facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

Peugeot 206 Break SW

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

OdgovorNapisal/-a designGRL » 07 mar 2002 12:06

xmatej.... cudovito povedano.
Uporabniški avatar
designGRL
Uporabnik
 
Pridružen: 20 okt 2001 13:06
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a astenk1 » 07 mar 2002 13:07

A ni blo govora o 1.6 16v,... a je res tok dobra vti da se mora z 2.0 pežojevim motorjem primerjat??! Glede navora pa tistih scen-če si kdaj vozil vti bi vedel da ima honda zelo ravno krivuljo navora,medtem ko ima tvoj pežo krivo in ima največji navor cca pr 4000rpm pol pa začne padat....z vti npr. komot voziš 50km/h v 5. prestavi pa avto ne bo cukal,glede prožnosti ti pa povem da ima VTI enako prožen motor kot audi a4 TDI (110km)-meri se s tem da merijo čas,ki ga avto porabi od 80-120km/h v 5.prestavi.....pa še bi lahko našteval...pa itak brez veze. S 16 je zakon, boljši od vseh hond,manj pokuri,gre v klanc ko dizl,čez ovinke formula,čeprav ma pol metra krajšo medosno razdaljo......ČE SI TOK SIGURN PA PEJMO PROBAT,DA BOMO VIDL NA LASTNE OČI...pa bomo vidl kdo buče prodaja..
ZA primerjavo:
S 16:
1997 ccm
99 kW pri 6000
137 KM pri 6000
190 Nm pri 4100
Pospešek do 100 km/h v sec.: 8,4 s
210 km/h
7,9 l

VTI:





lp,pa brez zamere
Uporabniški avatar
astenk1
Uporabnik
 
Pridružen: 19 jul 2001 18:12

OdgovorNapisal/-a astenk1 » 07 mar 2002 13:14

ŠE enkrat:
s16 je vredu avto,se v marsičem lahko primerja z vti,eden je boljši v tem,drug v drugem...Jst prisegam na hondo vidva na pežo.Stvar rešena.
Uporabniški avatar
astenk1
Uporabnik
 
Pridružen: 19 jul 2001 18:12

OdgovorNapisal/-a designGRL » 07 mar 2002 14:04

Ta tema je koncana. JGV, lahko zapres ta topic?
Uporabniški avatar
designGRL
Uporabnik
 
Pridružen: 20 okt 2001 13:06
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a West » 07 mar 2002 15:29

astenk1,
vse lepo in prav..samo krivulja navora kakrsnakoli je pugi ma 190 Nm pri 4.000 obratih. VTI ima ocitno 150 Nm pri 7.000 obratih. Vedi pa da ima pugi pri 2.000 obratih 175 NM navora. Za hondo ne vem (ce bi imela tok ravno krivuljo bi verjetno vedel za ta podatek, tako pa ne vem ,oz. sem ga kje spregledal). Vem kaksna je razlika v hrib. Ni primerjave pugi bolj vlece v hrib in pri tem ostajam. S16 ima zelo ravno krivuljo navora do 4.000 obr pol pa pada jasno..podatki govorijo svoje. Kaj po teh podatkih lahko sklenes? Da ni potrebno avta tiscati v obrati in je takoj zavrnjena izjava ne vem koga, ki pravi koliko vec je treba prestavljat pri peugeotu v hrib... v cetrti se komot peljem 50 pa se prehitim lahko koga. Mogoce je to iz podatka o navoru pri nizkih obratih pri S16?
Ne ljubi se mi argumentirat. Mogoce bo kdo kdaj peljal S16 pa bo vedel o cem govorim.
astenk1, z tvojim zadnjim postom se pa povsem strinjam.
Se enkrat povdarjam: nic nimam proti hondam, ce bi imel me nebi bilo tukaj.
LP
Uporabniški avatar
West
Uporabnik
 
Pridružen: 29 mar 2001 22:31
Kraj: Maldives

OdgovorNapisal/-a Simak-R » 07 mar 2002 18:25

Ne West BOLJŠA JE OD PEŽOJA in se ne more primerjat z S16!
Thats yust the way it is...

Lepo podavljeni!Honda Until The End Of Time!
Uporabniški avatar
Simak-R
Uporabnik
 
Pridružen: 26 okt 2001 17:59

OdgovorNapisal/-a senna » 07 mar 2002 22:14

Vsake oči majo svojga malarja!
Kaj vozim veste, vozil pa sem tudi S16 in še marsikaj.Motorne karakteristike govorijo v prid S16(2000 ccm) vendar razlike dejansko niso tako velike kot se sliši.Lega primerjanih avtomobilov pa je druga pesem!S16 je boljši za slalom(je pač krajši), pri vsem ostalem ga VTi poseka(sploh na dolgih zavojih).Potem je tu še menjalnik, ki je prepočasen za športno prestavljanje.O motorju samem pa raje ne bi, zato ker je zasnova motorja S16 že precej zastarela(2000 ccm, 140KM) in je zato to precej šibka točka tega avtomobila.Pri motorjih se francozi res niso izkazali.Prav motor pa je glavni razlog, zaradi katrega vozim Hondo.
Nekaterim je preglasen(tudi S16 pri priganjanju ni prav tih)vendar, če se motor zavrti na 8000 obratov potem da tudi nekaj od sebe(moči in zvok). Prav to pa je tisto kar meni Honda daje več kot drugi avtomobili v tem razredu.
BTW P206, je zame osebno, oblikovno eden najlepših (manjših)avtomobilov v zadnjem času(no saj designGRL to že ve, ane)
Pa brez zamere




L.P.
Uporabniški avatar
senna
Uporabnik
 
Pridružen: 05 mar 2001 22:03
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a astenk1 » 07 mar 2002 22:59

West:
Jst ti sam hočem dopovedat da kjub tistim 150Nm v praksi avto deluje zelo prožno.Preberi tist test ki sem ga pripopal zravn.Za v klanc pa še vedno mislm da gre vti bolje,pa čeprav pri 8000obratih....Glede obratov pa zvoka: če si kupu s16 verjetno raje hitro voziš in hočeš občutek športne vožjne zato te nebi smel motiti športni zvok motorja in "teranje" v višje obrate-ravno nasprotno,PRAV V TEM JE ČAR ŠPORTNE VOŽNJE,če pa se rad voziš z nizkimi obrati in brez prestavljanja je pravi avto zate leon TDI GTI.
lp
Uporabniški avatar
astenk1
Uporabnik
 
Pridružen: 19 jul 2001 18:12

OdgovorNapisal/-a designGRL » 09 mar 2002 04:12

Ta topic ima naslov "Peugeot 206 Break SW". Kreganje pa smo zakljucili. Predlagam nov topic "kreganje" in lahko nadaljujete tam

LP!
( Jaz se vec ne kregam... po tem, ko sem vidla tole... )
Uporabniški avatar
designGRL
Uporabnik
 
Pridružen: 20 okt 2001 13:06
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a roky » 25 sep 2003 00:03

Ah dobri stari casi
Uporabniški avatar
roky
Uporabnik
 
Pridružen: 04 maj 2001 20:01
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a West » 02 okt 2003 08:05

Se vedno sem enakega mnenja, pa ceprav imam spet hondo :)
Uporabniški avatar
West
Uporabnik
 
Pridružen: 29 mar 2001 22:31
Kraj: Maldives

OdgovorNapisal/-a schwinni » 22 dec 2003 17:13

Tud zame je 206SW eden lepsih majhnih karavanov,bi ga kr takoj mel :) sploh 1.6 16v mljask
Uporabniški avatar
schwinni
Uporabnik
 
Pridružen: 26 feb 2003 00:01
Kraj: Drug Factory

Prejšnja

Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost