facebook

Honda forum

Forum ljubiteljev vozil znamke Honda

impreza wrx sti wr1

Kotiček za ne-Honde.

Moderator: Blue Angels

impreza wrx sti wr1

OdgovorNapisal/-a jaka-z » 17 mar 2004 00:06

160 ;)
Uporabniški avatar
jaka-z
Uporabnik
 
Pridružen: 24 mar 2002 18:57
Kraj: TrM

Re: impreza wrx sti wr1

OdgovorNapisal/-a CBR » 17 mar 2004 00:07

Moje sanje!!! mjam mjam
Uporabniški avatar
CBR
Uporabnik
 
Pridružen: 16 okt 2003 22:29
Kraj: Slovenia

OdgovorNapisal/-a jaka-z » 17 mar 2004 00:13

tud moje sanje, sam sem zelo razdvojen med EVO in WRX, evo 6 in 7 se mi bolj dopadeta kot wrx sti ampak ta sti WR1 je tok strupen da se ga sploh ne bi branu :) :wink:
160 ;)
Uporabniški avatar
jaka-z
Uporabnik
 
Pridružen: 24 mar 2002 18:57
Kraj: TrM

OdgovorNapisal/-a fafnžnabl » 17 mar 2004 08:52

Joj Jaka, a morš tkole ljudi dražit? :x :x
Drugač je pa neki. Za to Imprezo bi se pa zapufu do konca, samo da bi jo imel v garaži in ob vikendih nekje proti Grossglocknerju šofiral. :twisted:
Uporabniški avatar
fafnžnabl
 

OdgovorNapisal/-a bato » 17 mar 2004 09:12

...hudobija od avta :twisted: ...

...vedno ko berem kšne primerjalne teste od Impreze in Lancerja, je Lancer vedno hitrejši skoz ovinke, kljub temu, da ma Impreza boxer mašino in simetrični 4WD...je pa noro pr Lancerju tist 3 stopenjski reduktor :D ...

...uzamem pa kerga kol mi dajo :lol:
Zadnjič spremenil bato, dne 17 mar 2004 13:48, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

OdgovorNapisal/-a pito » 17 mar 2004 10:54

Fantje evo še mene. Pito bi tud mel. Tole verjetno raj kot EVO-ta , drugač pa EVO-ta raj kot ostale Impreze. Glih včeri sem jo spet na ulci poslušu. Vrum, vrum, brenči bokser. Res lep zvok.
Me res zanima kaj bo po prvem maju, ker bi si rad čez par let Evota dol (iz Nemčije) prpelu, upam da bojo tam okol 15 000 EUR. Sam verjetno bo omejitev na 5 let star avto, cene okol 22 000 EUR - mal preveč.
Kürc bomo pa Imprezo fural.
Uporabniški avatar
pito
Uporabnik
 
Pridružen: 28 avg 2002 15:36

OdgovorNapisal/-a petronas » 17 mar 2004 12:30

Lancerjevi elektronsko krmiljeni aktivni diferenciali tudi niso od muh :-)
---===::: You’re a very good driver, except for the fact that you drive like shit! :::===---
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a bato » 17 mar 2004 13:50

petronas je napisal/-a:Lancerjevi elektronsko krmiljeni aktivni diferenciali tudi niso od muh :-)


...prec bl jasn zakaj je hitrejši skoz ovinke...kakšn diferencial ma pa Impreza...
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

OdgovorNapisal/-a jaka-z » 17 mar 2004 13:54

pito je napisal/-a:Fantje evo še mene. Pito bi tud mel. Tole verjetno raj kot EVO-ta , drugač pa EVO-ta raj kot ostale Impreze. Glih včeri sem jo spet na ulci poslušu. Vrum, vrum, brenči bokser. Res lep zvok.
Me res zanima kaj bo po prvem maju, ker bi si rad čez par let Evota dol (iz Nemčije) prpelu, upam da bojo tam okol 15 000 EUR. Sam verjetno bo omejitev na 5 let star avto, cene okol 22 000 EUR - mal preveč.
Kürc bomo pa Imprezo fural.


tud moja želja je da bi enkrat prpelu enga starga EVO6 sam so tok dragi te evoti, kar nekaj tisoč eurov več kot impreze. pol pa še ta omejitev na največ 5 let, bomo vidl so rekl slepi...
160 ;)
Uporabniški avatar
jaka-z
Uporabnik
 
Pridružen: 24 mar 2002 18:57
Kraj: TrM

OdgovorNapisal/-a jaka-z » 17 mar 2004 14:03

no pa še prava konkurenca temu WRX-u
EVO 8 MR, baje bo en tud v sloveniji! 4,6 do sto!
Slika
Slika
Slika

in še ostali strupeni evoti....
4,2 do sto, 337KM
http://www.xtreme-uk.net/EvoVIIIXtreme.asp
Slika
160 ;)
Uporabniški avatar
jaka-z
Uporabnik
 
Pridružen: 24 mar 2002 18:57
Kraj: TrM

OdgovorNapisal/-a bato » 17 mar 2004 14:07

...lepo lepo, k pa dam pridem pa prec u EVO VIII, pa eno odtišat...če maš GT3 seveda :arrow:
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

OdgovorNapisal/-a Damo » 17 mar 2004 14:22

:shock: Jaka dej fotra zlo lepo pros mogoče ti pa rata :P pol bom pa še jest probu :D
E30 325i---drift car
Civic HB VTi---ex
Civic Type R ´05---ex
Volvo V70 D5 ´05
www.fk-automotive.si www.xenon-kit.si
Uporabniški avatar
Damo
Dorifto
 
Pridružen: 16 feb 2004 20:29
Kraj: Trzin

OdgovorNapisal/-a petronas » 17 mar 2004 16:02

bato je napisal/-a:
petronas je napisal/-a:Lancerjevi elektronsko krmiljeni aktivni diferenciali tudi niso od muh :-)


...prec bl jasn zakaj je hitrejši skoz ovinke...kakšn diferencial ma pa Impreza...



zasnova je povsem enaka, le da ima mitsubishi aktivni diferencial AYC ki zaznavajo katero kolo zdrzuje in moc preusmerijo na tisto(tista) ki ima(jo) najvec trakcije.
---===::: You’re a very good driver, except for the fact that you drive like shit! :::===---
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a perimund » 18 mar 2004 09:52

EVO 8 - Darko P. a ne?
VFR 800, GSXR, JAZZ (Ice Blue)
Temno je lepO -> www.perimund.com
Uporabniški avatar
perimund
Uporabnik
 
Pridružen: 11 nov 2002 19:55
Kraj: Monaco

OdgovorNapisal/-a jaka-z » 18 mar 2004 12:42

tako ja, baje pa tudi klemenčič čaka na osemko
160 ;)
Uporabniški avatar
jaka-z
Uporabnik
 
Pridružen: 24 mar 2002 18:57
Kraj: TrM

OdgovorNapisal/-a bato » 18 mar 2004 12:58

petronas je napisal/-a:
bato je napisal/-a:
petronas je napisal/-a:Lancerjevi elektronsko krmiljeni aktivni diferenciali tudi niso od muh :-)


...prec bl jasn zakaj je hitrejši skoz ovinke...kakšn diferencial ma pa Impreza...



zasnova je povsem enaka, le da ima mitsubishi aktivni diferencial AYC ki zaznavajo katero kolo zdrzuje in moc preusmerijo na tisto(tista) ki ima(jo) najvec trakcije.



...Ahaaa, zdej sm se spomnu, iz GT3, ActivYawControl(če se ne motm)...
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

OdgovorNapisal/-a R type » 01 apr 2004 15:30

Jop sam ta diferencial postane problem pri tuningu nad 400 KM, ker ne zdrži te moči. Takrat ga hočeš nočeš morajo zamenjat z navadnim.

LP
BMW 540i

Horsepower is how fast you hit the fence.

Torque is how far you take the fence with you.
Uporabniški avatar
R type
Insane
 
Pridružen: 16 okt 2002 17:23
Kraj: TERORland

OdgovorNapisal/-a bato » 01 apr 2004 15:45

...škoda, jst sm pa glih hotu svojo Miciko EVO VIII navit na 900KM...ja nč no, bom pr 360KM ostau :lol:

...sam je smešn, k ma Impreza simetrični AWD pa boxer mašino z nižjim težiščem, pol pa pr Mitsubishiju namontirajo AYC in poje use kar mu pride na pot 8)
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow

OdgovorNapisal/-a petronas » 01 apr 2004 15:58

Ti 4wd ki gredo v izvoz so prikrajsani za marsikaj, na japonskem oba avta ponujajo v stevilih izpiljenih razlicicah, in je subaru veckrat v prednosti. Mitsubishi pa je veckrat pohvaljen zaradi lazje vodljivosti.

Tako da ni subaru ravno tako zaostal.
---===::: You’re a very good driver, except for the fact that you drive like shit! :::===---
Uporabniški avatar
petronas
The Honda Doctor
 
Pridružen: 01 avg 2002 13:54

OdgovorNapisal/-a bato » 01 apr 2004 16:07

...men je zanimivo kako z eno elektronko lahko prevladaš druge tehnične rešitve(sploh nizko težišče)...usakmu svoje 8)
Uporabniški avatar
bato
Uporabnik
 
Pridružen: 04 sep 2003 10:53
Kraj: Trnow


Vrni se na Avtomobili

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost