pilot-civic je napisal/-a:Dejstvo pa je, kaj hočemo voziti in kaj dejansko potrebujemo. Ni nam hudo, dokler gledamo avtomobile 40k plus

rav4 plugin se zacne od 49.000 s popusti naprej verzija z vso opremo, ki ze ima biserno barvo in nimas vec kaj dodat je 57.000. Nevem kje si dobil 62.000?? za ta denar dobiš že lexux verzijo NX...
kakorkoli point je v tem, da je honda povsem nekonkurenčna pri hybridih. Že samo to, če kupim corollo imam na izbiro 1.8 ali 2.0 motor, če kupim rav 4, ki je večji in težji dobim temu primeren hibridni sklop z 2.5 motorjem. (poleg klasičnih motorjev, pri hondi pa je samo en in edini)
Pri hondi pa povsod tlačijo en in isti motor, ki je za civica soliden, za ZR-V sprejemljiv, za CRV pa premalo močan in povrh vsega na prodajno ceno avtomobila totalen nateg(ok HR-V, Jazz, ampak tam je še bistveno manj zmogljiv). Pa vozim hondo 17 let, ampak naslednji avto več žal ne bo honda in mislim, da še nekaj časa ne bo.[/quote]
Ceno za RAV4 sem našel na AVTO.NET
Se strinjam da je Honda podhranjena z motorji. Ampak zanimivo, samo v EU. Drugje po svetu, je paleta bistveno širša. Sprašujem se, ali zaradi direktiv EU in teh emisij ali zato ker je EU tako mali trg, da se Hondi totalno hebe za njega. Glede na prodane številke, ko smo zadnjič primerjali z ZDA, se dejansko v EU skoraj nič ne proda. Mogoče si pri Hondi mislijo, da tapravi ljubitelji Honde bodo kupili kar bo na voljo in so se pač samo za hybrid v EU odločili.
Drugih vozil je poplava, sem prepričan da bo vsak našel nekaj zase. Tudi sam imam že 8 hondo v 18 letih in se bom s težkim srcem poslovil. Ampak se bo kot kaže treba.