facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

Subaru Impreza WRX STi

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a cruiser » 28 feb 2003 13:24

Menjalnik je problematicen del teh avtomobilov. Drugace je pa zanesljiv, in prav lahko prenasa modifikacije (tunanje). Zaradi 4x4 pogona so menda smesno velike izgube moci pri prenosu na kolesa (en v ZDA je sel merit 220KM imprezo, pa so mu namerili okol 140KM na kolesih), tak da do ene 150-180km/h menda pravi fino stegne (da ne omenjam 0-100km/h), naprej pa mu zmanjka sape - menda imajo na 1/4mile dragih okol 100mph, medtem ko recimo RX7 stisne do 115-130mph, casi so pa priblizno enaki. Tak da skozi ovinke je car, za top speed pa mu zmanjka sape. Je pa tale letosnji model izredno lep, lani al predlani so pa totalno zgresili s tistimi fuj sprednjimi lucmi. Se pa strinjam da je kr drag spas tole.


---------------------
'93 RX7
'93 CRX VTi
Uporabniški avatar
cruiser
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2001 18:33
Kraj: Tuningland

OdgovorNapisal/-a petronas » 01 mar 2003 12:27

WRX STi je REPLIKA RALLY avtomobila. Tako da nekaj postov ki sem jih prebral me prav osmesujejo. Avto potegne v 5 sekundah do sto. In pusti kaksnega M3 za salo zadaj, ko pa bi se zelel poditi na kaksno pohorje pa so M3 in podobni se bolj odzadaj.

Pa se za vse ki jih moti menjalnik. Menjalnik je za to da se uporablja, da je po 500km neutecen in malo zatikajoc je jasno. Kdor nima rad prestavljanja si naj kupi avtomatika, ali pa diesla.
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a R type » 01 mar 2003 13:41

quote:
WRX STi je REPLIKA RALLY avtomobila. Tako da nekaj postov ki sem jih prebral me prav osmesujejo. Avto potegne v 5 sekundah do sto. In pusti kaksnega M3 za salo zadaj, ko pa bi se zelel poditi na kaksno pohorje pa so M3 in podobni se bolj odzadaj.

Pa se za vse ki jih moti menjalnik. Menjalnik je za to da se uporablja, da je po 500km neutecen in malo zatikajoc je jasno. Kdor nima rad prestavljanja si naj kupi avtomatika, ali pa diesla.




Točno to!

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a hondafan » 01 mar 2003 15:42

petronas: a nima Impreza 5.6 s 0-100??? Vsaj tako pise Avto Blicu!
Uporabniški avatar
hondafan
Uporabnik
 
Pridružen: 06 okt 2002 18:45

OdgovorNapisal/-a R type » 01 mar 2003 15:50

Ja jaz sem zasledil podatek 5.5 sec in 5.6, tako da je petronas verjetno zaokrožil navzdol!

LP

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a R type » 01 mar 2003 15:53

quote:
Hmmm jst ne vem kdo je govoril o tem, da avto zadusi pri 5500 rpm?? Jst sm reku, da so mel tle v LJ nastiman omejevelnik obratov(beri: pri 5500 rpm je zapiskal) ker naj bi bil avto se nov in ga niso teral do blokade. Tko da je un vozni prestavlu nekje med 5500 in pa 6000 rpm. Tko da sem okusil samo 1000 rpm turbine.

LP

"Pedal To The Metal"

-----------------------
Civic HB VTi '97


Scooby poglej si post od mikevr6(kdo pa drug).

LP

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a hondafan » 01 mar 2003 17:17

se pravi, da je M3 se vedno v prednosti :) Tako po pospeskih kot v koncni hitrosti.
Uporabniški avatar
hondafan
Uporabnik
 
Pridružen: 06 okt 2002 18:45

OdgovorNapisal/-a R type » 01 mar 2003 17:32

Kaj pa vem! Treba bi bilo pogledat testne podatke! BMW ima v vsakem primeru več moci in bolj ugodno aerodinamiko! Impreza pa lažje spravi moč na podlago(4x4) in ima krajše stopnjevan menjalnik!
Bi blo prav zanimivo ta dva avtomobila videt na kakšni gorski cesti polni zavojev! Ufff! Sploh ne vem v katerem bi rajši bil!

LP

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a hondafan » 01 mar 2003 20:49

tovarniski podatki so taksni:

Subaru Impreza: 0-100 - 5.6 s
koncna: 237 km/h

BMW M3: 0-100 - 5.2 s
koncna: 250 km/h - elektronsko omejena

Na gorski dirki bi po mojem brez dvoma zmagala Impreza, medtem ko bi jo po mojem na dirkalni stezi ali navadni cesti(tudi avtocesti) M3 raztrgal.
Uporabniški avatar
hondafan
Uporabnik
 
Pridružen: 06 okt 2002 18:45

OdgovorNapisal/-a petronas » 02 mar 2003 01:32

Za imprezo narocis serijski V-Spec chip iz japonske. Avto bo imel 280KM (realnih morda preko 300)

PS: elektronika v modelu Vspec na japonskem je povsem obicajna in se to ne rabi podrazumevat kot "tuning".
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a schwinni » 02 mar 2003 13:44

Imprezica pa cip pa kaksni lepi zavojcki hmmmmmmmmmmmm.To najbrz gre skozi ovinke kot po tracnicah.Pa se uzitek s takim avtom je res bolj po razgibani cesti in tam bi jo imel raje kot M3.
Uporabniški avatar
schwinni
Uporabnik
 
Pridružen: 26 feb 2003 00:01
Kraj: Drug Factory

OdgovorNapisal/-a hondafan » 02 mar 2003 15:06

Ce govorimo o tovarniskih avtomobilih brez cipov, potem je zmagovalec jasen. Ce ne... potem je pa malce druga pesem.
Uporabniški avatar
hondafan
Uporabnik
 
Pridružen: 06 okt 2002 18:45

OdgovorNapisal/-a Simak-R » 02 mar 2003 15:12

Ja vsazga se,da navit sam če je keš pa volja,sam prej je blo govora o serijski Imprezi pa M3,al ne??:)
Uporabniški avatar
Simak-R
Uporabnik
 
Pridružen: 26 okt 2001 17:59

OdgovorNapisal/-a hondafan » 02 mar 2003 17:11

tako je!
Uporabniški avatar
hondafan
Uporabnik
 
Pridružen: 06 okt 2002 18:45

OdgovorNapisal/-a R type » 02 mar 2003 18:11

Hehe! BMW M3 je le BMW M3. Črka M pri bemveju pomeni malo po domače SPOŠTOVANJE. In kakorkoli obračamo je BMW M3 divja zverina z dirkalnimi geni!

Amen!

LP

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a petronas » 02 mar 2003 18:26

quote:
Ja vsazga se,da navit sam če je keš pa volja,sam prej je blo govora o serijski Imprezi pa M3,al ne??:)




Vspec je serijski na japosnkem. zakaj pa ne dajo taskne elektronike v eurospec pa je treba direktno njih vprasat :)
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a R type » 02 mar 2003 18:35

Jah. BMW nima za nemški trg nobenih drugih spec! Japonci pa malo naduto, za naše je boljše sistem! Če mene vprašate kr neki!

LP

R type


Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a Simak-R » 02 mar 2003 18:47

Ja petronas,na Japonskem;)

BTW:imam občutek,da ne moreš oz nočeš sprejet dejstva,da je lahko ker drug avto na tej zemli serijsko boljsi od japonca,sploh pika na I je tle pri tej imprezi,ko si takoj z cipom vn prsu po omembi Ma...

Nevem no tko jst vidm,pa brez zamere!;)
Uporabniški avatar
Simak-R
Uporabnik
 
Pridružen: 26 okt 2001 17:59

OdgovorNapisal/-a schwinni » 02 mar 2003 20:17

Sam najbolj zanimivo pri tej stvari je pa to,da se je od topica Impreza WRX Sti zopet razsirlo na neko primerjavo ?!?!?!? Pol pa M3 s ceno ni v istem razredu.Za tak denar bi pa res dobil strupeno Imprezo..No saj je vseen.Pac M3 bi rajs z AMG primerjal :)

BMW-Brezvezen Makedonski Wagon
HONDA-Hitrejsi Od Nekaterih Daewoojevih Avtomobilov

hehe malo heca more bit

Cav
Uporabniški avatar
schwinni
Uporabnik
 
Pridružen: 26 feb 2003 00:01
Kraj: Drug Factory

OdgovorNapisal/-a hondafan » 02 mar 2003 22:09

M3 z AMG??? Nebi ravno rekel... AMG Mercedesi nimajo niti 10% toliko sportne krvi v sebi, kot je imajo BMW-ji M :)
Uporabniški avatar
hondafan
Uporabnik
 
Pridružen: 06 okt 2002 18:45

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost