facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

1.4 turbo, malo navit

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a tuning_man » 31 jul 2009 18:44

Bati so origina PSA. Taki kot se najdejo v kaksnih Citroenih in Peugeotih. Prav tako vse ostalo. Samo tesnilo glave je bolj debelo :-)
Izgleda da ja ta PSA roba hudo dobra :-)

Pri 8000 obratih ima se zmeraj prek 260KM. Se pravi da se kako dobro vlece in se ga splaca vrtet do tja. Do 8500 pa zato da motor ne pade v "turbo luknjo" iz prve v drugo prestavo.

Moc smo s 75KM dvignili na 315. Zato tudi taka turbo luknja.
Ne pozabit da je to samo 8V motor.

Blok je alu s plavajocimi pusami.

Motor in turbina zmoreta se precej vec, bomo videli do konca sezone. Najbolj pod vprasajem je menjalnik.
Izdelava custom turbo, kompresor in ITB sistemov, custom chip tuning (AEM, Neptune, Chrome, Hondata, Megasquirt, E-manage,Perfect Power, Sybele) , 4x4 dyno tuning
www.pro-tuning.si
Uporabniški avatar
tuning_man
Uporabnik
 
Pridružen: 22 jan 2004 00:13
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a tuning_man » 06 avg 2009 23:35

Street setup (samo 2.2 - 2.3bar) se pravi nekje 270-280KM. Tri v avtu.

http://www.youtube.com/watch?v=mYJlUKFnpME

Vse na nemskih avtocestah seveda ;-)

Jeseni ko se shladi in bo se vec moci, bo treba spet na nemske avtoceste z race setupom - nekje 330KM in naredit posnetek samo s soferjem. Bo okoli 6.5 sec 100-200.
Izdelava custom turbo, kompresor in ITB sistemov, custom chip tuning (AEM, Neptune, Chrome, Hondata, Megasquirt, E-manage,Perfect Power, Sybele) , 4x4 dyno tuning
www.pro-tuning.si
Uporabniški avatar
tuning_man
Uporabnik
 
Pridružen: 22 jan 2004 00:13
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a LJ-GT28R » 07 avg 2009 09:06

lol norci :lol: :lol: :lol:
I don't drive fast I just fly low !
Uporabniški avatar
LJ-GT28R
Uporabnik
 
Pridružen: 04 jun 2008 17:47
Kraj: Dubai

OdgovorNapisal/-a bibaaa » 07 avg 2009 10:51

ni ta saxo od maxa?
Uporabniški avatar
bibaaa
Uporabnik
 
Pridružen: 16 jun 2009 11:13

OdgovorNapisal/-a tuning_man » 07 avg 2009 16:14

Ja.
Izdelava custom turbo, kompresor in ITB sistemov, custom chip tuning (AEM, Neptune, Chrome, Hondata, Megasquirt, E-manage,Perfect Power, Sybele) , 4x4 dyno tuning
www.pro-tuning.si
Uporabniški avatar
tuning_man
Uporabnik
 
Pridružen: 22 jan 2004 00:13
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Maxtor » 07 avg 2009 17:58

tuning_man je napisal/-a:Street setup (samo 2.2 - 2.3bar) se pravi nekje 270-280KM. Tri v avtu.

http://www.youtube.com/watch?v=mYJlUKFnpME

Vse na nemskih avtocestah seveda ;-)

Jeseni ko se shladi in bo se vec moci, bo treba spet na nemske avtoceste z race setupom - nekje 330KM in naredit posnetek samo s soferjem. Bo okoli 6.5 sec 100-200.


Uradno "Nemške avtoceste"... :lol: :lol: :lol:
OP Turbo
Uporabniški avatar
Maxtor
Uporabnik
 
Pridružen: 01 maj 2003 21:28
Kraj: Prebold

OdgovorNapisal/-a Jaco » 23 avg 2009 14:19

svaka ti čast tuning_man

to je pa eden izmed prvih francozov ki se ga ne bi branil :)
Uporabniški avatar
Jaco
Uporabnik
 
Pridružen: 21 avg 2009 20:19
Kraj: Ingolstadt

OdgovorNapisal/-a LJ-GT28R » 23 avg 2009 16:54

jaz tudi hodim končno sprobavat u nemčijo ker tuki grem lahko samo 130 :) Saj nisem neumen da bi po slovenskih avtocestah divjal saj imamo radarjev več kot avtomobilov :D
I don't drive fast I just fly low !
Uporabniški avatar
LJ-GT28R
Uporabnik
 
Pridružen: 04 jun 2008 17:47
Kraj: Dubai

OdgovorNapisal/-a Jaco » 23 avg 2009 18:11

pa sej ne vem koga sploh lahko na radar ujamejo, če so pa ceste vse razrite. Že po omejitvah je jeba vozit ker ti gre hitro podvozje v k****.

