facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

Honda civic vs. Swift gti

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a ND4SPD » 07 nov 2003 17:14

quote:
No, drugega kot poskušati povzeti moja izvajanja in mi jih sevrirati nazaj v osupljivo patetični obliki pač nista bila sposobna. Razočarala sta me, saj sem an tihem upal, da mi bo eden od vaju vsaj uspel pojasniti, kaj imata dejstvo, da jaz vozim alfo 164 in opazka o kelogovih treh alfah, zveze z neobjektivnim čaščenjem hond.

Namesto tega se je enemu od vaju dvignil pritisk, kar seveda nakazuje na živčno osebo na nizki stopnji osebnostnega razvoja, ki ji, ko ji zmanjka argumentov, uporabljati argument glasnosti oziroma sile.
"Kdor nima v glavi, ima pa v rokah," pravi slovenski pregovor.




UDARJALO: Spet flancaš eno in isto. Itaq si falil forum. Svoje travme pejd zdravit kam drugam. Najavi se pri kakšnem psihiatru, pejd se mal na kavč uležt... Majka mila, tak si k Vseved, skoz tupi eno in isto skoz ponavlja eno in isto... Da nimaš pojma o avtomobilizmu ti je že R type napisu, zdaj pa tle serješ z enimi brezveznimi kvazi pametnimi izjavami... Mislm, ti si pa zihr narobe zvezan.

Lastnik ima HITROLETEČOČRNOPRASICO

1.6i 16V HB l.91
Portorož-Dolsko-140km-1h 15min (1.4HB l.90 90PS)
Uporabniški avatar
ND4SPD
Uporabnik
 
Pridružen: 12 maj 2003 13:26
Kraj: Dolsko

OdgovorNapisal/-a andy » 07 nov 2003 17:18

A kdo ve kdaj je bil posnet film KEKČEVE UKANE?



DEŽ PADA, RADIATOR RAZGRAJA, PRAPROTNO SEME V ŠKORNJU PA NAM OMOGOČA POGOVOR Z ŽIVALMI
SEDAN 1.6 VTI 97
Uporabniški avatar
andy
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jan 2003 14:52
Kraj: Šnopsland

OdgovorNapisal/-a Krigl » 07 nov 2003 17:25

zdi se mi da je bilo leta 1968.

lp andraz

civic sedan VTi '96
Uporabniški avatar
Krigl
Uporabnik
 
Pridružen: 10 apr 2002 13:10
Kraj: Domzale, Slovenia

OdgovorNapisal/-a Krigl » 07 nov 2003 17:27

ja, 1968. Evo:

http://www.film-sklad.si/slo/katalog/movies/1982/

lp andraz

civic sedan VTi '96
Uporabniški avatar
Krigl
Uporabnik
 
Pridružen: 10 apr 2002 13:10
Kraj: Domzale, Slovenia

OdgovorNapisal/-a andy » 07 nov 2003 17:36

Hvala!



DEŽ PADA, RADIATOR RAZGRAJA, PRAPROTNO SEME V ŠKORNJU PA NAM OMOGOČA POGOVOR Z ŽIVALMI
SEDAN 1.6 VTI 97
Uporabniški avatar
andy
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jan 2003 14:52
Kraj: Šnopsland

OdgovorNapisal/-a Sunshine » 07 nov 2003 18:53

Samo, da je nekje swift omenjen v temi, pa je že več k 100 postov nabitih. Sam jst še zmer trdim, da kergakol VTI-ja z mojo GTi belo trugo dol počm



------------------------
"There's nothing more addictive than speed. Nothing in the world."

*Suzuki Swift 1.3 GTi*
Uporabniški avatar
Sunshine
Uporabnik
 
Pridružen: 07 maj 2003 22:18

OdgovorNapisal/-a Swifty » 07 nov 2003 20:54

kergakol VTI-ja z mojo GTi belo trugo dol počm

No ja ne pretiravat to še men ni znesl.

Glede 100 nabitih postov pa je.bat ga,folku je ta avto dost v nosu,I wonder why


Honda Civic HB 1.5 Lsi l.92 15col,cena 700ksit

Lp
Uporabniški avatar
Swifty
Uporabnik
 
Pridružen: 09 nov 2002 19:37
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

OdgovorNapisal/-a Urosch » 07 nov 2003 21:30

quote:
Samo, da je nekje swift omenjen v temi, pa je že več k 100 postov nabitih. Sam jst še zmer trdim, da kergakol VTI-ja z mojo GTi belo trugo dol počm



------------------------
"There's nothing more addictive than speed. Nothing in the world."

*Suzuki Swift 1.3 GTi*





HB VTI ´96
Uporabniški avatar
Urosch
 

OdgovorNapisal/-a Swifty » 07 nov 2003 21:51

UROSCH:Drugače povedano kjer se omenja swift gti se odvija ornk debata


Honda Civic HB 1.5 Lsi l.92 15col,cena 700ksit

Lp
Uporabniški avatar
Swifty
Uporabnik
 
Pridružen: 09 nov 2002 19:37
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

OdgovorNapisal/-a Urosch » 07 nov 2003 22:04

Ja men je to jasn, sam kot bi nas predragi UDARJALO reku, da je to ze skoraj bozje cascenje SWIFTA. Drugi vprasaj je pa zato, ker vse VTI-je dol poc.


HB VTI ´96
Uporabniški avatar
Urosch
 

OdgovorNapisal/-a Swifty » 08 nov 2003 04:35

Aha Ok


Honda Civic HB 1.5 Lsi l.92 15col,cena 700ksit

Lp
Uporabniški avatar
Swifty
Uporabnik
 
Pridružen: 09 nov 2002 19:37
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

OdgovorNapisal/-a Udarjalo » 10 nov 2003 15:12

quote:
quote:
No, drugega kot poskušati povzeti moja izvajanja in mi jih sevrirati nazaj v osupljivo patetični obliki pač nista bila sposobna. Razočarala sta me, saj sem an tihem upal, da mi bo eden od vaju vsaj uspel pojasniti, kaj imata dejstvo, da jaz vozim alfo 164 in opazka o kelogovih treh alfah, zveze z neobjektivnim čaščenjem hond.

Namesto tega se je enemu od vaju dvignil pritisk, kar seveda nakazuje na živčno osebo na nizki stopnji osebnostnega razvoja, ki ji, ko ji zmanjka argumentov, uporabljati argument glasnosti oziroma sile.
"Kdor nima v glavi, ima pa v rokah," pravi slovenski pregovor.




UDARJALO: Spet flancaš eno in isto. Itaq si falil forum. Svoje travme pejd zdravit kam drugam. Najavi se pri kakšnem psihiatru, pejd se mal na kavč uležt... Majka mila, tak si k Vseved, skoz tupi eno in isto skoz ponavlja eno in isto... Da nimaš pojma o avtomobilizmu ti je že R type napisu, zdaj pa tle serješ z enimi brezveznimi kvazi pametnimi izjavami... Mislm, ti si pa zihr narobe zvezan.

Lastnik ima HITROLETEČOČRNOPRASICO

1.6i 16V HB l.91
Portorož-Dolsko-140km-1h 15min (1.4HB l.90 90PS)



Drugega kot neuspelih poskusov osebne diskreditacije tako ali tako ne zmore nobeden od vaju.
Da nimam pojma o avtomobilizmu? To prostodušno priznam. Bolj žalostno je, da ga očitno nimaš niti sam in skušaš to prikriti s tako smešnimi teksti, kot je tvoj zgornji. Ko sem načel debato glede merjenja pospeškov in povprašal, kako to počnejo v tovarnah, seveda nisem dobil odgovora. Čudno, da taki "strokovnjaki" avtomobilizma tega ne znajo razložiti.
Jaz nevedni navadni uporabnik se torej lahko le popraskam po glavi in začudeno zrem v veleume.

Zanima me pa še nekaj- ravno te dni sem opazil, da ima honda S2000 sli nekaj podobnega, po tovarniških podatkih za 2 km/h manjšo končno hitrost od mojega vozila.
Tokrat gre za enaki prostornini, s tem da ima honda vsaj 30 konjskih moči močnejši motor, občutno manjšo maso in precej manjšo čelno površino. Ker gre za nizko sodobno športno vozilo za 2 osebi, če se ne motim, domnevam, da ima tudi precej ugodnejši Cx.
Res je, da ima boljši pospešek od 0-100 km/h in da gre tu iskati razlago, da ima pač manjšo končno hitrost v prid pospeška, pa vendar: če bi zastareli 164ki ustrezno zmanjšal maso (da bi bila enaka hondini), dodal 30 konjev, upošteval prednost zadnjega pogona pri pospeševanju honde (saj ima S2000 zadnji pogon?), bi verjetno dobil rezultat pospeška od 0-100 km/h, ki bi bil povsem primerljiv s hondinim? Če je temu tako, je torej zastarela tehnologija alfe s turbino superiornejša napran zadnjim hondinim atmosferskim motorjem?
O precej večjem zračnem uporu alfe in posledično drugačnemu razmerju prenosa moči za oseganje enake hitrosti, pa verjetno niti ni treba razglabljati.
Možno pa je tudi, da ima S2000 omejeno hitrost na 241 km/h. To seveda takoj pojasni vse, vendar močno dvomim, da bi kdo za omejtiev vzel tako številko. 240 morda, 241 pa gotovo ne.

Ker sam, kot nikoli nisem zanikal, nimam pojma o avtomobilizmu, bi vsa prosil, če na poljuden način razložite zadevo.


Aja, pa še vedno ne vem, zakaj si je tisti kolega, ki je bojda moral zamenjati 3 164ke, omislil še tretjo zapored :))))
Če bi jaz moral 2 164ki zamenjati, verjemite, da niti slučajno ne bi kupil ne samo istega tipa vozila, pač pa nikoli več iste znamke, se pravi alfe.
Res je nenavaden ta kolega.


Edited by - udarjalo on 10/11/2003 13:15:50
Uporabniški avatar
Udarjalo
Uporabnik
 
Pridružen: 03 nov 2003 22:59

OdgovorNapisal/-a ND4SPD » 10 nov 2003 15:40

UDARJALNIK: Tud jaz nisem nikol trdil, da se ne vem kako spoznam na avtomobilizem. To sem na tem forumu že tudi napisal. In spet se ponavljaš... V istem momentu ti uspe biti pameten in zabit hkrati. Pejd kupt Cicibana pa se kakšno pesmco nauč na pamet. Mogoče se boš pol bolš počutu. Zakaj je kolega kupil 3 alfo zapored pa tud men še ni uspelo izvedet.

Lepo ti to primerjaš alfo in hondo. In to si vse čisto po nesreči opazil te dni? A ti si morda na Miklošičevi videl al pa slišal? Pa zdi se ti da je S2000? Da ni mogoče Jazz? Pejd še enkrat pogledat.

Lastnik ima HITROLETEČOČRNOPRASICO

1.6i 16V HB l.91
Portorož-Dolsko-140km-1h 15min (1.4HB l.90 90PS)

Edited by - nd4spd on 10/11/2003 13:40:50
Uporabniški avatar
ND4SPD
Uporabnik
 
Pridružen: 12 maj 2003 13:26
Kraj: Dolsko

OdgovorNapisal/-a Udarjalo » 10 nov 2003 16:23

Revija Ciciban še izhaja? Ker si tako dobro obveščen sklepam, da si še vedno njen naročnik. Hja, če hočem razpravlati s teboj, se moram kdaj pa kdaj spustiti tudi na tvoj nivo, zatorej včasih moje pisanje dluje bebasto, res je. :)

Kakšna Miklošičeva? Podatke o S2000 sem dobil v nekem Avto katalogu ali nečem podobnim. Mar si se ti na Miklošičevo pripeljal v hondi Jazz, sposojeni nekje ali kaj?
Uporabniški avatar
Udarjalo
Uporabnik
 
Pridružen: 03 nov 2003 22:59

OdgovorNapisal/-a R type » 10 nov 2003 16:24

quote:
quote:
quote:
No, drugega kot poskušati povzeti moja izvajanja in mi jih sevrirati nazaj v osupljivo patetični obliki pač nista bila sposobna. Razočarala sta me, saj sem an tihem upal, da mi bo eden od vaju vsaj uspel pojasniti, kaj imata dejstvo, da jaz vozim alfo 164 in opazka o kelogovih treh alfah, zveze z neobjektivnim čaščenjem hond.

Namesto tega se je enemu od vaju dvignil pritisk, kar seveda nakazuje na živčno osebo na nizki stopnji osebnostnega razvoja, ki ji, ko ji zmanjka argumentov, uporabljati argument glasnosti oziroma sile.
"Kdor nima v glavi, ima pa v rokah," pravi slovenski pregovor.




UDARJALO: Spet flancaš eno in isto. Itaq si falil forum. Svoje travme pejd zdravit kam drugam. Najavi se pri kakšnem psihiatru, pejd se mal na kavč uležt... Majka mila, tak si k Vseved, skoz tupi eno in isto skoz ponavlja eno in isto... Da nimaš pojma o avtomobilizmu ti je že R type napisu, zdaj pa tle serješ z enimi brezveznimi kvazi pametnimi izjavami... Mislm, ti si pa zihr narobe zvezan.

Lastnik ima HITROLETEČOČRNOPRASICO

1.6i 16V HB l.91
Portorož-Dolsko-140km-1h 15min (1.4HB l.90 90PS)



Drugega kot neuspelih poskusov osebne diskreditacije tako ali tako ne zmore nobeden od vaju.
Da nimam pojma o avtomobilizmu? To prostodušno priznam. Bolj žalostno je, da ga očitno nimaš niti sam in skušaš to prikriti s tako smešnimi teksti, kot je tvoj zgornji. Ko sem načel debato glede merjenja pospeškov in povprašal, kako to počnejo v tovarnah, seveda nisem dobil odgovora. Čudno, da taki "strokovnjaki" avtomobilizma tega ne znajo razložiti.
Jaz nevedni navadni uporabnik se torej lahko le popraskam po glavi in začudeno zrem v veleume.

Zanima me pa še nekaj- ravno te dni sem opazil, da ima honda S2000 sli nekaj podobnega, po tovarniških podatkih za 2 km/h manjšo končno hitrost od mojega vozila.
Tokrat gre za enaki prostornini, s tem da ima honda vsaj 30 konjskih moči močnejši motor, občutno manjšo maso in precej manjšo čelno površino. Ker gre za nizko sodobno športno vozilo za 2 osebi, če se ne motim, domnevam, da ima tudi precej ugodnejši Cx.
Res je, da ima boljši pospešek od 0-100 km/h in da gre tu iskati razlago, da ima pač manjšo končno hitrost v prid pospeška, pa vendar: če bi zastareli 164ki ustrezno zmanjšal maso (da bi bila enaka hondini), dodal 30 konjev, upošteval prednost zadnjega pogona pri pospeševanju honde (saj ima S2000 zadnji pogon?), bi verjetno dobil rezultat pospeška od 0-100 km/h, ki bi bil povsem primerljiv s hondinim? Če je temu tako, je torej zastarela tehnologija alfe s turbino superiornejša napran zadnjim hondinim atmosferskim motorjem?
O precej večjem zračnem uporu alfe in posledično drugačnemu razmerju prenosa moči za oseganje enake hitrosti, pa verjetno niti ni treba razglabljati.
Možno pa je tudi, da ima S2000 omejeno hitrost na 241 km/h. To seveda takoj pojasni vse, vendar močno dvomim, da bi kdo za omejtiev vzel tako številko. 240 morda, 241 pa gotovo ne.

Ker sam, kot nikoli nisem zanikal, nimam pojma o avtomobilizmu, bi vsa prosil, če na poljuden način razložite zadevo.


Aja, pa še vedno ne vem, zakaj si je tisti kolega, ki je bojda moral zamenjati 3 164ke, omislil še tretjo zapored :))))
Če bi jaz moral 2 164ki zamenjati, verjemite, da niti slučajno ne bi kupil ne samo istega tipa vozila, pač pa nikoli več iste znamke, se pravi alfe.
Res je nenavaden ta kolega.


Edited by - udarjalo on 10/11/2003 13:15:50


No lepo, lepo si potrdil da nimaš pojma o avtmobilizmu.

1. Masa vozila ima močan vpliv na pospeške in ne toliko na končno hitrost vozila.

2. Lahka športna vozila imajo navadno slabši količnik zračnega upora, ker imajo oblikovano karoserijo in dno vozila tako, da ustvarja močan pritisk vozila na tla. Z tem omogočajo majhno maso v prid dobrim pospeškom in legi na cesti, in stabilnost pri visoki(zato slabša končna hitrost).

Pa pozabil si upoštevat, da je Honda S2000 Cabrio, kar je še en minus glede aerodinamike.

3. Ne gre ze enako zasnovane motorje. Tvoje vozilo(komaj), ima turbino. Prisilno polnjenje spravi veliko več zraka v valje, s čimer se izenači oziroma preseže vozilo veliko večje prostornine.
Za primerjavo poglej: Alfa 164 3.0 V6 24V
in Alfo 164 2.0 turbo.

Primerjaj navor obeh vozil in kdaj ga razvije.

Potem pa še primerjaj navor S 2000 in tvoje alfe.

Noben problem ni nabit turbino in izvlečt več kot 100 KM/l prostornine.

Takšne stroje imejo skoraj vse znamke. Vendar ta turbo za sabo povleče visoko porabo(enako kot recimo 3.0 motor ali večjo).

Razvit motor brez turba za 120 km/l prostornine, je pa že treba znat.

LP



R type


Accord 2.0 16V l.95


Edited by - R type on 10/11/2003 14:26:32
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a andy » 10 nov 2003 16:52

Ha ha, res ste me nasmejali, situacija je res zelo zelo resna. Sem nekaj dni nazaj gledal televizijo in zelo zgrožen ugotovil, da mi je crknila batarija v daljincu. Žalosti ni bilo ne konca ne kraja, solze so se ulile po tepihu in kričanje je preglasilo, bobnenje dežnih kapelj je spremljal še šepet reklamnega sporočila za bolones omako. No in ko govorimo o bolones omaki, sem se spomnil na tvoj avto...



DEŽ PADA, RADIATOR RAZGRAJA, PRAPROTNO SEME V ŠKORNJU PA NAM OMOGOČA POGOVOR Z ŽIVALMI
SEDAN 1.6 VTI 97
Uporabniški avatar
andy
Uporabnik
 
Pridružen: 27 jan 2003 14:52
Kraj: Šnopsland

OdgovorNapisal/-a ND4SPD » 10 nov 2003 17:33

quote:

Zanima me pa đe nekaj- ravno te dni sem opazil, da ima honda S2000 sli nekaj podobnega, po tovarniđkih podatkih za 2 km/h manjđo končno hitrost od mojega vozila.
Tokrat gre za enaki prostornini, s tem da ima honda vsaj 30 konjskih moči močnejđi motor, občutno manjđo maso in precej manjđo čelno povrđino. Ker gre za nizko sodobno đportno vozilo za 2 osebi, če se ne motim, domnevam, da ima tudi precej ugodnejđi Cx.
Res je, da ima boljđi pospeđek od 0-100 km/h in da gre tu iskati razlago, da ima pač manjđo končno hitrost v prid pospeđka, pa vendar: če bi zastareli 164ki ustrezno zmanjđal maso (da bi bila enaka hondini), dodal 30 konjev, upođteval prednost zadnjega pogona pri pospeđevanju honde (saj ima S2000 zadnji pogon?), bi verjetno dobil rezultat pospeđka od 0-100 km/h, ki bi bil povsem primerljiv s hondinim? Če je temu tako, je torej zastarela tehnologija alfe s turbino superiornejđa napran zadnjim hondinim atmosferskim motorjem?
O precej večjem zračnem uporu alfe in posledično drugačnemu razmerju prenosa moči za oseganje enake hitrosti, pa verjetno niti ni treba razglabljati.
Moţno pa je tudi, da ima S2000 omejeno hitrost na 241 km/h. To seveda takoj pojasni vse, vendar močno dvomim, da bi kdo za omejtiev vzel tako đtevilko. 240 morda, 241 pa gotovo ne.



In vse to si ti SLUČAJNO opazil? Pa alfa 164T tud slučajno nima končne hitrosti 243 km/h.


http://www.digest.net/alfa/FAQ/164/164_mot_96.htm

Lastnik ima HITROLETEČOČRNOPRASICO

1.6i 16V HB l.91
Portorož-Dolsko-140km-1h 15min (1.4HB l.90 90PS)

Edited by - nd4spd on 10/11/2003 15:37:29
Uporabniški avatar
ND4SPD
Uporabnik
 
Pridružen: 12 maj 2003 13:26
Kraj: Dolsko

OdgovorNapisal/-a Udarjalo » 10 nov 2003 17:53

To so podatki za V6 turbo Super, ki ima od moje večjo maso (1500 kg vs 1440 kg) in nekoliko šibkejši motor. Mislm, da zaradi norm euro.
Uporabniški avatar
Udarjalo
Uporabnik
 
Pridružen: 03 nov 2003 22:59

OdgovorNapisal/-a ND4SPD » 10 nov 2003 18:15

NABIJALNIK: Da ne omenjam, da so v Autobildu namerili precej slabše pospeške (cca 9s) in končno hitrost eno malenkost čez 230 km/h.

Lastnik ima HITROLETEČOČRNOPRASICO

1.6i 16V HB l.91
Portorož-Dolsko-140km-1h 15min (1.4HB l.90 90PS)
Uporabniški avatar
ND4SPD
Uporabnik
 
Pridružen: 12 maj 2003 13:26
Kraj: Dolsko

OdgovorNapisal/-a Udarjalo » 10 nov 2003 18:30

V italijanski reviji Automobilismo ali nekaj takega so pa namerili (alfi 164 V6 turbo Super, da ne bo pomote) 7,43 s od 0-100 km/h in končno hitrost 248,3 km/h.
Pojma nimam, kako jim je to uspelo, kakor tudi ne, kako je Nemcem uspelo izmeriti zgoraj napisano.
Še malo, pa bom res začel verjeti, da so tovarniški podatki še najbolj upoštevanja vredni. :)
Uporabniški avatar
Udarjalo
Uporabnik
 
Pridružen: 03 nov 2003 22:59

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost