facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

DIESEL JTD

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

DIESEL JTD

OdgovorNapisal/-a ANDRO-2 » 10 jan 2010 11:53

Pozdravljeni!

Tko zanima me, kako so kaj te motorji odnesejo, če so dobri al je to Italjansko sranje, k en tedn šraufaš pa se pol en dan voziš :lol:
CVIČEK MAFIJA-made in dolenska
------------------------------------------------------------------
FIAT-- Fix It Again Tommorow
CRX MOTEGI:)-ex
Honda Civic Sport-red milano :) ex
Peš Honda
Uporabniški avatar
ANDRO-2
Uporabnik
 
Pridružen: 05 avg 2003 18:01
Kraj: tam ker cvičk teče tam sm js

OdgovorNapisal/-a Roman » 10 jan 2010 11:57

jaz nisem slišal tudi ene slabe besede za JTD motorje :wink:
naj bi bili dobri
Vall & Ella
Uporabniški avatar
Roman
Uporabnik
 
Pridružen: 17 maj 2007 19:07
Kraj: šiška

OdgovorNapisal/-a _nejko_ » 10 jan 2010 12:06

kolega ma puntota 1.9 jtd pa ima slabih 200kkm pa dela ko urica je pa res da ga vozi kot po jajcih :lol: :lol:
fiat punto 60xs
honda civic sedan 1.5 ils
honda civic hb 1.4i
honda civic 1.5 VTEC
civic hb ek4
Uporabniški avatar
_nejko_
Uporabnik
 
Pridružen: 03 feb 2007 12:52
Kraj: vipava

OdgovorNapisal/-a Hondek » 10 jan 2010 12:17

Zlo dober motor :wink: V službi mamo enga puntla ma nekaj malega pod 300K pa se avta ne špara tak da mam same pohvale za ta motor :wink:
=)
Uporabniški avatar
Hondek
Uporabnik
 
Pridružen: 13 jul 2005 00:16
Kraj: MB

OdgovorNapisal/-a tommy_22 » 10 jan 2010 12:33

kolega ma puntoja 1.3 JTD mu je glih prejšn tedn šla turbina... baje ko je blo mrzl se je v cevki za zrak nabral kondenz ter zmrznu. ko je avto zalafu in se pelu mu je tist konc leda potegnal v turbino in mu zvilo lopatice na propelorčku... more zdej novo turbino kupit ker se sam tist propelorček neda nikjer dobit... :roll:
The Power of Dreams

http://www.hondaforum.si/viewtopic.php?f=36&t=44819
Uporabniški avatar
tommy_22
Uporabnik
 
Pridružen: 25 nov 2008 17:43
Kraj: okolica Celja

OdgovorNapisal/-a Aless » 10 jan 2010 12:50

JTD bi naj bli dobri motorji, nimam pa nekih izkusenj z njimi. Edino v enem avto bildu sem zasledil (test na 100kkm) da je masina zaribala pr mislim da 20kkm na alfi. Samo je baje bil eden od zelo redkih primerov v nemciji.
´96 CIVIC HB 1.4i "SOLD"
´00 CIVIC HB 1.4iS "SOLD"
´2004 Mazda 3
´2008 Accord 2.2 i-CTDI Limited Edition "SOLD"
´2009 Suzuki RM-Z 450 "SOLD"
Uporabniški avatar
Aless
Uporabnik
 
Pridružen: 12 jun 2003 12:23
Kraj: City

OdgovorNapisal/-a UrosS » 10 jan 2010 13:06

Frend ma Alfo 1.9JTD, nobenga problema, prej je mel Lancio 2.4jtd (isti ko alfin motor) jemel pol miljona km pa je šla tlačna cev med turbino in motorjem, pa jo je zamenou (paše od fiata baje ena ki je pol cenej) in je spet delal, baje da je 2.4JTD najbolši JTD motor, 1.9 pa ne pije nč, tko da.. Enkrat bom mel 2.4 JTD sigurno, za daylija, pa nej reče kdorkoli karkoli, alfa rulz 8)
Najraje pedenam svojo rjavico 6gen civica 1.4 v 1.5 da bo letu k integra.. Joj prejoj

A se men sam zdi, al so res sam štajerci na hondaforumu?
Uporabniški avatar
UrosS
Uporabnik
 
Pridružen: 06 dec 2007 21:11
Kraj: VTEC je BEDN

OdgovorNapisal/-a tref » 10 jan 2010 13:33

Dober motor. Fiat je prvi razvil common rail dizel in je z Alfo 156 1.9 jtd prvi poslal na trg avto z dizelskim motorjem, pri katerem je gorivo do izgorevalnih prostorov prišlo po skupnem vodu. Pri teh avtih je edino problem, če nabaviš kakega nabitega z elektroniko. Zelo rado kaj crkne. Kolega ima Cromo 2.4 jtd 200KM in 400 Nm navora. Motor dober, vse ostalo je sranje. Lučke po armaturki utripajo kot novoletna jelka :) Čez JTD motorje ti pa nobeden ne bo rekel žal besede.
Honda accord ictdi, 07
Toyota RAV4 2,2 D-4D 4WD exe, 07
Nissan 370Z Limited edition 2013
Uporabniški avatar
tref
Uporabnik
 
Pridružen: 31 maj 2007 23:41
Kraj: Velenje-Lj-Sežana

OdgovorNapisal/-a strazisar » 10 jan 2010 13:38

delam na fiat servisu...z JTD motorji nobenih problemov...problem je sam ta ki ga je že tref omenu...armatura utripa kot novoletja jelka :lol:
Uporabniški avatar
strazisar
Uporabnik
 
Pridružen: 18 jul 2008 21:45
Kraj: borovnica ghetto

OdgovorNapisal/-a ANDRO-2 » 10 jan 2010 13:45

strazisar je napisal/-a:delam na fiat servisu...z JTD motorji nobenih problemov...problem je sam ta ki ga je že tref omenu...armatura utripa kot novoletja jelka :lol:

ja to mi je jasno :lol:
Potem Alfa 1.9 jtd so dobri :?:
CVIČEK MAFIJA-made in dolenska
------------------------------------------------------------------
FIAT-- Fix It Again Tommorow
CRX MOTEGI:)-ex
Honda Civic Sport-red milano :) ex
Peš Honda
Uporabniški avatar
ANDRO-2
Uporabnik
 
Pridružen: 05 avg 2003 18:01
Kraj: tam ker cvičk teče tam sm js

OdgovorNapisal/-a strazisar » 10 jan 2010 13:53

kar se motorjev tiče se še noben ni prtožvov :wink: :D
Uporabniški avatar
strazisar
Uporabnik
 
Pridružen: 18 jul 2008 21:45
Kraj: borovnica ghetto

OdgovorNapisal/-a Vrtelo Letelo :) » 10 jan 2010 14:38

Bratranc ma stilota 1.9 JTD, od žene brat tut, pa mam še enega prjatla k ma tut z takim motorjem in kot so rekli kar se tiče motorja, menjalniika je BP. O ostalem pa nebi, ker je pr vsakemu vsega dosti, edin od bratranca je neka svetla izjema, začuda je vse BP. :)
Za povečanje penisa si preprosto kupite BMW in problem je rešen.Pred uporabo se posvetujte z forumskim pametnjakovičem ali pri uporabniku.
Uporabniški avatar
Vrtelo Letelo :)
Uporabnik
 
Pridružen: 08 mar 2005 17:12
Kraj: med oblaki

OdgovorNapisal/-a poli » 10 jan 2010 14:43

motorji so baje dost zihr. j
ih fiat dela tudi za saaba, suzukija, opla in zna bit, da še za koga. je pa res, da večkrat vidm, da kadijo ko fabriški dimniki. :/
Uporabniški avatar
poli
Uporabnik
 
Pridružen: 11 apr 2008 18:21

OdgovorNapisal/-a Pingo* » 10 jan 2010 18:57

Motor je super. ;)

Kateri motor bi ti vzel?

1.9 ali 2.4?
Uporabniški avatar
Pingo*
Uporabnik
 
Pridružen: 08 okt 2009 00:40
Kraj: Obala.

OdgovorNapisal/-a Ozi » 10 jan 2010 19:27

Načeloma z motorji ni težave. Paziti je treba pri 1.9JTD 16V 140hp in 1.9JTDm 16V 150hp, ker lahko zobati jermen utrga. Posledica so polomljene tlackalice in ventili - cca. 700€ popravilo. Problem nastane, ker zariba vodna črpalka kar povzroči, da jermen utrga. Priporočljivo je opraviti gl.servis vsakih 60-70k km ob hitrejši vožnji oz. vsakih 80k km pri normalni napram 100k km katere predpisuje fabrka.

Pri 1.9JTD 116hp te težave ni. Pri obeh motorjih (8V in 16V) EGR kar pogosto povzroča kakšno težavico in ga je potrebno očistiti. Pri 8V se lahko komplet zablindira medtem, ko pri 16V ne, ker ECU potem javi napako. Dobi se ricambi originali od AR (lahko zrihtam part number) del z katerim se delno blokira EGR in se tako manj sanj nabere notri. Tale del vsebuje jekleno ploščo katera ima točno dimenzionirane luknje, da ECU zazna zadost pretoka zraka in ne javi napake in tesnila za montažo. Cena mislim, da se suče okoli 60-70€ in se lahko pri vseh pooblaščencih dobi.

Pogosto je problem, da JTD "dimi" zapacan kakšen senzor za temp.zraka itd. - to se enostavno reši s tem, da se očisti.

Še najbolj zanimiva tema - tuning :lol: oba se lahko remapata, ampak v 16V Mjet je največ potenciala, ampak se tudi zakomplicira, ker sklopka ne prenese več kot 370Nm?380Nm?, ampak se dobijo aftermarket, ki to kamot požrejo. Pri 8V te težave ni, ker ima isto sklopko kot 2.4 10V 8) vsi JTD so že std kar "bogato" nastavljeni se pravi 116hp JTD in 140/150JTD imajo resnične konje oz. kakšnega več kot fabrka deklarira.

Menjalniki tudi niso problematični. Znajo pa polosivine malo je**t :?

Bolj problematično je podvozje - vsaj pri določenih modelih pri AR.

Lp
Uporabniški avatar
Ozi
Uporabnik
 
Pridružen: 23 sep 2009 21:39

OdgovorNapisal/-a ANDRO-2 » 10 jan 2010 21:07

Pingo* je napisal/-a:Motor je super. ;)

Kateri motor bi ti vzel?

1.9 ali 2.4?

bol na 1.9 :?
CVIČEK MAFIJA-made in dolenska
------------------------------------------------------------------
FIAT-- Fix It Again Tommorow
CRX MOTEGI:)-ex
Honda Civic Sport-red milano :) ex
Peš Honda
Uporabniški avatar
ANDRO-2
Uporabnik
 
Pridružen: 05 avg 2003 18:01
Kraj: tam ker cvičk teče tam sm js

OdgovorNapisal/-a FRiKi » 10 jan 2010 22:21

kolega ma 156 2.4 jtd, skoraj 200kkm, dela kot urca 8)
pa leti tut ko sneta sekira, iz prve lahk direkt v tretjo prešalta, navora tok da se ne pozna nič :)
Uporabniški avatar
FRiKi
Uporabnik
 
Pridružen: 03 avg 2006 17:46
Kraj: skor LJ

OdgovorNapisal/-a Bostrom » 10 jan 2010 23:30

Ena redkih italijanskih stvari ki se obnesejo so tile JTD-ji ja :lol:
Accord 2.0 sport
HR-V 1.6 sport
T-MAX 530
GSX-R 1000 K6
Uporabniški avatar
Bostrom
Uporabnik
 
Pridružen: 04 avg 2006 22:04
Kraj: Kraška država

OdgovorNapisal/-a hondavti » 11 jan 2010 19:32

FRiKi je napisal/-a:kolega ma 156 2.4 jtd, skoraj 200kkm, dela kot urca 8)
pa leti tut ko sneta sekira, iz prve lahk direkt v tretjo prešalta, navora tok da se ne pozna nič :)

Pol lahko tako šalta k pr vti-ju. Al pa iz druge v peto.
Daj vpraš ti kolega kaj so kaj slabosti. Sam razmišljam o 166, 2.4 jtd, 185 hp, l. 2006. Menda znajo polosovine hecati... Kar se pa tiče elektronike in crkovanja in nedelovanja ter utripanja po armaturki to saj za 166 nisem slišal. Pri ostalih pa kot pravite se pa to dogaja.
Uporabniški avatar
hondavti
Uporabnik
 
Pridružen: 05 jan 2007 14:06

OdgovorNapisal/-a FRiKi » 11 jan 2010 20:07

hondavti je napisal/-a:Pol lahko tako šalta k pr vti-ju. Al pa iz druge v peto.
Daj vpraš ti kolega kaj so kaj slabosti. Sam razmišljam o 166, 2.4 jtd, 185 hp, l. 2006. Menda znajo polosovine hecati... Kar se pa tiče elektronike in crkovanja in nedelovanja ter utripanja po armaturki to saj za 166 nisem slišal. Pri ostalih pa kot pravite se pa to dogaja.

šalta kot pri vtiju? :lol: vti je mlinček brez navora, če iz 1. v 3. prešaltaš, pa ga sam zamori under-vtec area, kje šele v 5.prestavo, katastrofa :D
Uporabniški avatar
FRiKi
Uporabnik
 
Pridružen: 03 avg 2006 17:46
Kraj: skor LJ

Naslednja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


cron