Počasi bo treba za kako x5 q7 crv itd začet šparat pa tja turbo montirat :)
Uporabniški avatar
Jaco
Uporabnik
 
Pridružen: 21 avg 2009 20:19
Kraj: Ingolstadt

OdgovorNapisal/-a LJ-GT28R » 23 avg 2009 18:15

za po slovenskih cestah so samo še kaki john deeri, zetorji, štajerji, lamborginiji, :lol: :lol: :lol:
I don't drive fast I just fly low !
Uporabniški avatar
LJ-GT28R
Uporabnik
 
Pridružen: 04 jun 2008 17:47
Kraj: Dubai

OdgovorNapisal/-a tuning_man » 03 okt 2009 14:56

Nekaj novic iz Citroena :-)

Pred dnevi smo bili spet na valjih. Rezultat podoben. Vendar tokrat 50nm vec navora. 400nm proti 350nm od zadnjic ter ze 400 obratov prej. Najvecja moc ista vendar ze 1000 obratov prej. Na grafu se lepo vidi da je nekje spustila cev za zrak ali pa blow off.
Vmes smo uspeli se prebiti tesnilo na glavi. ter spustiti vodo iz motorja (pocila gumi cev od vode). Posnetka na zalost ni, saj se je to zgodilo takoj med drugo meritvijo, ki se je zakljucila ze pri dobrih 7000 obratih.

315KM ze pri 5500 obratih , 280KM na kolesih.

Max boost 3.2 bar (422kpa). Med prvo meritvijo je bila vkljucena overboost blokada na 3 bar.


Slika


Tak pa bi moral bit graf, vidi se kako je vmes padla moc in se spet pobrala. Nekje je spuscal zrak. Motor bi moral bi dati 330-340KM od sebe.

Slika


P.S.
Tole je na navaden benz s pumpe. 3.2 bar pritiska turbine. Mogoce bi morali zacet tankat kaksno bolj visjeoktansko mesanico za meritve in dirke. Precej bolj navitih avtov za dirke si pomaga z boljsim gorivom.
Izdelava custom turbo, kompresor in ITB sistemov, custom chip tuning (AEM, Neptune, Chrome, Hondata, Megasquirt, E-manage,Perfect Power, Sybele) , 4x4 dyno tuning
www.pro-tuning.si
Uporabniški avatar
tuning_man
Uporabnik
 
Pridružen: 22 jan 2004 00:13
Kraj: LJ

Re: 1.4 turbo, malo navit

OdgovorNapisal/-a tuning_man » 22 okt 2011 17:57

Najnovejse meritve. Tlak turbine 2.1 bar. Vec ni slo, ker se je zvil wastegate vzvod zaradi prevelike sile. Z malce vec tlaka bi bilo blizu 350KM.

Slika

Slika
Izdelava custom turbo, kompresor in ITB sistemov, custom chip tuning (AEM, Neptune, Chrome, Hondata, Megasquirt, E-manage,Perfect Power, Sybele) , 4x4 dyno tuning
www.pro-tuning.si
Uporabniški avatar
tuning_man
Uporabnik
 
Pridružen: 22 jan 2004 00:13
Kraj: LJ

Re: 1.4 turbo, malo navit

OdgovorNapisal/-a LPG-user » 25 okt 2011 17:24

A ta zverina še kar deluje heheh :D sm že mislu, da jo je razgnalo. Super, same pohvale :ave: 8)
Uporabniški avatar
LPG-user
Uporabnik
 
Pridružen: 07 jun 2009 22:35
Kraj: Ljubljana z okolico

Re: 1.4 turbo, malo navit

OdgovorNapisal/-a tuning_man » 26 okt 2011 19:04

Seveda deluje. Upamo na se kaj vec moci do spomladi :-)
Izdelava custom turbo, kompresor in ITB sistemov, custom chip tuning (AEM, Neptune, Chrome, Hondata, Megasquirt, E-manage,Perfect Power, Sybele) , 4x4 dyno tuning
www.pro-tuning.si
Uporabniški avatar
tuning_man
Uporabnik
 
Pridružen: 22 jan 2004 00:13
Kraj: LJ

Re: 1.4 turbo, malo navit

OdgovorNapisal/-a Monster » 26 okt 2011 21:26

zakaj že?
Uporabniški avatar
Monster
Uporabnik
 
Pridružen: 15 dec 2010 17:01

Re: 1.4 turbo, malo navit

OdgovorNapisal/-a tuning_man » 27 okt 2011 16:42

Dan prej smo se vozili na 2.9 bar. Zelo me zanim a ce bo to 350+KM na valjih.
Izdelava custom turbo, kompresor in ITB sistemov, custom chip tuning (AEM, Neptune, Chrome, Hondata, Megasquirt, E-manage,Perfect Power, Sybele) , 4x4 dyno tuning
www.pro-tuning.si
Uporabniški avatar
tuning_man
Uporabnik
 
Pridružen: 22 jan 2004 00:13
Kraj: LJ

Prejšnja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


cron