facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

dizel ali bencinar

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

dizel ali bencinar

OdgovorNapisal/-a CBR » 16 nov 2003 23:03

Kaj kupiti dizela ali bencinarja?
Na leto prevozi okol 35.000 km.
Gre za avto BMW 320 star dve, tri leta.
Baje je že v nemčiji nek davek na dizelje in pravijo, da bo čez nekaj časa tudi pri nas. Bo se še potem splačalo imeti dizelja za 35.000km/letno.
Uporabniški avatar
CBR
Uporabnik
 
Pridružen: 16 okt 2003 22:29
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a CupraR » 16 nov 2003 23:17

Za tok km se pomje že kr splača. Glede davka, kokr se pr ns hitr menjo, ga se lep cajt ne bo


1998 Civic 1.5 iLS HB
Uporabniški avatar
CupraR
Brake Master
 
Pridružen: 03 nov 2002 15:41
Kraj: Bolivia

OdgovorNapisal/-a Uros » 17 nov 2003 01:05

Jst bi vzel dizla 100%.

LP, Uroš.

Civic HB VTi '96
Celje
Uporabniški avatar
Uros
Uporabnik
 
Pridružen: 22 avg 2001 12:29
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a vuk » 17 nov 2003 11:58

Pri takih km 100% dizla...jaz jih delam cca. 30.000 na leto in sem se odločil za dizla. In pol prav uživam,ko dobim kakega bencinca v roke in se mu obrati ne nehajo na 4000...lp vuk
Uporabniški avatar
vuk
Uporabnik
 
Pridružen: 06 feb 2003 22:32
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a fafnžnabl » 17 nov 2003 13:47

Jah, jaz bi rajši 320i. Samo za tolko km na leto je pa mogoče res boljše 320d. Pa saj je kar živahen ta 320d...

sedan VTi 99
Uporabniški avatar
fafnžnabl
 

OdgovorNapisal/-a Uros » 17 nov 2003 14:26

320d + čip je boljše kot 320 ;)

LP, Uroš.

Civic HB VTi '96
Celje
Uporabniški avatar
Uros
Uporabnik
 
Pridružen: 22 avg 2001 12:29
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ted » 17 nov 2003 16:46

zdle sem bil v milanu z A4 TDI 130 KM + čip na 150 KM.....ej razn zvoka bencinarja nism pogrešu ničesar, 220+ km/h pa lahko voziš za šalo. DIZLA! aja pa poraba smešna. od fernetičem pa do milana, pa nazaj...en tank. smešno ko sm navajen tam okol po 500 km delat. lp
Uporabniški avatar
ted
Uporabnik
 
Pridružen: 02 sep 2003 09:47

OdgovorNapisal/-a lukach » 19 nov 2003 23:56

Jest zaenkrat se nism za dizla..Ampak vem pa da ga bom sigurno imel cez kake par let..Kot prvi avto dizel, kot drugi pa kak tunable car.:)



97' CIVIC SEDAN VTI
Uporabniški avatar
lukach
Uporabnik
 
Pridružen: 15 nov 2002 00:51

OdgovorNapisal/-a bato » 20 nov 2003 13:40

Fora je v tem, da je tehnologija dizlov v zadnjih letih
v polnem razcvetu in so tehnično zelo razviti napram bencinarjem.

Ko bojo mel pa vsi bencinarji direktn vbrizg pa vtec sisteme al pa pneumatsko krmiljenje ventilov(Lotus neki probava, baje)bomo pa lahko primerjal tisto minimalno dizlovo porabo.

No ja navora pa mislm, da bencinar ne bo mel nikol tazga k dizla.

Osebno sm proti dizlom v mjhnih autih, 1500kg in več pa že
(velki karavani , enoprostorci(ne nism mislu 7th Civic)...).
Lp

CIVIC 130KM,l.90
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

OdgovorNapisal/-a Swifty » 29 nov 2003 03:03

DIZLA z kurilcem in nč druzga


Honda Civic HB 1.5 Lsi l.92 15col,cena 750ksit

Lp
Uporabniški avatar
Swifty
Uporabnik
 
Pridružen: 09 nov 2002 19:37
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

OdgovorNapisal/-a Krigl » 29 nov 2003 10:27

quote:No ja navora pa mislm, da bencinar ne bo mel nikol tazga k dizla.

navor ni zato ker je dizel ampak zato ker je TURBO dizel. navaden dizel ima navora bolj za salo kot zares:

GOLF SDI:
Motor
Tip motorja: vrstni 4
Prostornina: 1896 cm3
Moč motorja: 68 KM (50 kW) pri 4200/min
Navor: 133 Nm pri 2600/min

daj turbino na becinarja, evo ti navor.

lp andraz
Uporabniški avatar
Krigl
Uporabnik
 
Pridružen: 10 apr 2002 13:10
Kraj: Domzale, Slovenia

OdgovorNapisal/-a ted » 29 nov 2003 19:19

točm to krigl, sm se hotu že razpisat, pa si mi prhranu čas. evo turbina dela svoje. sej je logično,pa tud bencin-turbo ne kur nevem kok več če ga ne prganaš, ampak voziš v območju največjega navora....se prav na način kot bi dizla. ok res da se bencinc vrti kak obrat višje pri isti hitrosti, samo tu je prednost okol porabe še vedno pri dizlih. navor pa kot smo rekl, da da turbina.
Uporabniški avatar
ted
Uporabnik
 
Pridružen: 02 sep 2003 09:47

OdgovorNapisal/-a R type » 29 nov 2003 20:05

Gre se tudi za iskoristek goriva. In ta je pri turbodizlih neprimerno boljši kot pri bencinarjih.

Pa pri navoru ni samo turbina. Primer

Golf Gti 1.8 Turbo

Vrsta motorja : 4-valjni vrstni
Prostornina motorja : 1781 ccm

Moč motorja v KM pri št.obratov / min : 150 KM
Navor motorja v Nm pri št.obratov / min : 210 Nm

Golf GTI 1.9 TDI:

Moč motorja v KM pri št.obratov / min : 150 KM
Navor motorja v Nm pri št.obratov / min : 320 Nm

Mislim, da je razlika očitna.

Pri podobni prostornini in enaki moči razvija TDI neprimerno večji navor.

Je pa res, da ima zaradi manjšega območja vrtljajev daljše prestavno razmerje, kar na koncu ves ta navor naredi manj impresiven.

LP


R type


Ježeš na kak je to teško.

Accord 2.0 16V l.95



Edited by - R type on 29/11/2003 19:41:19
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a petronas » 30 nov 2003 00:12

1.8T ima 7000 rpm, TDi 4000(uporabnih). Torej tretina navora gre vstran, in ostane cca 210 Nm "efektivnega" navora ki gre na kolo pri traktorju. Druga zgodba pa je da ima 150KM tdi v resnici skoraj 170KM, in da je cca 200KM max kar lahko ta TDi pridela z tunanjem. 1.8T (225)iz TTq z chiptuningom pridela 250-260. Logicno je da traktorski agregat kot celota dosti bolj trpi (tlak goriva, šobe itd.)

Lahko pa pogledamo Rally avtomobile, ki imajo zanimiv turbo motor. 300KM in 500Nm navora, vendar je pri 5500obratih vsega konec. Zraven vsega je bencinski vzig in njegov iskoristek odvisen od iskre, kar pomeni da se lahko zavrti do 20.000 obratov (F1), ali se mnogo vec, razni wankli itd.

Diesel ima samovzig nafte pri visokih kompresijah, kar pomeni da bo zmeraj potreboval tisti moment casa da se gorivo vzge v valju. Zato tudi "obratov" nikoli ne bo.


Dejstvo je da so bencinski agregati se zmeraj svetlobna leta spredaj, sama fizika dopusca to, iz druge strani pa japonci tolcejo z hibridnimi vozili, ki so povrh cisti do okolja, ne pa "traktor-parniki" :-)


Edited by - petronas on 29/11/2003 22:14:20
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a Krigl » 30 nov 2003 10:08

R type, ti bi moral biti politik. primerjas nabritega turbodizla in 'normalnega' turbo bencinca. evo ti, motor iz audi TT 1.8T:

Tip motorja: vrstni 4
Prostornina: 1781 cm3
Moč motorja: 224 KM (165 kW) pri 5900/min
Navor: 280 Nm pri 2200/min

zdej smo pa ze kar skupi z navorom, ce se tega prenesemo na motor, ki bi bil 1.9, dobimo 295 Nm.

pa sej te stvari itak ves, ne vem zakaj si sel primerjat ravno tistega 1.8t z najmanj kW. ce ze primerjas, primerjaj najmocnejse iz obeh svetov z enako prostornino. to, da ima pa bencinc vecjo moc je pa povezano tako z vrtljaji kot z navorom. ce bi mu dal blokado na 5000 bi bila tudi moc precej manjsa kot je sedaj. a pol bi ga pa lahko primerjal???

lp andraz
Uporabniški avatar
Krigl
Uporabnik
 
Pridružen: 10 apr 2002 13:10
Kraj: Domzale, Slovenia

OdgovorNapisal/-a ted » 30 nov 2003 14:20

vse lepo in prav, čez benzinca (dobrga) nimam nič, pa čez turbo dizle (novejše) nimam nič, vsak po svoje mi je uredu, eden pač dost mau kur glede na zmogljivosti, drugi pa zagotavlja lep zvok, in tisto prednost bencinca, da ga pustiš k rdečemu polju, pa vedno bolje dela, vedno lepše :)

oba bi imel, enga za dalše fure, drugega za dušo..pa hitre odseke, ko sem sam v avtu.

no petronas me pa veseli da si strokovno dal mnenje okol motorjev, tko da vidimo kako preprosto povedano je to, pa logično...ne rečem da ne vem o motorjih nekaj, ampak tko v podrobnosti se ne spuščam, zelo rad pa preberem kako bolj strokovno izjavo. se marsikaj naučim, kot sem se do sedaj. lp
Uporabniški avatar
ted
Uporabnik
 
Pridružen: 02 sep 2003 09:47

OdgovorNapisal/-a R type » 01 dec 2003 09:00

quote:
R type, ti bi moral biti politik. primerjas nabritega turbodizla in 'normalnega' turbo bencinca. evo ti, motor iz audi TT 1.8T:

Tip motorja: vrstni 4
Prostornina: 1781 cm3
Moč motorja: 224 KM (165 kW) pri 5900/min
Navor: 280 Nm pri 2200/min

zdej smo pa ze kar skupi z navorom, ce se tega prenesemo na motor, ki bi bil 1.9, dobimo 295 Nm.

pa sej te stvari itak ves, ne vem zakaj si sel primerjat ravno tistega 1.8t z najmanj kW. ce ze primerjas, primerjaj najmocnejse iz obeh svetov z enako prostornino. to, da ima pa bencinc vecjo moc je pa povezano tako z vrtljaji kot z navorom. ce bi mu dal blokado na 5000 bi bila tudi moc precej manjsa kot je sedaj. a pol bi ga pa lahko primerjal???

lp andraz





Ne Krigl ker ste govorili da bi naj bil navor odvisn samo od turbine, sem primerjal dva Motorja iz VAG koncerna podobne prostornine in moči.

Se pravi, se strinjaš da bencinski motor z enako močjo, prostornino in opremljen z Turbino ne bo razvil niti približno takšnega navora kot TDI?

Se pravi, ni samo turbina navor. Je še kaj drugega vmes.

A ti bi primerjal Bencinski motor z 225 KM(pri katerem se ti bo povprečna poraba vrtela 13l) z TDI motorjem 150 KM (poraba 8l)?

Pol ni samo turbina navor.

LP

R type


Ježeš na kak je to teško.

Accord 2.0 16V l.95


Edited by - R type on 01/12/2003 07:07:33
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a R type » 01 dec 2003 09:03

quote:
1.8T ima 7000 rpm, TDi 4000(uporabnih). Torej tretina navora gre vstran, in ostane cca 210 Nm "efektivnega" navora ki gre na kolo pri traktorju. Druga zgodba pa je da ima 150KM tdi v resnici skoraj 170KM, in da je cca 200KM max kar lahko ta TDi pridela z tunanjem. 1.8T (225)iz TTq z chiptuningom pridela 250-260. Logicno je da traktorski agregat kot celota dosti bolj trpi (tlak goriva, šobe itd.)

Lahko pa pogledamo Rally avtomobile, ki imajo zanimiv turbo motor. 300KM in 500Nm navora, vendar je pri 5500obratih vsega konec. Zraven vsega je bencinski vzig in njegov iskoristek odvisen od iskre, kar pomeni da se lahko zavrti do 20.000 obratov (F1), ali se mnogo vec, razni wankli itd.

Diesel ima samovzig nafte pri visokih kompresijah, kar pomeni da bo zmeraj potreboval tisti moment casa da se gorivo vzge v valju. Zato tudi "obratov" nikoli ne bo.


Dejstvo je da so bencinski agregati se zmeraj svetlobna leta spredaj, sama fizika dopusca to, iz druge strani pa japonci tolcejo z hibridnimi vozili, ki so povrh cisti do okolja, ne pa "traktor-parniki" :-)


Edited by - petronas on 29/11/2003 22:14:20


Petronas dejstvo je, da Turbo ponjeni traktorji gredo precej hitro in ob tem porabijo zelo malo.

Kako se bodo prijela Hibridna vozila bomo pa še vidli.

Naprednost bencinskih motorjev v primerjavi z dizli ni vidna.

Turbo diesli gredo ko ******* in porabijo malo.

Važen je rezultat ne pa tehnologija izdelave.

LP

R type


Ježeš na kak je to teško.

Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a petronas » 01 dec 2003 12:23

Ko so imeli na testu Leon Sport 150TDi je pil krepko cez deset litrov, TAS-ovi casi golf dvojk so zal mimo.

V vseh motosportih (in sportnih vozilih) so bencinski motorji, ker so sposobni razviti moci katerih dizel se celo vecnost nebo.


Zanimivo bo cez 500 let :-) "Zdravo, kupil sem 911 TDi" :-) "Jaz pa imam Modeno JTD" ;-)
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a R type » 01 dec 2003 12:32

Modena JTD

JTD, JTD...

Drugače pa na testu si privoščijo diesel z 150 KM.

Seveda pol žre 10l.

Oba veva pa da pri vsakodnevni hitri vožnji poraba ne bo šla čez 8l.

Pač ko gre za porabo v kombinaciji z hitro vožnjo jim ne moreš konkurirat z bencinarjem.

Drugače sem pa jaz še zmerom za TURBO BENCINSKO GNANE STROJE.

Zaradi tistih nekaj litrov goriva me ne boli glava.

Dokler bom mel za avto bo tudi za bencin.

LP

R type


Ježeš na kak je to teško.

Accord 2.0 16V l.95
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

Naslednja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov