni senzorji se pač menjajo pri 1.8T motorjih ker radi crkujejo in posledično manjšajo moč.
Uporabniški avatar
klemens
Uporabnik
 
Pridružen: 02 mar 2003 20:54
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a Uros » 03 jan 2004 17:55

1.8T ob rednem vzdrževanju in ravnanju z njim, kot se spodobi za turbo motorje, ni problematičen. Drug hec je da ti avtomobili (golf, passat, a3,...) niso zasnovani kot neki športniki, kot to hoče bit vti. Pešajo predvsem podvozje in menjalnik, ter za moje pojme preveliak teža vseh naštetih. Čipan rescimo je super avto za spodobne hitrosti na avtocestah.

Ostalih omenjenih raje ne komentiram,...že cena pove svoje razne alfe q4, calibre turbo,...

Saxo recimo še edini izmed vseh, vendar tudi mislim da peša v vzdržljivosti napram hondi. Zmogljivosti so tu nekje, če je ta močn saxo, samo še vedno iamm raje vti-ja.

LP, Uroš.

Civic HB VTi '96
Celje
Uporabniški avatar
Uros
Uporabnik
 
Pridružen: 22 avg 2001 12:29
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a petronas » 03 jan 2004 19:32

97 letnik ne mora tunat tako kot nove VAGe, preko vticnice, mora elektroniko odpret, lotat chip itd da ga lahko optimira. Zraven vsega pa je treba najet nekoga ki bo dal roko v ogenj in za spodobno ceno (verjetno tam cca 200K sit) to naredil.

Ni vse tako preprosto kot zgleda.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a Soichiro » 03 jan 2004 20:41

Ja res je od F&F filma je Hondam predvsem Vti-jkam nenormalno skočla cena - veliko jih želi imet, jih je pa bolj malo. Porabo pa nima tako visoko (sam se jo vozil tudi na slabih 9 litrih ob normalni vožnji) ne pomnim pa da bi pila več kot 11.5 - 12 ob divji vožnji.

Swinger ne moreva probat Vtija ker je od fotra in ta živi v Gorici žal. Če pa bi se vseeno lahko srečali jaz bom najverjetneje do 15.1. še doma in bom mel čas drugače pa delam v LJ tako da pridejo vikendi bolj vpoštev - povej kdaj ti ustreza.

LP, Rok

______________________

Honda Civic 1.4 HB '91
Uporabniški avatar
Soichiro
Uporabnik
 
Pridružen: 09 nov 2001 11:44
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a klemens » 03 jan 2004 21:26

@petronas : tuning na 190HP ponuja rsr za 150kSIT. Ne vem pa če je cena in končni rezultat tuninga odvisna od letnika 1.8T motorja.

@uros : glede tega, da ti avti (A3, G4) niso športniki mi je jasno in sem na nekaj testih tudi prebral. Kaj je pa to "športen" avto je pa tudi relativno.
Višja teža zmanjšuje pospeške, NEchipan A3 je približno enako hiter kot VTI do 100km/h, naprej od 100km/h bi pa po mojem moral imeti prednost (učinek teže se zmanjša). Chipan mora biti pa opazno hitrejši od VTI-ja. Kakšne so sploh razlike v teži med primerjanimi avti ?
Poraba je verjetno zelo podobna, vprašljiv je še handling in cena vzdrževanja. Ve kdo kaj več o tem ??

Imajo pa VTIji po oglasih zelo malo prevoženih, se množično prevrtavajo ali je to normalno ?
Uporabniški avatar
klemens
Uporabnik
 
Pridružen: 02 mar 2003 20:54
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a A3Turbo4Life!!! » 03 jan 2004 22:05

Jaz sem imel A3 1.8T chipanega na 190KM.

Razlika je več kot očitna. Podvozje že itaq serijsko ni kos takšni mašini, ampak zavore so pa čista špica!!

Torej potrebno je zamnjeati podvozje in že bi bilo precej boljše.

Primerjati VTI in pa A3 1.8T se da. Ampak pri A3 je odvisno od opreme. Ta mora biti Ambition, ki je že serijsko z nižjimi vzmetmi. Kdo je hitrejši je težko govorit saj je veliko odvisno od voznika in od gum, ker sta avtomobila precej izenačena.

Pri čipanem je bilo pospeševanje v 5. prestavi od 100 naprej še vedno brutalno.

Zdaj pa glede čipanja starejšega motorja. Vse je odvisno od tega kako je kdo skrbel za avto. Če najdeš vredu mašino, se jo splača čipat, ker razlika je ogromna.

Čipan A3 poje serijsko VTI, ampak tu pa že ne moreš več primerjat, saj je razlika v moči že res prevelika. Tukaj že pride v igro Integra.

Bye


---------------------
A3Puhalnik4Life!!!
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jul 2002 12:43
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a petronas » 03 jan 2004 22:33

quote:
@petronas : tuning na 190HP ponuja rsr za 150kSIT. Ne vem pa če je cena in končni rezultat tuninga odvisna od letnika 1.8T motorja.




Lahko Matjazu (RSR) reces da imas 1.8T z skoraj 200k prevozenimi, in bos dobil odgovor da se avto zaradi varnosti, oz. preprosto zato da nebi kdo ob morebitnem problemu automatsko krivdo prevalili na njega, chipa avto do 100k km prevozenih. in za 150k sit je vkljuceno vso delo vkljucno z lotanjem ce je potrebno.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a hondi » 04 jan 2004 00:21

PETRONAS, prav imaš

Prav tako se PRI VSAKEM avtu ki pride k RSRju pregleda v kakšnem stanju je:
- pri 1.8T crkavajo "blow off" ventili oz. originalni, ki vračajo zrak nazaj v sistem. To se da ugotoviti BREZ testerja
-prav tako so do nekega letnika (ali do 99 ali 98 ne vem natanko) imeli 1.8T problem na cevki, ki dovaja olje na turbino - le-ta se je zamašila in turbina se je poškodovala, ker ni imela dovolj olja za mazanje - so nekateri servisi to menjali preventivno, drugi spet ne, ker so se delali "nevedne" za ta problem

Drugih problemov s temi motorji takšnih očitnih NI, je pa zanimivo, da marsikdo, ki pride čipat 1.8T sploh ne ve, da mu je crknil zgoraj omenjeni ventil - zadeva stane pod 10 jurji, je pa zelo pomembna, saj če ventil ne spušča zraka kot je treba, se zrak kopiči za turbino in jo "blokira" oz. negativno deluje na njeno vrtenje, tako da ji to v bistvu škoduje.


Civic EG4 LSi HB,l.92' klima:)
Uporabniški avatar
hondi
Uporabnik
 
Pridružen: 26 maj 2002 13:01
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a petronas » 04 jan 2004 00:40

Tocno tak, rad ga nasrka Diverter valve. Od Boscha radi popustijo, nekateri poskusijo z mocnejsim iz 911 turbo, cicero recimo ima verjetno najboljsi diverter ki pase na VAG, od Forge-a.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost