No tisti, ki je govoril o testih pa tem. Ocitno ni gledal nobenega testa recimo na DSF (motorvision), kjer testirajo vse kar je na kolesih.
Zgleda ni nihce prebral testov od S16, oz. se manj... niti se ni nihce peljal z njim
Ze sam podatek o navoru pove svoje..naslednji podatek o navoru pri 2000 obratih le kaj to pomeni ha? Verjetno ga ni treba tok tisat v hrib kot kaksno hondo pr 7.000 obratih

ce pade pod 5400 si pa v temi

Malo preglejte kaksen test od S16 pa pol primerjajte, ker nekateri sploh ne veste o cem govorite.
Pa se tale cvetka ce se ze gremo citiranje:
"Pa na avtocesti-tok kokr gre tist vajin pežo v 5. gre vti v 4. prestavi...Pa pri 150km/h vti 100% manj pokuri in je tudi bolj tih in stabilen avto...."
Ce gre tvoj VTI v 4 tok ko gre S16 v peti ti dam za gajbo pira
pri 150 VTI manj pokuri... ne vem nikol nisem z kompletnim tankom vozil 150km/h plus tega pa civic sploh ne vem ce ma potovalni racunalnik, da bi lahko gledal trenutno porabo

Peugeot ga ma serijsko
Pri 150 km/h je civic bolj tih... ne verjamem, lahka pa sprobamo

Glede stabilnosti igra vloga tako aerodinamika kot teza in gume. V to se pa ne mislim spuscat.
Primerjate stare honde z novim S16? al kaj primerjate?
Matr ste vsi vzkipljivi
LP
Edited by - West on 07/03/2002 08:43:44