facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

kompresor ladija AMG

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a A3Turbo4Life!!! » 07 maj 2003 13:17

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA cagr ubijaš!!!!!!!!!!Tole je pa naj fora, ki je kdaj bila sploh na forumu. Pa sej to dol padeš!! Se vidi, da števci blagodejno vplivajo nate;))

Petronas: ne govori zdej neki o tistih izgubah menjalnika. Pri 1000Nm navora jih imaš lahko izgube kolker hočeš, ampak ko boš pogledal gas bo avto skočil. Si se kdaj sploh peljal s takšnim avtomobilom? No jaz sem se in zato ti rečem pri 1000Nm navora nam ne govorit o formulah o izgubi, ker je v vsakem pogledu hudičevo veliko navora.

Bye


---------------
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jul 2002 12:43
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a lukach » 07 maj 2003 13:22

Jest se tle cist strinjam s cagrom in lexom...Tale avto zihr ni slab za peljat...In ko pohodis gas, vlece do 250 kot pa kaksn vti do 100......
Petronas, res se najbolj spoznas na temle forumu, ampak ne govori mi, da so tele stevilke kar tako...in da je tistih 1000Nm napisanih tam zaradi lepsega...S tem avtom se mora biti pravi uzitek peljat...
V 12
Prostornina: 5980 cm3
Moč motorja: 612 KM (450 kW)
Navor: 1000 Nm pri 2000/min


97' CIVIC SEDAN VTI

Edited by - lukach on 07/05/2003 12:23:14
Uporabniški avatar
lukach
Uporabnik
 
Pridružen: 15 nov 2002 00:51

OdgovorNapisal/-a petronas » 07 maj 2003 14:09

ocitno narod ne razume, bom natancneje povedal:

naloga navora je, spomnimo se iz sredne sole (M = F * d) (navor = sila * rocica) da pritisne na obod(prenesena sila) pogonske gredi, kotna hitrost(posledica sile na gred) (omega) se preko vstrajnika prenasa na menjalnik ki nato (zato mu recejo prenos) prenasa navor na kolo. Moc je skupek koristnega dela A = F * s .P= A/t = M * (omega). Torej po domace skupek navora in obratov.

Torej: navor pospesuje avto.

Mercedes ima vec navora kot porsche (Izvzamimo NSX ker ni ne turbo in ne kompresor), ima pa dalsa prestavna razmerja (med drugim je avtomatik - zakaj so taksni avti avtomatiki upam da veste), med tem ko pa je porsche lazji avto in ima boljse izracunan menjalnik in manj izgub je bolj prozen, ne glede na prestavo profitira 2 sekundi. In zakaj je tako, ker ima ob lazji tezi ocino vec navora na kolesih.

MB ima vecjo prostornino in je prisilno polnjen- kompresor, 911 pa manjso prostornino 2000ccm manj in je prisilno polnjen - turbo. Ker pa kompresor zene jermen vzame tudi ta nekaj moci, vendar je pri taksni moci zanemarljivo.

hvala za razumevanje :-)
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a A3Turbo4Life!!! » 07 maj 2003 14:27

Pa kakšne avtomobile ti primerjaš ej. Kot otrok. Primerjaš luksuzni avto z čistokrvnim športnikom. Eh brezveze. Dejstvo je, da če ima izmerjen navor v motorju 1000Nm, da se sigurno to tudi pozna na kolesih. Avtomatik res veliko pobere pa tudi pretikalni časi so precej daljši, sam ne mi pa bučk klatit pa pravit, da mi pretiravamo z navorom. Kvečjemu ti pretiravaš z svojo "antinavorsko" teorijo. Zdaj to že vrabci čivkajo, tako, da ni treba vsakič povedat kaj je navor. Fant pelji se pa se bomo potem pogovarjali o navoru in izgubah pri 1000Nm avtomatiku.

Bye


---------------
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jul 2002 12:43
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Lex_ » 07 maj 2003 14:30

Petronas ti ocitno ne beres postov ostalih. Jaz se tukaj ne prepiram o kaksnem navoru, pa nobenega ostalega tukaj ne vidim, da bi kdo kaj jamral glede navora. No razen ti nam tukaj vedno znova razlagas teorijo navora in predstavljas formule.

Pravim, da ne mores reci, da taksen avto ni uzitek vozit, ko pa se nisi niti za volanom sedel, kaj sele peljal z njim. Ja saj vem, da ce bi se peljal s takim avtom bi vseeno rekel, da ni uzitek, ker si pac trmast in se drzis tega kar si rekel. Ce pa se ze bos, peljal s taksnim avtom, pa te bi poslikal preden izstopis iz avta ter zacnes razmisljat o tem, da moras zdaj povedat, da vseeno ne smes reci, da je bil uzitek...

Pa sem ti napisal, da ta dva avta ne mores kar tako primerjat. Ker sta cist drugace zasnovana. Pri porsche-ju 911 turbo so vse nacrtovali in preracunali (kot si tudi rekel) menjalnik (pa tudi vse ostalo) za cimbolj optimalen izkoristek vse moci in vsega navora da cimlepse gre, potegne, lezi pa se marsikaj.

Pri MB-ju pa so se hoteli samo malo pobahati s stevilkami glede tega tvojega ljubega navora (katere teorijo si nam pravkar prepisal iz srednje solske knjige za fiziko) in konjev. Pri CL 65 AMG se niti priblizno niso spuscali v to, da bi tale navor in moc cimbolj optimalno prenesli na cesto.

To je avto za americane, da lahko rece sosedu: "Cuj moj MB ima 1000 Nm navora in 612 KM"

Vozil pa se bo z njim, ko gospod ne pa kot profesionalni dirkac...

Lp, Alex

Civic HB, 1.4i (zdaj pa ze 86 konjickov )
Uporabniški avatar
Lex_
Uporabnik
 
Pridružen: 01 okt 2002 11:30
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a petronas » 07 maj 2003 14:35

ze tretjic tem topicu pisem da ne primerjam avtomobila kot avtomobila ampak primerjam navor o katerem je govora. Vse kar sem pokazal je proznost v prestavi in nobenih testov po progi, udobja, pospeskov ali kaj podobnega, samo proznost, ki je posledica navora.

Govora je o navoru (torque) in me ne zanima ali je Lambo ali je NSX, SL55 ali Yugo 45.

:-)

Ali morda "navor" pri yugotu 45 pomeni "cigaretni vzigalnik"? :-)

nikoli se ne ve.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a andy » 07 maj 2003 14:37

Ko bi vi vedeli kolk ma naš nemški ovčar navora, pa še 4X4 pogon...





ZELENI PODIVJANI MERJASEC
SEDAN 1.6 VTI 97
Uporabniški avatar
andy
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jan 2003 14:52
Kraj: Šnopsland

OdgovorNapisal/-a Lex_ » 07 maj 2003 14:43

Petronas jaz pa ti ze cetrtic pisem, da se tukaj o pomenu navora sploh ne pogovarjam.

Pa ostali se tudi niso pogovarjali o pomenu navora, ampak se menimo o tem, da mora biti uzitek taksen avto peljat. Ajd na pumpo se po mojem ni uzitek pripeljat.

Zdaj, ce pa je za tebe uzitek samo takrat, kadar ves, da ima vozilo cimvecji izkoristek navora pa ceprav se potem peljes 30km/h, pospeska pa sploh ne cutis je pa to cist druga stvar. Potem pa ti dam prav glede tega kaj si vse pisal v zvezi z navorom, da je to uzitek...

Lp, Alex

Civic HB, 1.4i (zdaj pa ze 86 konjickov )
Uporabniški avatar
Lex_
Uporabnik
 
Pridružen: 01 okt 2002 11:30
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a lukach » 07 maj 2003 14:46

Jest hocem samo to povedat s tem avtom, kako udobno hitro in varno se lahko peljes s tem avtom..Na udobno mislim s tem, da avto zvezno pospesuje do blokade (250km/h), ter da ti ni treba kej dosti prestavljat, ce nimas avtomatika...Se pac vozis v 5 prestavi 160 in ko pohodis gas, si na 250 v parih sekundah...To hocem povedat, tukaj pa odigra glavno vlogo navor, pa bos reku da ni res, pa ne mi spet z forumalmi..

97' CIVIC SEDAN VTI
Uporabniški avatar
lukach
Uporabnik
 
Pridružen: 15 nov 2002 00:51

OdgovorNapisal/-a petronas » 07 maj 2003 14:53

navor je zakon, ce bo v mercator-ju spet novoletni popust, si ga bo treba nakupit kaksnih 10kg

:-)

Potem pa to pod vozniski sedez. Brez slick gum bomo tesko speljali.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a Lex_ » 07 maj 2003 14:54

Ne ne lukach, petronas ti bo rekel, da s porsche-jem prej prides do 250.

Pa to mislim, da tudi vsi vemo.

pa brez zamere no

Lp, Alex

Civic HB, 1.4i (zdaj pa ze 86 konjickov )
Uporabniški avatar
Lex_
Uporabnik
 
Pridružen: 01 okt 2002 11:30
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a andy » 07 maj 2003 14:57

Spet zelo zanimivo prerekanje, mislim da bi vsak izmed nas, ki bi vozil tak avto "padel dol od navdušenja". To je avto z ogromno superlativi, večina od nas si pa njegovih lastnosti in zmogljivosti niti v sanjah ne more predstavlajti. Dejmo raje rečt kakšno o hondah





ZELENI PODIVJANI MERJASEC
SEDAN 1.6 VTI 97

Edited by - andy on 07/05/2003 13:57:44
Uporabniški avatar
andy
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jan 2003 14:52
Kraj: Šnopsland

OdgovorNapisal/-a A3Turbo4Life!!! » 07 maj 2003 14:59

Zdaj vidimo tvoje znanje ja. Primerjaš ročni menjalnik in avtomatski, ki vedno drži navor na maksimumu. Še več. Pretvornik navora, ki ga imajo avtomatiki ti lahko povečajo navor za 3X, seveda pod pogojem, da se motor vrti hitreje od menjalnika. Tko, da si pokazal znanje. :)

Bye


---------------
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jul 2002 12:43
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a petronas » 07 maj 2003 15:03

kaj bi jedel?

MB ima 2x vec navora (po tvojih teorijah se vec), in potegne slabse.

ali se pac ne morate sprijaznit da ne gre in ne gre.

Ni moja krivda da AMG nima NA VOLJO rocnega menjalnika. Ob taksni strukturi motorja in moci (ter seveda navora) bi se menjalnik razletel na prafaktorje.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a andy » 07 maj 2003 15:07

Vidva sta pa res šaljivca





ZELENI PODIVJANI MERJASEC
SEDAN 1.6 VTI 97
Uporabniški avatar
andy
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jan 2003 14:52
Kraj: Šnopsland

OdgovorNapisal/-a A3Turbo4Life!!! » 07 maj 2003 15:08

Poglej. To ni moja teorija, ampak je dejstvo, če še ne veš. Malo si preberi o avtomatskih menjalnikih, pa ti bo vse jasno;)

Drugače bi pa kakšne pohane šampinjone pa mal tatarske omakice zraven;)

P.S.: mene boli za MB, ker mi itaq niso všeč, ampak kar je pa res je pa res.

Bye


---------------
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jul 2002 12:43
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a petronas » 07 maj 2003 15:13

eno so avtomatski menjalniki v golfu 1.6 drugo pa so robotizirani/sofisticirani menjalniki v mercedesih AMG.

2x vec navora in gre slabse. :-) To je glavno dejstvo.

Vse drugo pa je le teorija v stilu: "kaj bi, ce bi, ko bi, bi ampak nebi"
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a A3Turbo4Life!!! » 07 maj 2003 15:20

Se vidi, da si še dete in ti ni vse jasno. Ko boš malce starejši boš razumel.;)

Drugače pa voziš kolo tako kot jaz trenutno in tam si verjetno sproti računaš izgube navora glede na prestavo:)

Ko boš prebolel, da ima lahko kakšen avto več navora in gre počasneje kot kakšen Porsche, se bova pa naprej pogovarjala:)

Bye



---------------
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jul 2002 12:43
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a R type » 07 maj 2003 16:09

quote:
Navor je res svinjarija!
Sem šel zanč ponoč po ulci, pa je iz grmovja skočil name ene 637 Nm navora... Se ne da opisat! Groza!

Jest bi ga kr prepovedal!

Mal intermezza, da se ne boste poklal!

Saluti contra tutti!

--Cagr--

----------------------
Accord 2.0 iES 16V, '95


Ahahahahahahahaha! TI SI RES ČISTO ABNORMALEN!

LP

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a lukach » 07 maj 2003 17:21

quote:
eno so avtomatski menjalniki v golfu 1.6 drugo pa so robotizirani/sofisticirani menjalniki v mercedesih AMG.

2x vec navora in gre slabse. :-) To je glavno dejstvo.

Vse drugo pa je le teorija v stilu: "kaj bi, ce bi, ko bi, bi ampak nebi"




Kje pise, da za ta model ne obstaja rocni menjalnik???
Ti stalno tezis z neko teorijo, pa fizika tja pa fizika sem, je ni HONDE, k bi segla do pasu temu MBju, po udobju, prestizu in po moči...!Hocem povedat samo to, da je to avto, katerega si lahk prvosi kak 1% prebivalstva, pa da ima zmogljivosti kot se sika, seveda pa obstajajo se hitrejsi avti, tudi hitrejsi od 911 TURBO...

97' CIVIC SEDAN VTI
Uporabniški avatar
lukach
Uporabnik
 
Pridružen: 15 nov 2002 00:51

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost